Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

είναι μόνο αλλαγή λάδια φίλτρο και φύγαμε.πρεπει να γίνει έλεγχος του αυτοκίνητου.εφοσον

Ρε μάγκες έχετε πάει ποτέ σε οποιαδήποτε συνεργείο πέρα από της αντιπροσωπείας;.

Έλεγχο κάνουν όλα τα συνεργεία κ σου βγάζουν κ προσφορά για τις επισκευές αν θελήσεις να τις κάνεις σε αυτούς.

Εδώ λάστιχα πας να αλλάξεις κ ο λαστιχας ελέγχει αναρτήσεις βάσεις ζαμφορ κτλ.

Σιγά μην κάτσω να δουλεύω για να αλλάξω λάδια στο αμάξι.

40 ευρώ με εργατικά κ πολλά λέω.

Άντε γιατί πολλοί την έχουν δει επιστήμονες εκεί έξω με ανταλλακτικά χρυσάφι.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Και τα ανταλακτικά π.χ. πάει η opel στη DELPHI και λέει φτιάξε μου πολλαπλασιαστές  με την φίρμα μου και τους πουλάει 200 ευρώ.Παίρνεις ακριβώς τον ίδιο της DELPHI με 120 ευρώ. Ποια η διαφορά.Καμία απλά πληρώνεις 80 παραπάνω το όνομα opel.

Δυστυχώς όχι.

"ακριβώς το ίδιο" δηλαδή το ανταλακτικό που μπαίνει στο καινούργιο αμάξι εκτός δικτύου αντιπροσωπείας νομίζω δεν μπορείς να το πάρεις. Που όπως είπα, ειδικά στην Οπελ έχουν πλέον και 2ης ποιότητας υλικά φρένων για παράδειγμα εντος του δικτύου τους! Τα specs θα είναι ίδια, το ανταλλακτικό δηλαδή "θα κάνει". Η εταιρεία πχ. Delphi η ίδια. Για την ποιότητα ΔΕΝ ξέρεις. Πιθανότατα να είναι το 2ης ποιότητας που μπορείς να βρεις και αντιπροσωπεία και όχι το 1ης τοποθέτησης που έχεις ήδη στο αυτοκίνητό σου.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nickolas είπε

Δυστυχώς όχι.

"ακριβώς το ίδιο" δηλαδή το ανταλακτικό που μπαίνει στο καινούργιο αμάξι εκτός δικτύου αντιπροσωπείας νομίζω δεν μπορείς να το πάρεις. Που όπως είπα, ειδικά στην Οπελ έχουν πλέον και 2ης ποιότητας υλικά φρένων για παράδειγμα εντος του δικτύου τους! Τα specs θα είναι ίδια, το ανταλλακτικό δηλαδή "θα κάνει". Η εταιρεία πχ. Delphi η ίδια. Για την ποιότητα ΔΕΝ ξέρεις. Πιθανότατα να είναι το 2ης ποιότητας που μπορείς να βρεις και αντιπροσωπεία και όχι το 1ης τοποθέτησης που έχεις ήδη στο αυτοκίνητό σου.

Εγώ νομίζω ότι πιο πολύ  η DELPHI θα προσέξει το εξάρτημα που έχει πάνω το δικό της όνομα ,γιατί είναι από τους κορυφαίους να μην πω η κορυφαία στην αγορά,παρά το εξάρτημα που δίνει στην opel. Εκεί μπορεί να πει αστοχία υλικού και να στο αλλάξει εντός εγγύησης και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Εάν ανταλλακτικά με το όνομά της πάνω σκάσουν στην αγορά προβληματικά εκεί δεν μπορεί να πει αστοχία υλικού.Και να το πει και να το αλλάξει εντός εγγύησης η ζημιά στο όνομα έχει γίνει. Και τέτοιες εταιρείες πρώτα κοιτάζουν το όνομα και μετά το οικονομικό.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή λέτε ότι φίλτρο W712 Mann που γράφει πάνω Mann και το φίλτρο W712 που γράφει πάνω VW/Audi/Seat και σε μια γωνία με font 1, Mann έχουν διαφορετικές ποιότητες και ότι το "κανονικό" είναι μάλιστα και χειρότερο. 🤔

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mp123 είπε

Καλημέρα.

Όχι φίλε δεν είναι χολή.κανεις λάθος.οταν παίρνεις κάτι π.χ αυτοκίνητο στην συγκεκριμένη περίπτωση ξέρεις τι αγόρασες.αρα μπορείς και να το συντηρείς.τωρα να βγω να κλαφτω και να λέω ακριβό το σέρβις ενώ έκανα έρευνα αγοράς για το τι πήρα ήξερα δλδ δεν είναι ωραίο.μειωνεις τον εαυτό σου .στο ξαναλέω δεν βγάζω χολή.δοξα τον θεό ειμαι ευχαριστημένος από την ζωή μου και την δουλειά μου αλλά αυτή την μιζέρια δεν την μπορώ.η αγορά ετσι είναι.ο ένας σου λέει τόσα θέλω.ειναι στο χέρι σου να βρεις κάτι πιο φτηνό.

Μπερδευεις την μιζερια, με την οικονομια και το να σε πιανουν μαλακα.

Στην τριτη κατηγορια δεν πιστευω να θελει να ειναι κανενας, ασχετος ποσα χρηματα εχει, η βγαζει.

Στην πρωτη μπορει να ειναι ο καθενας, ασχετος ποσα εχει η βγαζει.Δηλαδη να εχει ενα πραγμα 15ευρω και να το παζαρευει, η να ψαχνει για 12.Αυτο λεγεται και  φραγκορουφιανια.Αυτο απο καποιο βαθμο και μετα ειναι   αρρωστια.

Η δευτερη κατηγορια ειναι το θεμιτο,  ειδικα εαν δεν περισσευουν.Ολα τα αλλα που λες ειναι ιστοριες για large τυπους, πιθανον σαν και εσενα.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Μπερδευεις την μιζερια, με την οικονομια και το να σε πιανουν μαλακα.

Στην τριτη κατηγορια δεν πιστευω να θελει να ειναι κανενας, ασχετος ποσα χρηματα εχει, η βγαζει.

Στην πρωτη μπορει να ειναι ο καθενας, ασχετος ποσα εχει η βγαζει.Δηλαδη να εχει ενα πραγμα 15ευρω και να το παζαρευει, η να ψαχνει για 12.Αυτο λεγεται και  φραγκορουφιανια.Αυτο απο καποιο βαθμο και μετα ειναι   αρρωστια.

Η δευτερη κατηγορια ειναι το θεμιτο,  ειδικα εαν δεν περισσευουν.Ολα τα αλλα που λες ειναι ιστοριες για large τυπους, πιθανον σαν και εσενα.

Κοιτα εν μερη εχει δικιο..  Ξερεις οτι παιρνεις audi.. Αρα το επομενο βημα ειναι αν μπορεις να ακολουθησεις την αντιπροσωπεια..

Εγω δεν θα κολλαγα στην εγγυηση γιατι γνωριζω οτι υπαρχει νομος που μπορω να το κανω σε νομιμο συνεργειο.. με ανταλλακτικα εφαμιλλα ή ανωτερης ποιοτητας!

Δεν χρειαζεται να ειναι εξουσιοδοτημενο!  Απλα θελει σφραγιδα του συνεργειου και να εχεις τις αποδειξεις απο τ ανταλλακτικα. Στην αντιπροσωπεια αν ρωτησεις θα σου πουν διαστημοπλοια αλλα νομικα εισαι καλυμμενος!!!

Το μονο κακο με τον ts ειναι οτι τον εκλπησει το ποσο.. ενω κανονικα επρεπε να το ηξερε πριν παρει το αυτοκινητο..!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οντως, τα εργατικα ηταν το μεγαλυτερο κοστος, 2 ωρες δουλεια, ελεγχος και πλυσιμο μετα = £435 εργατικα

 

Αμα - φτου φτου -χαλασει ομως κατι θα μπορω να τους πω "και γιατι δεν το είδατε ;" .

Επισης πέρυσι ειχαν βρει μια μικρη διαρροη στο κιβώτιο -κατι σταγονες ειπαν -  το ξαναπηγα σε λιγες μερες και μου το εφτιαξαν.

 

Ασε να χουμε το κεφάλι μας ήσυχο 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, dpolal said:

Σοβαρά δεν έχει δικό της;
Και εγώ ο χαζός που τόσα χρόνια νόμιζα ότι τα Valeo ανήκουν στην VW.

 

20 hours ago, dpolal said:

Πρώτον δεν υπάρχουν «μαμά» αναλώσιμα.
To group VAG δεν έχει δικό του εργοστάσιο παρασκευής λαδιών μηχανής.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτό είναι φασόν λάδι που παρασκευάστηκε από κάποια εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δόθηκαν από το γκρούπ και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε ούτε από ποιά εταιρεία είναι και σίγουρα χωρίς να είναι από τα «καλύτερα» της αγοράς λόγο κόστους.
 

Το δοχείο που βλέπουμε γράφει επάνω VW - Audi - Seat και κατά 99,9% ίδιο ακριβώς λάδι πέρνουν και τα Skoda.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες π.χ. SEAT είτε πληρώνουν και αυτοί 200ρια για αλλαγή λαδιών ή αν πληρώνουν λιγότερα (για το ίδιο «μαμά» λάδι) τότε τί είναι αυτό που διαφοροποιεί το κόστος ;;;
Τα εργατικά ;;;
Γιατί δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί στην Audi να πληρώνονται με χρυσάφι σε σχέση με τους συναδέρφους τους στην Seat, άρα τα 200ρια είναι καθαρή κοροϊδία.

Το αν κάποιος λοιπόν θέλει να πληρώνει 200 και βάλε είναι δικαίωμα του, αλλά είναι κορόϊδο, διότι δεν πληρώνει ούτε ακριβότερο/καλύτερο λάδι, ούτε ακριβότερους μηχανικούς.

Και φυσικά ΔΕΝ πρόκειτε να χαθεί καμμιά εγγύηση, όπως πολύ λανθασμένα αναφέρθηκε, από την στιγμή που πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο έχει εγκεκριμένους μηχανικούς (περνάνε από εκπαίδευση) και χρησιμοποιεί λάδια που έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.

Και ΝΑΙ.
Ο ts μπορεί να πάει το A3 του για service σε συνεργείο για SKODA άνετα χωρίς να χάσει τίποτα και με τα μισά λεφτά. :D
 

από τις πολλές εξυπνάδες, δεν αποκλείεται και να νόμιζες ότι τα Valeo ανήκουν στη VW

δεν αποκλείεται να το πίστευες... lol

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακρυά από Γερμανικές εταιρίες για αρχή και ειδικά audi. Εκτός ότι χαλάνε παραπάνω από τα άλλα (δεν τον λέω εγώ το λένε οι στατιστικές) έχουν και πανάκριβα ανταλλακτικά και εργατικά στις αντιπροσωπίες. Δλδ ο ορισμός της κοροϊδίας. 

Στην επαρχία ο βενζινάς (κάποιος) σου αλλάζει τα λάδια με 7€ (μπορεί και 5€) αν του πας εσύ τα λάδια. Δλδ 7€ είναι δεν είναι τα εργατικά του και βάζεις ότι λάδι θέλεις εσύ..

Και εδώ που τα λέμε γιατί να είναι περισσότερα. Σιγά την εργασία να ξεβιδώσουν μία τάπα να αδιάσει το λάδι και από πάνω να σου βάλουν ίδια ποσότητα. Μεγάλη επιστήμη. Σου τα περνάει μάλιστα "δωρεάν" αν πάρεις λάδια από αυτόν. Το φίλτρο έχει λίιιιγο κόπο παραπάνω.

Στην αντιπροσωπία (hyundai) στην επαρχία (γιατί Αθήνα Θεσνικη είναι άλλος θεός/τιμές) για το Getz  (15ετίας) μου έβαζα λάδια με 30€ έως 60€ αν είχε και φίλτρο η αλλαγή (αλλάζω στα μισά τα λάδια από ότι μου λένε αυτοί και τότε δεν αλλάζω φίλτρο). Δλδ 10€ το λίτρο που αν το αγόραζα εγώ (συνθετικό μιας μέτριας μάρκας 10-40w) θα μου έβγαινε 6€/λιτρο. Για τα καινούρια (εντός εγγύησης) ίσως ήταν ακριβότερη η διαδικασία αλλά όχι πάνω από 30-35% (καθώς τόση έκπτωση έλεγαν ότι έκαναν σε εμένα που ήταν άνω των 10 ετών). 

Η audi να θέλει 200 για λάδια (για λάδια?!?) με κάνει να λυπάμαι εσάς που τα αγοράσατε αυτά τα αυτοκίνητα και κρίμα γιατί σε κάνουν να το μετανιώνεις και να το ξανασκέφτεσαι αν έκανες καλά και δεν πήρες κορεάτη ή ιάπωνα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε μάγκες υπάρχουνε συνεργεία που είναι ο Μπάμπης και ο αλλοδαπός βοηθός του χωρίς ένσημα και στεγάζεται σε ένα χώρο 5x5 , υπάρχει και η αντπροσωπεία με τους 15 εργαζομενους , αναγκαστικά με ένσημα και με τεράστιους χώρους και ενοίκια , λογικό είναι να υπάρχει αυτή η διαφορα τιμής , δεν μπορώ να καταλάβω κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε η τα βλέπετε όλα μονο από τι σκοπια σας , πάντως στον Μπάμπη με τα 50 μπορεί να σου πει ότι σου τα άλλαξε και να μην στα αλλάξει και καθόλου αυτό να το ξέρετε , 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι είχα το vectra 8-9  χρόνια και πάω να το περάσω ΚΤΕΟ. Βγαίνει το παιδί το οποίο ήταν και γνωστός και μου λέει ξέρει έχεις πρόβλημα στα αμορτισέρ ειδικά το ένα πίσω είναι αν όχι επικίνδυνο ακατάλληλο και πρέπει να τα αλλάξεις όπως και τα μπροστά που είναι στο όριο.Σε περνάω αλλά να το κοιτάξεις μόλις φύγεις.

95.000 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο ,ακόμη το πήγαινα σαν μάπας στην opel και πλήρωνα για λάδι 10/40  60 ευρώ (είπαμε 13 μου κοστίζει τώρα μαζί με φίλτρο) και για καθαριστήρες παμπρίζ 45 ευρώ (τώρα παίρνω από τον Κινέζο με ένα ευρώ το κομμάτι), :D το λέω τα κοιτάζουν ναι μου λέει σοβαρά σοβαρά φίλε  θες αμορτισέρ γιατί έχουν τελειώσει..

-Πόσο θα πάει το μαλλί  λέω;;;;

-Για τα δικά του τα γνήσια 530 μαζί με την ευθυγράμμιση γιατί δεν είναι σε εγγύηση,φυσιολογική φθορά.

-Είναι τα ίδια με αυτά που φοράω;;;;

-Ναι τα ίδια.

Θυμάμαι ήταν η τελευταία φορά που πήγα σε εξουσιοδοτημένο.Ρωτάω σε ένα συνεργείο υποτίθεται γνωστός έξω τα KYB μου λέει 330 συν ευθυγράμμιση.Για πρώτη φορά τότε βρίσκω άκρη και τα παίρνω απέξω μέσω γνωστού λαστιχά που είχε έκπτωση τα KYB στα 180 ευρώ (γύρω στα 200 κάνουν και τώρα) από όσα θυμάμαι πληρώνω και 40 ευρώ σε ένα συνεργείο συν 30 ευθυγράμμιση και καθαρίζω με 250.

Έχω κάνει σχεδόν 190.000 χιλιόμετρα πριν 20 μέρες; πέρασα ΚΤΕΟ και από περιέργεια ρωτάω το παιδί που έκανε τον έλεγχο από αμορτισέρ πως είμαι.

-Τέλεια και τα τέσσερα μου λέει,μόνο ένα ημίμπαρο  της κρεμαργιέρας μπροστά είναι ελαφρά χαλαρό αν το ακούσεις και χτυπάει να ξέρεις αλλαγή.Γελάω με κάποιους που λένε αααααα εγώ μόνο opel και βάζω τα δικά του να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Καλά το κεφάλι αλλά το πορτοφόλι δεν το σκέφτεσαι;;;;;;;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, MTX είπε

ρε μάγκες υπάρχουνε συνεργεία που είναι ο Μπάμπης και ο αλλοδαπός βοηθός του χωρίς ένσημα και στεγάζεται σε ένα χώρο 5x5 , υπάρχει και η αντπροσωπεία με τους 15 εργαζομενους , αναγκαστικά με ένσημα και με τεράστιους χώρους και ενοίκια , λογικό είναι να υπάρχει αυτή η διαφορα τιμής , δεν μπορώ να καταλάβω κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε η τα βλέπετε όλα μονο από τι σκοπια σας , πάντως στον Μπάμπη με τα 50 μπορεί να σου πει ότι σου τα άλλαξε και να μην στα αλλάξει και καθόλου αυτό να το ξέρετε , 

εμένα όμως η αντιπροσωπία (σε επαρχιακή πόλη) μου επαίρνε 30-60€ (για 3λίτρα ή 4 λίτρα και φίλτρο) και όχι ο μπάμπης. Με απόδειξη υλικά συν εργατικά κομπλέ κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, keysmith είπε

Μακρυά από Γερμανικές εταιρίες για αρχή και ειδικά audi. Εκτός ότι χαλάνε παραπάνω από τα άλλα (δεν τον λέω εγώ το λένε οι στατιστικές) έχουν και πανάκριβα ανταλλακτικά και εργατικά στις αντιπροσωπίες. Δλδ ο ορισμός της κοροϊδίας. 

Στην επαρχία ο βενζινάς (κάποιος) σου αλλάζει τα λάδια με 7€ (μπορεί και 5€) αν του πας εσύ τα λάδια. Δλδ 7€ είναι δεν είναι τα εργατικά του και βάζεις ότι λάδι θέλεις εσύ..

Και εδώ που τα λέμε γιατί να είναι περισσότερα. Σιγά την εργασία να ξεβιδώσουν μία τάπα να αδιάσει το λάδι και από πάνω να σου βάλουν ίδια ποσότητα. Μεγάλη επιστήμη. Σου τα περνάει μάλιστα "δωρεάν" αν πάρεις λάδια από αυτόν. Το φίλτρο έχει λίιιιγο κόπο παραπάνω.

Στην αντιπροσωπία (hyundai) στην επαρχία (γιατί Αθήνα Θεσνικη είναι άλλος θεός/τιμές) για το Getz  (15ετίας) μου έβαζα λάδια με 30€ έως 60€ αν είχε και φίλτρο η αλλαγή (αλλάζω στα μισά τα λάδια από ότι μου λένε αυτοί και τότε δεν αλλάζω φίλτρο). Δλδ 10€ το λίτρο που αν το αγόραζα εγώ (συνθετικό μιας μέτριας μάρκας 10-40w) θα μου έβγαινε 6€/λιτρο. Για τα καινούρια (εντός εγγύησης) ίσως ήταν ακριβότερη η διαδικασία αλλά όχι πάνω από 30-35% (καθώς τόση έκπτωση έλεγαν ότι έκαναν σε εμένα που ήταν άνω των 10 ετών). 

Η audi να θέλει 200 για λάδια (για λάδια?!?) με κάνει να λυπάμαι εσάς που τα αγοράσατε αυτά τα αυτοκίνητα και κρίμα γιατί σε κάνουν να το μετανιώνεις και να το ξανασκέφτεσαι αν έκανες καλά και δεν πήρες κορεάτη ή ιάπωνα. 

Ο κλασσικός insomniac.🤣Μην πάρετε γερμανικά,πάρτε Κορεάτικα,ιαπωνικά.

Θέλεις να σου πω πόσο στοιχίζει το service και τα ανταλλακτικά στο Toyota auris μου στην αντιπροσωπεία;Άστο.Οσο σχεδόν το Clk σε εξουσιοδοτημένο.Τα έχω και τα 2 και το γνωρίζω.

Τα 200 ευρώ που ζητάει η Audi,προφανώς δεν θα είναι μόνο για αλλαγή λαδιών αλλά για το μικρό service.

Και στη τελική τα ωραία αμάξια κοστίζουν παραπανω.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ο κλασσικός insomniac.🤣Μην πάρετε γερμανικά,πάρτε Κορεάτικα,ιαπωνικά.

Θέλεις να σου πω πόσο στοιχίζει το service και τα ανταλλακτικά στο Toyota auris μου στην αντιπροσωπεία;Άστο.Οσο σχεδόν το Clk σε εξουσιοδοτημένο.Τα έχω και τα 2 και το γνωρίζω.

Τα 200 ευρώ που ζητάει η Audi,προφανώς δεν θα είναι μόνο για αλλαγή λαδιών αλλά για το μικρό service.

Και στη τελική τα ωραία αμάξια κοστίζουν παραπανω.

όχι κλασσικός insomniac. Κλασσικός autotriti ίσως... lol

Υ.Γ. ναι τελευταία και οι άλλοι τσίμπισαν ομολογώ. Αλλά ακόμα και το ίδιο να έχει το ανταλλακτικό άμα χαλάει λιγότερο πάλι κερδισμένος είσαι. Στην τελική η ΚΙΑ suzuki κτλ δίνουν 7-8 χρόνια εγγύηση. Αν είναι μάγκες ας δώσουν και τα Audi (και ας τα βγάλουν από τα σερβις). 

Υ.Γ2. Τα ωραία κοστίζουν... Τα ωραία όχι τα καλά. Σαν την σκάρτη ωραία γκόμενα ένα πράγμα 😢 Συμφωνώ, τα γούστα πληρώνονται. Ευτυχώς δεν βρίσκω τα γερμανικά πιο ωραία από τους ασιάτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
23 ώρες πριν, dimos15 είπε

Δεν ξερω φιλε μου αν εχεις αλλαξει ποτε λαδια αυτοκινητου μονος σου αλλα οταν το κανεις θα καταλαβεις οτι η ολη διαδικασια δεν αξιζει ουτε 30 euro..

Επισης αν θελουν 200 για αλλαγη λαδιων δεν θελω να φανταζομαι τι θα μου ζητησουν για το γενικο service..

Δεν ειναι για service ενα χρονο το εχω 3000 χλμ τι service θελει? Κανονικα ουτε αλλαγη λαδιων δεν θελει...

Μην το λες , μήπως είναι αλλαγή λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...