Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εμένα όταν παράγγειλα το OnePlus 8T έλεγε ετοιμοπαράδοτο, και ήρθε σχεδόν 10 μέρες μετά... Μόνο αντικαταβολή ή παραλαβή και πληρωμή από το κατάστημα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 843
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τι διάολο?Χαλίκια καπνίζουν αυτοί εκεί?

Παράγγειλα 16/12 σωλήνα ενός μέτρου κι επειδή δεν βρήκαν δείτε τι μου προτείνουν.
Τα fittings 16/12 που έχω θα τα κάνω μπεγλέρια για κουλούς

Screenshot_2.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Silok είπε

Τι διάολο?Χαλίκια καπνίζουν αυτοί εκεί?

Παράγγειλα 16/12 σωλήνα ενός μέτρου κι επειδή δεν βρήκαν δείτε τι μου προτείνουν.
Τα fittings 16/12 που έχω θα τα κάνω μπεγλέρια για κουλούς

Screenshot_2.jpg

 

Εγώ αυτό που βλέπω και δεν καταλαβαίνω που υπάρχει αυτή τη στιγμή το πρόβλημα είναι πως και οι δύο κωδικοί είναι άμεσα διαθέσιμοι...

image.png.6aa8566b3dd3176a9c871edf12b692f2.png

 

image.png.a20f4934bf13236d1cdb1c7580b164ad.png

Θα πρότεινα να τους καλέσεις να δεις τι έχει συμβεί και τι μπορεί να ισχύει...

 

Μφχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, kormos είπε

 

Εγώ αυτό που βλέπω και δεν καταλαβαίνω που υπάρχει αυτή τη στιγμή το πρόβλημα είναι πως και οι δύο κωδικοί είναι άμεσα διαθέσιμοι...

image.png.6aa8566b3dd3176a9c871edf12b692f2.png

 

image.png.a20f4934bf13236d1cdb1c7580b164ad.png

Θα πρότεινα να τους καλέσεις να δεις τι έχει συμβεί και τι μπορεί να ισχύει...

 

Μφχ

Δεν υπάρχει περίπτωση να τους καλέσω,έστειλα ήδη ακυρωτικά ακόμη και για την παραγγελία που πλήρωσα με κάρτα.
Τέτοια ζώα δεν τα πληρώνω.
Οι corsair έτσι κι αλλιώς δεν μου κάνουν γιατί είναι άλλης διατομής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Silok είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να τους καλέσω,έστειλα ήδη ακυρωτικά ακόμη και για την παραγγελία που πλήρωσα με κάρτα.
Τέτοια ζώα δεν τα πληρώνω.
Οι corsair έτσι κι αλλιώς δεν μου κάνουν γιατί είναι άλλης διατομής

Χαμένος εσύ λογικά θα βγεις όμως. Τέτοιες εταιρείες δεν ιδρώνει τ αυτί τους. 🙂

Θα αναμένεις λογικά και Μαξ 30 ημέρες για να πάρεις και τα χρήματα πίσω, επειδή είπες για κάρτα, αν δεν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, kormos είπε

Χαμένος εσύ λογικά θα βγεις όμως. Τέτοιες εταιρείες δεν ιδρώνει τ αυτί τους. 🙂

Θα αναμένεις λογικά και Μαξ 30 ημέρες για να πάρεις και τα χρήματα πίσω, επειδή είπες για κάρτα, αν δεν κάνω λάθος.

Χαμένος δεν θα βγώ γιατί δεν τα καίγομαι,ποτέ δεν πήρα κάτι από δαύτους που να το είχα άμμεση ανάγκη γιατί ξέρω ότι είναι κουκουρούκου.Τα λεφτά μπαίνουν γρήγορα,δεν είναι αμφισβήτηση συναλλαγής.

Φυσικά σε λίγο θα πάρω τηλέφωνο για να τους τρολλάρω,τα έχουν όντως διαθέσιμα,απίστευτοι

Επεξ/σία από Silok
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μενα μια παραγγελια 2 βδομαδες ,οταν πηγα να παραλαβω απο το μαγαζι και το αναφερα μου ειπανε παλι καλα που δεν ηταν τρεις.

Εχουν προβλημα στο προσωπικο ειπανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/7/2022 στις 8:49 ΠΜ, Silok είπε

Χαμένος δεν θα βγώ γιατί δεν τα καίγομαι,ποτέ δεν πήρα κάτι από δαύτους που να το είχα άμμεση ανάγκη γιατί ξέρω ότι είναι κουκουρούκου.Τα λεφτά μπαίνουν γρήγορα,δεν είναι αμφισβήτηση συναλλαγής.

Φυσικά σε λίγο θα πάρω τηλέφωνο για να τους τρολλάρω,τα έχουν όντως διαθέσιμα,απίστευτοι

χαμένος δεν είσαι αλλά έχασες χρόνο να μπεις στη διαδικασία να παραγγείλεις να ακυρώσεις να δεις αν τα χρήματα μπήκαν και θες να τους πάρεις και τηλέφωνο για να κανείς τη πλάκα σου...κουράστηκα που τα ανέφερα.......αλλά γιατί παραγγέλνεις αφού ξέρεις ότι συμβαίνουν αυτά συχνά????προφανώς σε έτρωγε το χέρι σου...χαχαχαχαχαχαχαχαχαα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα εβαλα μια τηλεφωνικη παραγγελια, προσφορα απο το newsletter.
Ο υπαλληλος επελεγε το προιον, και μου ελεγε αλλη, μεγαλυτερη τιμη.
Βεβαια μου ειπε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας, απλα δεν ειχαν 'περασει' στο συστημα ακομη τις προσφορες απο το newsletter.
Ειπε οτι θα αφησει ηλεκτρονικο σημειωμα, να περαστει χειροκινητα.
Βεβαια τωρα που παρακολουθω ηλεκτρονικα την παραγγελια(μου εδωσαν κωδικο), ακομη λεει την μεγαλυτερη τιμη.
Ελπιζω να μην γινει καμια βλακεια και οταν παω να παραλαβω, μου πουν την αυξημενη τιμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostasbm είπε

χαμένος δεν είσαι αλλά έχασες χρόνο να μπεις στη διαδικασία να παραγγείλεις να ακυρώσεις να δεις αν τα χρήματα μπήκαν και θες να τους πάρεις και τηλέφωνο για να κανείς τη πλάκα σου...κουράστηκα που τα ανέφερα.......αλλά γιατί παραγγέλνεις αφού ξέρεις ότι συμβαίνουν αυτά συχνά????προφανώς σε έτρωγε το χέρι σου...χαχαχαχαχαχαχαχαχαα

Ότι νάναι... που το βρήκες το αστείο δεν μπορώ να καταλάβω,τα χρήματα μπήκαν σε 2 μέρες,δεν πείνασα για 37 ευρώ που κόστιζε η παραγγελία.
Ήξερα ότι στα διαθέσιμά τους κάνουν το πολύ μία βδομάδα,όχι για 2 και 3 βδομάδες οπότε είχα γνώση για τους χρόνους τους άρα προφανώς δεν μ'έτρωγε το χέρι μου αλλά τελικά αυτοί έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα.
Εσένα πόσο χρόνο σου παίρνει να κάνεις μία παραγγελία?3 χρόνια?Γιατί εμένα δεν μου πήρε πάνω από 2 λεπτά.
Εσύ για πες μας,έτσι και παραγγείλεις διαθέσιμα προϊόντα από σκρουτζομάγαζα είσαι 100% σίγουρος ότι θα τα πάρεις σε 2-3 μέρες?
Ρίξε μια ματιά σε σχόλια στο σκρουτζ σε διάφορα μαγαζιά και θα καταλάβεις τι γίνεται εκτός κι αν εσύ έχεις κληρονομικό χάρισμα και ενόραση.
Και στο κάτω κάτω έγραψα το περιστατικό μου μήπως και γλυτώσω κανέναν από την ταλαιπωρία.
Αν κουράστηκες πολύ που το ανέφερες τότε γιατί μπήκες σε τέτοια διαδικασία?Μη μας μείνεις και στα χέρια και σε τρέχουμε,να προσέχεις την υγεία σου και ιδιαίτερα την πνευματική σου υγεία γιατί δεν τη βλέπω στα ντουζένια της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Silok είπε

Ότι νάναι... που το βρήκες το αστείο δεν μπορώ να καταλάβω,τα χρήματα μπήκαν σε 2 μέρες,δεν πείνασα για 37 ευρώ που κόστιζε η παραγγελία.
Ήξερα ότι στα διαθέσιμά τους κάνουν το πολύ μία βδομάδα,όχι για 2 και 3 βδομάδες οπότε είχα γνώση για τους χρόνους τους άρα προφανώς δεν μ'έτρωγε το χέρι μου αλλά τελικά αυτοί έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα.
Εσένα πόσο χρόνο σου παίρνει να κάνεις μία παραγγελία?3 χρόνια?Γιατί εμένα δεν μου πήρε πάνω από 2 λεπτά.
Εσύ για πες μας,έτσι και παραγγείλεις διαθέσιμα προϊόντα από σκρουτζομάγαζα είσαι 100% σίγουρος ότι θα τα πάρεις σε 2-3 μέρες?
Ρίξε μια ματιά σε σχόλια στο σκρουτζ σε διάφορα μαγαζιά και θα καταλάβεις τι γίνεται εκτός κι αν εσύ έχεις κληρονομικό χάρισμα και ενόραση.
Και στο κάτω κάτω έγραψα το περιστατικό μου μήπως και γλυτώσω κανέναν από την ταλαιπωρία.
Αν κουράστηκες πολύ που το ανέφερες τότε γιατί μπήκες σε τέτοια διαδικασία?Μη μας μείνεις και στα χέρια και σε τρέχουμε,να προσέχεις την υγεία σου και ιδιαίτερα την πνευματική σου υγεία γιατί δεν τη βλέπω στα ντουζένια της.

το ειχα διπλα μου το plaisio και το e shop.......η πνευματικη σιγουρα εχει τη κατιουσα ...να προσεχεις και συ να μη χαλιεσαι γιατι εισαι νεος

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostasbm είπε

το ειχα διπλα μου το plaisio και το e shop.......η πνευματικη σιγουρα εχει τη κατιουσα ...να προσεχεις και συ να μη χαλιεσαι γιατι εισαι νεος

 

Ότι πεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ασχετο bump του θεματος απλα ηθελα να αναφερθώ. Ειμαι πελάτης εδω και 4 χρονια (απο οταν ενηλικιώθηκα, εφτιαξα και απο αυτους το πρωτο pc). Εκτος απο αμεσες αγορες (ειμαι 10 λεπτα απο την κεντρική αποθηκη) εχω να δωσω ενα "αορατο" μπραβο στο stockhouse section.

 

Δεν εχει καμια εξωφρενική τιμη ή τιποτα τετοιο αλλα σαν άνθρωπος που προτιμω να αγοράζω second-hand/μεταχειρισμένα πράγματα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο. Απο ηλεκτρικη σκουπα και ηχεια υπολογιστή μεχρι αναλωσιμα και στικάκια usb😀

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ήθελα να γνωστοποιήσω την απαράδεκτη εξυπηρέτηση για ακόμη μια φορά από το eshop.

09/08/2022 Δημιουργία Παραγγελίας

11/08/2022 Επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο όπου με ενημέρωσαν ότι είναι άμεσα διαθέσιμο για παραλαβή από το Μενίδι

11/08/2022 Πηγαίνω στο κατάστημα και αφού περίμενα αρκετή ώρα μου ανακοίνωσαν ότι δεν υπάρχει. Τους είπα έστω για άλλο χρώμα και μου είπαν πως θα υπάρχει το ίδιο πρόβλημα.

11/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο αναφέρω το πρόβλημα και μου είπαν ότι είναι περίεργο γιατί φαίνονταν 5+ διαθέσιμα στην αποθήκη. Μου πρότειναν να αλλάξω το χρώμα και να καλέσω την επόμενη ημέρα και να ρωτήσω εάν είναι για πακετάρισμα.

12/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο και μου αναφέρουν ότι ασχολούνται με την παραγγελία μου στην αποθήκη και ότι εντός της ημέρας θα λάβω μήνυμα.
(Δεν έλαβα κανένα μήνυμα)

13/08/2022 Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο αναφέρω το πρόβλημα και μου αναφέρουν ότι μπορώ να πάω στο κατάστημα να πάω να την πάρω.
Πηγαίνω ξανά στο κατάστημα και αφού περιμένω 40' μου λένε πάλι ότι δεν υπάρχει. Έφυγα εκνευρισμένος αναφέροντας το πρόβλημα στον υπεύθυνο του καταστήματος. Μετά από 10' αφού έχω φύγει και επικοινωνώ με το τμήμα πωλήσεων για να αναφέρω το πρόβλημα, μου έρχεται μήνυμα ότι η παραγγελία είναι έτοιμη. Ενημέρωσα τον εκπρόσωπο για την ακύρωση διότι δεν εμπιστεύομαι τίποτα και κανέναν πλέον μετά από όλα αυτά.

Πήγα και ήρθα αδίκως δύο φορές στο Μενίδι για ένα προϊόν που έλεγε άμεσα διαθέσιμο και προϊόν του newsletter.  

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Αντίστοιχα προβλήματα και στο plus4u.

Χρόνια πελάτης του eShop από εποχές 2000 που είχαν 2-3 προϊόντα hardware για Η/Υ.

Επεξ/σία από nickaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...