Προς το περιεχόμενο

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 λεπτά πριν, Orfeus είπε

Σε μενα σήμερα εμφανίστηκε το 1% στην 1η δοση των 50 ευρω...

Μία από τα ίδια. Το 1% από πρώτη δόση των 30 ευρώ. 3 φορές τηλέφωνο ανά 5 μέρες στην τράπεζα. Μου είπανε ότι υποτίθεται μέχρι χθες τους είπε ο Γερμανός ότι θα έβαζαν την επιστροφή. Το αργότερο μέχρι Δευτέρα. Έκανα αίτημα να το δούνε και μου είπανε ότι θα μου απαντήσουν μέχρι 20 Δεκεμβρίου.. Η υπομονή τελειώνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Tsarts.st είπε

Μία από τα ίδια. Το 1% από πρώτη δόση των 30 ευρώ. 3 φορές τηλέφωνο ανά 5 μέρες στην τράπεζα. Μου είπανε ότι υποτίθεται μέχρι χθες τους είπε ο Γερμανός ότι θα έβαζαν την επιστροφή. Το αργότερο μέχρι Δευτέρα. Έκανα αίτημα να το δούνε και μου είπανε ότι θα μου απαντήσουν μέχρι 20 Δεκεμβρίου.. Η υπομονή τελειώνει. 

τα ίδια και εδώ. μα βγαίνεις από τα ρούχα σου, γιατί να χρειάζεται ενέργεια από τον καταναλωτή για κάτι που οφείλεις να αποδώσεις;

και στο κάτω κάτω δεν είναι κάποιος υπερπολυπλοκος αλγόριθμος,ένα απλό credit 20% είναι.

δεν μπορούμε να ξέρουμε όμως εάν καθυστερεί η εκκαθάριση από την τράπεζα ή φταίει η παραγγελιοληψια του Γερμανού.

πάντως για την αβεβαιότητα και μόνο από εμένα Χ και οι 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, tutuyo said:

τα ίδια και εδώ. μα βγαίνεις από τα ρούχα σου, γιατί να χρειάζεται ενέργεια από τον καταναλωτή για κάτι που οφείλεις να αποδώσεις;

Γιατί είναι απατεώνες. Οπότε ότι γλυτώσουν καλό είναι (γι'αυτούς).

Γιατί δεν υπάρχει κράτος να τους ελέγχει και να χώνει τα πρόστιμα που πρέπει.

Γιατί σε γενικές γραμμές ο καταναλωτής χάφτει τα πάντα και δεν το ψάχνει.

 

Όπως αναμενόταν και σε μένα μπήκε 1% επιστροφή. Το δήλωσα τηλεφωνικά, μου είπαν ότι θα το ψάξουν. Αν μέχρι τη Δευτέρα δεν απαντήσουν, την Τρίτη στέλνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ ακριβώς το ίδιο... Νομίζω ότι η μαλακία έχει γίνει στα συστήματα της τράπεζας γιατί βλέπει χρέωση μέσα στον 12ο που πρακτικά δεν ισχύει το 20% αλλά το 1%.... 

Σε αντίστοιχη συναλλαγή με δόσεις που είχα κάνει τον Ιούλιο στον Γερμανό που έτρεχε ένα πρόγραμμα επιστροφής 20% η χρέωση στη κάρτα εγινε κανονικά σε δόσεις και η πίστωση στην επιστροφή εγινεε όλο το ποσό κανονικά. 

Έτσι περίμενα ότι θα δουλέψει και σε αυτή την αγορά... Αλλά τζίφος...

Δευτέρα θα αρχίσουν τα τηλέφωνα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είχα διπλοχρέωση για το Νοκια 8.  Μετά από τηλέφωνο αφαίρεσαν την μία χρέωση. 

Μετά από καμιά 10αριά μέρες εμφανίστηκε διπλή επιστροφή !! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν τα εχω πάρει πολύ ασκημα μαζί τους. Δεν μπόρεσα να διαβάσω και τις 10 σελίδες σχολίων για να δω τι μπορεί να γίνει. Εντάξει θα τους ξεχεσω όλους πατοκορφα!!! Το σαββατο μετά από πόσο καιρό μου έδωσαν επιστροφή για την πρώτη δόση των 112.25 επιστροφή 1% !!! Είναι απαράδεκτο. Ή αγορά έγινε ηλεκτρονικά από το κεντρικό σιτε του γερμανού και η παραλαβή από το τοπικό κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Melissa_virus είπε

Ή αγορά έγινε ηλεκτρονικά από το κεντρικό σιτε του γερμανού και η παραλαβή από το τοπικό κατάστημα. 

Η πληρωμη ειχε γινει επισης ηλεκτρονικα στο site ή εγινε στο καταστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα τελικά 22 εγινε παραγγελία στις 26 χρεώθηκε η κάρτα και την ιδια μέρα πηγε σε καταστημα Γερμανου αλλο απο που δήλωσα.
7/12 πηρα να κανω φασαρια για αυτο και μου ειπαν οτι απο τις 26 ειναι στο καταστημα Χαιδαριου.Την ίδια μέρα πηγα το πηρα.Στο δελτίο δεν ειχαν τηλέφωνο για υτο και δεν μπόρεσαν να με παρουν τηλεφωνο.Η επιστροφη των  39.80 μπηκε στις 30/11!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/12/2018 στις 2:46 ΜΜ, zorans είπε

Νομίζω έχω την καλύτερη περίπτωση. 

Αγοράζω ηλεκτρονικά με πιστωτική μια τηλεόραση Σάββατο 24/11. Η τηλεόραση έρχεται Τετάρτη 28/11 χωρίς να έχει εμφανιστεί η πληρωμή στην Eurobank. Παραλαμβάνω από ΕΛΤΑ κουριερ αλλά η τηλεόραση εμφανίζει ελάττωμα. Μετά από αγώνα κυριολεκτικά 2 ημερών (δεν μπορούσα να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο, ήμουν στην αναμονή επί 4 ώρες και αυτές όχι συνεχόμενα μιας και στην μισή ώρα έπεφτε η γραμμή)  βρήκα κάποιον εκπρόσωπο και πήρα τις οδηγίες και τα στοιχεία επιστροφής. Παρασκευή 30 στέλνω πίσω την Τηλεόραση με ΕΛΤΑ. Δευτέρα 3 μιλάω με Γερμανό και δηλώνω τον αριθμό επιστροφής και τους επισημαίνω ότι δεν επιθυμώ την αγορά άλλου προϊόντος και ότι θέλω να μην χρεωθώ για την αρχική αγορά, κοινώς τα λεφτά μου πίσω. 

Και τι κάναν οι θεοι!

Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα. 

Βέβαια υποψιάζομαι μπλέξιμο καθώς ακόμα δεν έχει φανεί και η επιστροφή. 

Θα τηλ από Δευτέρα αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. Καλά μου ξεμπερδέματα

Το "καλα ξεμπερδεματα" στο ευχομαι κι εγω, γιατι ο τροπος που περιγραφεις το τι εχει συμβει μου προκαλει μεγαλη ανησυχια. Η "Επιστροφη" ειναι προγραμμα ανταμοιβης και τα χρηματα που εμφανιζονται δεν ειναι "μετρητα". Το ποσο αγορας θα επρεπε να επιστραφει ακεραιο στο 100% του και εφοσον εχει αποδοθει"Επιστροφη" θα μπορει το καταστημα ή η τραπεζα να προχωρησουν σε ακυρωση ή "επιστροφη της επιστοφης, ως επιστροφη" και προφανως οχι ως μερος του υπολοιπου της καρτας σου! Τα 350€ της αγορας εχουν λαβει εντολη απο εσενα με την τοποθετηση της παραγγελιας να τα χρεωσουν και προφανως θα το κανουν, αφηνοντας σε στο -70€, ενω αν τελικα το κανουν με τη μεθοδο του "μπακαλικου" και σου αφησουν την "Επιστροφη" των 70€ ως επιστροφη, αυτο σιγουρα δεν ειναι "επιστροφη του ποσου αγορας" αφου τα 70€ αυτα δεν ειναι αναληψιμα, αλλά μονο εξαργυρωσιμα!

Τελικα με αυτα που διαβαζω φαινεται να ισχυει οντως το μπαχαλο που ειχαμε ζησει και πριν χρονια, σαν να μην αλλαξε τιποτα. Αδιανοητο να μην εχει ξεκαθαρισει ηδη για ολους το θεμα, 2.5 βδομαδες μετα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/12/2018 στις 2:46 ΜΜ, zorans είπε

Νομίζω έχω την καλύτερη περίπτωση. 

Αγοράζω ηλεκτρονικά με πιστωτική μια τηλεόραση Σάββατο 24/11. Η τηλεόραση έρχεται Τετάρτη 28/11 χωρίς να έχει εμφανιστεί η πληρωμή στην Eurobank. Παραλαμβάνω από ΕΛΤΑ κουριερ αλλά η τηλεόραση εμφανίζει ελάττωμα. Μετά από αγώνα κυριολεκτικά 2 ημερών (δεν μπορούσα να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο, ήμουν στην αναμονή επί 4 ώρες και αυτές όχι συνεχόμενα μιας και στην μισή ώρα έπεφτε η γραμμή)  βρήκα κάποιον εκπρόσωπο και πήρα τις οδηγίες και τα στοιχεία επιστροφής. Παρασκευή 30 στέλνω πίσω την Τηλεόραση με ΕΛΤΑ. Δευτέρα 3 μιλάω με Γερμανό και δηλώνω τον αριθμό επιστροφής και τους επισημαίνω ότι δεν επιθυμώ την αγορά άλλου προϊόντος και ότι θέλω να μην χρεωθώ για την αρχική αγορά, κοινώς τα λεφτά μου πίσω. 

Και τι κάναν οι θεοι!

Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα. 

Βέβαια υποψιάζομαι μπλέξιμο καθώς ακόμα δεν έχει φανεί και η επιστροφή. 

Θα τηλ από Δευτέρα αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. Καλά μου ξεμπερδέματα

Πήγαινε στην τράπεζα και κάνε αμφισβήτηση της συναλλαγής για τα 70 ευρώ. 10 λεπτά υπόθεση και καθάρισες. Μην μπλέκεις με το μου είπαν τους είπα θα μου πουν κλπ. Αν δεν είναι συναλλαγή κανονική, τότε κάνε για την αρχική χρέωση των 350 ευρώ, και ζήτα το ποσό των 70. Μάζεψε ότι στοιχεία έχεις και θα βγάλεις άκρη, γιατί εκεί μπλέκεται και η Visa/Mastercard.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία από τα ίδια και εγώ. Αγορά και πληρωμή μέσω κάρτας με δόσεις από site στις 24/11. Η χρέωση τις πρώτης δόσης εμφανίστηκε Πέμπτη 6/12 και επιστροφή μπήκε το Σάββατο 8/12 η οποία είναι 1% και αφορά το ποσό της πρώτης δόσης (όχι του συνολικού ποσού της αγοράς). Επικοινώνησα με Eurobank και ο υπάλληλος μου είπε "η συναλλαγή φαίνεται να έπεσε στις 3/12"....... συμπλήρωσε μία φόρμα προς το αρμόδιο τμήμα με τα δεδομένα και τις παρατηρήσεις μου και περιμένω νεότερά τους........

Μάλλον είμαστε πολλοί.....

Επεξ/σία από vasilis26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν το έχουν πάρει χαμπάρι ότι κάτι πάει στραβά με όλο αυτό... ελπίζω να φερθούν λογικά και να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις χωρίς να χρειάζονται ειδική αίτηση... από τον καθένα χωριστά... έλεος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...