Προς το περιεχόμενο

Επιλογη ελαστικου


Αλεξανδρος A.92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, turbakiasss είπε

Είσαι σίγουρος ότι δεν ισχύει το ανάποδο? Δηλαδή σε μικρότερο πέλμα, όταν χάνεται η πρόσφυση, γίνεται αρκετά απότομα σε σχέση με ένα πιο φαρδύ. Τουλάχιστον, με βάση την εμπειρία που έχω, οτιδήποτε διέθετε λεπτό λάστιχο (175 πχ) και έσπαγε η πρόσφυση, γινόταν πολύ απότομα λες και πατούσα νερά σε αντίθεση με το πιο φαρδύ. 

Καλησπέρα, η αληθεια ειναι οτι ανεμενα ενα τετοιο σχολιο με ανυπομονησια καθως μου αρεσει να μιλαω με το αντικειμενο.

Αν και θα βγουμε εκτος του βασικου θεματος (αγορα ελαστικων) ισως να ειναι και καλό γιατι η συζητηση που ανοιγει βοηθεαει και στην επιλογη αυτων.

Σε αυτο το σημειο θα ηταν καλο οποιος ενδιαφερται να διαβασει μια πτυχιακη εδω http://digilib.teiemt.gr/jspui/bitstream/123456789/887/1/012007021.pdf, μεταξυ αλλων αναφερονται γιατι οι "σκληρες" αναρτησεις, το χαμηλωμα, φαρδια ελαστικα ειναι παντα προτιμοτερα σε οχηματα που κινουνται γρηγορα ιδιως σε στροφες.

Εχεις πολυ δικιο στη παρατηρηση σου και οντως συμβαινει αυτο που αναφερεις, βασικα η βασικη παραδοχη ειναι οτι οταν ενα ελαστικο θα χασει τη προσφυση θα το κανει αποτομα, ανεξαρτητως των διαστασεων του. Αυτο που  κανει ενδιαφερον το ολο θεμα ειναι ο οδηγος και ειναι αυτο που σε κανει να νοιωθεις πιο "ανετος" με τα 175 απο οτι πχ με τα 195 το οποιο το ιδιο ομως που μπορει να σου κοστισει ενα ατυχημα εαν φορεσεις 225.
Οντας οδηγοι, και ειδικα εαν οδηγαμε συγκεκριμενο οχημα, ολοι μας μπορουμε να πουμε οτι γνωριζουμε τα ορια του. Παρακατω θα μιλησω εντελως περιγραφικα απλα για την εικονα.

Αγορασα το Α οχημα και για 2-3 χρονια το κινουσα σε συγκεκριμενου δρομους με συγκεκριμενες στροφες. Σε καποια απο αυτες, αποτομη και παρατεταμενη γνωριζα οτι μπορουσα να μπω απο την εσωτερικη λωριδα με 80χλμ. Στα 3 χρονια αποφασιζω να αλλαξω λαστιχα και να φορεσω και ομορφες χαντες, ετσι απο τα 195/65/15 που ειχα με το τεραστιο προφιλ και τη σιδερενια ζαντα περασα στο 225/45/17 ιδιο μοντελο με τα προηγουμενα, επιτελους, τεραστια ζαντα, αγωνιστικο προφιλ, ουαου. Παω τις διαδρομες μου και διαπιστωνω οτι εκεινη τη στροφη μπορω πλεον να τη παρω με 100χλμ! ΟΥΑΟΥ λεμε, ενιωσα! Εγινα οδηγαρα.
Παμε τωρα να βαλουμε στο παιχνιδι την πραγματικοτητα και ειδικα την ελληνικη πραγματικοτητα. Ας υποθεσουμε οτι το οριο προσφυσης της συγκεκριμενης στροφης για το 195 ειναι 100χλμ και για το 225 140χλμ. Οντας ανθρωπος νεος που βραζει το αιμα μου αποφασια να φερω τα ελαστικα στα ορια τους.

Φορωντας τα 195 μπηκα με 80 και αρχισα να παταω γκαζι για να αποφυγω την υποστροφη (που ειναι συνηθες στα μπροσθοκινητα οχηματα) και οσο πλησιαζω τα 100 τοσο αυξανεται η υποστροφη μου, αγνοωντας ολες τις ενδειξεις σανιδωνω και φτανω τα 100 οπου χανω πληρως το μπροστινο, αλλα σαν οδηγαρα που ειμαι αφηνω γκαζι διορθωνω τιμονο πατω γκαζι. Με 100 χλμ χρειαζομαι Χ χρονο για να το κανω αυτο πριν βγω απο την εσωτερικη πλερα της δεξιας λωριδας της δεξιας στροφης στις αριστερες μπαριερες της αριστερης λωριδας.

Φορωντας τα 225 μπηκα με 100 και αρχισα να παταω γκαζι για να αποφυγω την υποστροφη (που ειναι συνηθες στα μπροσθοκινητα οχηματα) και οσο πλησιαζω τα 140 τοσο αυξανεται η υποστροφη μου, αγνοωντας ολες τις ενδειξεις σανιδωνω και φτανω τα 140 οπου χανω πληρως το μπροστινο, αλλα σαν οδηγαρα που ειμαι αφηνω γκαζι διορθωνω τιμονο πατω γκαζι. Με 140 χλμ πολυ λιγοτερο πλεον χρονο απο το απο με 100χλμ για να διορθωσω τη κατασταση.

Με το φαρδυτερο λαστιχο (δεδοεμνου οτι κραταμε ολες τις υπολοιπες συνθηκες ιδιες) και για να βρεθει το ελαστικο σε οριο προσφυσης, ο οδηγος θα κανει το λαθος σε μεγαλυτερη ταχυτητα με αποτελεσμα να εχει παντα λιγοτερο χρονο να αντιδρασει και ολα να φαινονται ταχυτερα.

Αυτος ειναι ο λογος που παντα λεγαμε σε καποιον οτι φαρδυτερο λαστιχο δεν ειναι παντα ασφαλεστερο λαστιχο.

Εαν δε βγαινει νοημα στο σεντονι λογο του προβληματος που ανεφερα πιο πριν πειτε μου να το διορθωσω. !

7 ώρες πριν, mechpanos είπε

Πως φαίνονται τα τιμόνια!!! Εγώ μια φορά έχω χάσει πρόσφυση (από μλκ μου) και δεν θα το ξαναήθελα!

Δεν ειναι ωραια εμπειρια σε δημοσιο δρομο... κανεις σοδρων δε θα το ηθελε, η δικη μου εμπειρια ειναι απο εκεινες τις εποχες του need for speed, που ημουν 22 χρονων και που πεταγα λεφτα με το τσουβαλι σε ενα καρυδοτσουφλο (clio) -το οποιο λατρευω- απλα και μονο για να τρεχω σε πιστες.... Τοσα λεφτα θα ειχα παρει ενα sti -τουλαχιστο- και θα γουσταρα... Τουλαχιστο ειχε πλακα, εμαθα πολλα με το κυριτοερο εμαθα να μη τρεχω σε δημοσιο δρομο και μου εμεινε η εμπειρια.
 

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

32η εβδομαδα του 18 τα ελαστικα, γραφανε και performance  οπως μου εδειξες @panoc

Αψογα, 2 μηνων ελαστικα ειναι, ακομα φουρνο μυριζουν :D

Καλοταξιδα !

8 ώρες πριν, EmpYristis είπε

Γιατί είναι κακό να ειναι "ολόφρεσκα"; Θα είναι υπερβολικά φρεσκια μαλακή η γομα κα θα φαγωνεται εύκολα; Σαν το ζεστό ψωμί ενα πράγμα;

 

6 ώρες πριν, zio10 είπε

Δεν ξέρω, κάπου το είχα διαβάσει. Ίσως κι εδώ μέσα. Μάλλον με τη γόμα έχει να κάνει ναι.

Ναι κυκολοφουν πολλα τραγουδια. Δεν εχει καμια βαση αυτο, οταν βγει απο το εργοστασιο το πελμα εχει τις ιδιες ιδιοτητες μεχρι να φορεθει στο αυτοκινητο. Τα ελαστικα τουλαχιστο βαση των κατασκευαστων δεν εχουν ημερομηνια ληξης, εχουν μονο παραγωγης το dot. Ενα ελαστικο αποθηκευμενο σωστα (δηλαδη σε σκοτεινο μερος που δε το βρισκουν ηλιακες ακτινες , με ελαχιστη εως καθολου υγρασια και χαμηλη θερμοκρασια, καθετα τοποθετημα σαν να βρισκονται δηλαδη πανω σε ζαντα, χωρις να ακουμπανε μεταξυ τους και χωρις βαρη επανω τους) για 4-5 ισως και παραπανω χρονια, εχει τις ιδιες ιδιοτητες με ενα ολοκαινουργιο.  Το ολο θεμα ειναι η λεξη "αποθηκευμενο", επειδη κανενας λαστιχας δε πληρει ολες τις προυποθεσεις, προτιμουμε παντα το σχετικα φρεσκο γιατι εχει τις λιγοτερες καταπονησης απο κακη αποθηκευση.

 

5 ώρες πριν, phanispal είπε

Το έχω ακούσει κι εγώ, δεν ξέρω αν ισχύει.

Επίσης έχω ακούσει ότι όταν αλλάζεις ελαστικά, θέλει προσοχή στο πώς τα δουλεύεις τον πρώτο καιρό, γιατί αν τα ζορίζεις μειώνεις κατά πολύ τη διάρκεια ζωής τους.

Μυθος.

Αυτο που δεν ειναι μυθος ειναι οτι ενα ελαστικο που δεν εχει κανει πολλα χιλιομετρα αλλα κινειται μεσα σε αστικο κλοιο ειναι κατα πλειοψηφια χειροτερο σε εποδοση απο ενα ιδιο που κινειται σε εθνικη αλλα εχει γραψει περισσοτερα χιλιομετρα και ας ειναι και παλαιοτερο. Αυτο συμβαινει γιατι πρωτον στις πολεις κινουμαστε με χαμηλες ταχυτητες και δευτερον κινουμαστε σε λεια ασφλατο. Το αποτελεσμα ειναι Με τη παροδο του χρονου και επειδη η τριβη με τη κακη ασφαλτο δεν ειναι αρκετη για να φθειρει το ελαστικο και σε συνδιασμο με τον ηλιο και το οζον (το οποιο ειναι κακο για το καουτσουκ) , να σκληραινει η εξωτερικη μερια του πελαμτος, μιλαμε παντα για βαθος σκληρυνσης μερικων δεκατων του χιλιοστου, που ομως ειναι αρκετα για να αλλαξει η συμπεριφορα του.
Αντιθετα στο ελαστικο που κινειται σε καλη τραχεια ασφαλτο, φθειρεται πιο γρηγορα εχει παντα ομως τη σωστη γομα προς επαφη με το δρομο.
Ειναι το ιδιο φαινομενο που κανει μαυρο το πελμα μετα απο μακρυ ταξιδι.
Ειναι ενας απο τους λογους (περα του χειρισμου), που για το ιδιο ελαστικο υπαρχουν διαφορετικες αποψεις.
Γιαυτο καλο ειναι καθε λιγες χιλιαδες χλμ ή καποιους μηνες, να κανετε καποια χιλιομετρα κατα προτιμηση με σχετικα υψηλες ταχυτητες, ωστε να καθαριζει το πελμα.

Επεξ/σία από panoc
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panoc είπε

Δεν ειναι ωραια εμπειρια σε δημοσιο δρομο... κανεις σοδρων δε θα το ηθελε, η δικη μου εμπειρια ειναι απο εκεινες τις εποχες του need for speed, που ημουν 22 χρονων και που πεταγα λεφτα με το τσουβαλι σε ενα καρυδοτσουφλο (clio) -το οποιο λατρευω- απλα και μονο για να τρεχω σε πιστες.... Τοσα λεφτα θα ειχα παρει ενα sti -τουλαχιστο- και θα γουσταρα... Τουλαχιστο ειχε πλακα, εμαθα πολλα με το κυριτοερο εμαθα να μη τρεχω σε δημοσιο δρομο και μου εμεινε η εμπειρια.

Άστα να πάνε... άσχημη εμπειρία δεν λες τίποτα, ανέβαινα μια ανηφορική στροφή με την ταχύτητα που την ανέβαινα πάντοτε, ώσπου σε κάποιο σημείο είχαν πέσει χώματα. Μια που τα πάτησα και μια που έφερα τετ-α-κε και βρέθηκα στο απέναντι χαντάκι (με πισωκίνητο όχημα). 

Δεν ήταν ακραίες οι συνθήκες οδήγησης, απλά όταν οδηγούμε σε δρόμο πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να έχει κάποια αναπάντεχη παράμετρο γι αυτό να πηγαίνουμε ήρεμα, ειδικά σε στροφές... Βέβαια αν είχε esp και τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα το αμάξι (ή μπλοκέ διαφορικό) πιθανόν να μην ήταν αυτή η εξέλιξη, καθώς μόνο οι δεξιοί τροχοί πάτησαν τα χώματα και ο πισω έχασε πρόσφυση. Γι' αυτό όταν παρήγγειλα το αμάξι μου μου λέει ο έμπορος τι έξτρα θέλεις και επέλεξα Esp και πληρες πακέτο αερόσακων, τίποτα άλλο :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/10/2018 στις 6:58 ΠΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

οπου Α14NEL ειναι 1400κυβικα βενζινη (σαν το δικο μου) αλλα 88αλογα αντι 92...υποθετω καποια αλλη εκδοση του εξωτερικου,τοσο ρολο παιζει?

Βασικά turbo είναι αυτός, και τα 88 είναι KW και όχι άλογα:

https://www.automaniac.org/engine/opel/1283/opel--general-motors-1364cc-petrol-1.4-a14nel-16v-120hp

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά turbo είναι αυτός, και τα 88 είναι KW και όχι άλογα:

https://www.automaniac.org/engine/opel/1283/opel--general-motors-1364cc-petrol-1.4-a14nel-16v-120hp

ναι δεν το εγραφε το manual εκει που εβλεπα,για τα KW λαθος,

τελικα το δικο μου ειναι το Ζ14XEP που δεν προτεινει ο κατασκευαστης 205 διασταση...θα εχεις τους λογους του υποθετω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ναι δεν το εγραφε το manual εκει που εβλεπα,για τα KW λαθος,

τελικα το δικο μου ειναι το Ζ14XEP που δεν προτεινει ο κατασκευαστης 205 διασταση...θα εχεις τους λογους του υποθετω!

Όχι, δεν έχω τους λόγους του :P

Σε κείνη την έκδοση πάντως που είναι στα προτεινόμενα το 205 αν προσέξεις θα δεις πως οι διαστάσεις που δίνει είναι εντελώς διαφορετικές, τη διάσταση που φοράς τώρα (195/55R16) δεν την έχει καν σε κείνη τη λίστα. Ίσως έχει διαφορετική τελική σχέση μετάδοσης, ίσως έχει διαφορές στα εξαρτήματα της ανάρτησης, δεν ξέρω, κράτα μόνο την ουσία δλδ το ότι δεν προτείνει το 205 για το δικό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όχι, δεν έχω τους λόγους του :P

 

χαχαχα εσυ σιγουρα....αυτος ισως xP
 

ναι στο manual που ειχα ανεβασει δεν εχει καν το αμαξι μου,ισως ειναι ξενα. Η αλλης χρονολογιας. Απλα ελεγα οτι αφου φοραει το ενα corsaki γιατι οχι και το αλλο?(σε στυλ Ελληναρα ξερολα...) Αλλα προφανως δεν ειναι ετσι. Στο δικο μου manual που αναφερει και το σωστο μοντελο Z14XEP αν θυμαμαι σωστα...γραφει 195/55/16 η 215/45/17

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, panoc είπε

και μετα ξεχνας τη προσπεραση ε ? 😛

90 με το ζορι αλογα αυτοκινητο, πανε καλα ρε? 😛

`

Ετσι και αλλιως νομιζω ειναι και πολυ πιο ακριβη!
Υποθετω ειναι σε φαση φιγουρας...Το OPC τι να φοραει?205/55/16 ισως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Υποθετω ειναι σε φαση φιγουρας...Το OPC τι να φοραει?205/55/16 ισως...

215/45/17 και 215/40/18 ξερω αλλα ειναι 190+ αλογα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην ομάδα.

Χρειάζομαι την άποψή σας για τα λάστιχα του αυτοκινήτου μου. Αρχικά να αναφέρω πως έχω λάστιχα καινούρια Kormoran με 7.000χμ και έχω κάνει ένα λάθος απο παλιά.

Εχω Toyota Corolla 1,3 Hachback του 98, Τα μαμα λάστιχα που φοράει είναι 165/70/R14 (όπως καταλαβαίνω απο την ρεζέρβα, σε άλλα corolla ίδιας χρονολογίας βλέπω είναι ή αυτά που αναφέρω ή 175/65/R14. Πριν απο 2 χρόνια ότα είχα πάρει το αμάξι ο κουνιάδος μου έδωσε τα δικά του απο ibiza 185/60/R14 και εκ τότε χωρίς να το καταλάβω έβαζα 185/60/R14.

Πριν απο 2 εβδομάδες όταν ήμουν εγνατία μιας και είχα GPS βλέπω πως το κοντέρ δείχνει 140 το GPS δείχνει 123-124, και έψαξα το θέμα με τα λαστιχα και πιστευω πως απο εκεί είναι το λάθος.

Χθες πήγα στο λαστιχά και μου λέει πως εάν τα μαμα είναι 165/70/R14 τότε ή τα ίδια θα βάλω ή 185/65/R14, 175/65/R14. Και σκέφτομαι το 60 με το 65 έαν θα κάνει την διαφορά του κοντερ και να στρώσει, αν και εμένα με τρώει να βάλω 175/70/R14 μου λέει πως δεν θα κάνει (είμαι συνέχεια σε μακρύ δρόμο και πιστεύω πως θα γλιτώσω στροφές στην μηχανή. )

PS: Τα λάστιχα που φοράω τώρα μπορώ να τα δώσω στον κουνιάδο μου να τα βάλει στο Seat του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

13 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε

Πριν απο 2 εβδομάδες όταν ήμουν εγνατία μιας και είχα GPS βλέπω πως το κοντέρ δείχνει 140 το GPS δείχνει 123-124, και έψαξα το θέμα με τα λαστιχα και πιστευω πως απο εκεί είναι το λάθος.

Δεν ειναι απο εκει το λαθος, το 185/60/14 ειναι μολις 1.7% μικροτερο σε διαμετρο, δηλαδη στα 140χλμ/ωρα χανεις 2,4χλμ

13 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε

Χθες πήγα στο λαστιχά και μου λέει πως εάν τα μαμα είναι 165/70/R14 τότε ή τα ίδια θα βάλω ή 185/65/R14, 175/65/R14. Και σκέφτομαι το 60 με το 65 έαν θα κάνει την διαφορά του κοντερ και να στρώσει, αν και εμένα με τρώει να βάλω 175/70/R14 μου λέει πως δεν θα κάνει (είμαι συνέχεια σε μακρύ δρόμο και πιστεύω πως θα γλιτώσω στροφές στην μηχανή. )

PS: Τα λάστιχα που φοράω τώρα μπορώ να τα δώσω στον κουνιάδο μου να τα βάλει στο Seat του.

Εαν τα μαμα ειναι 165/70/14 τοτε η πιο σωστη πιο πλατια διασταση ειναι τα 185/60/14, τα 185/65/15 ειναι 1.7% μεταλυτερα σε διαμετρο οποτε δε κερδιζεις κατι απεναντιας χανεις σε ρεπριζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμια προταση σε 225 45 17?

Ψαχνω κατι με μαλακη γομα και σκληρα πλαινα

Απο οτι εχω δοκιμασει το καλυτερο ηταν τα goodyear f1 asymetric 2. Ολα τα αλλα με εχουν απογοητευσει εντελως

Pzero rosso: τα ενιωθα να "σακουλιαζουν" σε στροφες και εβγαλαν ολα καρουμπαλα χωρις κακομεταχειριση

P7 cinturato τιμιο λαστιχο γενικα αλλα αρκετα σκληρο και περισοτερο touring

Θα πηγαινα στα assymetric 3 αλλα διαβαζω χαλια κριτικες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε

Καλημέρα στην ομάδα.

Χρειάζομαι την άποψή σας για τα λάστιχα του αυτοκινήτου μου. Αρχικά να αναφέρω πως έχω λάστιχα καινούρια Kormoran με 7.000χμ και έχω κάνει ένα λάθος απο παλιά.

Εχω Toyota Corolla 1,3 Hachback του 98, Τα μαμα λάστιχα που φοράει είναι 165/70/R14 (όπως καταλαβαίνω απο την ρεζέρβα, σε άλλα corolla ίδιας χρονολογίας βλέπω είναι ή αυτά που αναφέρω ή 175/65/R14. Πριν απο 2 χρόνια ότα είχα πάρει το αμάξι ο κουνιάδος μου έδωσε τα δικά του απο ibiza 185/60/R14 και εκ τότε χωρίς να το καταλάβω έβαζα 185/60/R14.

Πριν απο 2 εβδομάδες όταν ήμουν εγνατία μιας και είχα GPS βλέπω πως το κοντέρ δείχνει 140 το GPS δείχνει 123-124, και έψαξα το θέμα με τα λαστιχα και πιστευω πως απο εκεί είναι το λάθος.

Χθες πήγα στο λαστιχά και μου λέει πως εάν τα μαμα είναι 165/70/R14 τότε ή τα ίδια θα βάλω ή 185/65/R14, 175/65/R14. Και σκέφτομαι το 60 με το 65 έαν θα κάνει την διαφορά του κοντερ και να στρώσει, αν και εμένα με τρώει να βάλω 175/70/R14 μου λέει πως δεν θα κάνει (είμαι συνέχεια σε μακρύ δρόμο και πιστεύω πως θα γλιτώσω στροφές στην μηχανή. )

PS: Τα λάστιχα που φοράω τώρα μπορώ να τα δώσω στον κουνιάδο μου να τα βάλει στο Seat του.

Αν όντως το είχες ψάξει, θα είχες διαπιστώσει πως το θέμα ΔΕΝ οφείλεται στα λάστιχα. Το 185/60R14 όπως είπαν και παραπάνω έχει μια διαφορά μόλις 1,7% σε διάμετρο σε σχέση με το εργοστασιακό, δεν δικαιολογεί των 15-16 στα 140. Αυτό που φταίει είναι πως γενικά όλα τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε στο κοντέρ να δείχνουν μεγαλύτερη ταχύτητα από την πραγματική, το ίδιο συμβαίνει και με το δικό σου.

Τώρα αν βάλεις λάστιχο με μεγαλύτερη διάμετρο από αυτή του εργοστασιακού, απλά θα μειώσεις λίγο τη διαφορά του σφάλματος ταχυμέτρου, δεν θα την εξαλείψεις. Και ταυτόχρονα θα χάσεις σε επιτάχυνση, και ίσως ανέβει και λίγο η κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...