Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούριου Renault Kadjar


Kavamarou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε kavamarou εγω εν αντιθεση με τους ενθερμους υποστηρικτες VW,Huyndai κτλ καθως κ οσους υποστηριζουν οτι οι Γαλλοι ειναι "προβληματικοι"

ειχα κατα σειρα megane '98,clio '02,scenic '06,clio '06(μεταχειρισμενο αγοραστηκε το '14) εκ των οποιων τα 2 τελευταια τα εχουμε ακομα.

Σε κανενα δεν αντιμετωπισα κατι απ'ολα αυτα που λεγονται.

Το μονο που εκανα ηταν τα σερβις οπως αναφερονται απο κατασκευαστη κ συνηθως εκτος 

αντιπροσωπειας.

Ειδικα τα 2 πρωτα τα ξεζουμιζα κ ποτε δεν ειχα παραπονο ουτε απο αξιοπιστια,ουτε απο ασφαλεια,ουτε απο επιδοσεις.

Κ με 3 παιδια που εχεις (να σου ζησουν κ ολας!) θεωρω οτι στα τοπ στανταρ που εχεις ειναι η ασφαλεια κ η ανεση,2 τομεις που ακομα 

κ γκολφακιας θα παραδεχθει οτι η ρενο υπερεχει!

Απο εκει κ περα αν ακολουθεις τα σερβις οπως πρεπει ολα ειναι κ θεμα τυχης οπως λεει κ ο καρατεκα!(Μαλλον εγω ημουν πολυ τυχερος!😜)

Κ επειδη οσο περισσοτερες γνωμες "ακους" τοσο θα μπερδευεσαι,ψαξε τις στατιστικες βλαβων οποιου μοντελου σε ενδιαφερει,

βαλε κατω κ τις προτεραιοτητες σου σε ενα τουτου βαση των αναγκων σας κ οτι παρεις καλοριζικο κ καλοταξιδο να 'ναι!

Επεξ/σία από cwn13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εσεις που εχετε ευρωπαικα, πόσες ανακλησεις σας έχουν κανει απο τότε που τα αγορασατε?Απο το 1986 που χω αγοράσει 5 καινουρια αμάξια (2 ευρωπαικα και 3 ιαπωνικα)  μου εχουν κανει ανακληση για επιδιόρθωση μονο οι γιαπωνέζικες εταιριες(1-2 φορες η καθε μια) ενω στα ευρωπαικα τιποτα.Μαλιστα σε μια περιπτωση μου αλλαξαν ολο τον εγκεφαλο 800 € γιατί υπηρχε ενδεχομενο να μην δουλευουν σωστα οι υαλλοκαθαριστηρες σε ταξιδι.

Απο αυτο φαίνεται η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ τους και  ποσο σεβονται τα χρηματα του καθενος.Απο αυτο προκυπτει και η αυξημένη αξιοπιστια των γιαπωνεζικων την οποια μονο τυχαια δεν ειναι(τηρουμενης βεβαια της σωστης και ορθης μεταχειρησης του αυτοκινητου).

Επεξ/σία από GPOWERR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mpiftekis είπε

Δείτε και το Suzuki Vitara. Αν κι εγώ θα σας πρότεινα κάτι με μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ. Εμείς με 2 παιδιά πήραμε μεταχειρισμένο Opel Zafira και πήγαμε κάμπινγκ και χωρούσε κι άλλα το αυτοκίνητο :)

+1 για την φωτογραφία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλοι μου, και πάλι να είστε καλά για τη βοήθεια και τις συμβουλές. Διαβάζω με προσοχή όλα σας τα σχόλια και ενώ έχουμε επισκεφτεί 5-6 αντιπροσωπείες μέχρι τώρα, δεν είμαστε πλέον σίγουροι ότι τα τρία παιδιά μας θα καθίσουν με υπερυψωμένα καρεκλάκια, άνετα, στις 2μισι πίσω θέσεις αυτοκινήτων τύπου kadjar, Qashqai και καναδυό ντουζίνων τέτοιου τύπου ακόμα, που αναφέρθηκαν. Προς απογοήτευσή μας συνειδητοποιούμε με αρκετά επώδυνο τρόπο, πως οι εταιρείες στην κατηγορία των 20.000 €/~1600 κ.ε./5 ευρύχωρες θέσεις/και με κανέναν αισθητήρα πάνω του παραπάνω, έχουνε γραμμένο τον τρίτεκνο. Αν έχεις δύο παιδιά είσαι τυχερός (για αυτούς), αν έχεις τρία θα τα στάξεις. Τα μόνα αμάξια που, μέχρι τώρα, φαίνεται να πληρούν τις προϋποθέσεις μας σε χώρους και λεφτά, από τα πάμπολλα που αναφέρατε, είναι τα εξής:

1. citroen picasso/spacetourer 5θέσιο

2. Ford c-max 5θέσιο

Δυστυχώς για μας μόνο αυτά τα δύο έχουν πίσω 3 ίσες διακριτές θέσεις και την ίδια άνεση να καθίσεις και στις τρεις (+μεγάλο πορτμπαγκάζ). Οποιοδήποτε άλλο αμάξι με τρεις θέσεις πίσω τόσο ευρύχωρες (ενδεχομένως και sedan), ξεφεύγει πάρα πολύ στα λεφτά. Ford ακόμα, όμως, δεν έχουμε επισκεφτεί, επειδή μένουμε Καβάλα και η κοντινότερη αντιπροσωπεία είναι στη Θεσσαλονίκη (άλλη κατάρα κι αυτή...). Όσο για τα γαλλικά, με πείθετε, σχεδόν όλοι (και πολλοί άλλοι...), πως το "κλίμα" είναι πολύ βαρύ. Δεν μπορώ, όμως, να αρνηθώ το γεγονός πως αν η citroen μάς κάνει μια τρελά δελεαστική προσφορά (συγκριτικά με τη ford), θα την προτιμήσω. Θα συμφωνήσω πως από ένα σημείο και μετά είναι σημαντικοί οι παράγοντες "τρόπος χρήσης" και "τύχη". Αν ήσασταν στη θέση μου, η μεσαία πίσω θέση όλων αυτών των αυτοκινήτων που γράφτηκαν, θα σας επαρκούσε για να κάθεται ένα από τα τρία παιδιά σας για 10-15 χρόνια, σε καθημερινή βάση και σε μεγάλα ταξίδια; Αν γίνομαι υπερβολικός ή δεν έχω κάνει καλή έρευνα, διορθώστε με και συγγνώμη για την απογοήτευσή μου.

Επεξ/σία από Kavamarou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, cwn13 είπε

Φιλε kavamarou εγω εν αντιθεση με τους ενθερμους υποστηρικτες VW,Huyndai κτλ καθως κ οσους υποστηριζουν οτι οι Γαλλοι ειναι "προβληματικοι"

ειχα κατα σειρα megane '98,clio '02,scenic '06,clio '06(μεταχειρισμενο αγοραστηκε το '14) εκ των οποιων τα 2 τελευταια τα εχουμε ακομα.

Σε κανενα δεν αντιμετωπισα κατι απ'ολα αυτα που λεγονται.

Το μονο που εκανα ηταν τα σερβις οπως αναφερονται απο κατασκευαστη κ συνηθως εκτος 

αντιπροσωπειας.

Ειδικα τα 2 πρωτα τα ξεζουμιζα κ ποτε δεν ειχα παραπονο ουτε απο αξιοπιστια,ουτε απο ασφαλεια,ουτε απο επιδοσεις.

Κ με 3 παιδια που εχεις (να σου ζησουν κ ολας!) θεωρω οτι στα τοπ στανταρ που εχεις ειναι η ασφαλεια κ η ανεση,2 τομεις που ακομα 

κ γκολφακιας θα παραδεχθει οτι η ρενο υπερεχει!

Απο εκει κ περα αν ακολουθεις τα σερβις οπως πρεπει ολα ειναι κ θεμα τυχεις οπως λεει κ ο καρατεκα!(Μαλλον εγω ημουν πολυ τυχερος!😜)

Κ επειδη οσο περισσοτερες γνωμες "ακους" τοσο θα μπερδευεσαι,ψαξε τις στατιστικες βλαβων οποιου μοντελου σε ενδιαφερει,

βαλε κατω κ τις προτεραιοτητες σου σε ενα τουτου βαση των αναγκων σας κ οτι παρεις καλοριζικο κ καλοταξιδο να 'ναι!

τι σχεση εχει το ξεζουμισμα και τα σερβις? τα ιταλικα και τα γαλλικα ειναι τιγκα στα ηλεκτρολογικα/ηλεκτρονικα προβληματα. στατιστικες για το καθε μοντελο θα ναι δυσκολο να βρει, στατιστικες για τις εταιριες υπαρχουν και συμφωνουν με οσους λενε μακρια απο ιταλικα/γαλλικα..

περιμενω πως και πως να μαζεψω κανα λεφτο να παρω κανα κια (?) να γλυτωσω

4 ώρες πριν, armagedwnn είπε

Ναι σίγουρα υπάρχει αστοχία υλικού σε πολλές περιπτώσεις. Εγώ προσωπικά δεν δίνω τεράστια βάση στην αξιοπιστία, το αυτοκίνητο πρέπει να το συντηρείς και μετά την 7ετία φυσικό είναι να βγάλει κάποιο πρόβλημα. Εδώ μέσα μου αποθέωσαν τα hyundai, δεν είπα σαν αξιοπιστία έχουν σίγουρα αλλά σαν αυτοκίνητα αδιάφορα μερικές φορές με αηδιάζουν (επιδόσεις, εμφάνιση). Λίγο με την σειρά i κάπως είναι καλύτερα τα πράγματα, αλλά και πάλι όχι. Αυτό είναι η προσωπική μου άποψη για τα hyundai.

την εμφανιση το καταλαβαινω, τις επιδοσεις? ολα τα συγχρονα αμαξια μια χαρα μετακινουνται. δεν εννοω οτι δεν υπαρχει διαφορα στο στησιμο και τη συμπεριφορα, αλλα αμα κινεισαι συνετα και δε κανεις καγκουριες ακομα και τα ασιατικα αριστα θα ναι..

1 ώρα πριν, Kavamarou είπε

Φίλοι μου, και πάλι να είστε καλά για τη βοήθεια και τις συμβουλές. Διαβάζω με προσοχή όλα σας τα σχόλια και ενώ έχουμε επισκεφτεί 5-6 αντιπροσωπείες μέχρι τώρα, δεν είμαστε πλέον σίγουροι ότι τα τρία παιδιά μας θα καθίσουν με υπερυψωμένα καρεκλάκια, άνετα, στις 2μισι πίσω θέσεις αυτοκινήτων τύπου kadjar, Qashqai και καναδυό ντουζίνων τέτοιου τύπου ακόμα, που αναφέρθηκαν. Προς απογοήτευσή μας συνειδητοποιούμε με αρκετά επώδυνο τρόπο, πως οι εταιρείες στην κατηγορία των 20.000 €/~1600 κ.ε./5 ευρύχωρες θέσεις/και με κανέναν αισθητήρα πάνω του παραπάνω, έχουνε γραμμένο τον τρίτεκνο. Αν έχεις δύο παιδιά είσαι τυχερός (για αυτούς), αν έχεις τρία θα τα στάξεις. Τα μόνα αμάξια που, μέχρι τώρα, φαίνεται να πληρούν τις προϋποθέσεις μας σε χώρους και λεφτά, από τα πάμπολλα που αναφέρατε, είναι τα εξής:

1. citroen picasso/spacetourer 5θέσιο

2. Ford c-max 5θέσιο

Δυστυχώς για μας μόνο αυτά τα δύο έχουν πίσω 3 ίσες διακριτές θέσεις και την ίδια άνεση να καθίσεις και στις τρεις (+μεγάλο πορτμπαγκάζ). Οποιοδήποτε άλλο αμάξι με τρεις θέσεις πίσω τόσο ευρύχωρες (ενδεχομένως και sedan), ξεφεύγει πάρα πολύ στα λεφτά. Ford ακόμα, όμως, δεν έχουμε επισκεφτεί, επειδή μένουμε Καβάλα και η κοντινότερη αντιπροσωπεία είναι στη Θεσσαλονίκη (άλλη κατάρα κι αυτή...). Όσο για τα γαλλικά, με πείθετε, σχεδόν όλοι (και πολλοί άλλοι...), πως το "κλίμα" είναι πολύ βαρύ. Δεν μπορώ, όμως, να αρνηθώ το γεγονός πως αν η citroen μάς κάνει μια τρελά δελεαστική προσφορά (συγκριτικά με τη ford), θα την προτιμήσω. Θα συμφωνήσω πως από ένα σημείο και μετά είναι σημαντικοί οι παράγοντες "τρόπος χρήσης" και "τύχη". Αν ήσασταν στη θέση μου, η μεσαία πίσω θέση όλων αυτών των αυτοκινήτων που γράφτηκαν, θα σας επαρκούσε για να κάθεται ένα από τα τρία παιδιά σας για 10-15 χρόνια, σε καθημερινή βάση και σε μεγάλα ταξίδια; Αν γίνομαι υπερβολικός ή δεν έχω κάνει καλή έρευνα, διορθώστε με και συγγνώμη για την απογοήτευσή μου.

στη θεση σου θα κοιταγα ποια αμαξια εχουν στη 5η θεση ζωνη που στηριζει πυελο και στηθος και ρυθμιζομενο μαξιλαρι για τον αυχενα. η διακριτη θεση ειναι ανουσια, τοσα χρονια πως μπαινουμε ολοι σ αμαξια και παμε ταξιδια δηλαδη?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

στη θεση σου θα κοιταγα ποια αμαξια εχουν στη 5η θεση ζωνη που στηριζει πυελο και στηθος και ρυθμιζομενο μαξιλαρι για τον αυχενα.

Αν μπορούσες να δώσεις και κανένα παράδειγμα για τα οικονομικά μου δεδομένα...

27 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

τοσα χρονια πως μπαινουμε ολοι σ αμαξια και παμε ταξιδια δηλαδη?

Συμφωνώ, φίλε μου, αλλά στο κομμάτι 5μελούς οικογενειακής άνεσης δεν θέλω να αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε συνθήκες του 1990, εν έτει 2019.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kavamarou είπε

Αν μπορούσες να δώσεις και κανένα παράδειγμα για τα οικονομικά μου δεδομένα...

δεν εχω, αυτο που θελω να πω ομως ειναι οτι αμα δεν εχει διαφορα στην ασφαλεια του 5ου επιβατη τοτε πιο το νοημα να περιοριζεσαι? δηλαδη αμα ενα αμαξι εχει πιο πλατυ σαλονι δεν ειναι πιο ευρυχωρο για τους πισω επιβατες επειδη δεν εχει διακριτη θεση?

ο χωρος σε ενδιαφερει, οχι οι θεσεις, και ακομα και τοτε με επιφυλαξη. δηλαδη δε θα πηγαινες σ αμαξι που ειναι πιο καλο επειδη εχει μια παλαμη λιγοτερο πλατος σαλονιου?

γνωμη μου, παρτο αναποδα. βρες πρωτα στα λεφτα σου τα πιο καλα αμαξια και πηγαινε απο κοντα να δεις τους χωρους να διαλεξεις

14 λεπτά πριν, Kavamarou είπε

Συμφωνώ, φίλε μου, αλλά στο κομμάτι 5μελούς οικογενειακής άνεσης δεν θέλω να αισθάνομαι ότι βρίσκομαι σε συνθήκες του 1990, εν έτει 2019.

εφοσον δεν εχεις μαρουλι συνθηκες 2000 θα χεις και θα λες και ευχαριστω :P

περα απ τη πλακα, στην ανεση κυριως το ρευστο μετραει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δεν εχω, αυτο που θελω να πω ομως ειναι οτι αμα δεν εχει διαφορα στην ασφαλεια του 5ου επιβατη τοτε πιο το νοημα να περιοριζεσαι? δηλαδη αμα ενα αμαξι εχει πιο πλατυ σαλονι δεν ειναι πιο ευρυχωρο για τους πισω επιβατες επειδη δεν εχει διακριτη θεση?

ο χωρος σε ενδιαφερει, οχι οι θεσεις, και ακομα και τοτε με επιφυλαξη. δηλαδη δε θα πηγαινες σ αμαξι που ειναι πιο καλο επειδη εχει μια παλαμη λιγοτερο πλατος σαλονιου?

γνωμη μου, παρτο αναποδα. βρες πρωτα στα λεφτα σου τα πιο καλα αμαξια και πηγαινε απο κοντα να δεις τους χωρους να διαλεξεις

Όπως προανέφερα, σε όσα αμάξια είδαμε από κοντά μέχρι στιγμής, με πλατύ σαλόνι αλλά χωρίς διακριτή θέση, ο 5ος κάθεται σε μια θέση που είναι άψογη στο να αλλάζει σε υποβραχίονα και ποτηράκια. Δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να θεωρήσω πως η ανατομικότητά της είναι ίδια με των πλαϊνών. Μια παλάμη για μας μετρά -στις αντιπροσωπείες ήμασταν κυριολεκτικά με τη μεζούρα, να μετράμε τα πλάτη. Ξεχνάς, συν τοις άλλοις, πως μπροστά από αυτή τη θέση υπάρχει και ένα ηλίθιο εξόγκωμα στα πόδια του μεσαίου πίσω επιβάτη.

Επεξ/σία από Kavamarou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Kavamarou είπε

Όπως προανέφερα, σε όσα αμάξια είδαμε από κοντά μέχρι στιγμής, με πλατύ σαλόνι αλλά χωρίς διακριτή θέση, ο 5ος κάθεται σε μια θέση που είναι άψογη στο να αλλάζει σε υποβραχίονα και ποτηράκια. Δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να θεωρήσω πως η ανατομικότητά της είναι ίδια με των πλαϊνών. Μια παλάμη για μας μετρά -στις αντιπροσωπείες ήμασταν κυριολεκτικά με τη μεζούρα, να μετράμε πλάτη. Ξεχνάς, συν τοις άλλοις, πως μπροστά από αυτή τη θέση υπάρχει και ένα ηλίθιο εξόγκωμα στα πόδια του μεσαίου πίσω επιβάτη.

με τη μεζουρα κρινεις ενα αμαξι, σκεφτοσουν μηπως χρειαζεσαι 7θεσιο για 5 επιβατες.. μηπως η καλυτερη κινηση ειναι να βγαλεις τελειως απ το μυαλο σου τ αμαξι για λιγο καιρο να ανασυγκροτηθεις και να αρχισεις εκ νεου την αναζητηση με καθαρο κεφαλι?

δε το λεω ειρωνικα, με εμενα εχει αποτελεσμα αυτη η τεχνικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ νομίζω τα Ρένο είναι ο καλύτερος. Πελάτης στα συνεργεια θυμάμαι το Ρένο κλιο του 95 να το πηγαινο κάθε βδομάδα συνεργείο το hundai είναι η κορυφαία αγορά δεν χαλάει ποτέ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Το  skoda karoq το είδες ?? 

Φαίνεται πολύ αξιόλογο. Απλώς θέλω να περάσω από τη Skoda αυτές τις μέρες, για να έχω μια πιο συνολική άποψη.

3 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

με τη μεζουρα κρινεις ενα αμαξι, σκεφτοσουν μηπως χρειαζεσαι 7θεσιο για 5 επιβατες.. μηπως η καλυτερη κινηση ειναι να βγαλεις τελειως απ το μυαλο σου τ αμαξι για λιγο καιρο να ανασυγκροτηθεις και να αρχισεις εκ νεου την αναζητηση με καθαρο κεφαλι?

δε το λεω ειρωνικα, με εμενα εχει αποτελεσμα αυτη η τεχνικη

Αλήθεια είναι, σκεφτόμασταν αρχικά την περίπτωση του 7θέσιου για τις περιπτώσεις που θα χρειαστεί να μπει και ένας άλλος άνθρωπος μέσα. Την κατηγορία αυτή, βέβαια, την έχουμε απορρίψει εδώ και καιρό. Ως προς την ανασυγκρότηση δεν έχεις άδικο -είμαστε αρκετά ζαλισμένοι ήδη. Ο χρόνος, όμως, είναι εναντίον μας στην παρούσα φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε σε ευχαριστώ που άνοιξες αυτό το θέμα . Είναι διασκεδαστικό με την καλή έννοια .

Εγω σου ειπα από την αρχή . Δες το 3008 η αν εχεις φράγκα που όπως είπες δεν μπορείς να φτάσεις σε τέτοιο budget  πηγαινε σε BMW .

Εγω στην θέση σου για μεταχειρισμένη BMW θα πήγαινα .  

Ανακεφαλαίωνουμε στο τι απόψεις ακούσαμε

1) Τα Hyundai είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ever . ( είναι τα καλύτερα σαν τα xiaomi ένα πράγμα ) 

2 ) Γαλλικά ούτε στον εχθρό μας . Όλοι έχουν έναν φίλο .....που τους έβγαζε προβλήματα .

3 ) Το παλικάρι από την Μυτιλήνη γνήσιος διάδοχος του Παραμυθά ,Σε ΟΛΑ τα θέματα , έχει κάψει δυο Φλατζες στα 100.000 kmh . Τωρα 20 χρόνων πως έκανε 200.000kmh στην Μυτιλινη σε αυτή την ηλικία είναι άλλο θέμα .

4 ) Φυσικα και υπάρχουν και οι σωστές εμπερειστατωμενες  απόψεις .

 

 

 

25 λεπτά πριν, dimitrisgalatsi είπε

Εγώ νομίζω τα Ρένο είναι ο καλύτερος. Πελάτης στα συνεργεια θυμάμαι το Ρένο κλιο του 95 να το πηγαινο κάθε βδομάδα συνεργείο το hundai είναι η κορυφαία αγορά δεν χαλάει ποτέ!!!

Ναι φίλε το 95 ότι αυτοκίνητο και να είχες αν έβγαζε ένα πρόβλημα και δεν ήταν καλός ο μηχανικός το πήγαινες κάθε εβδομάδα στο συνεργείο , γιατί διάβαζαν τότε τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε σε ευχαριστώ που άνοιξες αυτό το θέμα . Είναι διασκεδαστικό με την καλή έννοια .

Εγω σου ειπα από την αρχή . Δες το 3008 η αν εχεις φράγκα που όπως είπες δεν μπορείς να φτάσεις σε τέτοιο budget  πηγαινε σε BMW .

Εγω στην θέση σου για μεταχειρισμένη BMW θα πήγαινα .  

Ανακεφαλαίωνουμε στο τι απόψεις ακούσαμε

1) Τα Hyundai είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα ever . ( είναι τα καλύτερα σαν τα xiaomi ένα πράγμα ) 

2 ) Γαλλικά ούτε στον εχθρό μας . Όλοι έχουν έναν φίλο .....που τους έβγαζε προβλήματα .

3 ) Το παλικάρι από την Μυτιλήνη γνήσιος διάδοχος του Παραμυθά ,Σε ΟΛΑ τα θέματα , έχει κάψει δυο Φλατζες στα 100.000 kmh . Τωρα 20 χρόνων πως έκανε 200.000kmh στην Μυτιλινη σε αυτή την ηλικία είναι άλλο θέμα .

4 ) Φυσικα και υπάρχουν και οι σωστές εμπερειστατωμενες  απόψεις .

😄 Διασκεδαστικό, αλλά στατιστικά κάποια αξιοσημείωτα συμπεράσματα βγήκαν... Μπορείς να στείλεις ένα παράδειγμα (π.χ. από car.gr) για να ξέρω πού περίπου μπορώ να κινηθώ από μεταχειρισμένες bmw;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...