Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή μοτέρ μετά από 7 χρόνια ακινησίας


Philippe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να 'στε καλά παίδες! Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει και εγώ και γνωρίζω περί τίνος πρόκειται. Το θέμα μου πάντως δεν είναι αν αξίζει να το κατέχει και να το συντηρεί κανείς, την απάντηση σε αυτό την ξέρω. Η  βασική απορία μου ήταν: εάν είναι να του αλλάξω έτσι κι αλλιώς μοτέρ, μπορώ να σκαπουλάρω ορισμένες εργασίες και να γυρίσω τη μίζα και αν ναι ποιες; Για να μην δίνω τσάμπα λεφτά δηλαδή.. Δευτερευόντως, πώς θα βγει το ρημάδι από εκεί κάτω. Όταν το έβαζε δεν σκόπευε να το αφήσει για καιρό και να πάει εξωτερικό, αλλιώς θα νοίκιαζε κανένα ισόγειο πάρκινγκ. Μάλλον έπρεπε να το κάναμε μια βόλτα το μήνα όπως ο Λιάπης(!), αλλά πού μυαλό..

 

3 ώρες πριν, basia1200 είπε

Μην τα κάνουμε τόσο τραγικά. Όλα τα άλλα παπαρούνες....προχώρα

Επ' αυτού οι απόψεις διίστανται απ' ό,τι φαίνεται, αλλά και εγώ διαισθάνομαι ότι θα πάει καλά η όλη φάση. Κοντός ψαλμός αλληλούια. Ευχαριστώ.

2 ώρες πριν, MSC3169 είπε

Σκοπεύεις να δώσεις τόσα λεφτά και σκέφτεσαι τα 50€ για να πάει στο συνεργείο; 

Εσύ αυτό κατάλαβες; Το ερώτημα είναι σε ποιον να τα δώσω, ποιος αναλαμβάνει τέτοια ρυμούλκηση. Τα συνεργεία κάνουν τον κινέζο, οι οδικές βοήθειες δεν είναι σίγουρο ότι καλύπτουν. Η ράμπα είναι πολύ απότομη και θέλει και κλειστή στροφή για να βγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπες από κάτω άδειασε την βενζίνη και βάλε καινούργια, βγάλε τα λάδια και βάλε καινούργια, βάλτο μπροστά με καλώδια( ή άλλαξε την μπαταρία) και βάλτο έξω! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για το TJ ... οπότε όσο περνάει ο καιρός τόσο μεγαλύτερη αξία παίρνει... 😍.Κάνε ότι είπες στην αρχή. Όλα τα υγρά αλλαγή. Συμπληρώνεις νέα υγρά και ξεκινάς να δεις πως πάει...

Επειδή η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδανικότατη για εκκινήσεις μπορείς να δώσεις μίζα αμέσως,  άστο να δουλέψει κανένα τέταρτο και βγάλτο έξω. 

Αν μιλάμε για TJ 2.5 είσαι στα 14λ/100 πόλη 10-11λ/100 ταξίδι, για TJ 2.4 είσαι 12-13λ/100 πόλη 8 με 10λ/100 ταξίδι (6άρι σασμάν γαρ). Φυσικά δεν ξέρω τι έκανε ο αδερφός σου απο μετατροπές.. αλλά κάπου εκεί είσα.

Είχα και TJ και JK, δε μασάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γραψε οδικη βοηθεια +πολη σου βγαζει 3 4 εταιρείες εκτος απο τις γνωστες  (interamerican,europe assistant,express...).

Παιρνεις και λες απο ταδε περιοχη μεχρι ταδε δρομο συνεργειου ποσα θελετε...

Εχουν εργατη-ρυμουλκα και θα το συρουν μεχρι πανω...

Γνωμη μου μην το πας απλα σε ενα συνεργειο αλλα σε αυτα που ασχολούνται με jeep που ξερουν κουσούρια τους...

Δεν ειναι πολλα τα χρονια ,ουτε παρατημενο εξω μια χαρα θα ειναι ολα..δεν πανε βημα σε δρομο μην αλλαξεις μηχανη.εσενα ειναι 120αλογα με τον 2.4 θα γινει κοντα 150 αλλα μην ασχοληθεις;)

Η μπαταρια ηταν ακριβη μεγαλη γιατι θα χει εργατη μπροστα?...μεγαλυτερη μπαταρια σημαινει οτι κουραζεις το δυναμο...

Επεξ/σία από kage
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω αυτοι που λενε οτι ειναι για πεταμα το θηριο,πιστευω λοιπον,οτι "ξεχνανε" να πουν να το πεταξεις "σε αυτους",για να μην "καρφωθουν"....πολλοι θα το ηθελαν......

οπως και να εχει,το ζορι ειναι η πρωτη μιζια και τι πρεπει να γινει πριν απο αυτην.βγαλε τα μπουζι και ψεκασε απο λιγο wd40 σε καθε κυλινδρο,και βγαλε ολο το λαδι και ριξε το ξανα απο πανω,αλλα οχι σιγαμα σιγαμα.κατα προτιμηση κανε χωνι ενα μπουκαλι νερου και ριξε το λαδι να καλυψει οσο περισοτερο εκκεντροφορο μπορει ,ΜΑΖΙ με αλλο ενα τετραλιτρο φρεσκο η παλιο αλλα καθαρο,για να καλυφθει ο στροφαλος,και το αφηνεις μια μερα ετσι.ευτηχως δεν εχει ιμαντα αλλα αλυσιδα,που δεν παθαινει κατι.την επομενη μερα βγαλε τα λαδια,βαλε φρεσκα στην ποσοτητα που θελει,βαλε καναδυο πεντολιτρα βενζινη μεσα,καθαρισε τα μπουζι(καινουρια θα βαλεις μετα απο μερικες ωρες εργασιας του μοτερ),βαλε μια καλα φορτισμενη μπαταρια,και πριν βαλεις τα μπουζι,βαρα μιση μιζια.μετα κανα δυο μιζιες,με τα μπουζι εξω.μετα,δωσε πονο.και δεν καταλαβαινω για ποιον λογο να αλλαξεις μοτερ.θα βαλεις τετραλιτρο?οπως και να εχει,αν αποφασισεις να το πεταξεις -αποσυρεις,να σε δωκω την διευθυνση μου να το"πεταξεις" εκει κοντα...........

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, iml είπε

Κανείς δεν έχει μιλήσει ακόμα για το αν αξίζει το κόστος (άδεια, ασφάλεια κτλ) για πρώτο-δεύτερο-τρίτο αμάξι.

Έριξα μια ματιά για τέλη μόνο, 920 ευρώ.

?format=1500w

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά γιατί δίνετε όλοι συμβουλές τι να κάνει με τα τέλη κυκλοφορίας, αν αξίζει η αγορά, κλπ;  Αυτό ρώτησε ο άνθρωπος; Προφανώς και θα τα έχει σκεφτεί αυτά, και έχει πάρει τις αποφάσεις του.

Αυτό που ρώτησε είναι, αν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας και τα λοιπά μηχανικά μέρη, μετά από ακινησία 7 ετών σε γκαράζ, τι μπαίνει ο καθένας και λέει το μακρύ και το κοντό του;

Λοιπόν γενικά τώρα, καλό είναι όταν είναι σε ακινησία ένα όχημα, να βάζει κανείς μπροστά 1 - 2 φορές τον μήνα, ακριβώς για να κυκλοφορεί το λάδι και να κινούνται τα μηχανικά μέρη.
Το λάδι θα πάει παντού σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ωστόσο με 1000 στροφές που θα πάρει ο κινητήρας από την μίζα, ακόμα και σε λίγα δευτερόλεπτα το κάθε έμβολο του κινητήρα, θα προλάβει να έχει κάνει καμία 50ριά παλινδρομίσεις, "στεγνό". Αυτό που προτείνεται είναι μερικές σταγόνες ειδικού λιπαντικού, απευθείας μέσα στον κύλινδρο, από τις οπές των μπουζί. Έτσι κι αλλιώς, αφού είναι βενζίνη, θα χρειαστεί να αλλαχθούν τα μπουζί. Μετά μιζάρεις χωρίς τα μπουζί επάνω ή με αποσυνδεδεμένη την πλεξούδα της ανάφλεξης, να πάρει λίγες στροφές ο κινητήρας, και αφού πάει λάδι παντού συνδέεις ανάφλεξη και βάζεις μπρος κανονικά.

Με ένα χαμηλό ποσό νομίζω μπορείς να φέρεις έναν μάστορα να σου  τα κάνει αυτά εντός του γκαράζ, παρά να καλέσεις οδική, που με το βγάλσιμο από το γκαράζ μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο όχημα.

Επίσης σημαντικό να αναφέρουμε ότι δεν πρόκειται για ΦΙΑΤάκι, πρόκειται για όχημα που είναι κατασκευασμένο για να είναι ΣΚΥΛΙ του ΠΟΛΕΜΟΥ: Δεν θα πάθει τίποτα!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ρε παιδιά γιατί δίνετε όλοι συμβουλές τι να κάνει με τα τέλη κυκλοφορίας, αν αξίζει η αγορά, κλπ;  Αυτό ρώτησε ο άνθρωπος; Προφανώς και θα τα έχει σκεφτεί αυτά, και έχει πάρει τις αποφάσεις του.

Αυτό που ρώτησε είναι, αν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας και τα λοιπά μηχανικά μέρη, μετά από ακινησία 7 ετών σε γκαράζ, τι μπαίνει ο καθένας και λέει το μακρύ και το κοντό του;

Εμείς μιλάμε από τη σκοπιά του μέσου Έλληνα, που δεν θα διέθετε ένα μέσο μισθό για τέλη κυκλοφορίας.

Αν "λεφτά υπάρχουν" δεν ρωτάς στο ινσόμνια, αλλά τους καλύτερους μηχανικούς που μπορείς να βρεις.

Σιγά μη ζητήσουμε και συγνώμη που προβάλουμε το προφανές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό στο insomnia και ειδικότερα στην ενότητα μπλα μπλα είναι ότι πολλά μέλη μπαίνουν σε θέματα απλά για το μπλα μπλα, χωρίς ουσία. Ζητάει κάποιος πληροφορίες για λάδια, του γράφουν για την ποιότητα λαδιών του lidl, ζητάει για ανταλλακτικά, γράφουν για τα ζημιάρικα γερμανικά και πόσο γαμάτα είναι τα daihatsu, είναι λίγο κουραστικό όλο αυτό, ειδικά αν μπεις σε ένα θέμα για να δεις διάφορες απόψεις επί ενός θέματος που βρίσκεις ενδιαφέρον και να ανταλλάξεις με τις δικές σου, αν έχεις.

Βέβαια δεν έχεις και άδικο, στο μπλα μπλα του Insomnia πόσταρε ο άνθρωπος, όχι στην εξειδικευμένη θεματική ενότητα των 4τροχών, ή του jeep clup ξέρω'γω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, fotisdra είπε

Καλησπέρα εγώ ρώτησα πρόσφατα σε βενζινάδικο πόσο καιρο κάνει η βενζίνη να χαλάσει και μου είπε ότι πριν την 10ετια δεν παθαίνει τίποτα παπατζες μου είπε ο βενζινας τον είδα απόλυτα σίγουρο όταν το έλεγε;

Παπάτζες σου είπε... Το έχω δεί live το έργο, μετά απο 1-2 χρόνια το καύσιμο σε ένα κορσάκι που είχα παρατημένο για το παραπάνω χρονικό διάστημα έγινε κάτι σαν παραφίνη.

Σαν κολλώδης ουσία και είχε ηλίθια μυρωδιά... Ετσι και περάσει αυτό σε μπέκ κτλ, στην δικιά μου περίπτωση καρμπυρατέρ κολλάνε τα πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τσίπηδες έλεος. Τι του λέτε του ανθρώπου? αν αξίζει να το έχει και πως θα το συντηρεί κλπ κλπ? που ξέρετε εσείς την οικονομική του κατάσταση και τι γούστα θα βγάζει? από την τσέπη σας θα πληρώνετε? Γουστάρει να έχει ένα Jeep για τα ΣΚ για να βγάζει γούστα με βόλτες στα βουνά. Πιο πολλά δίνετε εσείς σε μπουζούκια παρά αυτός σε καύσιμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/8/2019 στις 8:44 ΠΜ, bill999r είπε

Φίλε μου οποιαδήποτε άδειασμα του ρεζερβουάρ κ καθάρισμα γτ η βενζίνη τόσο καιρό θα έχει γίνει βουρκονερο.

Επίσης μπαταρία, μπουζί, λαδακια, κ παραφλου

Νομίζω τα υπόλοιπα μπορείς να τα κάνεις σιγά σιγά κ εν καιρό.

Το θέμα είναι να μην γυρίσεις μίζα με όλα τα παλιά υγρά και δίνεις τα πολλαπλάσια για καθάρισμα.

Κάνε μια ασφάλεια με οδική κ την επόμενη μέρα το πας συνεργείο για τα παραπάνω.

Καλα μην κανεις ετησια οδικη, καλεσε γερανο εφαπαξ για αυτη τη δουλεια.

Θα σε φορτωσει / παει στο συνεργειο με κανα 80 αρι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και ιδιαίτερα τους φίλους με τις μηχανολογικές γνώσεις και τις σωτήριες συμβουλές!! Έκανα σήμερα μια γύρα για συνεργεία και τους ψάρωσα όλους, έχοντας διαβάσει τα posts καθ' οδόν ! Δυστυχώς κανένας δεν δέχτηκε να στείλει βοηθό του μέχρι στιγμής, ελέω φόρτου εργασίας, αλλά το ψάξιμο θα συνεχιστεί και την Δευτέρα που είναι και περισσότεροι ανοιχτοί. Αν δεν δεχθεί να έρθει κανείς, θα πάμε αναγκαστικά στη λύση της οδικής, εφάπαξ ή συνδρομή ό,τι μου ζητήσουν. Νομίζω ότι ασφάλιση δεν απαιτείται για την μεταφορά με γερανό, αν και θα κάνω έτσι κι αλλιώς για να παραλάβω πινακίδες. Τσέκαρα πάντως με την εφορία και δεν είναι κατεστραμμένες ακόμη.

Στο αποκλειστικό Jeep συνεργείο που το πήγαινε ο αδερφός μου ρώτησα αλλά δεν μου τα είπανε και πολύ καλά.. Ναι, έχει εργάτη και κάτι άλλα τζιβιτζιλίκια.. Θα ζητήσω να μου τα βγάλουν γιατί είναι λίγο too much, οπότε υποθέτω θα μπορώ να βάλω μια απλή μπαταρία για αρχή. Αυτή που φοράει τώρα είναι μία Odyssey 850CCA 68Ah, αλλά παίρνει και νορμάλ μπαταρία με 500CCA από όσο έψαξα. Το μοτέρ έλεγα να το αλλάξω με την ελπίδα ότι θα τραβάει λίγο καλύτερα με τους 30 επιπλέον ίππους και επειδή δεν είναι και τόσο ακριβά που ρώτησα, μάλιστα σκεφτόμουν να ψάξω από εξωτερικό για πιο καινούργιο και πιο σίγουρο, αλλά όχι για τετράλιτρο, δεν με παίρνει όσο υπάρχουν ακόμα τεκμήρια. Εάν μάλιστα μου λέγατε ότι λόγω της ακινησίας θα έχει πάθει βέβαιη ζημιά το μοτέρ, τότε θα το άλλαζα σίγουρα (ή θα το παρατούσα στο υπόγειο :) )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να έχει πάθει ζημιά ο κινητήρας; από την αρχή λες για αλλαγή, δεν αλλάζουμε έτσι τον κινητήρα. Τώρα άμα ψάχνεις επιδόσεις στο wrangler δεν θα τις βρεις ποτέ,δεν είναι αλώστε για αυτή την δουλειά. Μόνος σου μπορείς να κάνεις κάποιες εργασίες; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...