Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, nickolas είπε

Δεν αρκεί το ιξώδες. Πρέπει να βάλεις τις προδιαγραφές που ζητάει ο κατασκευαστής.

...και όχι, πρόωρη αλλαγή λαδιού είναι κυριολεκτικά πρόωρη, και αχρείαστη.

Με τις θερμοκρασίες δεν υπάρχει πρόβλημα, το αντίθετο.

Φθορές έχουν τα μοτέρ κρύα και σε αυτό η Ελλάδα προφανώς υπερτερεί της Γερμανίας για παράδειγμα.

Το καλοκαίρι σε μοντέρνο μοτέρ (όλα τα μοτέρ της τελευταίας 10ετίας και παλαιότερα μοτέρ που έχουν ηλεκτρόγκαζο) δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με τη θερμοκρασία λαδιού. Μάλιστα όπως διάβαζα σε άλλο φορουμ με αντοιχτό κλιματιστικό επειδή αναγκάζεις τη λειτουργία του ψηγείου η θερμοκρασία του λαδιού είναι χαμηλότερη!

Όποιος ξέρει τα βασικά πως δουλεύει μια μηχανή θα γελάει με αυτό. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 363
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, mp123 είπε

Όποιος ξέρει τα βασικά πως δουλεύει μια μηχανή θα γελάει με αυτό. 

Ξέρω, και δεν γελάω με αυτό που έγραψες.

Αλλά δεν χρειάζεται ούτε εσύ να γελάς. Εξήγησέ μας. 

Η μάλλον, διαφώτισέ μας. Μην το κρατάς για τον εαυτό σου μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, nickolas είπε

Ξέρω, και δεν γελάω με αυτό που έγραψες.

Αλλά δεν χρειάζεται ούτε εσύ να γελάς. Εξήγησέ μας. 

Η μάλλον, διαφώτισέ μας. Μην το κρατάς για τον εαυτό σου μόνο.

Φυσικα δεν γελάω μαζί σου.εσυ αντέγραψε κάτι που είπαν άλλοι.

Το λάδι στις μηχανές μένει πάντα στην ίδια θερμοκρασία. Αυτήν που έχει ορίσει ο κατασκευαστής για την κάθε μηχανή.μεσω τις θερμοκρασίας έχουμε ( εν μερη )και την επιθυμητη  πίεση λαδιου λειτουργίας το λαδι ψυχει,λιπαινει,καθαρίζει την μηχανή.αυτα έτσι επιγραμματικά.για να γίνουν αυτά το λάδι πρεπει να είναι σε μια σταθερή θερμοκρασια .τη σταθερή θερμοκρασία την ρυθμίζει η πρόοδος θερμοστατικη βαλβιδα.αρα βαστάει πάντα + - 3 '   C την θερμοκρασία λειτουργίας του λαδιού που λέει ο κατασκευαστής.

Έτσι πάρα πολύ σύντομα και απλά.θελει πολυ διαβασμα το θεμα λιπανσης.δεν διαφώτιζω.κατσε διάβασε .εγώ ακόμα και στα 46 πάντα διαβάζω.αυτο κανε και εσύ.ψάξε σε τεχνικά βιβλια και οχι εδω η' σε αλλα φορουμ.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ένα θερμοκρασιακό εύρος λειτουργίας. Με το κλιματιστικό ανοιχτό (που αναγκάζει σε λειτουργία το κύκλωμα ψύξης) η θερμοκρασία πέφτει πιθανότατα στο κάτω όριο θερμοκρασίας που έχει βάλει ο κατασκευαστής. Τα όρια αυτά δεν πρέπει να είναι μόνο +/- 3C αλλά κάτι πιο κοντά σε +/- 7C (ίσως ακόμη και 10C).

O δείκτης νερού που όλοι έχουμε είναι "αναίσθητος" για αυτό το λόγο και σε πολλά μοντέλα πρέπει να πέσει ή να ανέβει η θερμοκρασία του ψυκτικού κατά 7 ή 10C για να κουνηθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Φυσικα δεν γελάω μαζί σου.εσυ αντέγραψε κάτι που είπαν άλλοι.

Το λάδι στις μηχανές μένει πάντα στην ίδια θερμοκρασία. Αυτήν που έχει ορίσει ο κατασκευαστής για την κάθε μηχανή.μεσω τις θερμοκρασίας έχουμε ( εν μερη )και την επιθυμητη  πίεση λαδιου λειτουργίας το λαδι ψυχει,λιπαινει,καθαρίζει την μηχανή.αυτα έτσι επιγραμματικά.για να γίνουν αυτά το λάδι πρεπει να είναι σε μια σταθερή θερμοκρασια .τη σταθερή θερμοκρασία την ρυθμίζει η πρόοδος θερμοστατικη βαλβιδα.αρα βαστάει πάντα + - 3 '   C την θερμοκρασία λειτουργίας του λαδιού που λέει ο κατασκευαστής.

Έτσι πάρα πολύ σύντομα και απλά.θελει πολυ διαβασμα το θεμα λιπανσης.δεν διαφώτιζω.κατσε διάβασε .εγώ ακόμα και στα 46 πάντα διαβάζω.αυτο κανε και εσύ.ψάξε σε τεχνικά βιβλια και οχι εδω η' σε αλλα φορουμ.

Θερμοκρασια λαδιου σταθερη; Πως γενεν αυτο; Θερμοστατικη βαλβιδα για να εχει ενας κινητηρας, δεν πρεπει να εχει και ψυγειο λαδιου, ωστε το λαδι να βγαινει στο ψυγειο που ειναι κυριως στην μετοπη, μονο οταν υπερβαινει καποια θερμοκρασια;  π.χ 80c.Εμενα δεν ξερω με σιγουρια εαν εχει θερμοστατικη, η πιεσοστικη βαλβιδα by pass για το ψυγειο λαδιου.Φυσικα και δεν εχει σταθερη θερμοκρασια, οπως και πιεση λαδιου ενας κινητηρας αλλα ενα προτεινομενο ευρως.

Οταν λειτουργουμε τον κλιματισμο η air condition, το η τα  βεντιλατερ(εμενα εχει 2) δουλευουν συνεχεια για 2 λογους.Ο ενας για να ψυξουν το ψυγειο του air, και δευτερο τα αυξημενα φορτια ζεστης του ψυγειου "νερου" του κινητηρα.

Εαν εχετε περασει εξω απο ψυκτικη μοναδα μαγαζιου, θα παρατηρησετε οτι το χειμωνα βγαζει κρυο αερα η εξωτερικη μοναδα και το καλοκαιρι ζεστο.Επειδη το ψυγειο του κλιματισμου ειναι μπροστα απο το ψυγειο νερου, ολος ο ζεστος αερας παει στο ψυγειο νερου.Η θερμοκρασια του κινητηρα οριζεται απο τον θερμοστατη, ακομη και 10c να εχει το ψυγειο νερου, απλως θα αποκλειστει.Αρα και συνεχεια να δουλευουν τα βεντιλατερ, η θερμοκρασια λαδιου εχει να κανει σε μεγαλο ποσοστο με την θερμοκρασια νερου.Μονο εαν ενας κινητηρας εχει και ξεχωριστο κυκλωμα ψυξης λαδιου, με εξωτερικο ψυγειο, η θερμοκρασια οριζεται απο αυτο.Aλλα η θερμοκρασια λαδιου εξαρταται απο την εξωτερικη θερμοκρασια και τροπο λειτουργιας.Το στροφαρισμα και φορτιο στον κινητηρα ανεβαζει την θερμοκρασια, καθως το λαδι υπαρχει εκει για να μειωνει τις τριβες και οταν εισαι καφτης με 6000-7000 τερματα σε Εθνικη με 35-40c θα δεις θερμοκρασια λαδιου  120++.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, MTX είπε

ρε μάγκες υπάρχουνε συνεργεία που είναι ο Μπάμπης και ο αλλοδαπός βοηθός του χωρίς ένσημα και στεγάζεται σε ένα χώρο 5x5 , υπάρχει και η αντπροσωπεία με τους 15 εργαζομενους , αναγκαστικά με ένσημα και με τεράστιους χώρους και ενοίκια , λογικό είναι να υπάρχει αυτή η διαφορα τιμής , δεν μπορώ να καταλάβω κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε η τα βλέπετε όλα μονο από τι σκοπια σας , πάντως στον Μπάμπη με τα 50 μπορεί να σου πει ότι σου τα άλλαξε και να μην στα αλλάξει και καθόλου αυτό να το ξέρετε , 

Εγώ στον "Μπάμπη" της γειτονιάς μου πάω το swift μου εδώ και μερικά χρόνια αλλά και του πατέρα μου το αμάξι.  50 ευρώ μου παίρνει για λάδια - φίλτρα και 140 για μεγάλο service (ιριδίου μπουζί ng1).

Τώρα αν εσένα σε ενοχλεί ο αλλοδαπός βοηθός του όπου είσαι και σίγουρος ότι κάθε Μπάμπης έχει βοηθό που δεν του βάζει ένσημα την ώρα που  στις αντιπροσωπείες γιατί πέρασα και από εκεί το service μου το κάναν παλικάρια από ΟΑΕΔ που κάναν την εκπαίδευση τους εκεί με μισθό ξευτίλας και μάλιστα με συμμετοχή του ΟΑΕΔ με κάνει να πιστεύω ότι το πρόβλημα σου είναι ο αλλοδαπός στον Μπάμπη που πήγες και ψάχνεσαι για δικαιολογίες. Συζητάμε για service αυτοκινήτου και μερικοί ενοχλούνται από τον "αλλοδαπό" βοηθό του Μπάμπη. 

Από την εμπειρία μου θα πρότεινα να βρείτε ένα καλό μηχανικό που να ασχολείται μόνο με την μάρκα αυτοκινήτου που έχετε και να είναι εξουσιοδοτιμένος ώστε να μην έχετε πρόβλημα με την εγγύηση. Με τον δικό μου Μπάμπη έχω μείνει ευχαριστημένος και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, αγορά είναι και θέλει ψάξιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/7/2019 στις 3:38 ΜΜ, dimos15 είπε

Πρεπει να κανω το πρωτο service σε audi a3 του 2018 και μου ειπαν αλλαγη λαδιων 200€ με την εκπτωση.. ( κανονικα εχει 280€ 😂 )

Το επομενο αμαξι θα ειναι ηλεκτροκινητο...

https://www.porsche.com/central-eastern-europe/en/_greece_/aboutporsche/importers/news/?pool=eastern-europe&id=greece-news-2014-03-04&lang=en

 H porsche θελει 200€

https://www.movenews.gr/crash-test-timon-gia-bmw-allagh-ladion-me-173-h-me-50-euro/

Η bmw 173€

Τωρα που ειναι νωρις δωστο και παρε ενα τετοιο να σου ερθει πιο οικονομικα🙄

 

11 λεπτά πριν, orgixmh είπε

Εγώ στον "Μπάμπη" της γειτονιάς μου πάω το swift μου εδώ και μερικά χρόνια αλλά και του πατέρα μου το αμάξι.  50 ευρώ μου παίρνει για λάδια - φίλτρα και 140 για μεγάλο service (ιριδίου μπουζί ng1).

Τώρα αν εσένα σε ενοχλεί ο αλλοδαπός βοηθός του όπου είσαι και σίγουρος ότι κάθε Μπάμπης έχει βοηθό που δεν του βάζει ένσημα την ώρα που  στις αντιπροσωπείες γιατί πέρασα και από εκεί το service μου το κάναν παλικάρια από ΟΑΕΔ που κάναν την εκπαίδευση τους εκεί με μισθό ξευτίλας και μάλιστα με συμμετοχή του ΟΑΕΔ με κάνει να πιστεύω ότι το πρόβλημα σου είναι ο αλλοδαπός στον Μπάμπη που πήγες και ψάχνεσαι για δικαιολογίες. Συζητάμε για service αυτοκινήτου και μερικοί ενοχλούνται από τον "αλλοδαπό" βοηθό του Μπάμπη. 

Από την εμπειρία μου θα πρότεινα να βρείτε ένα καλό μηχανικό που να ασχολείται μόνο με την μάρκα αυτοκινήτου που έχετε και να είναι εξουσιοδοτιμένος ώστε να μην έχετε πρόβλημα με την εγγύηση. Με τον δικό μου Μπάμπη έχω μείνει ευχαριστημένος και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα, αγορά είναι και θέλει ψάξιμο.

Στο swift 50ε πολλα ειναι.. τι λαδι σου βαζει? μαρκα ιξωδες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Τωρα που ειναι νωρις δωστο και παρε ενα τετοιο να σου ερθει πιο οικονομικα🙄

Στο swift 50ε πολλα ειναι.. τι λαδι σου βαζει? μαρκα ιξωδες?

castrol magnatec  βάζω, έχω το sport  έχει περίπου 5 ευρώ το λίτρο, μαζί αλλάζουμε φίλτρο λαδιού και καμπίνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mp123 είπε

ίδια θερμοκρασία

Αυτό ξέρεις ότι δεν ισχύει τουλάχιστον στους κινητήρες των αυτοκινήτων.

Ποια θερμοστάτικη ρυθμίζει τη θερμοκρασία;

 Δεν ξέρω σε τι κινητήρες αναφέρεσαι αλλά τα λάδια των αυτοκινήτων έχουν ένα εύρος θερμοκρασιών λειτουργία και σε καμία περίπτωση δεν παίζει σε απόκλιση +- 3 βαθμούς.

 

Βασικά θεωρώ το θέμα λάδι υπερεκτιμημένο.

Αλλαγές όπως ορίζει ο κατασκευαστής με αντίστοιχων προδιαγραφών λάδι κ είσαι καλυμμένος.

.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, orgixmh είπε

castrol magnatec  βάζω, έχω το sport  έχει περίπου 5 ευρώ το λίτρο, μαζί αλλάζουμε φίλτρο λαδιού και καμπίνας.

5ε? 10/40 σου βαζει???!!!

ποσα λιτρα παιρνει?

Κατι δεν παει καλα.. Ολα αυτα δεν ταιργιαζουν μεταξυ τους..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το swift έχει 3,7L χωρητικότητα, ο κατασκευαστής λέει 10W-40 και αλλαγή κάθε 8.500. Το λάδι κοστίζει περίπου 20 ευρώ. 
Που θες να καταλήξεις;

Επεξ/σία από orgixmh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, orgixmh είπε

Το swift έχει 3,7L χωρητικότητα, ο κατασκευαστής λέει 10W-40 και αλλαγή κάθε 8.500. Το λάδι κοστίζει περίπου 20 ευρώ. 

Δεν σου βαζει το σωστο λαδι γι αυτον τον κινητηρα και σου παιρνει πολλα! sport=1.6  

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...