Προς το περιεχόμενο

Lenovo Y27G Curved G-Sync Monitor @299 Kωτσόβολος


giorgionats

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε σεις, κανείς δεν την άνοιξε;

Λοιπόν το απόγευμα θα κάνω κλήρωση στα posts όσων παρέλαβαν. Όποιος κληρωθεί, κάνει unboxing/review.

😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Παρελαβα και εγω.

Τους πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και λεει οτι δεν πρεπει να εχει ανοιχθει η συσκευασια για επιστροφη.



Χαχα τι φαση? Δηλαδη να την ανοιξεις να την ελεγξεις για κανενα θεμα δεν παιζει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Χαχα τι φαση? Δηλαδη να την ανοιξεις να την ελεγξεις για κανενα θεμα δεν παιζει? 

Απο οτι λεει ναι.

Εχουμε καπου καποια οδηγια απο Ευρωπη κτλ που να λεει οτι μπορω να την ανοιξω?Εαν εχω κατι χειροπιαστο δηλαδη να τους παρουσιασω,τοτε θα την ανοιξω να την ελεγξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Απο οτι λεει ναι.

Εχουμε καπου καποια οδηγια απο Ευρωπη κτλ που να λεει οτι μπορω να την ανοιξω?Εαν εχω κατι χειροπιαστο δηλαδη να τους παρουσιασω,τοτε θα την ανοιξω να την ελεγξω.

Ρε είναι γίδια, τι να την κάνεις την οδηγία; Εδώ αντικρούουν τον εαυτό τους:

https://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon

Αναφορά σε κείμενο

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση

Πρόσεξε, όχι απλά δικαιούται. Υποχρεούται να την ανοίξει για να την ελέγξει. Και μετά παίρνεις στο κέντρο και σου λένε μόνο κλειστές επιστροφή.

Να συνεχίσω;

Αναφορά σε κείμενο

οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Πρόσεξε τώρα. Γιατί να γράφουν όλα αυτά, ενώ θα μπορούσαν να γράφουν σφραγισμένο; Είναι δυνατόν να επιστρέψεις σφραγισμένο προϊόν και να λείπει κάτι από μέσα ή να είναι κάτι χρησιμοποιημένο; Δεν το γράφουν καθαρά επίτηδες, για κουτοπόνηρους λόγους που βαριέμαι να αναλύσω, αλλά διαβάζοντας το κείμενο αυτό (99 στους εκατό άνθρωποι, γιατί υπάρχουν και μυστήριοι) τι μπορείς να συμπεράνεις; Και βέβαια θα το ανοίξεις (άλλωστε πως θα δεις αν λειτουργεί, αν σου κάνει κτλ), αλλά πολύ προσεκτικά. Δε θα γρατζουνίσεις τίποτα, δε θα τσαλακώσεις το manual ή τη συσκευασία (εκτός αν η συσκευασία για να ανοίξει πρέπει να καταστραφεί) κτλ κτλ

Οπότε το τηλ. κέντρο έλεγε.... συσκευές κατασκευασμένες για το κάπνισμα καπνού.

Υπάρχουν και οδηγίες ευρωπαϊκές και ελληνικές, δες το pinned θέμα, το έχει γράψει ένα γαμάτο παιδί από δω, δε θυμάμαι ποιος τώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 37: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης.

Αρα ειμαστε καλυμμενοι,εφοσον φυσικα ολα επιστραφουν οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το νόμο είσαι καλυμμένος.

Το θέμα είναι πως αν δε δεχτούν αυτόματα την επιστροφή κατά πόσο είσαι αποφασισμένος να ασχοληθείς με mail, πίεση, καταγγελίες κτλ για να κάνουν το αυτονόητο.

Μπορεί και να το κάνουν αυτόματα έτσι (πχ στο Media Markt γίνεται); Και να μη χρειαστεί τίποτα από μέρους σου. Γι αυτό έγραψα αν έχει κάποιος εμπειρία από Κωτσόβολο να το γράψει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...