Προς το περιεχόμενο

ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


steliosklo22@gmail.com

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, nikopoup είπε

Όπως είπε και ένας πριν δες το insignia 1,8 140ps. Εγώ είχα το astra 1,6 turbo και έκαιγε 10lt. Πιο βαρύ σκάφος θα έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση αν πας σε turbo.

Έχει ενας θείος μου το mondeo του 2007 σε station wagon. Μεγάλο και άνετο. Είναι 2.0tdci αλλά μικτό έχει περίπου στα 7 με 18 ζάντες. Δες το saloon. Στον δρόμο πάει πολύ καλά, ροπατο για προσπέραση και πατάει τρομερά 

...Από λάδι πως πάει...;

Επεξ/σία από livaspy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mp123 είπε

Εγώ λέω μην πάρεις τίποτα.βολεψου τώρα με ότι εχεις και οταν οπως το πας σε ενα χρονο ερθει και το τριτο πσιδι να το παρεις σαν πολυτεκνος που θα παρεις καλυτερο αυτοκινητο κσι καινούριο σε αυτά τα λεφτά.σκεψου το.δεν είναι κακη ιδέα.

Σαν σκέψη την έχω στο μυαλό μου. Αλλά δεν ξέρω πόσο θα κάνει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με ανώτατο όριο τα 20.000,τι έκπτωση θα έχω λόγω πολυτέκνου και δεν ξέρω κ εγώ το άλλο σε περίπτωση αγοράς καινούργιου σε 2 με 3 χρόνια το πολύ...

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Γερμανικό από τα Lidl

Λένε ότι είναι ίδιο αυτοκίνητο με τα passat Και Audi  Σαν κατηγορία κινητήρα, σκάφους,συναρμολόγησης... Η αλήθεια είναι ότι μπήκα σε Octavia Και ένιωθα ότι κάτι του λείπει Σαν εικόνα στο δρόμο σε σχέση πάλι με τα ένα passat παράδειγμα... Αλλά έχει ένα πορτ μπαγκαζ διπλάσιο από το passat... 

10 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Σαν σκέψη την έχω στο μυαλό μου. Αλλά δεν ξέρω πόσο θα κάνει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με ανώτατο όριο τα 20.000,τι έκπτωση θα έχω λόγω πολυτέκνου και δεν ξέρω κ εγώ το άλλο σε περίπτωση αγοράς καινούργιου σε 2 με 3 χρόνια το πολύ...

Λένε ότι είναι ίδιο αυτοκίνητο με τα passat Και Audi  Σαν κατηγορία κινητήρα, σκάφους,συναρμολόγησης... Η αλήθεια είναι ότι μπήκα σε Octavia Και ένιωθα ότι κάτι του λείπει Σαν εικόνα στο δρόμο σε σχέση πάλι με τα ένα passat παράδειγμα... Αλλά έχει ένα πορτ μπαγκαζ διπλάσιο από το passat... 

Επίσης χωρίς να κουράζω να πω ότι μπήκα σε passat Και σε a4 με αποτέλεσμα όταν κατέβηκα είπα " τι αυτοκίνητα είναι αυτά; " εντυπωσιασμένος.... Άρα παίζει ρόλο η ποιότητα και η συναρμολόγηση. Άλλο μερσεντες και άλλο χιουντα'ι'.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Τι χρόνο ζωής έχει η τουρμπίνα και το κόστος αντικατάστασης; Έχω τούρμπο αμάξι αλλά όπως σωστά γράφεις δεν το έχω ψάξει ποτέ... :)

πολλά παίζουν ρόλο εδώ τι μάρκα είναι πόσο ακριβό ήταν

αν είναι πολλά άλογα σε σχέση με τα κυβικά του (δλδ ολο το ζόρι τρωι η τουρμπίνα)

πως οδηγάς (αν περιμένεις αντοχή αυτοκινήτου όσο είχε πχ ένα civic 2001 τότε καλύτερα να πας με ποδια )

κλπ

 

και εμενα αν ρωτήσεις χίλιες φορές ατμόσφαιρα με παραπάνω κυβικά η αρκετά κυβικά και τουρμπίνα ισα ίσα να βοηθάει αλλά πλέον δεν υπάρχουν αυτά λόγο ρύπων και όταν βγει (σε λίγο) το καινούργιο euro θα έχουμε 1000 cc max αυτοκίνητα και μετά τα τέρατα που κάνουν μισό εκ...

 

πχ αυτά που ζητάει ο άνθρωπος άνετα θα κάλυπτε αυτο το αυτοκίνητο και με το παραπάνω

https://www.car.gr/23177907-seat-altea-5-style-xl

 

αλλα πλεον ειναι παλιο

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Fiat bravo tjet 1.4 150 ίππους.

   Να κάνω μία παρένθεση , σίγουρα δεν είμαι κάποιου είδους παντογνώστης ούτε και αποζητώ τέτοιο τίτλο , είπα να πω της Garrett στην αρχή , αφού πολλά Fiat φοράνε τέτοια μάρκα , όμως τελικά το 150 έχει μια της IHI  rhf3 , ενώ το 120 φοράει της Garrett . Απ' όσο ειδα δεν ξεπερνάνε το χιλιάρικο σαν αγορά στο εξωτερικό . 

    Αυτό που θα ήταν χρήσιμο είναι να πείτε πόσο εξοικειωμένος είστε με την λειτουργία του υπερσυμπιεστή , αν βάζετε δλδ κάποιο καλό λάδι κλπ .

   Η ζωή της μπορεί να ξεπεράσει τα 300.000 χλμ .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, babisskg είπε

   Να κάνω μία παρένθεση , σίγουρα δεν είμαι κάποιου είδους παντογνώστης ούτε και αποζητώ τέτοιο τίτλο , είπα να πω της Garrett στην αρχή , αφού πολλά Fiat φοράνε τέτοια μάρκα , όμως τελικά το 150 έχει μια της IHI  rhf3 , ενώ το 120 φοράει της Garrett . Απ' όσο ειδα δεν ξεπερνάνε το χιλιάρικο σαν αγορά στο εξωτερικό . 

    Αυτό που θα ήταν χρήσιμο είναι να πείτε πόσο εξοικειωμένος είστε με την λειτουργία του υπερσυμπιεστή , αν βάζετε δλδ κάποιο καλό λάδι κλπ .

   Η ζωή της μπορεί να ξεπεράσει τα 300.000 χλμ .

Βάζω τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και ακολουθώ αυτά που γράφει το manual, δηλαδή δεν το ζορίζω στην αρχή όταν ξεκινάω και πριν το σβήσω. 

300 χιλιάδες χλμ είναι μια  χαρά πάντως!

Ευχαριστώ, φεύγουμε κιόλας από το θέμα νομίζω οπότε ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τον ts...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikopoup είπε

Όπως είπε και ένας πριν δες το insignia 1,8 140ps. Εγώ είχα το astra 1,6 turbo και έκαιγε 10lt. Πιο βαρύ σκάφος θα έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση αν πας σε turbo.

Έχει ενας θείος μου το mondeo του 2007 σε station wagon. Μεγάλο και άνετο. Είναι 2.0tdci αλλά μικτό έχει περίπου στα 7 με 18 ζάντες. Δες το saloon. Στον δρόμο πάει πολύ καλά, ροπατο για προσπέραση και πατάει τρομερά 

Ευχαριστώ φίλε. Δεν σκέφτηκα καθόλου για opel. Ο θείος μου έχει το vectra 1,8 με 120 αν θυμάμαι καλά, άλογα του 2005. Ωραίο αυτοκίνητο με κάτι διαφορετικό με τους άλλους γερμανούς. Δεν νομίζω όμως ότι μπορεί να καλύψει σε χώρους μιας 5 μελης οικογένειας το insignia.Ασχετα με κυβικά Και άλογα. Και για πορτ μπαγκαζ μάλλον ούτε λόγος. Μην το πάρεις προσωπικά. Μαζί σου είμαι απλά πιστεύω ότι με καταλαβαίνεις. Σορυ αν δεν μπόρεσα να καλύψω την γνώμη σου.

11 λεπτά πριν, Black Demis είπε

πολλά παίζουν ρόλο εδώ τι μάρκα είναι πόσο ακριβό ήταν

αν είναι πολλά άλογα σε σχέση με τα κυβικά του (δλδ ολο το ζόρι τρωι η τουρμπίνα)

πως οδηγάς (αν περιμένεις αντοχή αυτοκινήτου όσο είχε πχ ένα civic 2001 τότε καλύτερα να πας με ποδια )

κλπ

και εμενα αν ρωτήσεις χίλιες φορές ατμόσφαιρα με παραπάνω κυβικά η αρκετά κυβικά και τουρμπίνα ισα ίσα να βοηθάει αλλά πλέον δεν υπάρχουν αυτά λόγο ρύπων και όταν βγει (σε λίγο) το καινούργιο euro θα έχουμε 1000 cc max αυτοκίνητα και μετά τα τέρατα που κάνουν μισό εκ...

πχ αυτά που ζητάει ο άνθρωπος άνετα θα κάλυπτε αυτο το αυτοκίνητο και με το παραπάνω

https://www.car.gr/23177907-seat-altea-5-style-xl

αλλα πλεον ειναι παλιο

Ευχαριστώ για την γνώμη σας. Αύριο μπαίνω για πρώτη φορά στο sharan. Θα σας πω εντυπώσεις αμέσως μετά. Μοντέλο 2012 με μεγάλους χώρους και πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω για να μπαίνουν ανετα 3 επιβάτες αλλά και 3 καθισματακια...  Θα με βοηθούσε αν ξέρατε να μου πείτε μηχανικα την σχέση βάρους αμαξώματος σε συνάρτηση με τα 1400 κυβικά turbo 150 ίππων. Παιδιά αυτό αν θέλετε το αφήνω για όλους να απαντηθεί. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, [email protected] είπε

Ευχαριστώ φίλε. Δεν σκέφτηκα καθόλου για opel. Ο θείος μου έχει το vectra 1,8 με 120 αν θυμάμαι καλά, άλογα του 2005. Ωραίο αυτοκίνητο με κάτι διαφορετικό με τους άλλους γερμανούς. Δεν νομίζω όμως ότι μπορεί να καλύψει σε χώρους μιας 5 μελης οικογένειας το insignia.Ασχετα με κυβικά Και άλογα. Και για πορτ μπαγκαζ μάλλον ούτε λόγος. Μην το πάρεις προσωπικά. Μαζί σου είμαι απλά πιστεύω ότι με καταλαβαίνεις. Σορυ αν δεν μπόρεσα να καλύψω την γνώμη σου.

Ευχαριστώ για την γνώμη σας. Αύριο μπαίνω για πρώτη φορά στο sharan. Θα σας πω εντυπώσεις αμέσως μετά. Μοντέλο 2012 με μεγάλους χώρους και πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω για να μπαίνουν ανετα 3 επιβάτες αλλά και 3 καθισματακια...  Θα με βοηθούσε αν ξέρατε να μου πείτε μηχανικα την σχέση βάρους αμαξώματος σε συνάρτηση με τα 1400 κυβικά turbo 150 ίππων. Παιδιά αυτό αν θέλετε το αφήνω για όλους να απαντηθεί. Ευχαριστώ!

150 άλογα για τέτοιο βάρος είναι οκ το θέμα είναι 150 αλογα για τόσα κυβικά είναι κάπως.... με λίγα λόγια να του φέρεσαι του αυτοκινήτου σαν να είναι  γκόμενα (ελαφρύ πόδι όχι μόνιμα υψηλές στροφές κλπ) για να μην πάρεις στο χέρι αργότερα την τουρμπίνα η μηχανή όπως το παθαίνουν πάρα πολλοί που έχουν μπερδέψει αντοχές παλιών αυτοκίνητο με σημερινών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ritchie77 είπε

Mε 109 άλογα 5μελής οικογένεια φορτωμένο τίγκα θα βγει στην Εθνική? 

Δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό. Αναλογισου η ζωή σου όλη, η οικογένεια σου..... σε 4 ρόδες με χαμηλά κριτήρια ποιότητας.... Δίνω τα πάντα γι'αυτό και παίρνω αυτοκίνητο από το πάνω ράφι! Από vw Και πάνω μέχρι μερσεντες γιατί αυτό είναι σωστό, δουλεύω, έχω την οικονομική δυνατότητα και πρέπει να πάω στο καλύτερο.

43 λεπτά πριν, Black Demis είπε

150 άλογα για τέτοιο βάρος είναι οκ το θέμα είναι 150 αλογα για τόσα κυβικά είναι κάπως.... με λίγα λόγια να του φέρεσαι του αυτοκινήτου σαν να είναι  γκόμενα (ελαφρύ πόδι όχι μόνιμα υψηλές στροφές κλπ) για να μην πάρεις στο χέρι αργότερα την τουρμπίνα η μηχανή όπως το παθαίνουν πάρα πολλοί που έχουν μπερδέψει αντοχές παλιών αυτοκίνητο με σημερινών

Σε κατάλαβα. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, zio10 είπε

Βάζω τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και ακολουθώ αυτά που γράφει το manual, δηλαδή δεν το ζορίζω στην αρχή όταν ξεκινάω και πριν το σβήσω. 

300 χιλιάδες χλμ είναι μια  χαρά πάντως!

Ευχαριστώ, φεύγουμε κιόλας από το θέμα νομίζω οπότε ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε τον ts...

      Η κακοδαιμονία είναι πάντα εκεί , δλδ να φεύγει το ζήτημα από το κυρίως θέμα και να καταλήγει σε κατ' ιδίαν συζητήσεις , τώρα είναι πιο κατανοητός ο λόγος για τον οποίο έγραψα σε κάποιον να ανοίξει ένα καινούργιο θέμα εφόσον έχει να παραθέσει άλλες εμπειρίες , το ζήτημα παραμένει να γράψει κάποιος το δικό του πιστεύω , ακόμη περισσότερο την προσωπική του γνώση .

     Αναφερθηκα στο λάδι , θα αναφερθώ και στα φρένα , διότι παρόλο που υπάρχει ξεχωριστό σύστημα λίπανσης για το αξονακι του συμπιεστή , αυτό δλδ που ενώνει τις δύο φτερωτές , καλό είναι να γίνει συνήθεια να μην σβήνετε το αυτοκίνητο αμέσως αφού σταματήσετε , αλλά να του δώσετε ένα έως δύο λεπτά ώστε να επιτρέψετε στις φτερωτές να πέσουν σε χαμηλότερα επίπεδα στροφών . Η διαφορά βρίσκεται στο γεγονός ότι ενώ ο κινητήρας ρίχνει σχεδόν ακαριαία τις στροφές του , όταν αφήνετε το πόδι σας από το γκάζι , οι στροφές στον συμπιεστή , ο οποίος γυρίζει πολύ ψηλότερα , δεν πέφτουν με τον ίδιο ρυθμο . Αν και παρεμβάλλεται χωριστή λίπανση για το αξονακι κυρίως , δεν βλάπτει να του δώσετε λίγο χρόνο ώστε να ρίξει τις στροφές του πιο χαμηλά και να το βοηθήσετε στην μακροζωία του . Σίγουρα αναγνωρίζω πως κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πρακτικό ούτε πάντα εφικτό , παραμένει όμως μια ανάγκη . Το ίδιο ισχύει για το φρενάρισμα λίγο πριν την είσοδο μιας στροφής η όταν κινείστε με πιο υψηλές ταχύτητες . Πρέπει να γίνει συνήθεια να αφήνετε το πόδι από το γκάζι αρκετά πρίν , ώστε να βοηθάτε τα φρένα να κάνουν την δουλειά τους , ο λόγος είναι πως οι στροφές στον συμπιεστή είναι ακόμη πολύ ψηλά , ενώ εσείς αφήνετε το πόδι από το γκάζι , εκείνος γυρίζει ακόμη σε υψηλότερες στροφές , στέλνοντας συμπιεσμένο μίγμα στο θάλαμο και μην αφήνοντας το σύνολο να ρίξει την ταχύτητα του όπως ένα άλλο ατμοσφαιρικό οπότε το βάρος πέφτει στα φρένα των οποίων η δουλειά τους είναι ακόμη πιο δύσκολη . Η καλή λειτουργία και συντήρηση στο σύστημα με τα φρένα είναι ακόμη πιο επιβεβλημένη σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο . 

    

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε Μπαμπη, πρωτα κατηγορεις πολλους οτι ξεφευγουν απ' το θεμα γραφοντας αυτο

5 ώρες πριν, babisskg είπε

Η κακοδαιμονία είναι πάντα εκεί , δλδ να φεύγει το ζήτημα από το κυρίως θέμα και να καταλήγει σε κατ' ιδίαν συζητήσεις , τώρα είναι πιο κατανοητός ο λόγος για τον οποίο έγραψα σε κάποιον να ανοίξει ένα καινούργιο θέμα εφόσον έχει να παραθέσει άλλες εμπειρίες , το ζήτημα παραμένει να γράψει κάποιος το δικό του πιστεύω , ακόμη περισσότερο την προσωπική του γνώση .

και μετα γραφεις αυτα σε τοπικ που ο ts ρωταει ποιο ειναι το ενδεδειγμενο αυτοκινητο για τις αναγκες του. Και εσυ γραφεις αυτα

5 ώρες πριν, babisskg είπε

Αναφερθηκα στο λάδι , θα αναφερθώ και στα φρένα , διότι παρόλο που υπάρχει ξεχωριστό σύστημα λίπανσης για το αξονακι του συμπιεστή , αυτό δλδ που ενώνει τις δύο φτερωτές , καλό είναι να γίνει συνήθεια να μην σβήνετε το αυτοκίνητο αμέσως αφού σταματήσετε , αλλά να του δώσετε ένα έως δύο λεπτά ώστε να επιτρέψετε στις φτερωτές να πέσουν σε χαμηλότερα επίπεδα στροφών . Η διαφορά βρίσκεται στο γεγονός ότι ενώ ο κινητήρας ρίχνει σχεδόν ακαριαία τις στροφές του , όταν αφήνετε το πόδι σας από το γκάζι , οι στροφές στον συμπιεστή , ο οποίος γυρίζει πολύ ψηλότερα , δεν πέφτουν με τον ίδιο ρυθμο . Αν και παρεμβάλλεται χωριστή λίπανση για το αξονακι κυρίως , δεν βλάπτει να του δώσετε λίγο χρόνο ώστε να ρίξει τις στροφές του πιο χαμηλά και να το βοηθήσετε στην μακροζωία του . Σίγουρα αναγνωρίζω πως κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ πρακτικό ούτε πάντα εφικτό , παραμένει όμως μια ανάγκη . Το ίδιο ισχύει για το φρενάρισμα λίγο πριν την είσοδο μιας στροφής η όταν κινείστε με πιο υψηλές ταχύτητες . Πρέπει να γίνει συνήθεια να αφήνετε το πόδι από το γκάζι αρκετά πρίν , ώστε να βοηθάτε τα φρένα να κάνουν την δουλειά τους , ο λόγος είναι πως οι στροφές στον συμπιεστή είναι ακόμη πολύ ψηλά , ενώ εσείς αφήνετε το πόδι από το γκάζι , εκείνος γυρίζει ακόμη σε υψηλότερες στροφές , στέλνοντας συμπιεσμένο μίγμα στο θάλαμο και μην αφήνοντας το σύνολο να ρίξει την ταχύτητα του όπως ένα άλλο ατμοσφαιρικό οπότε το βάρος πέφτει στα φρένα των οποίων η δουλειά τους είναι ακόμη πιο δύσκολη . Η καλή λειτουργία και συντήρηση στο σύστημα με τα φρένα είναι ακόμη πιο επιβεβλημένη σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο . 

Εντελως ασχετα με το τοπικ. Ανοιξε ενα καινουριο για να δειξεις τις "γνωσεις" σου. Μου αρεσει που εισαι και φειδωλος στις απαντησεις σου για αν μην ξεχειλωσει το θεμα, οπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ritchie77 είπε

Ρε Μπαμπη, πρωτα κατηγορεις πολλους οτι ξεφευγουν απ' το θεμα γραφοντας αυτο

και μετα γραφεις αυτα σε τοπικ που ο ts ρωταει ποιο ειναι το ενδεδειγμενο αυτοκινητο για τις αναγκες του. Και εσυ γραφεις αυτα

Εντελως ασχετα με το τοπικ. Ανοιξε ενα καινουριο για να δειξεις τις "γνωσεις" σου. Μου αρεσει που εισαι και φειδωλος στις απαντησεις σου για αν μην ξεχειλωσει το θεμα, οπως λες.

 Ότι πεις ......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά ας προσπαθήσουμε να μην έχουμε αντιπαλότητες και να κρατήσουμε μια καλή "εικόνα" στο θέμα που άνοιξα. Και όσο μπορούμε πιο κοντά για την τελική απόφαση τόσο τη δική μου όσο και κάθε ανθρώπου που είναι ή που θα έρθει στην θέση μου κάποια στιγμή. Φιλικά πάντα για όλους. Στις 19:00 μπαίνω μέσα σε sharan σε μάντρα στην Ξάνθη και σε opel zafira. Αμέσως μετά σας γράφω τις εμπειρίες μου. Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νισαν ντάτσουν σκύλι έχει μεγάλη καρότσα και χωράει μέχρι 10 γυφτους τωρα αν μείνεις από δουλειά μπορείς να ξεκινήσεις να πουλάς και καρπούζια και από τιμή σκίζει δεν έχει πάνω α Από 200 ευρώ μαζί με τους κλεμενους χαλκοσωλήνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...