Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παρατηρώ ότι σύμφωνα με το κοντέρ, πιάνω 22-24 km/h σε ευθεία με τέρμα γκάζι χωρίς πετάλι και φουλ φορτισμένη μπαταρία.

Επίσης παρατηρώ ότι κάπου στα 24 σταματάει να ακούγεται το μοτόρι.

Οπότε, είτε έχει απόκλιση το κοντέρ και πιάνω 25, ίσως και 26, είτε πιάνω όντως 24 το μέγιστο και το μοτόρι είναι ρυθμισμένο να κόβει λίγο κάτω από τα 25.

Τέλος πάντων, μικρές οι διαφορές, αλλά να πω την αλήθεια περίμενα κάτι καλύτερο, και επειδή είμαι ~70 κιλά, και επειδή είχα δει reviews στα οποία έπιαναν και 27-28.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Παρατηρώ ότι σύμφωνα με το κοντέρ, πιάνω 22-24 km/h σε ευθεία με τέρμα γκάζι χωρίς πετάλι και φουλ φορτισμένη μπαταρία.

Επίσης παρατηρώ ότι κάπου στα 24 σταματάει να ακούγεται το μοτόρι.

Οπότε, είτε έχει απόκλιση το κοντέρ και πιάνω 25, ίσως και 26, είτε πιάνω όντως 24 το μέγιστο και το μοτόρι είναι ρυθμισμένο να κόβει λίγο κάτω από τα 25.

Τέλος πάντων, μικρές οι διαφορές, αλλά να πω την αλήθεια περίμενα κάτι καλύτερο, και επειδή είμαι ~70 κιλά, και επειδή είχα δει reviews στα οποία έπιαναν και 27-28.

Δεν ξεκλειδώνει η ταχύτητα; Για ψάξτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, driver4 είπε

Δεν ξεκλειδώνει η ταχύτητα; Για ψάξτο...

Πολλοί το προσπάθησαν, λίγοι το κατάφεραν που λένε.

24 λεπτά πριν, zio10 είπε

@phanispal μικρή η διαφορά πιστεύω από τα 24 στα 26...στις ανηφόρες τραβάει; Από δύναμη είσαι ευχαριστημένος δηλαδή;

Εξαρτάται από την κλίση. Πάντως η παραμικρή κλίση έχω παρατηρήσει ότι το επηρεάζει άμεσα.

Σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση μπορεί να πιάνει γύρω στα 20, και αν έχει λίγη παραπάνω, γύρω στα 15.

Είχα πει και στην αρχή ότι θα ήθελα περισσότερη δύναμη, βλέπω κάτι βίδεο στο YouTube με κάτι kW που πιάνουν 80 km/h και λέω πού πάω εγώ με το παιχνίδι απ' τα Jumbo..

Νταξ την κάνω τη δουλειά μου, αλλά σε κάτι ψιλομεγάλες ευθείες που δεν υπάρχει θέμα μποτιλιαρίσματος εμποδίζω τα αυτοκίνητα πίσω μου και αυτό είναι ένα πρόβλημα.

Και σε ανηφόρες θέλει υποχρεωτικά πετάλι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, phanispal είπε

Παρατηρώ ότι σύμφωνα με το κοντέρ, πιάνω 22-24 km/h σε ευθεία με τέρμα γκάζι χωρίς πετάλι και φουλ φορτισμένη μπαταρία.

Επίσης παρατηρώ ότι κάπου στα 24 σταματάει να ακούγεται το μοτόρι.

Οπότε, είτε έχει απόκλιση το κοντέρ και πιάνω 25, ίσως και 26, είτε πιάνω όντως 24 το μέγιστο και το μοτόρι είναι ρυθμισμένο να κόβει λίγο κάτω από τα 25.

Τέλος πάντων, μικρές οι διαφορές, αλλά να πω την αλήθεια περίμενα κάτι καλύτερο, και επειδή είμαι ~70 κιλά, και επειδή είχα δει reviews στα οποία έπιαναν και 27-28.

Δηλαδή πας με 24 και σταματάει να ακούγεται ενώ προχωράς; Δοκίμασε να το μετρήσεις και με ένα κινητό/GPS να δεις αν γράψει τα ίδια. Στις ανηφόρες, καλό είναι να κάνεις γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, phanispal είπε

Πολλοί το προσπάθησαν, λίγοι το κατάφεραν που λένε.

Εξαρτάται από την κλίση. Πάντως η παραμικρή κλίση έχω παρατηρήσει ότι το επηρεάζει άμεσα.

Σε ανηφόρα με ελάχιστη κλίση μπορεί να πιάνει γύρω στα 20, και αν έχει λίγη παραπάνω, γύρω στα 15.

Είχα πει και στην αρχή ότι θα ήθελα περισσότερη δύναμη, βλέπω κάτι βίδεο στο YouTube με κάτι kW που πιάνουν 80 km/h και λέω πού πάω εγώ με το παιχνίδι απ' τα Jumbo..

Νταξ την κάνω τη δουλειά μου, αλλά σε κάτι ψιλομεγάλες ευθείες που δεν υπάρχει θέμα μποτιλιαρίσματος εμποδίζω τα αυτοκίνητα πίσω μου και αυτό είναι ένα πρόβλημα.

Και σε ανηφόρες θέλει υποχρεωτικά πετάλι.

Εγώ ένας από τους λόγους που πήγα σε κιτ ήταν αυτός, η δύναμη. Όχι τόσο η ταχύτητα. Επειδή κάνω μικρές σχετικά διαδρομές αλλά έχω κάποια κομμάτια με αρκετά μεγάλη ανηφόρα. 

Τα 2-3000w τα θεωρώ υπερβολή όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, johnykim είπε

Δηλαδή πας με 24 και σταματάει να ακούγεται ενώ προχωράς; Δοκίμασε να το μετρήσεις και με ένα κινητό/GPS να δεις αν γράψει τα ίδια. Στις ανηφόρες, καλό είναι να κάνεις γενικά.

Κάπου εκεί στα 24 σταματάει.

Με κινητό χωρίς βάση στην Αθήνα είναι λίγο δύσκολο. Θα πρέπει να βρω έναν άδειο ίσιο δρόμο για να μη σκοτωθώ.

23 λεπτά πριν, zio10 είπε

Εγώ ένας από τους λόγους που πήγα σε κιτ ήταν αυτός, η δύναμη. Όχι τόσο η ταχύτητα. Επειδή κάνω μικρές σχετικά διαδρομές αλλά έχω κάποια κομμάτια με αρκετά μεγάλη ανηφόρα. 

Τα 2-3000w τα θεωρώ υπερβολή όμως.

Νταξ και στις ανηφόρες πάει αν κάνεις πετάλι, που με την υποβοήθηση δεν είναι κουραστικό. Απλά πας αργά αν έχει μεγάλη κλίση και δε θες να ξεπατωθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι είναι ελάχιστη η διαφορά από 24 σε 25.Αν ήταν παραπάνω ίσος να είχε βάση η ανησυχια σου.Τωρα για την τελική ταχύτητα,να θυμάστε ότι παίζει ρόλο το οδόστρωμα που κινούμαστε και ο αέρας που παίζει καθώς και το επίπεδο μπαταρίας που έχουμε.σχετικα πάντως με τα χλμ πιστευω οτι είναι απόκλιση του κοντερ,αλλά είναι προσωπική άποψη σύμφωνα με τα γραφόμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/10/2019 στις 8:12 ΜΜ, zio10 είπε

Εγώ ένας από τους λόγους που πήγα σε κιτ ήταν αυτός, η δύναμη. Όχι τόσο η ταχύτητα. Επειδή κάνω μικρές σχετικά διαδρομές αλλά έχω κάποια κομμάτια με αρκετά μεγάλη ανηφόρα. 

Τα 2-3000w τα θεωρώ υπερβολή όμως.

Συμφωνώ με την δύναμη του κιτ συν ότι το βάζεις σε υπάρχον ποδήλατο. Άλλα ο όγκος που έχουν με ανάγκασε να πάω σε μικρό σπαστό, ασανσέρ & αυτοκίνητο βασικοί λόγοι για μένα. Υπάρχουν & ωραία μεγάλα ηλεκτρικά αλλά χάνουν λόγω όγκου την πρακτικότητά τους. Αν έχεις δικό σου προσωπικό κλειστό πάρκινγκ, αλλάζουν τα δεδομένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, driver4 είπε

Συμφωνώ με την δύναμη του κιτ συν ότι το βάζεις σε υπάρχον ποδήλατο. Άλλα ο όγκος που έχουν με ανάγκασε να πάω σε μικρό σπαστό, ασανσέρ & αυτοκίνητο βασικοί λόγοι για μένα. Υπάρχουν & ωραία μεγάλα ηλεκτρικά αλλά χάνουν λόγω όγκου την πρακτικότητά τους. Αν έχεις δικό σου προσωπικό κλειστό πάρκινγκ, αλλάζουν τα δεδομένα.

Συμφωνώ με αυτό που λες, είναι πολύ σημαντικό. Αν είχα να το βάλω σε ασανσέρ, να ανέβει σε όροφο κτλ σίγουρα θα το σκεφτόμουν διαφορετικά.

Ευτυχώς δε χρειάζεται, απλά το βράδυ χρειάζεται να το κατεβάσω 5 σκαλιά. Σε αμάξι δεν το έχω βάλει ποτέ με το κιτ, το έχω βάλει χωρίς οπότε αν χρειαστεί να το πάω για σερβίς πχ και δεν προχωράει αναγκαστικά θα το ξαναβάλω έστω με λίγο ζόρι...

Το θέμα είναι ότι κάθε μέρα διαπιστώνω πόσο βολικό είναι, πραγματικά μέχρι τώρα είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει γενικά!

Σίγουρα θέλει προσοχή όμως το να κινείσαι μέσα στην κίνηση, ειδικά για κάποιον σαν εμένα που δεν έχω οδηγήσει και μηχανάκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Συμφωνώ με αυτό που λες, είναι πολύ σημαντικό. Αν είχα να το βάλω σε ασανσέρ, να ανέβει σε όροφο κτλ σίγουρα θα το σκεφτόμουν διαφορετικά.

Ευτυχώς δε χρειάζεται, απλά το βράδυ χρειάζεται να το κατεβάσω 5 σκαλιά. Σε αμάξι δεν το έχω βάλει ποτέ με το κιτ, το έχω βάλει χωρίς οπότε αν χρειαστεί να το πάω για σερβίς πχ και δεν προχωράει αναγκαστικά θα το ξαναβάλω έστω με λίγο ζόρι...

Το θέμα είναι ότι κάθε μέρα διαπιστώνω πόσο βολικό είναι, πραγματικά μέχρι τώρα είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει γενικά!

Σίγουρα θέλει προσοχή όμως το να κινείσαι μέσα στην κίνηση, ειδικά για κάποιον σαν εμένα που δεν έχω οδηγήσει και μηχανάκι.

Όσο αφορά την βολικότητα & σε μεσαίες πόλεις, την απεμπλοκή του αυτοκινήτου, είχα πάρει το samebike πρώτα & με το που το είδε ο αδερφός μου το "κατάσχεσε". Super βολικά τα ηλεκτρικά, προσοχή γιατί δεν υπάρχουν ούτε υποδομές σε δρόμους ούτε παιδεία. Πάντα στην πόλη κυκλοφορούσα με ποδήλατο & λίγο με την μηχανή μου. Με την αγορά του cms, σώθηκα γιατί τα χρόνια περνάνε & οι δυνάμεις μειώνονται.

Από την άλλη, ο αδερφός μου κάθε μέρα έπαιρνε το αυτοκίνητο να κατέβει στο κέντρο, στο κατάστημα. Τώρα μόνο όταν βρέχει.

Αν υπήρχαν υποδομές, θα είχαμε απεμπλακεί από τα αυτοκίνητα πριν χρόνια οι περισσότεροι από εμάς.

Τέλος, μεγάλο ρόλο έχουν παίξει οι Κινέζοι, αφού οι τιμές ειναι πλέον για όλους & για αυτό αυξάνονται τα ηλεκτρικά με ραγδαίους ρυθμούς.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όποιον δεν έχει ακόμη αγοράσει ποδήλατο, βγήκε το παρακάτω σε προσφορά από Γερμανική αποθήκη του Gearbest:

Spoiler

 

Κουπόνι: S39134E85FE1D000

Επεξ/σία από Philippe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν το Fiido καλό, χρυσό, αλλά δε βλέπω να με βγάζει όχι ένα χρόνο, ούτε εξάμηνο.

Εδώ και καμιά δεκαριά μέρες το τιμόνι έχει ένα τζόγο ας πούμε, δεν είναι βράχος. Π.χ. αν «πλακωθώ» στα φρένα, θα γύρει εμπρός. Και γενικά αν το τραβήξω μπρος-πίσω, πάει κι έρχεται που λέμε.

Αλλά σήμερα, μετά από ~150 χιλιόμετρα που έχω κάνει από τότε που μου ήρθε, άρχισε να τρίζει κιόλας.

Επειδή το έχω αρκετά ψηλά, είπα μήπως φταίει αυτό. Αλλά και όταν το χαμήλωσα δεν άλλαξε κάτι, δεν παίζει να μειώθηκε καν το μπρος-πίσω που κάνει.

Σε άσφαλτο πηγαίνω, όχι στα λαγκάδια. Και προφανώς προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά όσο και να προσέχεις γίνεται χαμός, όλο και κάτι τρώει.

Και η μπαταρία συνεχίζει τα ίδια. Κάπου στο 7ο χιλιόμετρο μετά από πλήρη φόρτιση, αν είναι πολύ ελαφρώς ανηφορικός ο δρόμος και είμαι με τέρμα γκάζι χωρίς πετάλι, δείχνει 3/5. Δε μου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει ούτε 15 χιλιόμετρα.

Το Σάββατο πήγα φουλ φορτισμένος από Αργυρούπολη στη Δάφνη και γύρνα, δηλαδή ~12 χιλιόμετρα συνολικά, και γύρισα με 2/5 όταν ήμουν μόνο με γκάζι, και 4/5 ή 3/5 (δεν είμαι σίγουρος) σε στάση. Και στη διαδρομή έκανα και αρκετό πετάλι.

Η αντοχή είναι θέμα για μένα, γιατί μόνο για τη δουλειά προβλέπεται να κάνω ~3.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Δε βλέπω να τα βγάζει ούτε με σφαίρες. Κι αν όντως γίνει έτσι, που το απεύχομαι, θα έχω κάνει απλά μια τρούπα στο νερό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, phanispal είπε

Λοιπόν το Fiido καλό, χρυσό, αλλά δε βλέπω να με βγάζει όχι ένα χρόνο, ούτε εξάμηνο.

Εδώ και καμιά δεκαριά μέρες το τιμόνι έχει ένα τζόγο ας πούμε, δεν είναι βράχος. Π.χ. αν «πλακωθώ» στα φρένα, θα γύρει εμπρός. Και γενικά αν το τραβήξω μπρος-πίσω, πάει κι έρχεται που λέμε.

Αλλά σήμερα, μετά από ~150 χιλιόμετρα που έχω κάνει από τότε που μου ήρθε, άρχισε να τρίζει κιόλας.

Επειδή το έχω αρκετά ψηλά, είπα μήπως φταίει αυτό. Αλλά και όταν το χαμήλωσα δεν άλλαξε κάτι, δεν παίζει να μειώθηκε καν το μπρος-πίσω που κάνει.

Σε άσφαλτο πηγαίνω, όχι στα λαγκάδια. Και προφανώς προσπαθώ να αποφεύγω όσο μπορώ τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά όσο και να προσέχεις γίνεται χαμός, όλο και κάτι τρώει.

Και η μπαταρία συνεχίζει τα ίδια. Κάπου στο 7ο χιλιόμετρο μετά από πλήρη φόρτιση, αν είναι πολύ ελαφρώς ανηφορικός ο δρόμος και είμαι με τέρμα γκάζι χωρίς πετάλι, δείχνει 3/5. Δε μου δίνει την εντύπωση ότι βγάζει ούτε 15 χιλιόμετρα.

Το Σάββατο πήγα φουλ φορτισμένος από Αργυρούπολη στη Δάφνη και γύρνα, δηλαδή ~12 χιλιόμετρα συνολικά, και γύρισα με 2/5 όταν ήμουν μόνο με γκάζι, και 4/5 ή 3/5 (δεν είμαι σίγουρος) σε στάση. Και στη διαδρομή έκανα και αρκετό πετάλι.

Η αντοχή είναι θέμα για μένα, γιατί μόνο για τη δουλειά προβλέπεται να κάνω ~3.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Δε βλέπω να τα βγάζει ούτε με σφαίρες. Κι αν όντως γίνει έτσι, που το απεύχομαι, θα έχω κάνει απλά μια τρούπα στο νερό.

Για τον τζόγο στο τιμόνι θα πρεπει να σφίξεις την κεντρική βίδα....

20190815_183730.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...