Προς το περιεχόμενο

ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


steliosklo22@gmail.com

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια χαρά είναι το sharan. Το συγκεκριμένο που βρήκες το κοίταξες και δεν είναι οκ;

Υπάρχουν και κάτι skoda, roomster και yeti, όπως και focus smax, golf plus αν θες να τα δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, zio10 είπε

Μια χαρά είναι το sharan. Το συγκεκριμένο που βρήκες το κοίταξες και δεν είναι οκ;

Υπάρχουν και κάτι skoda, roomster και yeti, όπως και focus smax, golf plus αν θες να τα δεις.

Από μέσα φάνηκε σε καλή κατάσταση. Από έξω για μοντέλο του 2012 είχε θέματα που δεν δίνεις 15,500€ που ζητάει.... Όλο το αμάξι γρατζουνιές και το πορτ μπαγκαζ κάτω χαμηλά ένα μικρό βαθουλωμα. Τα λάστιχα του 2017 αλλά σκισμένα και άγνωστης μάρκας. Ο χώρος του κινητήρα καθαρός αλλά είχε και ιστούς από αράχνες. Η ηλιοροφη άνοιγε και ετριζε από φθορά και σκόνη. Τα παράθυρα επίσης το ίδιο. Τα πίσω είχαν το λάστιχο στραβά μέσα στην πόρτα και δυσκολευόταν να κατέβει. Σαν λιωμένα από ζέστη...  Μετά από έλεγχο με μηχανικό λαι λαμαρίνα εγω προσωπικα θα έδινα μέχρι 12.000 και πολλά ειπα. Δεν αξίζει με τίποτα 15,5000 που ζητάει. Μου το έδωσε λίγο μέσα σε στενά και δεν είχε καθόλου Βενζίνη. Φεύγοντας που είπε ότι έχει 97.000χλμ ενώ πρίν ένα μήνα στο car έγραφε 117.000. Τα γύρισε μήπως και το πάρω χαχα. Για κορόιδο έψαχνε μάλλον. Τέλος μου είπε ότι το είχε ένας πολιτιστικός Σύλλογος από την Αθήνα και δεν έκαναν πολλά χλμ και το πήρε αυτός στην Ξάνθη χαχαχα. Ω ρε παπά που πήγε να πουλήσει.... Πάμε για  αλλά....Εχω χρόνο ακόμα να ψάξω. Καμία σχέση οι χώροι του sharan με αυτά που ανέφερες. Σ'ευχαριστώ.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, [email protected] said:

Από μέσα φάνηκε σε καλή κατάσταση. Από έξω για μοντέλο του 2012 είχε θέματα που δεν δίνεις 15,500€ που ζητάει.... Όλο το αμάξι γρατζουνιές και το πορτ μπαγκαζ κάτω χαμηλά ένα μικρό βαθουλωμα. Τα λάστιχα του 2017 αλλά σκισμένα και άγνωστης μάρκας. Ο χώρος του κινητήρα καθαρός αλλά είχε και ιστούς από αράχνες. Η ηλιοροφη άνοιγε και ετριζε από φθορά και σκόνη. Τα παράθυρα επίσης το ίδιο. Τα πίσω είχαν το λάστιχο στραβά μέσα στην πόρτα και δυσκολευόταν να κατέβει. Σαν λιωμένα από ζέστη...  Μετά από έλεγχο με μηχανικό λαι λαμαρίνα εγω προσωπικα θα έδινα μέχρι 12.000 και πολλά ειπα. Δεν αξίζει με τίποτα 15,5000 που ζητάει. Μου το έδωσε λίγο μέσα σε στενά και δεν είχε καθόλου Βενζίνη. Φεύγοντας που είπε ότι έχει 97.000χλμ ενώ πρίν ένα μήνα στο car έγραφε 117.000. Τα γύρισε μήπως και το πάρω χαχα. Για κορόιδο έψαχνε μάλλον. Τέλος μου είπε ότι το είχε ένας πολιτιστικός Σύλλογος από την Αθήνα και δεν έκαναν πολλά χλμ και το πήρε αυτός στην Ξάνθη χαχαχα. Ω ρε παπά που πήγε να πουλήσει.... Πάμε για  αλλά....Εχω χρόνο ακόμα να ψάξω. Καμία σχέση οι χώροι του sharan με αυτά που ανέφερες. Σ'ευχαριστώ.....

και γιατί δεν ψάχνεις σε seat alhambra που είναι το ίδιο αυτοκίνητο ακριβώς σε πιθανότατα χαμηλότερη τιμή;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, KoreanW είπε

και γιατί δεν ψάχνεις σε seat alhambra που είναι το ίδιο αυτοκίνητο ακριβώς σε πιθανότατα χαμηλότερη τιμή;

Πιο βαρύ,σταθερό,ασφαλές Και το σύνολο του sharan. Πιο απλό το seat στα παραπάνω που είπα οπότε πάλι σε γνήσια μάρκα και όχι παρακλάδι...  Θα πάω σε αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη να το δώ και να μάθω τιμές....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 minutes ago, [email protected] said:

Πιο βαρύ,σταθερό,ασφαλές Και το σύνολο του sharan. Πιο απλό το seat στα παραπάνω που είπα οπότε πάλι σε γνήσια μάρκα και όχι παρακλάδι...  Θα πάω σε αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη να το δώ και να μάθω τιμές....

επειδή κοίταξες και skoda, που επίσης δεν είναι «γνήσια μάρκα» αλλά «παρακλάδι»

και μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι αλλάζουν απλά το σήμα μεταξύ alhambra - sharan

το ίδιο αυτοκίνητο με άλλο σήμα, το ίδιο εργοστάσιο...

στο euroncap λογίζουν sharan και alhambra ως ένα και το αυτό

https://www.euroncap.com/en/results/seat/alhambra/11024

Quote

General comments

Euro NCAP is informed that the Seat Alhambra is structurally identical to the Volkswagen Sharan and has the same interior fittings and levels of safety equipment. Accordingly, Euro NCAP believes that the star rating of the Sharan can also be applied to the Seat Alhambra.

αλλά αφού εσύ αποφασίζεις, πάσο

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, KoreanW είπε

επειδή κοίταξες και skoda, που επίσης δεν είναι «γνήσια μάρκα» αλλά «παρακλάδι»

και μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι αλλάζουν απλά το σήμα μεταξύ alhambra - sharan

το ίδιο αυτοκίνητο με άλλο σήμα, το ίδιο εργοστάσιο...

στο euroncap λογίζουν sharan και alhambra ως ένα και το αυτό

https://www.euroncap.com/en/results/seat/alhambra/11024

αλλά αφού εσύ αποφασίζεις, πάσο

Δεν τα έψαξα τόσο πολύ. Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ξέρεις να μου πεις ποιό είναι το αντίστοιχο σε skoda; Έτσι θα ξεκινήσω την έρευνα για αυτά τα 3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χαίρομαι να βοηθάω, απλά κι η «γνήσια μάρκα» ποντάρει ακριβώς στα στερεότυπα των ανθρώπων για να πουλάει ακριβότερα

άσε που με μπρέδεψες και τελείως γιατί εντάξει όταν κοίταζες για skoda, αλλά για seat εκεί μου μίλησες για «παρακλάδι» και «θέματα» με στιβαρότητες-ασφάλεια

16 minutes ago, [email protected] said:

Δεν τα έψαξα τόσο πολύ. Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ξέρεις να μου πεις ποιό είναι το αντίστοιχο σε skoda; Έτσι θα ξεκινήσω την έρευνα για αυτά τα 3. 

δεν υπάρχει αντίστοιχο σε skoda

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, [email protected] είπε

Δεν τα έψαξα τόσο πολύ. Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ξέρεις να μου πεις ποιό είναι το αντίστοιχο σε skoda; Έτσι θα ξεκινήσω την έρευνα για αυτά τα 3. 

Για το VW Sharan πάντως να ξέρεις η τιμή του ήταν πολύ χαμηλή, με έναν έλεγχο στην mobile.de θα καταλάβεις ότι τα πιο φθηνά, με τα χαρακτηριστικά που είχε αυτό που βρήκες, ξεκινάνε από 14.000€.

Τώρα αυτός ο μαντράς θα το βρήκε λογικά γύρω στα 10.000€ ή και λιγότερο οπότε όλο και κάποιο θέμα θα είχε.

Επίσης τα κυβικά και όχι τα άλογα "κάνουν" τον κινητήρα. Άμα ήταν Polo θα ήταν καλό, αν ήταν Golf θα ήταν εντάξει αλλά για 7θέσιο δεν κάνει, πιέζεται πολύ να κουβαλήσει τόσο βάρος, ειδικά με τόσους που θέλεις να βάλεις εσύ μέσα 😄

Επίσης αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο DSG που πλησιάζει τα 100.000 ή ακόμα χειρότερο τα 200.000 χιλιόμετρα δεν θα πλησίαζα, μην βλέπεις που το εργοστάσιο σου χρεώνει γύρω στα 1500€ παραπάνω από το μηχανικό, άμα χρειαστεί αλλαγή το μαλλί πάει γύρω στα 7000€ το οποίο πρέπει να περιμένεις να έρθει οδικώς από Γερμανία...

Όταν βλέπεις αυτοκίνητα από μάντρες που σε ενδιαφέρουν πραγματικά, να παίρνεις τον αριθμό πλαισίου και να τον τσεκάρεις online για τρακαρίσματα, πόσους χέρια έχει αλλάξει κλπ.
Τα περισσότερο (95%) είναι εισαγωγής οπότε θα έχουν πληροφορίες. Αν πατήσεις "check vin number" στο google θα βρεις πολλά site που το κάνουν.

Μετά υπάρχουν και οι σελίδες που κάνουν "βαθύ" έλεγχο επί πληρωμή (με 15€ περίπου) όπως το autodna.com

Το πιο βασικό, αν κάποιος μαντράς δεν σε αφήσει ή έχει οποιοδήποτε πρόβλημα όταν πας να πάρεις τον αριθμό πλαισίου, δεν κάθεσαι να ασχοληθείς και απλά φεύγεις, το πιθανότερο είναι να κρύβει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

κακος δεν κοιτάς κορεα σήμερα οδήγησα κια οπτιμα (δεν ξερω αν υπαρχει στην ελλαδα) ειναι αλλου το αυτοκινιτο

Ευχαριστώ φίλε αλλά δεν θέλω κορεα και Ιαπωνία. Θέλω την καλύτερη δυνατή ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, [email protected] είπε

Ευχαριστώ φίλε αλλά δεν θέλω κορεα και Ιαπωνία. Θέλω την καλύτερη δυνατή ασφάλεια.

καλυτερη δηνατη ασφαλεια πας tesla και γενικος πολυ ακριβα αυτοκίνητα ολα τα αλλα πλεον με ιδιο στανδαρ λειτουργουν πανω κατω (δεν εχει σχεση με παλια) δες τα crach test στο youtube θα καταλαβεις

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Axelq είπε

Για το VW Sharan πάντως να ξέρεις η τιμή του ήταν πολύ χαμηλή, με έναν έλεγχο στην mobile.de θα καταλάβεις ότι τα πιο φθηνά, με τα χαρακτηριστικά που είχε αυτό που βρήκες, ξεκινάνε από 14.000€.

Τώρα αυτός ο μαντράς θα το βρήκε λογικά γύρω στα 10.000€ ή και λιγότερο οπότε όλο και κάποιο θέμα θα είχε.

Επίσης τα κυβικά και όχι τα άλογα "κάνουν" τον κινητήρα. Άμα ήταν Polo θα ήταν καλό, αν ήταν Golf θα ήταν εντάξει αλλά για 7θέσιο δεν κάνει, πιέζεται πολύ να κουβαλήσει τόσο βάρος, ειδικά με τόσους που θέλεις να βάλεις εσύ μέσα 😄

Επίσης αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο DSG που πλησιάζει τα 100.000 ή ακόμα χειρότερο τα 200.000 χιλιόμετρα δεν θα πλησίαζα, μην βλέπεις που το εργοστάσιο σου χρεώνει γύρω στα 1500€ παραπάνω από το μηχανικό, άμα χρειαστεί αλλαγή το μαλλί πάει γύρω στα 7000€ το οποίο πρέπει να περιμένεις να έρθει οδικώς από Γερμανία...

Όταν βλέπεις αυτοκίνητα από μάντρες που σε ενδιαφέρουν πραγματικά, να παίρνεις τον αριθμό πλαισίου και να τον τσεκάρεις online για τρακαρίσματα, πόσους χέρια έχει αλλάξει κλπ.
Τα περισσότερο (95%) είναι εισαγωγής οπότε θα έχουν πληροφορίες. Αν πατήσεις "check vin number" στο google θα βρεις πολλά site που το κάνουν.

Μετά υπάρχουν και οι σελίδες που κάνουν "βαθύ" έλεγχο επί πληρωμή (με 15€ περίπου) όπως το autodna.com

Το πιο βασικό, αν κάποιος μαντράς δεν σε αφήσει ή έχει οποιοδήποτε πρόβλημα όταν πας να πάρεις τον αριθμό πλαισίου, δεν κάθεσαι να ασχοληθείς και απλά φεύγεις, το πιθανότερο είναι να κρύβει κάτι.

Ωραία! Χρήσιμες πληροφορίες για αρχάριους χαχα. Σ'ευχαριστώ φίλε μου! Η αλήθεια δεν τα γνωρίζω τόσο καλά τα πράγματα. Κ έχεις δίκιο για την κατάσταση του αυτοκινήτου όπως σας περιέγραψα. Έχω μπερδευτεί παιδιά. Σήμερα κοίταξα το opel zafira tourer, το Ford galaxy s max, το seat Alhambra. Κ έχω χάσει την μπάλα...

Ξέρει κάποιος να μου πει ποιό έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ σε αυτά μαζί με το sharan;

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καλυτερη δηνατη ασφαλεια πας tesla και γενικος πολυ ακριβα αυτοκίνητα ολα τα αλλα πλεον με ιδιο στανδαρ λειτουργουν πανω κατω (δεν εχει σχεση με παλια) δες τα crach test στο youtube θα καταλαβεις

Μάλλον δεν είμαι για tesla λόγω....τιμης. Υπάρχει κάποιο mpv έως 20.000;

Επίσης μου άρεσε το zafira tourer. Με βλέπω να πηγαίνω στις αντιπροσωπείες να τα βλέπω από κοντά, να παίρνω προσπεκτ και να κλείνω test drive. Αλλιώς δεν βγάζω άκρη. Ένα από τα 4 θα με καλύψει πιστεύω σε χώρους αν υποθέσουμε από τώρα ότι έχουμε οδηγό,συνοδηγό και  οι πίσω επιβάτες με 3 καθίσματα πλήρη. Από εκεί και πέρα, είναι όλα θέμα χώρου αποσκευών...  Τα περισσότερα λίτρα όπως λένε είναι στην 1ή θέση υποψήφια αγοράς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, [email protected] είπε

Ωραία! Χρήσιμες πληροφορίες για αρχάριους χαχα. Σ'ευχαριστώ φίλε μου! Η αλήθεια δεν τα γνωρίζω τόσο καλά τα πράγματα. Κ έχεις δίκιο για την κατάσταση του αυτοκινήτου όπως σας περιέγραψα. Έχω μπερδευτεί παιδιά. Σήμερα κοίταξα το opel zafira tourer, το Ford galaxy s max, το seat Alhambra. Κ έχω χάσει την μπάλα...

Ξέρει κάποιος να μου πει ποιό έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ σε αυτά μαζί με το sharan;

Μάλλον δεν είμαι για tesla λόγω....τιμης. Υπάρχει κάποιο mpv έως 20.000;

Επίσης μου άρεσε το zafira tourer. Με βλέπω να πηγαίνω στις αντιπροσωπείες να τα βλέπω από κοντά, να παίρνω προσπεκτ και να κλείνω test drive. Αλλιώς δεν βγάζω άκρη. Ένα από τα 4 θα με καλύψει πιστεύω σε χώρους αν υποθέσουμε από τώρα ότι έχουμε οδηγό,συνοδηγό και  οι πίσω επιβάτες με 3 καθίσματα πλήρη. Από εκεί και πέρα, είναι όλα θέμα χώρου αποσκευών...  Τα περισσότερα λίτρα όπως λένε είναι στην 1ή θέση υποψήφια αγοράς!

πανε δες απο κοντα τα αυτοκινιτα απλα να ξερεις περισσότερα αυτοκίνητα πλέον εχουν τα ιδια στανδαρ ασφαλειας με εκαιρεση κατι τεσλα κλπ τα οποια ειναι πολυ μπροστα σε αυτο αλλα............ τημη............

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/8/2019 στις 12:37 ΠΜ, Black Demis είπε

καλυτερη δηνατη ασφαλεια πας tesla και γενικος πολυ ακριβα αυτοκίνητα ολα τα αλλα πλεον με ιδιο στανδαρ λειτουργουν πανω κατω (δεν εχει σχεση με παλια) δες τα crach test στο youtube θα καταλαβεις

΄Πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα κορυφαία στην ασφάλεια ;!
Ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχουν Κορεάτικα ανώτερα σε ασφάλεια απο Γερμανικά ;
Μπες στο euroNCAP και δες τις βαθμολογίες συγκρούσεων . 
Ακυρώνεις τόσα καλά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών επειδή μάλλον κάπου άκουσες την χαζομάρα ότι σαν τα γερμανικά τίποτα δεν συγκρίνεται σε ασφάλεια......

Στις 17/8/2019 στις 6:24 ΜΜ, KoreanW είπε

χαίρομαι να βοηθάω, απλά κι η «γνήσια μάρκα» ποντάρει ακριβώς στα στερεότυπα των ανθρώπων για να πουλάει ακριβότερα

Αυτό ακριβώς ! Ένα καλό marketing ένα καλό story και το added value στο θεό για το προϊόν !

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Dare-Devil said:

΄Πώς βγάζεις το συμπέρασμα ότι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα κορυφαία στην ασφάλεια ;!
Ποιος σου είπε ότι δεν υπάρχουν Κορεάτικα ανώτερα σε ασφάλεια απο Γερμανικά ;
Μπες στο euroNCAP και δες τις βαθμολογίες συγκρούσεων . 
Ακυρώνεις τόσα καλά αυτοκίνητα άλλων εταιρειών επειδή μάλλον κάπου άκουσες την χαζομάρα ότι σαν τα γερμανικά τίποτα δεν συγκρίνεται σε ασφάλεια......

Αυτό ακριβώς ! Ένα καλό marketing ένα καλό story και το added value στο θεό για το προϊόν !

Εγώ απλά να πω ότι δε δέχομαι τα στερεότυπα και πλέον δεν αποφασίζω με βάση αυτα.

Ούτε τα ιαπωνικά-κορεατικά είναι πιο αξιόπιστα, ούτε τα γερμανικά πιο ασφαλή, ούτε «γνήσιες μάρκεες» και δεν ξέρω τί άλλη μπιπ θα ακούσω.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...