Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Δεματακι σκατουλακι από AliExpress, συγκεκριμένα βάση κινητού τηλεφώνου αξίας ενός ευρώ

Κίνα >> 26-10-2020

27-01-2021 << Ελλάδα ( Κέρκυρα )

/ [ Cainiao Super Economy Global >> ΕΛΤΑ ] 

 

ντάξει, να μην αγχώνομαι για παραγγελίες από 11/11. Έχουμε κανα μήνα περιθώριο ακόμα 🤣

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, darkmatinee είπε

ντάξει, να μην αγχώνομαι για παραγγελίες από 11/11. Έχουμε κανα μήνα περιθώριο ακόμα 🤣

Ναι αλλά κάνα 10ημερο για άνοιγμα υπόθεσης επιστροφής χρημάτων

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Vasilica89 είπε

Υπάρχει και το 4. Fake tracking number οπωσ συνήθως κάνουν πόλοι και περιμένεις κάνα 2 μηνο για να ανακαλύψετε ότι ο Κινέζος τελικά έκανε τον Κινέζο (αρκετές φορές ebay με postnl κάνουν τέτοια) επειδή σας βλέπω ότι το έχετε με της αποστολές σίγουρα θα σας έχει γίνει κάποια στιγμή και τέτοια ειδικά μέσο POST Nl

Θα σου πω φίλος, γιατί τα ξέρω πάρα πολύ καλά λόγω εμπειρίας. Ας υποθέσουμε ότι το tracking number δεν είναι δικό σου, και είναι fake όπως λες. Όπως βλέπεις, η χώρα προορισμού πάνω δεξιά στο screenshot είναι η Ελλάδα. Το συγκεκριμένα tracking number του PostNL είναι trackable. Κατά συνέπεια θα έβλεπες μεν να πήγαιναν να το παρέδιδαν κάπου αλλού το δέμα, αλλά αυτό θα ήταν στην Ελλάδα και θα το έβλεπες στο σύστημα των ΕΛΤΑ!!! Αυτό που δεν έπρεπε να συμβεί ούτως η άλλως σε αυτά τα trackable tracking number, είναι το κίτρινο πλαίσιο που απλά λέει ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates. Και αυτό είναι που με κάνει και σου έχω βάλει την επιλογή 3!! Δεν μου απάντησες απλά, αν ο τρόπος αποστολής είναι 'Aliexpress standard shipping' (που κατά 99% είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι).

Επεξ/σία από nikosgiann78
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

καλύτερα να περιμένεις, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και στην Ολλανδία,δες ένα δικό μου που έφυγε από Κίνα 7/12/20 και έφτασε στην Ελλάδα χθές και ακόμη δεν έχει πάει στο κέντρο διαλογής, μιλάμε για ένα μικρό δέμα αξίας 6€PSX_20210129_161935.jpg.7b6fc76649df518e470306c33d2d200a.jpg

Επεξ/σία από radiotv
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, radiotv είπε

καλύτερα να περιμένεις, υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις και στην Ολλανδία,δες ένα δικό μου που έφυγε από Κίνα 7/12/20 και έφτασε στην Ελλάδα χθές και ακόμη δεν έχει πάει στο κέντρο διαλογής, μιλάμε για ένα μικρό δέμα αξίας 6€PSX_20210129_161935.jpg.7b6fc76649df518e470306c33d2d200a.jpg

Εμένα είναι απο 12/11. Ο ίδιος ο πωλητής και μου είπε να κάνω dispute γιατί είναι missing.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikosgiann78 είπε

Θα σου πω φίλος, γιατί τα ξέρω πάρα πολύ καλά λόγω εμπειρίας. Ας υποθέσουμε ότι το tracking number δεν είναι δικό σου, και είναι fake όπως λες. Όπως βλέπεις, η χώρα προορισμού πάνω δεξιά στο screenshot είναι η Ελλάδα. Το συγκεκριμένα tracking number του PostNL είναι trackable. Κατά συνέπεια θα έβλεπες μεν να πήγαιναν να το παρέδιδαν κάπου αλλού το δέμα, αλλά αυτό θα ήταν στην Ελλάδα και θα το έβλεπες στο σύστημα των ΕΛΤΑ!!! Αυτό που δεν έπρεπε να συμβεί ούτως η άλλως σε αυτά τα trackable tracking number, είναι το κίτρινο πλαίσιο που απλά λέει ότι ο carrier δεν δίνει άλλα updates. Και αυτό είναι που με κάνει και σου έχω βάλει την επιλογή 3!! Δεν μου απάντησες απλά, αν ο τρόπος αποστολής είναι 'Aliexpress standard shipping' (που κατά 99% είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι).

Το ερώτημα είναι όχι σε μένα για το Ali express απλός εγώ ανέφερα απλά για fake κ επίσης αυτό με άλλον παραλήπτη το κάνουν συνέχεια στο Ali όταν έχεις εξαργύρωσει κανένα κουπόνι 2-3€,αντί για Αθήνα το έστειλε τελευταία στιγμή πριν κλείσει η αγορά (ο χρόνος αποστολής) σε άλλον αγοραστή κάπου ΆΡΓΟΥΣ μεριά,δεσ ότι ο αριθμός αποστολή είναι NL αλλά σας μέθοδος αποστολής είναι sing post, ψωνίζω κ εγώ αρκετά χρόνια

IMG_20210129_165536.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Εμένα είναι απο 12/11. Ο ίδιος ο πωλητής και μου είπε να κάνω dispute γιατί είναι missing.

έχει αργήσει πολύ, dispute να πάρεις τα λεφτά σου πίσω

Επεξ/σία από radiotv
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gorilas13 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ναί, είναι aliexpress standard shipping. Ο πωλητής μου είπε να κάνω dispute. Το θέμα είναι επειδή το tracking αναφέρει ότι έφτασε Ολλανδία, το Ali γράφει ότι έχει φτάσει στην χώρα προορισμού και με αφήνει να κάνω dispute τον Φεβρουάριο και σε ημερομηνία κοντα στην λήξη προστασίας του Αλι. Να ζητήσω extend απο τον πωλητή? Αγορές κάνω χρόνια απο ebay, gearbest και banggood λόγω paypal. Ίσως και να έχει έρθει και να έχει μπλοκάρει Ελλάδα όπως λες.

Το κατάλαβα γιατί μόνο στα Aliexpress standard shipping PosNL δέματα αναφέρει η Cainiao ότι φτάνουν στο Βέλγιο, για λογαριασμό του PostNL. Τα 'direct' PostNL (απευθείας PostNL) πάνε σε διαφορετικό κέντρο διαλογής!!! Επίσης, χαζά του στυλ να έχουν χαθεί και τέτοια, γίνονται στα Aliexpress standard shipping PostNL δέματα αυτό το διάστημα (για τον προφανή λόγο ότι το έχουν κάνει σκοινί-κορδόνι οι πωλητές και είναι μεγάλος ο διακινούμενος όγκος δεμάτων. Τα 'direct' PostNL είναι πολύ πιο 'ασφαλή', γιατί είναι λιγότερα.). Πρόσεξε λεπτομέρεια άλλη τώρα: επειδή το δέμα σου είναι Aliexpress standard shipping, ο πωλητής δεν μπορεί να επέμβει στο dispute (και να το αποδεχτεί πχ. αν θέλει), για τον απλούστατο λόγο ότι, μόλις το ανοίξεις, αυτό θα γίνει αυτόματα escalate στην ομάδα του Aliexpress. Το ιδανικό είναι να το ανοίξεις αμέσως μόλις τελειώσει η προστασία (με την προϋπόθεση όμως ότι την στιγμή που θα το κάνεις αυτό, το aliexpress δεν θα αλλάξει τον τωρινό κανόνα που λέει ότι πρακτικά προσφέρει ακόμα 15 μέρες προστασία άτυπα-φαντάζομαι το ξέρεις αυτό-). Αν το ανοίξεις πολλές μέρες νωρίτερα, θα σε βάλει να περιμένεις να λήξει η προστασία, και δεν έχει νόημα αυτό! Πάρε και ένα tip να ξέρεις: ακόμα και αν χάθηκε πχ. το δέμα σου τελικά, να ξέρεις ότι ο πωλητής θα πάρει κανονικά τα λεφτά του, ακόμα και αν εσένα μέσω του dispute σου επιστραφούν τα λεφτά σου. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής, πρακτικά 'ασφαλίζει' και τον πωλητή, γιατί υπεύθυνη απώλειας (ή μη έγκαιρης παράδοσης), είναι η 'αποθήκη' του Alixpress που αποφάσισε τελικά να χρησιμοποιήσει το PostNL. Έχω μία παρόμοια περίπτωση με ένα δέμα της Sunyou πού δεν έφτασε ποτέ στο Βέλγιο για να το παραδώσει το Bpost σε μένα, αλλά έχω το 'καλό' ότι (ελέω Sunyou τρόπου αποστολής, και όχι Aliexpress standard shipping), ο πωλητής θα μπορέσει να το αποδεχθεί. Συγνώμη αν κούρασα, αλλά νομίζω ότι ελάχιστοι τα ξέρουν αυτά

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Το κατάλαβα γιατί μόνο στα Aliexpress standard shipping PosNL δέματα αναφέρει η Cainiao ότι φτάνουν στο Βέλγιο, για λογαριασμό του PostNL. Τα 'direct' PostNL (απευθείας PostNL) πάνε σε διαφορετικό κέντρο διαλογής!!! Επίσης, χαζά του στυλ να έχουν χαθεί και τέτοια, γίνονται στα Aliexpress standard shipping PostNL δέματα αυτό το διάστημα (για τον προφανή λόγο ότι το έχουν κάνει σκοινί-κορδόνι οι πωλητές και είναι μεγάλος ο διακινούμενος όγκος δεμάτων. Τα 'direct' PostNL είναι πολύ πιο 'ασφαλή', γιατί είναι λιγότερα.). Πρόσεξε λεπτομέρεια άλλη τώρα: επειδή το δέμα σου είναι Aliexpress standard shipping, ο πωλητής δεν μπορεί να επέμβει στο dispute (και να το αποδεχτεί πχ. αν θέλει), για τον απλούστατο λόγο ότι, μόλις το ανοίξεις, αυτό θα γίνει αυτόματα escalate στην ομάδα του Aliexpress. Το ιδανικό είναι να το ανοίξεις αμέσως μόλις τελειώσει η προστασία (με την προϋπόθεση όμως ότι την στιγμή που θα το κάνεις αυτό, το aliexpress δεν θα αλλάξει τον τωρινό κανόνα που λέει ότι πρακτικά προσφέρει ακόμα 15 μέρες προστασία άτυπα-φαντάζομαι το ξέρεις αυτό-). Αν το ανοίξεις πολλές μέρες νωρίτερα, θα σε βάλει να περιμένεις να λήξει η προστασία, και δεν έχει νόημα αυτό! Πάρε και ένα tip να ξέρεις: ακόμα και αν χάθηκε πχ. το δέμα σου τελικά, να ξέρεις ότι ο πωλητής θα πάρει κανονικά τα λεφτά του, ακόμα και αν εσένα μέσω του dispute σου επιστραφούν τα λεφτά σου. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής, πρακτικά 'ασφαλίζει' και τον πωλητή, γιατί υπεύθυνη απώλειας (ή μη έγκαιρης παράδοσης), είναι η 'αποθήκη' του Alixpress που αποφάσισε τελικά να χρησιμοποιήσει το PostNL. Έχω μία παρόμοια περίπτωση με ένα δέμα της Sunyou πού δεν έφτασε ποτέ στο Βέλγιο για να το παραδώσει το Bpost σε μένα, αλλά έχω το 'καλό' ότι (ελέω Sunyou τρόπου αποστολής, και όχι Aliexpress standard shipping), ο πωλητής θα μπορέσει να το αποδεχθεί. Συγνώμη αν κούρασα, αλλά νομίζω ότι ελάχιστοι τα ξέρουν αυτά

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το Ali και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Σίγουρα έχεις δίκαιο γιατί ο πωλητής ηταν πολύ ζεστός στο να κάνω dispute και άμεσα. Οπότε περιμένω να λήξει η προστασία και κάνω dispute στην ημερομηνία που με αφήνει να κάνω, γιατί αν ζητήσω extend θα τα πάρω του χρόνου.

Επεξ/σία από gorilas13
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vasilica89 είπε

Το ερώτημα είναι όχι σε μένα για το Ali express απλός εγώ ανέφερα απλά για fake κ επίσης αυτό με άλλον παραλήπτη το κάνουν συνέχεια στο Ali όταν έχεις εξαργύρωσει κανένα κουπόνι 2-3€,αντί για Αθήνα το έστειλε τελευταία στιγμή πριν κλείσει η αγορά (ο χρόνος αποστολής) σε άλλον αγοραστή κάπου ΆΡΓΟΥΣ μεριά,δεσ ότι ο αριθμός αποστολή είναι NL αλλά σας μέθοδος αποστολής είναι sing post, ψωνίζω κ εγώ αρκετά χρόνια

IMG_20210129_165536.jpg

Τα έχω πάθει και εγώ αυτά, μην νομίζεις. Το tracking number είναι από PostNL, και η μέθοδος αποστολής αναφέρεται σαν Singapore post, γιατί λογικά έχει πάρει offline το tracking number και έχει χρησιμοποιήσει σαν carrier το 'direct' PostNL!!! Αν μου έδινες και το tracking number, θα το βλέπαμε καλύτερα. Έτσι και αλλιώς δεν έχει και πολύ νόημα να το κρύψεις, αφού είναι από άλλον!

19 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το Ali και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Σίγουρα έχεις δίκαιο γιατί ο πωλητής ηταν πολύ ζεστός στο να κάνω dispute και άμεσα. Οπότε περιμένω να λήξει η προστασία και κάνω dispute στην ημερομηνία που με αφήνει να κάνω, γιατί αν ζητήσω extend θα τα πάρω του χρόνου.

Πίστεψε με, ξέρω πάρα πολύ καλά πως δουλεύει το Aliexpress. Αν ανοίξω κουβέντα εδώ 'βαθιά', θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις και ποια είναι η διαφορά του 'direct' PostNL , σε σχέση με το Aliexpress standard shipping, που πάλι χρησιμοποιεί το PostNL!

22 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί το Ali και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Σίγουρα έχεις δίκαιο γιατί ο πωλητής ηταν πολύ ζεστός στο να κάνω dispute και άμεσα. Οπότε περιμένω να λήξει η προστασία και κάνω dispute στην ημερομηνία που με αφήνει να κάνω, γιατί αν ζητήσω extend θα τα πάρω του χρόνου.

Είναι αυτό που σου είπα. Ξέρει ότι θα πάρει τα λεφτά του έτσι και αλλιώς!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikosgiann78 είπε

Τα έχω πάθει και εγώ αυτά, μην νομίζεις. Το tracking number είναι από PostNL, και η μέθοδος αποστολής αναφέρεται σαν Singapore post, γιατί λογικά έχει πάρει offline το tracking number και έχει χρησιμοποιήσει σαν carrier το 'direct' PostNL!!! Αν μου έδινες και το tracking number, θα το βλέπαμε καλύτερα. Έτσι και αλλιώς δεν έχει και πολύ νόημα να το κρύψεις, αφού είναι από άλλον!

Πίστεψε με, ξέρω πάρα πολύ καλά πως δουλεύει το Aliexpress. Αν ανοίξω κουβέντα εδώ 'βαθιά', θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις και ποια είναι η διαφορά του 'direct' PostNL , σε σχέση με το Aliexpress standard shipping, που πάλι χρησιμοποιεί το PostNL!

Είναι αυτό που σου είπα. Ξέρει ότι θα πάρει τα λεφτά του έτσι και αλλιώς!

Υπάρχει περίπτωση να εξηγήσεις το direct postnl με το standart free shipping; 

Εννοώ ποια η διαφορά; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Υπάρχει περίπτωση να εξηγήσεις το direct postnl με το standart free shipping; 

Εννοώ ποια η διαφορά; 

Εννοείς το direct PostNL με το Aliepxress standard shipping που πάλι δίνει tracking number από το PostNL;

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nikosgiann78 είπε

Εννοείς το direct PostNL με το Aliepxress standard shipping που πάλι δίνει tracking number από το PostNL;

Ναι σε τι διαφέρουν εκτός του tracking nunber εννοώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Boubis1411 είπε

Ναι σε τι διαφέρουν εκτός του tracking nunber εννοώ. 

Πάμε σε 'βαθιά' νερά τώρα. Λοιπόν .... ξεκινάμε (αυτά που θα σου πω, πιθανόν να μην τα ξέρει και κανένας εδώ. Αλλά η δουλειά είναι να καταλάβεις τι γίνεται). Το 'Aliexpress standard shipping' είναι ένας τρόπος αποστολής 'online'. Αυτό σημαίνει ότι το έχει σαν επιλογή η πλατφόρμα του Aliexpress. Οπότε εγώ σαν Κινέζος πωλητής μπορώ να το επιλέξω, και να 'τυπώσω' το tracking number voucher (το ταμπελάκι) από την πλατφόρμα, και να στείλω το δέμα στο κέντρο διαλογής που ουσιαστικά χρησιμοποιεί εκείνη την στιγμή το Aliexpress. Πρακτικά, όταν το δέμα επεξεργαστεί από το κέντρο διαλογής, τυπώνεται κανονικά όλο το αυτοκόλλητο του PostNL μαζί με την τελωνειακή δήλωση (customs declaration note). Θα σου βάλω 2 φωτογραφίες για να το δεις κιόλας. Έχω επιλέξει ένα δέμα που ήρθε σε μένα προχθές και έχει tracking number LT396255355NL. Πρακτικά στην πρώτη φωτογραφία βλέπεις το ταμπελάκι του Aliexpress (που τυπώνεται από την πλατφόρμα)!!! Έχω σημειώσει και το PostNL tracking number που βγαίνει εκείνη την στιγμή με κόκκινο μαρκαδοράκι! Θα δεις προσεκτικά ότι με πράσινο μαρκαδοράκι, έχει έναν ακόμα αριθμό (LP00421324923452). Κανονικά αυτό είναι το tracking number της αποστολής, απλά ταυτόχρονα η εφαρμογή το έχει συνδέσει και με το PostNL tracking number (που κανονικά είναι το 'next tracking number'). Αν πατήσεις στο parcelsapp το 'πραγματικό' aliexpress tracking number  , θα τα δεις αυτά (το έχω κάνει και εγώ για σένα, για να δεις-είναι στην δεύτερη φωτογραφία). Στην τρίτη φωτογραφία είναι το δέμα, όπως έρχεται (αν προσέξεις, το αυτοκόλλητο του PostNL είναι πάνω από αυτό της πλατφόρμας. Φαίνεται ότι από κάτω υπάρχει και άλλο αυτοκόλλητο και είναι αυτό της πρώτης φωτογραφίας!!!). Αυτό που έχουν δοκιμάσει να κάνουν πολλοί πωλητές (και έχουν αποτύχει παταγωδώς), είναι το να τυπώσουν μέσω της πλατφόρμας το tracking number  και να προσπαθήσουν να στείλουν το δέμα σαν 'direct' PostNL!!! Όταν το δέμα πάει στο κέντρο διαλογής, τότε το κέντρο διαλογής 'βλέπει' απλά ότι ο αριθμός είναι ουσιαστικά το next tracking number από 'Aliexpress standard shipping', και πάντα τους κάνει exception parcel handling, λόγω ασυμβατότητας του τρόπου αποστολής με αυτόν που έχουν επιλέξει (και φυσικά τραβάνε τα μαλλιά τους μετά, και δεν μπορούν να καταλάβουν τι γίνεται)!!!! Πάμε τώρα στο λεγόμενο 'offline' tracking'. Ο Κινέζος, παίρνει το tracking number εκτός της πλατφόρμας (έχουν δικά τους συστήματα), και όπως βλέπεις στην φωτογραφία, τυπώνει απευθείας το αυτοκόλλητο του PostNL μαζί με την τελωνειακή δήλωση (στην φωτογραφία 4 το χέρι που βλέπεις δεξιά είναι του Κινέζου την ώρα που τυπώνει το αυτοκόλλητο!!!!!!!!!!!). Αυτός ο τρόπος αποστολής είναι ο 'direct' PostNL. Αν προσέξεις καλά, θα δεις ότι πρακτικά πάνε και σε διαφορετικό κέντρο διαλογής (Postbus 7040 για τα 'direct' PostNL, Postbus 7096 για τα Aliexpress standard shipping. Και τα δύο είναι στο Schiedam στην πόλη του Ρότερνταμ). Το ότι έχω συνεννοηθεί και έχει τυπωσει tracking number από UD αντί από LT δεν αλλάζει το κέντρο αποστολής. Απλά το έκανα, για να πάει untrackable το δέμα, για να αποφύγω τον έλεγχο στο τελωνείο, καθώς το συγκεκριμένο ήταν πάνω από 22 ευρώ (έχω αναφερθεί για αυτά 2 φορές εδώ μέσα, και δεν είναι επί του παρόντος). Παλιότερα, το Aliexpress είχε το PostNL σαν 'online' τρόπο αποστολής (οπότε εκεί τύπωναν κατευθείαν μέσω της πλατφόρμας τα tracking number voucher), αλλά τώρα το έχει βγάλει. Αν ψάξεις εδώ μέσα, έχω ξαναπεί ότι, για να 'ανεβάσουν' αυτόν τον αριθμό στην πλατφόρμα (επειδή είναι 'offline' και δεν έχει βγει από την πλατφόρμα), επιλέγουν China post registered η πχ. China post air parcel ή πχ. China post air parcel ή και κάποιοι το seller's shpping method, για να το δεχθεί η πλατφόρμα και να φαίνεται. Όπως έχω ξαναπεί εδώ, πρακτικά με αυτόν τον τρόπο, χοντρικά μπορούν να στείλουν με ότι δικό τους τρόπο θέλουν!!!! Sorry μόνο για το μεγάλο μου κείμενο.

 

 

 

 

 

1.jpg

2.png

3.jpg

4.jpg

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...