Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 minutes ago, dpolal said:

Πρώτον δεν υπάρχουν «μαμά» αναλώσιμα.
To group VAG δεν έχει δικό του εργοστάσιο παρασκευής λαδιών μηχανής.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτό είναι φασόν λάδι που παρασκευάστηκε από κάποια εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δόθηκαν από το γκρούπ και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε ούτε από ποιά εταιρεία είναι και σίγουρα χωρίς να είναι από τα «καλύτερα» της αγοράς λόγο κόστους.
 

Το δοχείο που βλέπουμε γράφει επάνω VW - Audi - Seat και κατά 99,9% ίδιο ακριβώς λάδι πέρνουν και τα Skoda.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες π.χ. SEAT είτε πληρώνουν και αυτοί 200ρια για αλλαγή λαδιών ή αν πληρώνουν λιγότερα (για το ίδιο «μαμά» λάδι) τότε τί είναι αυτό που διαφοροποιεί το κόστος ;;;
Τα εργατικά ;;;
Γιατί δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί στην Audi να πληρώνονται με χρυσάφι σε σχέση με τους συναδέρφους τους στην Seat, άρα τα 200ρια είναι καθαρή κοροϊδία.

Το αν κάποιος λοιπόν θέλει να πληρώνει 200 και βάλε είναι δικαίωμα του, αλλά είναι κορόϊδο, διότι δεν πληρώνει ούτε ακριβότερο/καλύτερο λάδι, ούτε ακριβότερους μηχανικούς.

Και φυσικά ΔΕΝ πρόκειτε να χαθεί καμμιά εγγύηση, όπως πολύ λανθασμένα αναφέρθηκε, από την στιγμή που πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο έχει εγκεκριμένους μηχανικούς (περνάνε από εκπαίδευση) και χρησιμοποιεί λάδια που έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.

Και ΝΑΙ.
Ο ts μπορεί να πάει το A3 του για service σε συνεργείο για SKODA άνετα χωρίς να χάσει τίποτα και με τα μισά λεφτά. :D
 

και ένα ακόμα σχόλιο:

επειδή η Καρέντα αντιπροσωπεύει τις 3 από τις 4 μάρκες του γκρουπ,

είναι πιθανόν τιμές περισσότερο ανταλλακτικών και λιγότερο εργασίας να μη διαφέρουν πολύ ανάμεσα σε Audi και Skoda.

Περισσότερες ελπίδες έχει κάποιος κάτοχος Audi να δοκιμάσει να ψωνίσει ανταλλακτικά-εργασία σε Seat που έχει άλλο αντιπρόσωπο (Βασιλάκη).

Κατά τα λοιπά, οι αποκλίσεις στα αυτοκίνητα του γκρουπ σε τιμές service παίζουν περισσότερο σε τιμή εργατοώρας και λιγότερο σε τιμή ανταλλακτικών, που πρόκειται για τα ίδια ακριβώς εξαρτήματα είτε αγοράζει κανείς Seat-Skoda είτε VW-Audi.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, giotis1982 είπε

Εγώ μια μπαταριουλα VW άλλαξα σε Seat 280 ευρώ.  Πέρυσι service στα 90 χιλιάδες πετρέλαιο 380 ευρώ με τακάκια.  Γενικά παίζει γδαρσιμο αλλά και τι να κάνεις. 

Τι μπαταρία σε βάλανε βρε φίλε, για φορτηγό Scania;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Nikosmile είπε

Τι μπαταρία σε βάλανε βρε φίλε, για φορτηγό Scania;

190 μπαταρία και τα υπόλοιπα εργατικά και ΦΠΑ. Είναι με start stop και κάτι έκαναν με τον εγκέφαλο. Τους πήρε λίγη ώρα.  Ήμουν μπροστά. Τι να σου πω με εγδαραν αλλά και τι να κάνεις.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι sart-stop μπαταρίες είναι γενικά πιο ακριβές

αλλά πουλάει και το γκρουπ τη δική του φίρμα στις μπαταρίες που κατά τα λοιπά μπορεί να είναι varta κοκ.

Και είναι εδώ αυτό που έλεγα παραπάνω για την αλλαγή λαδιών:

σιγά μη κάτσει ο αντιπρόσωπος να βάλει τα λάδια της μαμά φίρμας που θα είναι ακριβότερα και θα του μειώσουν το περιθώριο κέρδους.

Κατά τα λοιπά, η τιμή του λαδιού χρεωνεται στα ύψη κανονικότατα.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, KoreanW είπε

Οι sart-stop μπαταρίες είναι γενικά πιο ακριβές

αλλά πουλάει και το γκρουπ τη δική του φίρμα στις μπαταρίες που κατά τα λοιπά μπορεί να είναι varta κοκ.

110 την έβρισκα στο Σκρουτζ σε Bosch. Τέλος πάντων.  Δε μπορούσα να πω τίποτα.  Δε θα χαλάσει κάνας server τους; 1 χιλιάρικο θα τους πάρω για να τους πω καλημέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, giotis1982 said:

110 την έβρισκα στο Σκρουτζ σε Bosch. Τέλος πάντων.  Δε μπορούσα να πω τίποτα.  Δε θα χαλάσει κάνας server τους; 1 χιλιάρικο θα τους πάρω για να τους πω καλημέρα. 

Βέβαια. Αλλά φαντάζομα στην αντιπροσωπεία δεν είναι η Bosch αλλά έχει τη φίρμα του γκρουπ πάνω.

Αυτό πληρώνεις στη μπαταρία που τη βλέπεις.

Στην αλλαγή λαδιών, δεν βλέπεις τη φίρμα του λαδιού αλλά σου τη χρεώνουν για ¨"φίρμα αντιπροσωπείας".

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, KoreanW είπε

 

Κατά τα λοιπά, οι αποκλίσεις στα αυτοκίνητα του γκρουπ σε τιμές service παίζουν περισσότερο σε τιμή εργατοώρας και λιγότερο σε τιμή ανταλλακτικών, που πρόκειται για τα ίδια ακριβώς εξαρτήματα είτε αγοράζει κανείς Seat-Skoda είτε VW-Audi.

Αρα με αυτά που λες τι έχεις σκοντα οκταβια τι έχεις audi a4 η' passat το ιδιο αμαξι ειναι .αλλαζει μονο το σημα.

Ευχαριστώ γιατί αυτό τους λέω εδώ τόσο καιρό και δεν καταλαβαίνουν.πληρωνουν παραπάνω μόνο το σήμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, giotis1982 said:

Ναι βάλανε VW Group.  

Αυτό πληρώνεις και φαίνεται με το μάτι.

Αν και κάπου θα λέει και τη μάρκα του κατασκευαστή της μπαταρίας πχ Exide, Varta κλπ.

76167c044aeb84eac883ac532ec6

Στα λάδια δεν το καταλαβαίνεις. Μόνο το χρεώνεσαι.

5 minutes ago, mp123 said:

Αρα με αυτά που λες τι έχεις σκοντα οκταβια τι έχεις audi a4 η' passat το ιδιο αμαξι ειναι .αλλαζει μονο το σημα.

Ευχαριστώ γιατί αυτό τους λέω εδώ τόσο καιρό και δεν καταλαβαίνουν.πληρωνουν παραπάνω μόνο το σήμα. 

τί έχεις seat ibiza ή vw polo ή audi a1 το ίδιο, και τα τρια μέχρι που τα φτιάχνει η Seat στην Ισπανία

το octavia με το audi a4 όμως ΔΕΝ είναι που αναφέρεις το ίδιο αμάξι, διαφέρουν ριζικά, άλλο αμάξι τελείως

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Πάντως ρωτήσαμε την Toyota για ένα service σε ένα Auris (ήθελε λάδια 0w20) μας είπαν ότι δεν βάζουν 0w20 αλλά 5w30 (μαντέψτε γιατί),και όταν ρωτήσαμε αν έχουν λάδια 0w20 μας είπαν ναι μπορούμε να τα παραγγείλουμε με κόστος 150 ευρώ τα 5 λίτρα😂

Μια από τα ίδια σε Toyota στην Θεσσαλονίκη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγώ πάντως έχω πάρει μπουζόκλειδο, μπουζί, φίλτρο αέρα, λάδι 5-30 castrol, φίλτρο λαδιού και αντιψυκτικό. Μου λείπει ένας καροτσογρύλλος μόνο. Τα μπουζί και το φίλτρο αέρα τα άλλαξα (σιγά το πράγμα κιόλας), μένουν τα υπόλοιπα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Αυτό πληρώνεις και φαίνεται με το μάτι.

Αν και κάπου θα λέει και τη μάρκα του κατασκευαστή της μπαταρίας πχ Exide, Varta κλπ.

76167c044aeb84eac883ac532ec6

Στα λάδια δεν το καταλαβαίνεις. Μόνο το χρεώνεσαι.

τί έχεις seat ibiza ή vw polo ή audi a1 το ίδιο, και τα τρια μέχρι που τα φτιάχνει η Seat στην Ισπανία

το octavia με το audi a4 όμως ΔΕΝ είναι που αναφέρεις το ίδιο αμάξι, διαφέρουν ριζικά, άλλο αμάξι τελείως

Δεν ξέρω για τα καινούργια αλλά έχει φίλος το Octavia rs 220 hp του 2008 και ηταν παλια να αγόραζα audi a4 1.8  2008 δεν είδα μεγάλες διαφορές ουτε οδηγηκα ούτε μέσα ποιοτικά.αλλα εδώ μιλάμε για 10000 ευρώ διαφορά.μην το ξεχνάς αυτό.( οδηγηκα το rs φυσικα πήγαινε πολύ καλύτερα.).

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...