Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναφέρω και εγώ πρόσφατη εμπειρία με αγορά υπολογιστή κομμάτι κομμάτι από το e-shop. 

05/09/2022 έκανα παραγγελία 8 κομμάτια υπολογιστή, όλα άμεσα διαθέσιμα. 3 μέρες κολλημένο στο έλεγχος διαθεσιμότητας, ώσπου εμφανίζει 2 πράγματα μη διαθέσιμα. Παίρνω τηλέφωνο και με ενημερώνουν ότι θα παραλάβουν 15/09/2022 τα πάντα. Έρχεται 17/09/2022 καμία εξέλιξη, παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το ένα εξαρτημα δε θα έρθει ποτέ από τον προμηθευτή. Εδώ απόρησα γιατί δε με κάλεσαν νωρίτερα να το αντικαταστήσουμε. Τέλος πάντων το αντικαθιστω, αλλάζω και το άλλο που δεν ήρθε στις 15 με άλλο άμεσα διαθέσιμο, και εκεί πιστεύω ότι θα το χω στα χέρια μου σε 1-2 μέρες. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο 20/09/2022 και με ενημερώνουν ότι βρέθηκε κι άλλο μη διαθέσιμο προϊόν. Εκεί εκνευρίστηκα αρκετά, γιατί ήδη τους περιμένω 15 μέρες, και τελικά στις 21/09/2022 μου λένε ότι εν τέλει μάλλον το χουν στην αποθήκη αλλά θα πάρει 2-3 μέρες να το βρουν.... Εν τέλει παρέλαβα σήμερα 24/09/2022 σχεδόν 20 μέρες μετά τη παραγγελία... Χίλιες φορές να τα αγόραζα εξάρτημα εξάρτημα από διάφορα καταστήματα...

Γενικά δε θα ξαναπιστεψω ποτέ τις διαθεσιμότητες του e-shop, ειδικά αν βιάζομαι κάτι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 843
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δε ξερω τι συμβαινει  τελευταια αλλα αργουν αρκετα σε 2 μου παραγγελειες καναν  10 μερες σε ετοιμοπαραδωτα

τωρα οσον αφορα σε 2 αντικαταστασεις προιοντων με ενεργη εγγυηση  μου καναν αλλαγη περιπου στη βδομαδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία μου με άμεσα διαθέσιμα προϊόντα είναι 9 μέρες στη διανομή από την αποθήκη. Δεν έχει αλλάξει το «άμεσα διαθέσιμο».
Στις 5 μέρες είχα αποστείλει ερώτηση στην εξυπηρέτηση, δεν πήρα ποτέ απάντηση.
Έστειλα στο τοπικό κατάστημα που εξυπηρετεί (που πάντα μαθαίνει μέσα στην ίδια μέρα) και μού απάντησε ότι τους απάντησαν από τα κεντρικά ότι υπάρχει φόρτος. Καμία εκτίμηση για το πότε θα διεκπεραιωθεί.

Τραγικά πράγματα για σύγχρονες εποχές εμπορίου και πρωτοφανείς χρόνοι αργοπορίας στα πάνω από 15 χρόνια που είμαι πελάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα το πρωί να μου πουν ότι τους χρωστάω γύρω στα 7 ευρώ! Αυτό αφού πήγα στο κατάστημα, παρέλαβα κανονικά, τσέκαραν και συμφώνησαν ότι είναι οκ η παραγγελία, πήρα απόδειξη, πέρασαν 3 μέρες, και μετά θυμήθηκαν ότι τους χρωστάω. Πήγα σε κατάστημα, και κάτι μου ανέφεραν ότι μάλλον ένα προϊόν άλλαξε τιμή, αλλά κατά λάθος με χρέωσαν με παλιά τιμή και κάτι τέτοια περίεργα. Τους εξήγησα ότι από τη στιγμή που ήρθα πριν 3 μέρες και συμφωνήσαμε ότι όλα είναι μια χαρά και έφυγα, δε καταλαβαίνω το λόγο της αλλαγής τιμής των προϊόντων κλπ. Μου είπαν ότι θα μιλήσουν πάλι με λογιστήριο και θα με ενημερώσουν, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ίσως δε θα χρειαστεί να πληρώσω.

Να σημειώσω ότι σε παραγγελία μου με άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, εν τέλει παρέλαβα 20 μέρες μετά, και τώρα μου κάνουν και αυτό το θέμα. Μέσα σε 20 μέρες εχω χάσει κάθε αξιοπιστία με το e-shop, όση δεν έχασα τα τελευταία 15-20 χρόνια που ψωνίζω από κει. Δε καταλαβαίνω τη κατρακύλα που τους βρήκε. Ήδη δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη για τη διαθεσιμότητα, τώρα δε θα έχω και για τη τιμή; Ίσως αργήσω να τους προτιμήσω πάλι, μπας και ηρεμήσει λίγο αυτός ο διαβόητος "φόρτος" που λένε.

Επεξ/σία από thanasis00
typo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως είναι καλύτερα όταν υπάρχει μια παραγγελία με 3-4 κωδικούς, να την σπάμε σε 3-4 παραγγελίες.

Έτσι τουλάχιστον κάποια θα έρχονται στην ωρα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα το πρωί να μου πουν ότι τους χρωστάω γύρω στα 7 ευρώ! Αυτό αφού πήγα στο κατάστημα, παρέλαβα κανονικά, τσέκαραν και συμφώνησαν ότι είναι οκ η παραγγελία, πήρα απόδειξη, πέρασαν 3 μέρες, και μετά θυμήθηκαν ότι τους χρωστάω. Πήγα σε κατάστημα, και κάτι μου ανέφεραν ότι μάλλον ένα προϊόν άλλαξε τιμή, αλλά κατά λάθος με χρέωσαν με παλιά τιμή και κάτι τέτοια περίεργα. Τους εξήγησα ότι από τη στιγμή που ήρθα πριν 3 μέρες και συμφωνήσαμε ότι όλα είναι μια χαρά και έφυγα, δε καταλαβαίνω το λόγο της αλλαγής τιμής των προϊόντων κλπ. Μου είπαν ότι θα μιλήσουν πάλι με λογιστήριο και θα με ενημερώσουν, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ίσως δε θα χρειαστεί να πληρώσω.

Να σημειώσω ότι σε παραγγελία μου με άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, εν τέλει παρέλαβα 20 μέρες μετά, και τώρα μου κάνουν και αυτό το θέμα. Μέσα σε 20 μέρες εχω χάσει κάθε αξιοπιστία με το e-shop, όση δεν έχασα τα τελευταία 15-20 χρόνια που ψωνίζω από κει. Δε καταλαβαίνω τη κατρακύλα που τους βρήκε. Ήδη δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη για τη διαθεσιμότητα, τώρα δε θα έχω και για τη τιμή; Ίσως αργήσω να τους προτιμήσω πάλι, μπας και ηρεμήσει λίγο αυτός ο διαβόητος "φόρτος" που λένε.

καμία χασουρα θα τους βγηκε στο τελικο μέτρημα της μερας και ψάχνουν "κοροΐδα" να βγάλουν τα σπασμένα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Πήγα σε κατάστημα, και κάτι μου ανέφεραν ότι μάλλον ένα προϊόν άλλαξε τιμή, αλλά κατά λάθος με χρέωσαν με παλιά τιμή και κάτι τέτοια περίεργα.

Εγώ θυμάμαι ότι το e-shop πάντα χρέωνε με την τιμή που είχε το προϊόν την στιγμή της παραγγελίας. Είμαι σίγουρος γιατί όταν ήθελα να αγοράσω κάτι περίμενα να βγάλει κάποια προσφορά και το αγόραζα τότε. Μέχρι να πάω να το πάρω (μένω επαρχία και έπρεπε να περιμένω μέρες για να έρθει) η τιμή κάποιες φορές επανερχόταν στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά χτύπαγαν απόδειξη με την τιμή που είχε την στιγμή της παραγγελίας. Αλλά τώρα έχω κόψει το e-shop, δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
20 λεπτά πριν, Doubt είπε

Πρώτη φορά σήμερα έστειλαν ειδοποίηση για παραλαβή από κατάστημα, μέσω Viber.

Πάει το κλασικό SMS:(

Εβαλα κι εγω παραγγελια σημερα. Για να δουμε πως θα με ειδοποιησουν σε λιγες μερες.

Εγω εχω διαρκως κλειστα data. Ανοιγω ενα δυο λεπτα καθε λιγες ωρες, και ξανακλεινω. Ελπιζω να ενημερωσουν μεσω sms.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/9/2022 στις 12:22 ΠΜ, thanasis00 είπε

Με πήραν τηλέφωνο σήμερα το πρωί να μου πουν ότι τους χρωστάω γύρω στα 7 ευρώ! Αυτό αφού πήγα στο κατάστημα, παρέλαβα κανονικά, τσέκαραν και συμφώνησαν ότι είναι οκ η παραγγελία, πήρα απόδειξη, πέρασαν 3 μέρες, και μετά θυμήθηκαν ότι τους χρωστάω. Πήγα σε κατάστημα, και κάτι μου ανέφεραν ότι μάλλον ένα προϊόν άλλαξε τιμή, αλλά κατά λάθος με χρέωσαν με παλιά τιμή και κάτι τέτοια περίεργα. Τους εξήγησα ότι από τη στιγμή που ήρθα πριν 3 μέρες και συμφωνήσαμε ότι όλα είναι μια χαρά και έφυγα, δε καταλαβαίνω το λόγο της αλλαγής τιμής των προϊόντων κλπ. Μου είπαν ότι θα μιλήσουν πάλι με λογιστήριο και θα με ενημερώσουν, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ίσως δε θα χρειαστεί να πληρώσω.

Να σημειώσω ότι σε παραγγελία μου με άμεσα διαθέσιμα προϊόντα, εν τέλει παρέλαβα 20 μέρες μετά, και τώρα μου κάνουν και αυτό το θέμα. Μέσα σε 20 μέρες εχω χάσει κάθε αξιοπιστία με το e-shop, όση δεν έχασα τα τελευταία 15-20 χρόνια που ψωνίζω από κει. Δε καταλαβαίνω τη κατρακύλα που τους βρήκε. Ήδη δεν έχω πλέον εμπιστοσύνη για τη διαθεσιμότητα, τώρα δε θα έχω και για τη τιμή; Ίσως αργήσω να τους προτιμήσω πάλι, μπας και ηρεμήσει λίγο αυτός ο διαβόητος "φόρτος" που λένε.

Από την στιγμή που κάνεις την παραγγελία, δεν πα να ανέβει η τιμή του προϊόντος, εσύ θα πληρώσεις με την τιμή που έκανες την παραγγελία, διαφορετικά α) έχεις δικαίωμα είτε να επιμένεις στην αρχική τιμή και αν δεν συμμορφωθούν προχωράς σε καταγγελία (και τους ξεσκίζεις), β) ζητάς ακύρωση και να σου επιστρέψουν άμεσα τα χρήματά σου, γ) περιμένεις υπομονετικά να δεις τι θα κάνεις.

π.χ. είχα πρόσφατα θέμα με το πλαίσιο, (τα ίδια και χειρότερα, ή μάλλον πολύ χειρότερο από το e-shop), και αφού δεν μου παρέδωσαν το προϊόν (όλο από αύριο σε αύριο το πήγαιναν, ενώ κατά την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμο), με ταλαιπώρησαν και στην επιστροφή των χρημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, duffyduck είπε

Από την στιγμή που κάνεις την παραγγελία, δεν πα να ανέβει η τιμή του προϊόντος, εσύ θα πληρώσεις με την τιμή που έκανες την παραγγελία, διαφορετικά α) έχεις δικαίωμα είτε να επιμένεις στην αρχική τιμή και αν δεν συμμορφωθούν προχωράς σε καταγγελία (και τους ξεσκίζεις), β) ζητάς ακύρωση και να σου επιστρέψουν άμεσα τα χρήματά σου, γ) περιμένεις υπομονετικά να δεις τι θα κάνεις.

π.χ. είχα πρόσφατα θέμα με το πλαίσιο, (τα ίδια και χειρότερα, ή μάλλον πολύ χειρότερο από το e-shop), και αφού δεν μου παρέδωσαν το προϊόν (όλο από αύριο σε αύριο το πήγαιναν, ενώ κατά την παραγγελία ήταν άμεσα διαθέσιμο), με ταλαιπώρησαν και στην επιστροφή των χρημάτων.

Τελικά δε με ξαναπήραν τηλέφωνο, οπότε υποθέτω ότι το έλυσαν εσωτερικά το ζήτημα. Με τρέλανε κιόλας ο υπάλληλος στο υποκατάστημα που μου είπε ότι αν δε πληρώσω τη διαφορά, θα τη χρεωθούν οι υπάλληλοι του υποκαταστήματος. Είναι τρομερό πάντως, που ενώ είχα προπληρώσει τα πάντα, και ακόμα και μετά τις αλλαγές των πραγμάτων που δεν είχαν σε διαθεσιμότητα μου λέγανε ότι έχω επιστροφή κιόλας, μετά μου ζητούσαν και λεφτά από πάνω... Πάντως δεν έχει τύχει να ξαναψωνίσω κάτι από eshop, να δω αν θα μου βάλουν κανά έξτρα κόστος στην επόμενη αγορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...