Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, πρόσφατα μου χάλασε ποντίκι, και μετά από μια βδομάδα στο service, το eshop μου πίστωσε το ποσό (13,9€) για επόμενη αγορά. Επειδή όμως, πλέον δεν φέρνουν το συγκεκριμένο, και τίποτα αξιόλογο σε αυτά τα λεφτά, μπορώ να τα πάρω στο χέρι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 843
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, THD είπε

Επειδή όμως, πλέον δεν φέρνουν το συγκεκριμένο, και τίποτα αξιόλογο σε αυτά τα λεφτά, μπορώ να τα πάρω στο χέρι;

Από όσο ξέρω όχι. Ή θα κάνεις υπομονή μέχρι να παρουσιαστεί κάτι ενδιαφέρον στο ποσό που θέλεις ή θα πάρεις κάτι ακριβότερο (που το χρειάζεσαι εννοείται) και θα πληρώσεις τη διαφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο από εντολή από λογιστήριο θα σου κάνουν επιστροφή χρημάτων και πάλι δύσκολα. 2 Φορές μόνο μου επέτρεψαν εμένα να κάνω όσο δούλευα εκεί

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, THD είπε

Καλησπέρα, πρόσφατα μου χάλασε ποντίκι, και μετά από μια βδομάδα στο service, το eshop μου πίστωσε το ποσό (13,9€) για επόμενη αγορά. Επειδή όμως, πλέον δεν φέρνουν το συγκεκριμένο, και τίποτα αξιόλογο σε αυτά τα λεφτά, μπορώ να τα πάρω στο χέρι;

Σε δυο περιπτώσεις ελαττωματικού προϊόντος πήρα τα λεφτά μου πίσω.  Αυτο όμως τους το είχα ζητήσει εξαρχής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, THD είπε

Καλησπέρα, πρόσφατα μου χάλασε ποντίκι, και μετά από μια βδομάδα στο service, το eshop μου πίστωσε το ποσό (13,9€) για επόμενη αγορά. Επειδή όμως, πλέον δεν φέρνουν το συγκεκριμένο, και τίποτα αξιόλογο σε αυτά τα λεφτά, μπορώ να τα πάρω στο χέρι;

Όχι. Όσο καιρό ήμουν εκεί μία φορά έτυχε μόνο να επιστρέψουν χρήματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα, κατάλαβα, με βλέπω να συμπληρώνω για να πάρω κάτι πιο ακριβό. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mindreader είπε

Θυμαται κανεις μηπως, εχει βγαλει ποτε σε προσφορα μεσω newsletter ή crazy sundays,

καμια samsung 32' σε τιμη μικροτερη των 100 ευρω;

Δεν κόβω και το κεφάλι μου, αλλά είναι εξαιρετικά απίθανο.

Εδώ θεωρούσαμε "καλές" περιπτώσεις τις arielli και τις f&u σε τέτοιο μέγεθος και τιμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψωνίζω από το e-shop εδώ και 15 χρόνια. Πότε δεν είχα κάποιο πρόβλημα (παρά τα προβλήματα που έχει με την υπαγωγή στο άρθρο 99) και πάντα ήμουν ευχαριστημένος από τις αγορές, τα προϊόντα έρχονταν πάντα εντός του χρόνου που διαφημίζει και 1-2 φορές που είχα πρόβλημα με προϊόντα εντός εγγύησης είχα άμεση εξυπηρέτηση. Χθες ήταν η 1η φορά που μου συνέβη το εξής περίεργο, έκανα μια παραγγελία με διάφορα προϊόντα, όλα ΑΜΕΣΑ διαθέσιμα. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όμως, μου λέει ότι ένα προϊόν αναμένεται με αποτέλεσμα να μου καθυστερήσει η παραγγελία. Το περίεργο όμως είναι ότι μπαίνοντας στην σελίδα του προϊόντος λέει ότι είναι ακόμη άμεσα διαθέσιμο. Πως γίνεται να είναι άμεσα διαθέσιμο ενώ στην παραγγελία μου λέει οτι αναμένεται; Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι επειδή αγόρασα 4 τεμάχια, να μην έχουν τόσα κομμάτια, το οποίο μου φαίνεται περίεργο μιας και μιλάμε για αναλώσιμο που συνήθως φέρνει για να έχει καβάτζα, εκτός αν είναι κάτι που δεν έχει ζήτηση (κενά δισκάκια bluray για εγγραφή με bluray recorder). Έχει τύχει και σε κανέναν άλλον;

 

 

eshop1.jpg

eshop2.jpg

Επεξ/σία από gokuthelegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gokuthelegend είπε

Πως γίνεται να είναι άμεσα διαθέσιμο ενώ στην παραγγελία μου λέει οτι αναμένεται;

Συγνώμη αλλά γιατί δε ρωτάς τους ίδιους κατευθείαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Συγνώμη αλλά γιατί δε ρωτάς τους ίδιους κατευθείαν?

Έστειλα email σχεδόν άμεσα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όπου και διαπίστωσα το συγκεκριμένο "πρόβλημα", από χθες δηλαδή, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμη. Απλώς ρώτησα μήπως έχει τύχει και σε κανέναν άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι επειδή αγόρασα 4 τεμάχια, να μην έχουν τόσα κομμάτια, το οποίο μου φαίνεται περίεργο μιας και μιλάμε για αναλώσιμο που συνήθως φέρνει για να έχει καβάτζα, εκτός αν είναι κάτι που δεν έχει ζήτηση (κενά δισκάκια bluray για εγγραφή με bluray recorder). Έχει τύχει και σε κανέναν άλλον;

Αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας όμως, μου λέει ότι ένα προϊόν αναμένεται με αποτέλεσμα να μου καθυστερήσει η παραγγελία.

Για να μην καθυστερήσει η παραγγελία σου, μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο και να ζητήσεις να σου στείλουν τα διαθέσιμα προϊόντα. Το μη διαθέσιμο είτε το ακυρώνεις είτε το περιμένεις .

Μου είχε τύχει παλιότερα (μπορεί και από λάθος δικό μου) να μην έχει άμεσα διαθέσιμο ένα προϊόν. Έκανα αυτό που σου προτείνω παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα το αντίθετο.
Χθές παράγγειλα 1 προϊόν το οποίο είχε διαθεσιμότητα 2 - 4 εργάσιμες μέρες (λογικά κατόπιν παραγγελίας).
Μέσα σε λίγες ώρες είχε ολοκληρωθεί και σήμερα, σε λιγότερο απο 24 ώρες το παρέλαβα Βόλο.

Ίσως να υπάρχει bug...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...