Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, elpaso1 είπε

Καλά θα δείτε, σε λίγες ημέρες θα φάτε φωτογραφία με την παραγγελία! 

Αγορασε οτι θελεις,δικαιωμα σου.

Μονο μην σπαμαρεις σε οτι θεμα υπαρχει στο forum για καρτα γραφικων και καθονται οι υπολοιποι και απαντανε τσαμπα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Fulgore είπε

@leros2004 @LIGHT1NG @ThReShΝα παιξουμε Joker για το ποια καρτα τελικα θα παρει ο συμφορουμιτης? :D

Τεμπελιαζουμε? Ούτε το 1/3 δεν είναι αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει μέλλον το DLSS, το πιστεύω. Όσοι θέλουν να κράζουν μόνο και μόνο επειδή το έφτιαξε η NVIDIA θα κράζουν ξεχνώντας βέβαια ότι κάθε νέο feature δεν είναι τέλειο στην αρχή, ποτέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα θα ηθελα να δω εναν συνδιασμο του dlss με το radeon boost στο μελλον.

Να ενεργοποιειται μονο οταν υπαρχει κινηση , και διαφορετικα profile ποιοτητας αναλογα με την ταχυτητα. 

Φυσικα αυτος ο συνδιασμος δεν θα γινει τουλαχιστον στο αμεσο μελλον αλλα θα ηταν το ιδανικο για μενα

Το TAA το θεωρω το χειροτερο AA που χρησημοποιειται αυτες τις μερες. Το μονο θετικο ειναι οτι ουσιαστικα δεν επιβαρυνει καθολου το Perfromance , σε καποιες περιπτωσεις μαλιστα εχεις και καλυτερο αλλα η ποιοτητα εικονας πεφτει παρα πολυ . 

Πολυ καλυτερο θα ηταν ενα smaax2 , μεγαλυτερο performance hit αλλα τουλαχιστον δεν εχεις την τρομερη θολουρα του ΤΑΑ. 

Η σε 4k δεν χρησημοποιεις τιποτα , ειδικα αν παιζεις σε τηλεοραση απο αποσταση ειναι πολυ δυσκολο να διακρινεις το aliasing 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Έχει μέλλον το DLSS, το πιστεύω. Όσοι θέλουν να κράζουν μόνο και μόνο επειδή το έφτιαξε η NVIDIA θα κράζουν ξεχνώντας βέβαια ότι κάθε νέο feature δεν είναι τέλειο στην αρχή, ποτέ. 

Το machine learning ουσιαστικά εξασφαλίζει στην ρτχ 2080τι 4κ60fps+Ray tracing !όταν βγουν και οι νέες κονσόλες και αρχίσει το machine learning να γίνεται standard με το directml (που είναι extension του dx12) θα δούμε ωραία πράγματα ,μόνο που θα μπορείς να κάνεις rendering ένα παιχνίδι σε 1080π η 1440π και με directml να έχεις 4κ image quality όπως και να το κάνουμε μετράει πολύ 😀

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Το TAA το θεωρω το χειροτερο AA που χρησημοποιειται αυτες τις μερες. Το μονο θετικο ειναι οτι ουσιαστικα δεν επιβαρυνει καθολου το Perfromance , σε καποιες περιπτωσεις μαλιστα εχεις και καλυτερο αλλα η ποιοτητα εικονας πεφτει παρα πολυ . 

Διαφωνώ όσο πάει. Το TAA είναι το πιο καλό ΑΑ που υπάρχει απλά επειδή τείνει να θολώνει την εικόνα πρέπει χρησιμοποιείται sharpening από τον developer για εξισορρόπηση. Αλλά και να μην υπάρχει εγγενές sharpening υπάρχουν τρόποι, μέσω drivers, να βάζει ο χρήστης.

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Πολυ καλυτερο θα ηταν ενα smaax2 , μεγαλυτερο performance hit αλλα τουλαχιστον δεν εχεις την τρομερη θολουρα του ΤΑΑ. 

Μάλλον αναφέρεσαι στο SMAAT2x το οποίο είναι SMAA + ΤΑΑ ουσιαστικά. Χωρίς το TAA θα είχε τρελό shimmering (jaggies που τρεμοπαίζουν κατά την κίνηση) η εικόνα.

7 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS έχει αρχίσει να παίρνει σκαλπ σιγά σιγά..Το έστειλε για καναρίνια το native 4K + TAA.

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δε στέκει.

Συγκρίνεις το DLSS (με μπόλικο sharpening, όπως φαίνεται από το contrast effect στις ακμές) με το 4K + TAA, στο οποίο, όπως φαίνεται από τη θολούρα, δεν έχουν βάλει την κατάλληλη ποσότητα sharpening για να εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις (θολούρα) του TAA.

Στο μέλλον, όταν το reconstruction θα χρησιμοποιεί και supersampling τεχνικές μπορεί να συμβεί αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Διαφωνώ όσο πάει. Το TAA είναι το πιο καλό ΑΑ που υπάρχει απλά επειδή τείνει να θολώνει την εικόνα πρέπει χρησιμοποιείται sharpening από τον developer για εξισορρόπηση. Αλλά και να μην υπάρχει εγγενές sharpening υπάρχουν τρόποι, μέσω drivers, να βάζει ο χρήστης.

Από την μία διαφωνείς και απο την άλλη λές οτι θολώνει την εικόνα.

το TAA είναι ότι χειρότερο. Για αυτό και δίνει fps σε πολλά παιχνίδια όταν το ενεργοποιείς. Γιατί χάνεις την native ανάλυση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Από την μία διαφωνείς και απο την άλλη λές οτι θολώνει την εικόνα.

Τη θολώνει αλλά με sharpening γίνεται αυτό που πρέπει να γίνει.

Ξέρεις πως θα φαίνονταν το DLSS χωρίς sharpening;

4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

το TAA είναι ότι χειρότερο. Για αυτό και δίνει fps σε πολλά παιχνίδια όταν το ενεργοποιείς. Γιατί χάνεις την native ανάλυση.

Θα μας κουφάνεις τώρα. Ποιο παιχνίδι παίρνει fps όταν ενεργοποιείται το TAA; Κανένα. Αντίθετα χάνει ένα μικρό ποσοστό.

Δε χάνεις καμία Native ανάλυση. Αυτό συμβαίνει μόνο με image reconstruction, είτε σε software επίπεδο (π.χ. ACO) είτε σε hardware επίπεδο (π.χ. DLSS).

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Τη θολώνει αλλά με sharpening γίνεται αυτό που πρέπει να γίνει.

Ξέρεις πως θα φαίνονταν το DLSS χωρίς sharpening;

Θα μας κουφάνεις τώρα. Ποιο παιχνίδι παίρνει fps όταν ενεργοποιείται το TAA; Κανένα. Αντίθετα χάνει ένα μικρό ποσοστό.

Δε χάνεις καμία Native ανάλυση. Αυτό συμβαίνει μόνο με image reconstruction, είτε σε software επίπεδο (π.χ. ACO) είτε σε hardware επίπεδο (π.χ. DLSS).

ACO αν βάλεις το TAA LOW  δίνει fps

Επεξ/σία από Acmilangr2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε

ACO αν βάλεις το TAA LOW  δίνει fps

Και στο Medium δίνει.

Απλά γιατί δεν είναι ΤΑΑ μόνο. Είναι image reconstruction + TAA. Κάτι σαν το DLSS δηλαδή.

Επίσης κάνει αρκετά καλή δουλειά στον τομέα της ποιότητας.

5 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Δε χάνεις καμία Native ανάλυση. Αυτό συμβαίνει μόνο με image reconstruction, είτε σε software επίπεδο (π.χ. ACO) είτε σε hardware επίπεδο (π.χ. DLSS).

Μόνο του το ΤΑΑ δε χαμηλώνει ανάλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Διαφωνώ όσο πάει. Το TAA είναι το πιο καλό ΑΑ που υπάρχει απλά επειδή τείνει να θολώνει την εικόνα πρέπει χρησιμοποιείται sharpening από τον developer για εξισορρόπηση. Αλλά και να μην υπάρχει εγγενές sharpening υπάρχουν τρόποι, μέσω drivers, να βάζει ο χρήστης.

Μάλλον αναφέρεσαι στο SMAAT2x το οποίο είναι SMAA + ΤΑΑ ουσιαστικά. Χωρίς το TAA θα είχε τρελό shimmering (jaggies που τρεμοπαίζουν κατά την κίνηση) η εικόνα.

Καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες δε στέκει.

Συγκρίνεις το DLSS (με μπόλικο sharpening, όπως φαίνεται από το contrast effect στις ακμές) με το 4K + TAA, στο οποίο, όπως φαίνεται από τη θολούρα, δεν έχουν βάλει την κατάλληλη ποσότητα sharpening για να εξαλείψουν τις αρνητικές επιπτώσεις (θολούρα) του TAA.

Στο μέλλον, όταν το reconstruction θα χρησιμοποιεί και supersampling τεχνικές μπορεί να συμβεί αυτό.

Oχι το smaax2 λεω οπως υπαρχει και το x4 αλλα κοστιζει πολυ .Χωρις TAA.Aπλα χρησημοπιεται πολυ σπανια στα παιχνιδια. To shadow of the tomb raider εχει smaax4 

Το in game sharpening 90% ειναι μια βλακεια και μιση , κανει τα παντα πιο sharp προσθετει noise και artifacts .Το sharpening στους drivers πλεον ειναι πολυ καλυτερο αλλα και παλι και αυτο μπορει να δημιουργησει θεμα . 

Προσωπικο γουστο , ειδικα σε 4k κανενα AA , η SMAA . Oτιδηποτε αλλο καταστρεφει την εικονα που κερδιζεις απο την μεγαλυτερη αναλυση . 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kkatzos είπε

Και στο Medium δίνει.

Απλά γιατί δεν είναι ΤΑΑ μόνο. Είναι image reconstruction + TAA. Κάτι σαν το DLSS δηλαδή.

Επίσης κάνει αρκετά καλή δουλειά στον τομέα της ποιότητας.

Μόνο του το ΤΑΑ δε χαμηλώνει ανάλυση.

Άρα αλλοιώνει την ποιότητα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kkatzos είπε

Και στο Medium δίνει.

Απλά γιατί δεν είναι ΤΑΑ μόνο. Είναι image reconstruction + TAA. Κάτι σαν το DLSS δηλαδή.

Επίσης κάνει αρκετά καλή δουλειά στον τομέα της ποιότητας.

Μόνο του το ΤΑΑ δε χαμηλώνει ανάλυση.

Το ΤΑΑ στο ACO κατω απο very high ειναι unplayble για μενα . Που και παλι γινεται μια βαζελινη η εικονα .Σε αρκετα παιχνιδια το TAA αυξανει το performance . 

Το six siege ειναι αλλο παραδειγμα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...