Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το CMS έχει αυτονομία 55km, δεν το πήγα παραπάνω γιατί ο Ιταλός λέει μέχρι 32v, μετά φόρτιση. Η φόρτιση μετά από τα 55km διαρκεί 7 ώρες. Το ένα το πηδάλι έσπασε, πλαστικό της πλάκας χωρίς να το ζορίσω. Ευτυχώς είχα άλλα γιατί την είχα καταλάβει ότι δεν θα κρατήσουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 23/10/2019 στις 9:29 ΜΜ, phanispal είπε

Επόμενη αγορά:

Αναρωτιέμαι βέβαια πώς γίνεται να πιάνει 45 km/h ενώ είναι 250W και λογικά θα είναι αρκετά βαρύτερο από τα απλά ηλεκτρικά ποδήλατα.

Στην κατηφόρα θα εννοεί , όπως το ποδήλατο μου πιάνει και 40 (max 50 το έφτασα μια φορά!}

 

Άσχετο , ωραίο θέμα , αλλά πως και δεν κάνετε μετατροπή σε ένα υπάρχον συμβατό ποδήλατο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, korakios είπε

Στην κατηφόρα θα εννοεί , όπως το ποδήλατο μου πιάνει και 40 (max 50 το έφτασα μια φορά!}

Άσχετο , ωραίο θέμα , αλλά πως και δεν κάνετε μετατροπή σε ένα υπάρχον συμβατό ποδήλατο ?

Έχω μικρό ασανσέρ & για να μην μου το κλέψουν, αναγκάστηκα να πάρω μικρό σπαστό που δεν πιάνει χώρο. Αλλιώς μετατρέπεις κανονικό ποδήλατο όπως ο @zio10 αν δεν κάνω λάθος.

Επεξ/σία από driver4
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, driver4 είπε

Έχω μικρό ασανσέρ & για να μην μου το κλέψουν, αναγκάστηκα να πάρω μικρό σπαστό που δεν πιάνει χώρο. Αλλιώς μετατρέπεις κανονικό ποδήλατο όπως ο zio10 αν δεν κάνω λάθος.

Δεν ξερω ποσο μικρο ειναι το ασανσερ σου, αλλα δεν εχω πετυχει ασανσερ που δεν χωραει σουζα/ορθιο και διαγωνια(απο τη μια γωνια του ασανσερ , αντιδιαμετρικα στην αλλη γωνια) ενα κανονικο ποδηλατο.

 

Καπως ετσι(φωτο απο ιντερνετ)

andrew-hetherington-sram-david-zimberoff

 

αλλα διαγωνια στο ασανσερ αν ειναι μικρο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios όντως εγώ μετατροπή σε απλό mountain έχω κάνει όπως έγραψε ο @driver4. Πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, απλά σκέφτομαι ότι σε λίγο με τα κρύα και τις βροχές αναγκαστικά θα πάρω αμάξι...

@haHa είναι και το βάρος ένα θέμα. Ένα συμβατικό με μετατροπή πρέπει να είναι 25-30 κιλά, οπότε δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορεί να μπει όρθιο σε ασανσέρ, δεν έτυχε να το δοκιμάσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haHa Όπως βλέπεις είναι πολύ μικρό, όρθιο ποδήλατο με μεγάλη προσπάθεια μπορείς αλλά είναι κουραστικό 1-2 φορές την μέρα.

@zio10 Δεν έχω & πολύ χώρο στο διαμέρισμα οπότε η λύση σπαστό & ηλεκτρικό για να το βάζω δίπλα στην είσοδο του διαμερίσματος ήταν μονόδρομος.

IMG_20191101_153601.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, zio10 είπε

 

@haHa είναι και το βάρος ένα θέμα. Ένα συμβατικό με μετατροπή πρέπει να είναι 25-30 κιλά, οπότε δεν ξέρω πόσο εύκολα μπορεί να μπει όρθιο σε ασανσέρ, δεν έτυχε να το δοκιμάσω.

 

22 ώρες πριν, driver4 είπε

@haHa Όπως βλέπεις είναι πολύ μικρό, όρθιο ποδήλατο με μεγάλη προσπάθεια μπορείς αλλά είναι κουραστικό 1-2 φορές την μέρα.

 

IMG_20191101_153601.jpg

Δεν εχει σχεδον καμια σχεση το βαρος, λιγη τεχνικη/εξασκηση χρειαζεται στο πως θα το φερεις σουζα/ορθιο, μιας και το σηκωνεις απο το τιμονι πανευκολα. Μπορω να το κανω με 2 δακτυλα ενος χεριου.

 

Το ασανσερ ομως φαινεται μικρο, εσυ ξερεις αν χωραει κανονικο ποδηλατο. 
Προσωπικα μoυ φαινεται πιο κουραστικο να πρεπει να διπλωνω/ξεδιπλωνω ενα σπαστο .
Χωρια που τα σπαστα ειναι πολυ πιο αβολα/κουραστικα/επικινδυνα οταν τα χρησιμοποιεις, δηλαδη οταν κανεις ποδηλατο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 full electric και χωρίς ανηφόρες να είναι, δεν είναι καθόλου άσχημα. Αναλογικά, το απλό πρέπει να βγάζει 35, ίσως και παραπάνω, που σημαίνει ότι το απλό με την διπλή μπαταρία προσφέρει καλύτερη αυτονομία στα 510€ με κουπόνι. Τουλάχιστον μέχρι να βγάλουν 2η μπαταρία και για το plus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2019 στις 4:18 ΜΜ, korakios είπε

Αν πρέπει να ανεβαίνει σκάλες ή έστω και μόνο στο ασανσέρ συμβατικό με μπαταρίες μολύβδου είναι πολύ δύσκολο όντως 

Με μολύβδου ξεφεύγει κι άλλο το βάρος, 25-30  είναι με λιθίου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Philippe είπε

55 full electric και χωρίς ανηφόρες να είναι, δεν είναι καθόλου άσχημα. Αναλογικά, το απλό πρέπει να βγάζει 35, ίσως και παραπάνω, που σημαίνει ότι το απλό με την διπλή μπαταρία προσφέρει καλύτερη αυτονομία στα 510€ με κουπόνι. Τουλάχιστον μέχρι να βγάλουν 2η μπαταρία και για το plus.

Λίγο πετάλι, περισσότερο ηλεκτρικό το χρησιμοποιώ με μικρές ανηφόρες. Το απλό δεν νομίζω να βγάζει πάνω από 25km. Αν πάρω ως παράδειγμα το samebike του αδερφού μου με 8Ah μπαταρία, βγάζω αυτό το συμπέρασμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα στο fb για ένα CMS με 20" και χοντρά λάστιχα, μεγάλη μπαταρία, έχει και σχάρα. Αυτό είναι το link στο Ali για αποστολή από Ευρωπαϊκή αποθήκη στα 850€ για τις 11.11

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Philippe είπε

Διάβασα στο fb για ένα CMS με 20" και χοντρά λάστιχα, μεγάλη μπαταρία, έχει και σχάρα. Αυτό είναι το link στο Ali για αποστολή από Ευρωπαϊκή αποθήκη στα 850€ για τις 11.11

Χοντρά λάστιχα γιατί; θα πάει σε άμμο και λάσπες;

Στη συνήθη χρήση τα χοντρά λάστιχα σημαίνουν αυξημένη τριβή κύλισης και συνεπώς αυξημένη κατανάλωση και μικρότερη αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...