Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic - Πληροφορίες


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Tο γραφει ο Kostiger πιο πανω. Ειναι διαφορετικη αρχιτεκτονικη. Σκεψου οτι δυσκολευονταν και για τα remastered(δες συνεντευξεις για το TLOUS). Ποσο μαλλον για να υποστηριξουν BC.

Συμφωνω απολυτα με αυτο που λες. Απλα ειναι ασχετο με το μοναδικο σημειο που διαφωνησα μαζι σου. Στο αν θελει η οχι.

Αυτό που εννοώ είναι ότι αν ήθελαν οι επιτελείς της, θα προτιμούσαν να διατηρήσουν το BC παρά το αυξημένο κόστος που έφερνε στην τελική τιμή του, από την άλλη ήταν μια ορθή και προφανής επιχειρηματική επιλογή. Έπρεπε να κλείσουν την ψαλίδα με το 360 που είχε κυκλοφορήσει και νωρίτερα από το ακριβό ps3. 

Επεξ/σία από kostiger
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, PDS13 είπε

 

1 λεπτό πριν, PDS13 είπε

Tο γραφει ο Kostiger πιο πανω. Ειναι διαφορετικη αρχιτεκτονικη. Σκεψου οτι δυσκολευονταν και για τα remastered(δες συνεντευξεις για το TLOUS). Ποσο μαλλον για να υποστηριξουν BC.

Εγώ δεν είδα στην Micro$ να δυσκολεύονται. Ίσα-ίσα σήμερα ήταν και ένα Milestone με 550 παιχνίδια BC στην λίστα με τα 60 X-enhanced από τα πόσα συνολικά 1300~1500~1700?

Power PC το μεν - Power PC και το δε. Αμφότερα η IBM τα ξέρασε. Τα περί Cell και LLVM περισσεύουν στον απλό χρήστη που ούτε καν κατανοεί τι εστί το καθένα.

Σκοπός μου δεν είναι να μειώσω το PS. Κάθε άλλο. Τροφή δίνω για συζήτηση και για όποιον θέλει να συμμετάσχει ότι το προγραμματιστικό μοντέλο της Sony, λέμε τώρα, ενώ απέδωσε στα αποκλειστικά με τεχνολογία ξεκάθαρα πάνω από τις δυνατότητες του συστήματος (ή στα όρια του όπως θέλει το παίρνει ο καθένας), γυρίζει boomerang ή αν θες αντιτίθεται σε ένα μοντέλο που λέει όλα για όλους. Προφανώς και το Backwards Compatibility εκεί σκαλώνει στον τομέα της Sony. Αντίθετα η χρήση VM της M$ υποτίθεται ότι αποδίδει. (Και αποδίδει όπως βλέπουμε ακόμα και με high-level μοντέλα). Που πάει η δουλειά? (Ρητορικό το ερώτημα προφανώς).

Προφανώς και οι streaming τεχνολογίες αντιτίθενται σε κάθε τέτοιο μοντέλο. Δεν υπάρχει εκεί προφανώς η έννοια του hardware. 

Κατά τα άλλα ομογενοποιημένο hardware..... Αμ δε! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

kostiger Eκει τα θελω πηγαν περιπατο... Για μενα το οτι το εβαλαν στην αρχη του Ps3 δειχνει οτι το θελουν. Aν το δεις πιο ολοκληρωμενα μεσα απο την συζητηση που καναμε(που γυρισαμε λιγο πισω), θα εχεις δει και εσυ οτι στην πραγματικοτητα θελουν BC στις κονσολες τους.

6 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Οκ συμφωνούμε για το έμβρυο (χτύπησες και σε ευαίσθητο σημείο τώρα)!

Σου ζητώ και συγγνώμη αν είπα κάτι προσβλητικό γιατί έχω θεματάκι με τα νεύρα μου όταν διαφωνώ με κάποιον (όπερ και το νέο account).

ποιος ησουν?:P

5 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Εγώ δεν είδα στην Micro$ να δυσκολεύονται. Ίσα-ίσα σήμερα ήταν και ένα Milestone με 550 παιχνίδια BC στην λίστα με τα 60 X-enhanced από τα πόσα συνολικά 1300~1500~1700?

Power PC το μεν - Power PC και το δε. Αμφότερα η IBM τα ξέρασε. Τα περί Cell και LLVM περισσεύουν στον απλό χρήστη που ούτε καν κατανοεί τι εστί το καθένα.

Σκοπός μου δεν είναι να μειώσω το PS. Κάθε άλλο. Τροφή δίνω για συζήτηση και για όποιον θέλει να συμμετάσχει ότι το προγραμματιστικό μοντέλο της Sony, λέμε τώρα, ενώ απέδωσε στα αποκλειστικά με τεχνολογία ξεκάθαρα πάνω από τις δυνατότητες του συστήματος (ή στα όρια του όπως θέλει το παίρνει ο καθένας), γυρίζει boomerang ή αν θες αντιτίθεται σε ένα μοντέλο που λέει όλα για όλους. Προφανώς και το Backwards Compatibility εκεί σκαλώνει στον τομέα της Sony. Αντίθετα η χρήση VM της M$ υποτίθεται ότι αποδίδει. (Και αποδίδει όπως βλέπουμε ακόμα και με high-level μοντέλα). Που πάει η δουλειά? (Ρητορικό το ερώτημα προφανώς).

Προφανώς και οι streaming τεχνολογίες αντιτίθενται σε κάθε τέτοιο μοντέλο. Δεν υπάρχει εκεί προφανώς η έννοια του hardware. 

Κατά τα άλλα ομογενοποιημένο hardware..... Αμ δε! 

Ηταν ενα μιγμα ικανοτητας και εφικτου.

Δλδ η MS εφτιαξε φανταστικο BC λογο ικανοτητας, αλλα μπορουσε και να το κανει. 

Με το Ps3 ηταν δυστυχως αδυνατο να υπαρχει BC. 

Ας ξεκινησουμε την κουβεντα για το ΑΝ μπορει το PS5 να τρεχει ps3 games. Kαι εκει δυσκολο ισως.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Δλδ η MS εφτιαξε φανταστικο BC λογο ικανοτητας αλλα μπορουσε να το κανει. 

Με το Ps3 ηταν δυστυχως αδυνατο να υπαρχει BC.

Ο RPCS3 δηλαδή τι υποδηλώνει?. Όπως και ο Xenia για το 360 αντίστοιχα δηλαδή.

Ανικανότητα ή έλλειψη πρόθεσης?

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Sir_Teraflop είπε

Ο PCSX3 δηλαδή τι υποδηλώνει?. Όπως και ο Xenia για το 360 αντίστοιχα δηλαδή.

Ανικανότητα ή έλλειψη πρόθεσης?

Δυνατο hardware που τα τρεχει. Στο emulation θες πολυ δυνατο hardware. Γενικα αν παρακολουθεις τι παιζει με το emulation(εγω δεν παρακολουθω) θα δεις οτι δυσκολευτηκαν πολυ για το PS3(στο παρελθον θυμαμαι για το Sega Saturn).

και ερωτηση:Παιζει τα παντα σημερα(για τα exclusivesμιλαω)? Παιζει δλδ πχ το TLOUS καλα?

1 λεπτό πριν, Malthador είπε

Η Sony ποτέ δεν θα μπορούσε να φτιάξει BC όπως έκανε η MS. Δεν έχει τέτοια τεχνογνωσία. 

ΒC εχει αποδεδειγμενα φτιαξει.

Τοσο καλο οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, PDS13 said:

ΒC εχει αποδεδειγμενα φτιαξει.

Τοσο καλο οχι.

Ο μονος τρόπος να παίξει locally PS3 games το PS4 θα ήταν να φτιαχτεί BC με τον τρόπο που το έκανε η MS. 

Ε, η Sony δεν θα μπορούσε να φτιάξει κάτι αντίστοιχο. 

8 minutes ago, Sir_Teraflop said:

Ο RPCS3 δηλαδή τι υποδηλώνει?. Όπως και ο Xenia για το 360 αντίστοιχα δηλαδή.

Ανικανότητα ή έλλειψη πρόθεσης?

Είναι ένα πράγμα το emulation και ένα εντελώς διαφορετικό το BC... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Δυνατο hardware που τα τρεχει. Στο emulation θες πολυ δυνατο hardware. Γενικα αν παρακολουθεις τι παιζει με το emulation(εγω δεν παρακολουθω) θα δεις οτι δυσκολευτηκαν πολυ για το PS3(στο παρελθον θυμαμαι για το Sega Saturn).

και ερωτηση:Παιζει τα παντα σημερα(για τα exclusivesμιλαω)? Παιζει δλδ πχ το TLOUS καλα?

Έκανα edit γιατί είχα στο μυαλό μου τον PS2 emulator - εις το ορθόν είναι ο RPCS3.

Στο θέμα: Το ζήτημα δεν είναι το hardware. Το ζήτημα είναι το software και ο τρόπος που έχεις στήσει το λειτουργικό σου. Εκεί θέλω να καταλήξω όσον αφορά τo BC και είναι post/απάντηση σε αυτά που λέγαμε πιο πριν, όπως και σχολιάσαμε με τον @JohnVani18.

Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης από πλευράς μου - αλλά για συζήτηση γενικώς.

Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ο μονος τρόπος να παίξει locally PS3 games το PS4 θα ήταν να φτιαχτεί BC με τον τρόπο που το έκανε η MS. 

Ε, η Sony δεν θα μπορούσε να φτιάξει κάτι αντίστοιχο. 

 
 

Πιστευεις οτι η MS θα μπορουσε? Εγω το θεωρω αδυνατο προσωπικα, αν και θαυμαζω το BC του XBOX one X.

To PS5 μπορει να εχει ps3 BC?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ο μονος τρόπος να παίξει locally PS3 games το PS4 θα ήταν να φτιαχτεί BC με τον τρόπο που το έκανε η MS. 

Ε, η Sony δεν θα μπορούσε να φτιάξει κάτι αντίστοιχο. 

Είναι ένα πράγμα το emulation και ένα εντελώς διαφορετικό το BC... 

Ελπίζω να σε κάλυψα με το παραπάνω. Προφανώς δεν είναι το ίδιο....περίπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, PDS13 said:
 

Πιστευεις οτι η MS θα μπορουσε? Εγω το θεωρω αδυνατο προσωπικα, αν και θα θαυμαζω το BC του XBOX one X.

Τι εννοείς; Η MS το έκανε στο Χ1, μάλιστα δύο φορές, μια έδωσε BC με το Χ360 και άλλη μια με το OG XBOX. 

Κάπου σε έχασα νομίζω... 

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Τι εννοείς; Η MS το έκανε, μάλιστα δύο φορές, μια έδωσε BC με το Χ360 και άλλη μια με το OG XBOX. 

Κάπου σε έχασα νομίζω... 

δεν εννοουσα αυτο.

Αν μπορουσε η MS να κανει BC το Ps3 σε ps4 ή ακομα και ps5.

Eιναι καλυτερη σε αυτο συμφωνοι. Αλλα για μενα το συγκεκριμενο προβλημα ξεπερνα την οποια ικανοτητα. Αυτη ειναι η αποψη μου. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 minutes ago, PDS13 said:

δεν εννοουσα αυτο.

Αν μπορουσε η MS να κανει BC το Ps3 σε ps4 ή ακομα και ps5.

Ξέρω 'γω, γιατί να μην μπορούσε; Με τον ίδιο τρόπο θα το έκανε, θα "μετέφραζε" τα PS3 games σε γλώσσα που θα κατανοούσε το PS4. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, PDS13 είπε

δεν εννοουσα αυτο.

Αν μπορουσε η MS να κανει BC το Ps3 σε ps4 ή ακομα και ps5.

Όταν όλοι παραπονούνται ότι το XBOX OS είναι αργό, προφανώς αγνοούν ότι τρέχει 3 λειτουργικά σε VM υπό ένα κεντρικό Hypervisor όπως όλα τα VM λειτουργικά. O λόγος που το BC είναι εφικτό είναι ένας από αυτούς. Η ασφάλεια το ίδιο. Το Abstraction κατά το κλασσικό HAL (Hardware Abstraction Layer) το ίδιο και το DX11 με το άπειρο bookeeping που κάνει για τους dev. Με αυτό έρχονται φυσικά και οι μειωμένες επιδόσεις. Μανούλα στο Software. Στα games όχι. Εκτός και αν μιλάμε για την UE4 που είναι η μόνη περίπτωση DX12 (GEARS/HALO) που σφάζει με την αντίστοιχη μηχανή.

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Malthador είπε

Ξέρω 'γω, γιατί να μην μπορούσε; Με τον ίδιο τρόπο θα το έκανε, θα "μετέφραζε" τα PS3 games σε γλώσσα που θα κατανοούσε το PS4. 

Οκ διαφωνουμε.

Εγω πιστευω οτι δεν θα μπορουσαν συγκεκριμενα το ps3.

παω να φαω 😛

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...