Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου στα 6500 ευρωπαιο ή Ιάπωνα;


yannis1394

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι και γω το βγάζω εκτός και είμαι μεταξυ golf /fiesta /civic ,αλλά civic δεν πουλάει κανείς και τα αλλά παίζουν στα ίδια χρήματα .Οπότε μου φαίνεται κρίμα να τα δώσω στο φιέστα αν μπορώ να βρω αξιόλογο γκολφ στα ίδια.

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, yannis1394 είπε

Θυμάσαι καθόλου στο περιπου καταναλώσεις;

Υποθέτω  με 116 λόγω και βάρους θα βάζει το χέρι στην τσεπη πιο συχνά;ισχύει το ίδιο και για τον τούρμπο/κομπρεσσορ;

Επίσης σα ποιότητα κύλισης είναι τόσο ανώτερη η bmw;

Ενδεικτικά αγγελίες από ιδιώτες που χω βρει.

https://www.car.gr/24270633-volkswagen-golf

https://www.car.gr/23142811-volkswagen-golf-1-4-tsi-122ps-highline

https://www.car.gr/24263601-bmw-116

Αρα λέτε τόσο χαμηλά θα θέλει κάποιο μεγάλο σέρβις ή δε θα ναι προσεγμενο και θα τρεχω,οπότε να το βγάλω εκτός επιλογών;

Το Αμαξι που έδειξες καταρχήν είναι το προηγούμενο μοντέλο και φυσικά ΔΕΝ είναι του 2008 αλλά ίσως αρχές του 2007 καθώς μέσα του 2007 πήρε facelift. Είτε λοιπόν είναι παλιότερο εισαγωγής (και μπήκε Ελλάδα το 2008) είτε κάποιο απούλητο σε βιτρίνα που το έσπρωξαν σε κάποιον το 2008. Ύποπτα επίσης τα χιλιόμετρα του...

προφανως και δεν είναι επίσης Φούλ έξτρα ένα κλικ πάνω από τη βασική είναι. Να σου στείλω εγώ ένα Λίνκ το δικό μου να δεις τι είναι φουλ έξτρα (που και πάλι όπως είπα δεν είναι 100% φουλ είχε 3-4 κλικ ακόμα ο κατάλογος)...
με τα 115 άλογα σέρνεται ολίγον κυρίως λόγω του παλιού μοτέρ (Ίδιο με την Ε46) παρά λόγω των ίππων... γενικά δε λιώνει την άσφαλτο ούτε το ένα ούτε το άλλο αλλά μια προσπέραση άνετη και μια γρήγορη ανταπόκριση την έχεις με το 122 καθώς έχει πολύ γραμμικό μοτέρ. ένα επιπλέον αρνητικό είναι ότι το παλιό είναι 5ταχυτο!!


απο κατανάλωση εντός πόλης Το δικό μου με σταματά ξεκινά είναι γύρω στα 8.5-9.5 ανάλογα και το πόδι φυσικά...(στο παρελθόν είχα επιτύχει ένα διάστημα και 7.2 με οδήγηση τύπου γριάς) εκτός έχω μετρημένο με πιλότο και 120 χλμ σε ευθεια 5.1λ/100 ενώ με κλιματιστικό στις ίδιες συνθήκες περίπου 5.8/100... σε ταχύτητες τύπου αττικής οδού Κηφισιά Μεσογείων (με νορμαλ ροη), δηλαδή 100+6η, έχεις τη μέγιστη οικονομία καθώς είναι περίπου στα 4.5/100. 
 

οσον αφορά την ποιότητα κύλισης πίστεψε με δε συγκρίνεται με αυτοκίνητα της κατηγορίας του για κανέναν απολύτως λόγο, το Αμαξι πάει τραινο...

 

γκολφω μη διανοηθείς να πάρεις. Είναι μακράν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο της τελευταίας 20ετιας....

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, yannis1394 είπε

Κάτοχος ενός corolla 94' , που έκαψε η φλάντζα στα 340000 χλμ και μάλλον δεν αξίζει επισκευή, είμαι σε αναζήτηση διαδόχου!

Το budget είναι στα 6500  και είμαι μεταξύ 

116i 2008 f/l 122ps

Golf v 2008 tsi 122ps

Fiesta 1.4 2009 96 ps

Civic vtec 1.4 2009 

Mazda 2 1.5 2008  105 ps

Corolla 1.4 vvti 2006 

Ξέρω ότι συγκρινω λίγο πορτοκάλια με μήλα αλλά αυτες είναι όλες οι επιλογές με ταβάνι αυτα χρήματα. 

Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ μια από τις δύο πρώτες ,αλλά με έχουν τρομάξει αυτά που διαβάζω για πολλαπλασιαστές,μπεκ σε bmw και καδένα,λαδια σε tsi 

Οπότε θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει γνώμη για τα συγκεκριμένα ή αν πρέπει να πάω σε κάτι μικρότερο από τα υπολοιπα και να xω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Σημαντικη είναι επίσης και η καταναλωση ,(καλό θα είναι να μπορεί να παιζει στο 6.5  κατά μέσο ορο με οικονομική οδήγηση) γιατί θα κινείται αρκετά και στην πόλη και δεν έχω ιδέα από τις καταναλώσεις bmw kai golf που υποθέτω θα διαφέρουν από αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Ευχαριστώ !

Κοιτα σοβαρα το corolla 1.6 02-06

Αξιοπιστο-γρηγορο-καλη καταναλωση.. Εντος 8.5-9λ   Επισης ειναι πιο οικονομικο σε σχεση με τα υπολοιπα ιαπωνικα που αναφερεις..(συντηρηση)

Βρες ιδιωτη και κανε t.drive για να εχεις μετρο συγκρισης με τα υπολοιπα..!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε 6500 ευρώ μη κοιτάς για αυτοκίνητο παλαιότερο από το 2009-2010. Αν μπορείς πήγαινε σε μια κατηγορία πάνω (πχ. Focus αντι για Fiesta).

Ξέχνα τη κατσαrolla 15ετίας και βάλε....., σε αυτά τα χρήματα παίζουν και Volvo C30 - Mazda 3 κ.α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

γκολφω μη διανοηθείς να πάρεις. Είναι μακράν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο της τελευταίας 20ετιας....

Είσαι πολύ λάθος σε αυτό επειδή σε επηρεάζουν μη κάτοχοι που γράφουν εδώ. Το 122 που λεει ο TS ειναι αρκευα αξιόπιστο με μεγαλη διαφορα κατασκευής από τα άλλα που αναφέρει. Μην αναφέρω το όσο ουδέτερο είναι στο δρόμο ή τον εξοπλισμό που κουβαλάει.

Το κακό είναι ότι με 6.5 δεν βρίσκει κάτι καλό. Τα αξιόλογα MK6 122hp είναι αρκετά παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

γκολφω μη διανοηθείς να πάρεις. Είναι μακράν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο της τελευταίας 20ετιας

Αυτό είναι άποψη σου επειδη είχες στη κατοχή σου διαφορά μοντέλα golf τη τελευταία 20αετια και σου έβγαζαν ζημιές ή υπάρχουν κάποια επίσημα στοιχεια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ εγώ νομίζω ότι είναι ζημιάρικα τα VW. Και δεν το λέω επειδή κατείχα ένα για λίγο καιρό, αλλά επειδή μου το έχουν επιβεβαιώσει τεχνικοί αυτοκινήτων που εμπιστεύομαι (ο ένας μόνο VW). Τα FSi λέγεται ότι είναι τα πιο αξιόπιστα, αυτά με τον κομπρέσσορα προφανώς τα πιο ζημιάρικα. Τα 122 πρέπει να 'ναι ΟΚ. Από την άλλη, στο δρόμο βλέπω ευχαριστημένους οδηγούς. Μέχρι και γιαγιάδες με TSi βλέπω και πάνε μια χαρά. Αυτό που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι γιατί οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου VAG θεωρούνται πιο αξιόπιστες. Μου έλεγε τις προάλλες ένας οδηγός γερανού οδικής βοήθειας ότι Skoda και Seat σπάνια βάζει πάνω, ενώ VW - Audi τον φωνάζουν όλη την ώρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, yannis1394 είπε

Κάτοχος ενός corolla 94' , που έκαψε η φλάντζα στα 340000 χλμ και μάλλον δεν αξίζει επισκευή, είμαι σε αναζήτηση διαδόχου!

Το budget είναι στα 6500  και είμαι μεταξύ 

116i 2008 f/l 122ps

Golf v 2008 tsi 122ps

Fiesta 1.4 2009 96 ps

Civic vtec 1.4 2009 

Mazda 2 1.5 2008  105 ps

Corolla 1.4 vvti 2006 

Ξέρω ότι συγκρινω λίγο πορτοκάλια με μήλα αλλά αυτες είναι όλες οι επιλογές με ταβάνι αυτα χρήματα. 

Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ μια από τις δύο πρώτες ,αλλά με έχουν τρομάξει αυτά που διαβάζω για πολλαπλασιαστές,μπεκ σε bmw και καδένα,λαδια σε tsi 

Οπότε θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει γνώμη για τα συγκεκριμένα ή αν πρέπει να πάω σε κάτι μικρότερο από τα υπολοιπα και να xω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Σημαντικη είναι επίσης και η καταναλωση ,(καλό θα είναι να μπορεί να παιζει στο 6.5  κατά μέσο ορο με οικονομική οδήγηση) γιατί θα κινείται αρκετά και στην πόλη και δεν έχω ιδέα από τις καταναλώσεις bmw kai golf που υποθέτω θα διαφέρουν από αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Ευχαριστώ !

Xτυπας ενα AURIS πρωτης γενιας 16αρι.Διπλο vvt-i 124 αλογα.Μοτερακλα-σασμαναρα-αξιοπιστο-οικονομικο.Καμια σχεση με οτιδηποτε ατμοσφαιρικο στην κατηγορια, με 100 εως 115 αλογα.

Με λιγα παραπανω βρισκεις με τον valvematic 16αρι και τα 132 αλογα και 6αρι σασμαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Xτυπας ενα AURIS πρωτης γενιας 16αρι.Διπλο vvt-i 124 αλογα.Μοτερακλα-σασμαναρα-αξιοπιστο-οικονομικο.Καμια σχεση με οτιδηποτε ατμοσφαιρικο στην κατηγορια, με 100 εως 115 αλογα.

Με λιγα παραπανω βρισκεις με τον valvematic 16αρι και τα 132 αλογα και 6αρι σασμαν.

Αν δεν κάνω λάθος,έχω ακούσει οτι τo διπλό vvti  έκαιγε λάδια και ήταν αδύναμο για το βάρος του αουρις , γιατί το είχα σκεφτεί και είχα ρωτήσει γνωστό που το χει

Για mazda 3 ,focus δυστυχώς τα πιο καινούργια 2009-2010 + σε καλή κατάσταση ξεφευγουν από το budgeτ και αν πάω τα παλιά 2005-2009 είναι αρκετά δισκινητα αν δεν ανέβεις σε κυβικά .

Όσον αφορά το γκολφ 122 tsi και γω έχω ακούσει ότι είναι από τα πιο αξιόπιστα της vw ,αντιθετα με fsi.

 

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, yannis1394 είπε

Κάτοχος ενός corolla 94' , που έκαψε η φλάντζα στα 340000 χλμ και μάλλον δεν αξίζει επισκευή, είμαι σε αναζήτηση διαδόχου!

Το budget είναι στα 6500  και είμαι μεταξύ 

116i 2008 f/l 122ps

Golf v 2008 tsi 122ps

Fiesta 1.4 2009 96 ps

Civic vtec 1.4 2009 

Mazda 2 1.5 2008  105 ps

Corolla 1.4 vvti 2006 

Ξέρω ότι συγκρινω λίγο πορτοκάλια με μήλα αλλά αυτες είναι όλες οι επιλογές με ταβάνι αυτα χρήματα. 

Για να είμαι ειλικρινής προτιμώ μια από τις δύο πρώτες ,αλλά με έχουν τρομάξει αυτά που διαβάζω για πολλαπλασιαστές,μπεκ σε bmw και καδένα,λαδια σε tsi 

Οπότε θέλω να ρωτήσω αν κάποιος έχει γνώμη για τα συγκεκριμένα ή αν πρέπει να πάω σε κάτι μικρότερο από τα υπολοιπα και να xω το κεφάλι μου ήσυχο. 

Σημαντικη είναι επίσης και η καταναλωση ,(καλό θα είναι να μπορεί να παιζει στο 6.5  κατά μέσο ορο με οικονομική οδήγηση) γιατί θα κινείται αρκετά και στην πόλη και δεν έχω ιδέα από τις καταναλώσεις bmw kai golf που υποθέτω θα διαφέρουν από αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Ευχαριστώ !

Με αυτά τα χρήματα θα κοίταζα είτε το Mazda 2 ή το Fiesta.

Τα Fiesta πονάγαν στο σύστημα ψύξης και στοπαγούρι αντιψυκτικου.

Το Civic είσαι σίγουρος οτι είναι 1400 cc και όχι 1300 cc , γιατι για τήν καρότσα του πέφτει λίγο το μοτέρ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Με αυτά τα χρήματα θα κοίταζα είτε το Mazda 2 ή το Fiesta.

Τα Fiesta πονάγαν στο σύστημα ψύξης και στοπαγούρι αντιψυκτικου.

Το Civic είσαι σίγουρος οτι είναι 1400 cc και όχι 1300 cc , γιατι για τήν καρότσα του πέφτει λίγο το μοτέρ 

Αυτό που λέω είναι το 1.4 vtec .το 1.3 που λες φόραγε τον dsi που έχει και το jazz και είναι όντως μικρός για το αμάξωμα.εβγαινε μέχρι το 2008 με τον δεύτερο και από κει και μετα φοραγε τον πρώτο.

Το θέμα είναι ότι δε το πουλάει κανείς .μονο κάνα μαντράς από εισαγωγή που άντε βγάλε άκρη τι έχει κανει

Επεξ/σία από yannis1394
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, omitziz είπε

Είσαι πολύ λάθος σε αυτό επειδή σε επηρεάζουν μη κάτοχοι που γράφουν εδώ. Το 122 που λεει ο TS ειναι αρκευα αξιόπιστο με μεγαλη διαφορα κατασκευής από τα άλλα που αναφέρει. Μην αναφέρω το όσο ουδέτερο είναι στο δρόμο ή τον εξοπλισμό που κουβαλάει.

Το κακό είναι ότι με 6.5 δεν βρίσκει κάτι καλό. Τα αξιόλογα MK6 122hp είναι αρκετά παραπάνω. 

 

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Αυτό είναι άποψη σου επειδη είχες στη κατοχή σου διαφορά μοντέλα golf τη τελευταία 20αετια και σου έβγαζαν ζημιές ή υπάρχουν κάποια επίσημα στοιχεια;

Είχαμε μέχρι πριν λίγο καιρό ένα Α3 με το εν λόγω μοτέρ tfsi. Το αμάξι δωθηκε στην εταιρεία του leasing στα 4.5 περίπου χρόνια. Δυστυχώς έκαιγε λάδι και από πλευράς οδήγησης δεν ήταν και τόσο «απολαυστικό» οσο η καπωσ παλιότερη μου bmw. 
επιπλέον τυγχάνει να έχω πολύ καλο φίλο με συνεργείο εξειδικευμένο vag ο οποίος με έχει κατατοπίσει πλήρως καθώς ηθελα να πάρω για τη γυναίκα μου μεταχειρισμένο Tiguan. Η αλήθεια είναι οτι το μοτέρ με τα 122 είμαι καλύτερο από αυτό με τα 150 αλλά και πάλι δε σώνεται η κατάσταση δυστυχώς. Να πω εδώ οτι δεν είμαι αρνητικός στα vag και πιθανώς να έπαιρνα - πάρω κιολας σύντομα αλλά τα φοβάμαι ειδικά τα μεταχειρισμένα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, yannis1394 είπε

Αν δεν κάνω λάθος,έχω ακούσει οτι τo διπλό vvti  έκαιγε λάδια και ήταν αδύναμο για το βάρος του αουρις , γιατί το είχα σκεφτεί και είχα ρωτήσει γνωστό που το χει

Για mazda 3 ,focus δυστυχώς τα πιο καινούργια 2009-2010 + σε καλή κατάσταση ξεφευγουν από το budgeτ και αν πάω τα παλιά 2005-2009 είναι αρκετά δισκινητα αν δεν ανέβεις σε κυβικά .

Όσον αφορά το γκολφ 122 tsi και γω έχω ακούσει ότι είναι από τα πιο αξιόπιστα της vw ,αντιθετα με fsi.

Το 13αρι και 14αρι ειχε προβλημα με το λαδι.Το 16αρι δεν ειχε προβλημα και πυροβολαγε για τα αλογα και σαν ατμοσφαιρικο στην κατηγορια του.

Το 16αρι του Auris  δεν εχει σχεση καμια, με τα vvt-i που φορεθηκαν σε  corolla και καποιες παρτιδες εκαιγαν λαδι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paylidis είπε

Το Αμαξι που έδειξες καταρχήν είναι το προηγούμενο μοντέλο και φυσικά ΔΕΝ είναι του 2008 αλλά ίσως αρχές του 2007 καθώς μέσα του 2007 πήρε facelift. Είτε λοιπόν είναι παλιότερο εισαγωγής (και μπήκε Ελλάδα το 2008) είτε κάποιο απούλητο σε βιτρίνα που το έσπρωξαν σε κάποιον το 2008. Ύποπτα επίσης τα χιλιόμετρα του...

προφανως και δεν είναι επίσης Φούλ έξτρα ένα κλικ πάνω από τη βασική είναι. Να σου στείλω εγώ ένα Λίνκ το δικό μου να δεις τι είναι φουλ έξτρα (που και πάλι όπως είπα δεν είναι 100% φουλ είχε 3-4 κλικ ακόμα ο κατάλογος)...
με τα 115 άλογα σέρνεται ολίγον κυρίως λόγω του παλιού μοτέρ (Ίδιο με την Ε46) παρά λόγω των ίππων... γενικά δε λιώνει την άσφαλτο ούτε το ένα ούτε το άλλο αλλά μια προσπέραση άνετη και μια γρήγορη ανταπόκριση την έχεις με το 122 καθώς έχει πολύ γραμμικό μοτέρ. ένα επιπλέον αρνητικό είναι ότι το παλιό είναι 5ταχυτο!!


απο κατανάλωση εντός πόλης Το δικό μου με σταματά ξεκινά είναι γύρω στα 8.5-9.5 ανάλογα και το πόδι φυσικά...(στο παρελθόν είχα επιτύχει ένα διάστημα και 7.2 με οδήγηση τύπου γριάς) εκτός έχω μετρημένο με πιλότο και 120 χλμ σε ευθεια 5.1λ/100 ενώ με κλιματιστικό στις ίδιες συνθήκες περίπου 5.8/100... σε ταχύτητες τύπου αττικής οδού Κηφισιά Μεσογείων (με νορμαλ ροη), δηλαδή 100+6η, έχεις τη μέγιστη οικονομία καθώς είναι περίπου στα 4.5/100. 
 

οσον αφορά την ποιότητα κύλισης πίστεψε με δε συγκρίνεται με αυτοκίνητα της κατηγορίας του για κανέναν απολύτως λόγο, το Αμαξι πάει τραινο...

γκολφω μη διανοηθείς να πάρεις. Είναι μακράν το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο της τελευταίας 20ετιας....

Γεια στείλε λινκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...