KoGi Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Σε επικοινωνια με την Eurobank η απαντηση τους ειναι "Δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε ουτε το ποτε ουτε το αν θα μπει η Επιστροφη"!!! Σε μενα εχει γινει χρεωση και μπηκε μονο το 1% Επιστροφη. Αγορα online 23/11. Ευτυχως που οτι πηρα το εχω ακομη σφραγισμενο και ηδη κανονισα για επιστροφη ολης της παραγγελιας!
stelios18120 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Βλέποντας αυτό το θέμα και το άλλο με τον Γερμανό,και αυτη την black friday δραματικά τα ελληνικά καταστήματα και σε τιμές και σε αντιμετώπιση και σε απόθεμα και οργάνωση.😣😝 Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2018 από stelios18120 1
marmagia Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 21 hours ago, KoGi said: Σε επικοινωνια με την Eurobank η απαντηση τους ειναι "Δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε ουτε το ποτε ουτε το αν θα μπει η Επιστροφη"!!! Σε μενα εχει γινει χρεωση και μπηκε μονο το 1% Επιστροφη. Αγορα online 23/11. Ευτυχως που οτι πηρα το εχω ακομη σφραγισμενο και ηδη κανονισα για επιστροφη ολης της παραγγελιας! Και εμένα πρώτα το 1% μπήκε και σήμερα το πρωί το υπόλοιπο 19%
nikko_ Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 On 02/12/2018 at 11:01, nikko_ said: Θα επαναλάβω αυτό που είχα γράψει και στο άλλο thread. Αγορά και εξόφληση μέσω eshop Γερμανού στις 22 Νοεμβρίου και ακόμη δεν έχει χρεωθεί η κάρτα (10 μέρες μετά). Δεν μου έχει ξανασυμβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή, σε Ελλάδα ή εξωτερικό. Ελπίζω όταν γίνει η χρέωση, να μπει απευθείας κι η επιστροφή και να μην έχουμε άλλα. Τελικά η χρέωση στη κάρτα έγινε χθες (6/12) και ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Δεν βλέπω ακόμη καμία επιστροφή (ούτε το 1%), οπότε πιστεύω ότι θα έχουμε νέο γύρο τηλεφώνων και καταγγελιών.
chorilias Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 34 λεπτά πριν, nikko_ είπε Τελικά η χρέωση στη κάρτα έγινε χθες (6/12) και ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Δεν βλέπω ακόμη καμία επιστροφή (ούτε το 1%), οπότε πιστεύω ότι θα έχουμε νέο γύρο τηλεφώνων και καταγγελιών. Τα ίδια και σε μένα! Χθες βράδυ εμφανίστηκε επιτέλους η χρέωση στη κάρτα (6/12) αλλά ως ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Η αγορά βέβαια έγινε 20/11!
bigbang Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 45 λεπτά πριν, chorilias είπε Τα ίδια και σε μένα! Χθες βράδυ εμφανίστηκε επιτέλους η χρέωση στη κάρτα (6/12) αλλά ως ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Η αγορά βέβαια έγινε 20/11! Και εγώ μία από τα ίδια!
Mhlogiatros Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Αυτό έχει ξαναγίνει και πέρσι και αν ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται τώρα τι θα τους κάνεις τους καλύπτει η κλτραπεζα .
bigbang Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Αυτό έχει ξαναγίνει και πέρσι και αν ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται τώρα τι θα τους κάνεις τους καλύπτει η κλτραπεζα . Έχουμε την απόδειξη αγοράς.
fou Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δεν παιζει να μην πληρωσουν λογω του ποτε θα εμφανιστει η συναλαγη. Υπαρχει η αποδειξη αγορας που λεει ποτε ακριβως εγινε...
nikko_ Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 1 hour ago, bigbang said: Έχουμε την απόδειξη αγοράς. και επιπλέον το email επιβεβαίωσης που αποδεικνύει πότε έγινε η αγορά από το eshop. Αν τυχόν δεν αποδώσουν την Επιστροφή θα στραφώ στον Συνήγορο και θα τους κατηγορήσω ότι σκοπίμως και με δόλο μετακύλησαν την συναλλαγή για να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους, παραπλανώντας τον καταναλωτή.
nek4d Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Αυτα τα ψιλα γραμματα της Πειραιως-public για το μοναδικο προιον ανα παραγγελια, μπας και υπηρχαν και στον Γερμανο την Black Friday week?
chorilias Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ προσωπικά αγόρασα μόνο ένα προϊόν και επιστροφή όπως προαναφέρω δεν έλαβα ακόμη.
zorans Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Νομίζω έχω την καλύτερη περίπτωση. Αγοράζω ηλεκτρονικά με πιστωτική μια τηλεόραση Σάββατο 24/11. Η τηλεόραση έρχεται Τετάρτη 28/11 χωρίς να έχει εμφανιστεί η πληρωμή στην Eurobank. Παραλαμβάνω από ΕΛΤΑ κουριερ αλλά η τηλεόραση εμφανίζει ελάττωμα. Μετά από αγώνα κυριολεκτικά 2 ημερών (δεν μπορούσα να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο, ήμουν στην αναμονή επί 4 ώρες και αυτές όχι συνεχόμενα μιας και στην μισή ώρα έπεφτε η γραμμή) βρήκα κάποιον εκπρόσωπο και πήρα τις οδηγίες και τα στοιχεία επιστροφής. Παρασκευή 30 στέλνω πίσω την Τηλεόραση με ΕΛΤΑ. Δευτέρα 3 μιλάω με Γερμανό και δηλώνω τον αριθμό επιστροφής και τους επισημαίνω ότι δεν επιθυμώ την αγορά άλλου προϊόντος και ότι θέλω να μην χρεωθώ για την αρχική αγορά, κοινώς τα λεφτά μου πίσω. Και τι κάναν οι θεοι! Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα. Βέβαια υποψιάζομαι μπλέξιμο καθώς ακόμα δεν έχει φανεί και η επιστροφή. Θα τηλ από Δευτέρα αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. Καλά μου ξεμπερδέματα 1
DownUNDERground Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, zorans είπε Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα. Κάνε τα 280€ σου πόντους €πιστροφής (πως λέμε κάν' τα σουβλάκια) και μοίρασέ τα σε όσους δεν πήραν πόντους για τις συναλλαγές τους... Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ!!!
KoreanW Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2018 από KoreanW
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα