Προς το περιεχόμενο

Το περνάμε ή όχι?


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα φανάρια δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια μας. Όταν είναι κόκκινα είναι κόκκινα,την νύχτα αλλάζει σε παλλόμενο πορτοκάλι για διευκόλυνση.

Πολλές φορές είναι και εκτός λειτουργίας. Οπότε η προσοχή του οδηγού είναι σημαντικότερη από ένα φανάρι. Έχω πετύχει και φανάρια που όταν είναι πράσινο για ΙΧ είναι πράσινο και για πεζούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

2 λεπτά πριν, Shorai είπε

Λυπάμαι πολύ για την απώλεια που είχε η οικογένεια σου, ωστόσο είναι δύσκολο με ένα μαγικό ραβδί να σταματήσει αυτή η συνήθεια. Όταν ο άλλος βιάζεται θα το περάσει το πορτοκαλι-κοκκινο. Το κάνω και εγώ δυστυχώς αλλά προσέχω εννοείτε να μην έρχεται κανείς 

31

Η ερώτηση ήταν ρητορική. ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έχω χάσει ακόμα κανέναν στενό μου συγγενή από τροχαίο.

Δεν είναι δικαιολογία εαν βιάζεσαι να περάσεις πορτοκαλί και κόκκινο. Ασθενοφόρο οδηγάς;

Δεν έχω περάσει ποτέ μου κόκκινο είτε με αμάξι είτε με μηχανή.

Δεν έχω περάσει ποτέ μου βαθύ πορτοκαλί.

Δεν έχω περάσει ποτέ μου stop χωρίς να σταματήσω.

Δεν έχω μιλήσει ούτε παίξει ποτέ μου με το τηλέφωνο ενώ οδηγώ.

 

Και όμως αυτό που με άφησε κάτι μήνες στο κρεβάτι βιαζόταν να περάσει το στοπ.

Αυτός που άφησε ανάπηρη τη κοπέλα μου και τώρα ντρέπεται που δεν μπορεί να ισιώσει τα πόδια της, είχε πιει ένα ποτηράκι παραπάνω.

Αυτός που έβγαλε ολική το αμάξι μου με τον πατέρα μου μέσα είχε πιει ένα ποτηράκι παραπάνω αλλά πρόσεχε, σιγά, 4 το πρωί είναι ποιος κυκλοφορεί;

Ο πατέρας του θείου μου σκοτώθηκε περνώντας στοπ και κόντεψε να χώσει στο χώμα πατέρα και γιο γιατί, κάθε μέρα περνάει το στενό του ΞΕΡΕΙ που πάει δε το βλέπεις;

 

ΔΕΝ έχετε δικαιολογία και ΑΝ προσέχατε δε θα παραβιάζατε σήματα.

Θέλετε κι άλλα;

Όσοι την έχουν ζήσει την εμπειρία και γράφουν χιλιόμετρα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, καταλαβαίνουν πιστεύω.

DSC_0138.jpg

received_853953278312983.jpeg

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Οπότε σε διαβάσεις πεζων που δεν υπάρχει φανάρι σταματάμε και περιμένουμε μεχρι να ξημερώσει

Σε διαβάσεις πεζών είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις αν υπάρχει κάποιος, στο κόκκινο φανάρι είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις, ΤΕΛΕΙΑ. 

Είναι τόσο απλό, απορώ γιατί είμαστε εδώ τόσα άτομα και το συζητάμε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Xacti είπε

1η περίπτωση

Μεσάνυχτα. Αθήνα. Άδειοι δρόμοι. Κόκκινο πεζοφάναρο. Το περνάμε ή όχι?

2η περίπτωση

Ντελιβεράδες που βιάζονται ή τους έχουν αναγκάσει να πηγαίνουν σαν τρελοί. Δικαιολογούνται να περνάνε τα κόκκινα και τα στοπ και να πηγαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους? Είναι εργαζόμενοι που τα κάνουν αυτά γιατί χρειάζονται τα χρήματα  οπότε δείχνουμε κατανόηση? ή ας απαραιτηθούν αν θέλουν και νομίζουν ότι πιέζονται να κάνουν παρανομίες

Η απαντηση σε καθε ερωτηση ειναι οχι & οχι, χωρις περαιτερω συζητηση. Το κοκκινο σημαινει κοκκινο. Και κοκκινο σημαινει οτι δεν ειναι στη διακριτικη σου ευχερεια να αξιολογησεις την κατασταση κατα περιπτωση και αν εσυ το κρινεις να το ερμηνευσεις ως πρασινο.

Για το σκοπο αυτο υπαρχει το πορτοκαλι που αναβοσβηνει ή οι προτεραιοτητες εκει που δεν υπαρχουνε φαναρια. Το κοκκινο ειναι οτι πιο σαφες υπαρχει στον ΚΟΚ και δεν επιδεχεται συζητησης, ουτε κατηγοριοποιησης ανα περιπτωση (πχ αλλο το κοκκινο για εμενα και για αλλο το κοκκινο του ντελιβερα, αλλο το κοκκινο στην Κηφισιας κι αλλο το κοκκινο στη γειτονια, αλλο το κοκκινο στη Βουλιαγμενης κι αλλο το κοκκινο για πεζους, αλλο το κοκκινο 9 το πρωι κι αλλο το κοκκινο 3 το βραδυ κλπ κλπ).

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Shorai είπε

Πολλές φορές είναι και εκτός λειτουργίας. Οπότε η προσοχή του οδηγού είναι σημαντικότερη από ένα φανάρι. Έχω πετύχει και φανάρια που όταν είναι πράσινο για ΙΧ είναι πράσινο και για πεζούς...

Για τον γενικό κανόνα λέμε και δεν πιάνουμε τραβηγμένες περιπτώσεις . Σβηστό φανάρι δεν σημαίνει περνάς αέρα πατέρα,σημαίνει κάποιο πρόβλημα,για αυτό δεν υπάρχει μόνο το κόκκινο που απαγορεύει αλλά και το πράσινο που επιτρέπει. Αν έχεις δει αρυθμιστο φανάρι νομιζω κάπου το καταγγέλεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχαμε μυαλό να μπουν σε όλα τα φανάρια κάμερες δεν θα υπήρχε η ερώτηση ούτε οι τόσο άστοχες απαντήσεις. Σαφώς τηρούμε τον κώδικα παντού πάντα και παντού έχουμε το νου μας. Γιατί ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον κάθε ένα. Ένα ατύχημα είναι κακός τρόπος οδήγησης και κακή παιδεία. Για αυτό και καταλήγουμε να συμβαίνει στον κάθε ένα. Σε ένα χρόνο μέσα τα δύο τρίτα της Αττικής θα είχαν απλά χάσει το δίπλωμα τους αν υπήρχε στοιχειώδης έλεγχος και κάμερες που λειτουργούν και καταγράφουν τα πάντα. Δεν είναι λάθος να περάσεις φανάρι είναι έγκλημα και μάλιστα πολλές φορές χωρίς τιμωρία ακόμα και όταν θρηνούμε συνανθρώπους μας.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, George2008 είπε

Αν είχαμε μυαλό να μπουν σε όλα τα φανάρια κάμερες δεν θα υπήρχε η ερώτηση ούτε οι τόσο άστοχες απαντήσεις. Σαφώς τηρούμε τον κώδικα παντού πάντα και παντού έχουμε το νου μας. Γιατί ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον κάθε ένα. Ένα ατύχημα είναι κακός τρόπος οδήγησης και κακή παιδεία. Για αυτό και καταλήγουμε να συμβαίνει στον κάθε ένα. Σε ένα χρόνο μέσα τα δύο τρίτα της Αττικής θα είχαν απλά χάσει το δίπλωμα τους αν υπήρχε στοιχειώδης έλεγχος και κάμερες που λειτουργούν και καταγράφουν τα πάντα. Δεν είναι λάθος να περάσεις φανάρι είναι έγκλημα και μάλιστα πολλές φορές χωρίς τιμωρία ακόμα και όταν θρηνούμε συνανθρώπους μας.. 

Ευτυχώς έχουμε μυαλό και ιδιωτικότητα. Άκου κάμερες σε κάθε φανάρι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Το κόκκινο είναι για τους τουρίστες", έλεγε, πριν αρκετά χρόνια, ένας γνωστός μου, όταν εργαζόταν ως messenger και delivery boy. Μαντέψτε γιατί δεν το λέει πλέον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, chdeal είπε

Σε διαβάσεις πεζών είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις αν υπάρχει κάποιος, στο κόκκινο φανάρι είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις, ΤΕΛΕΙΑ. 

Είναι τόσο απλό, απορώ γιατί είμαστε εδώ τόσα άτομα και το συζητάμε.

Γιατί πιστεύουμε και στα λεφτοδενδρα........α και φυσικά φταίνε οι ξένοι γιατί έχουμε το καλύτερο οικόπεδο κλπ κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Xacti είπε

1η περίπτωση

Μεσάνυχτα. Αθήνα. Άδειοι δρόμοι. Κόκκινο πεζοφάναρο. Το περνάμε ή όχι?

2η περίπτωση

Ντελιβεράδες που βιάζονται ή τους έχουν αναγκάσει να πηγαίνουν σαν τρελοί. Δικαιολογούνται να περνάνε τα κόκκινα και τα στοπ και να πηγαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους? Είναι εργαζόμενοι που τα κάνουν αυτά γιατί χρειάζονται τα χρήματα  οπότε δείχνουμε κατανόηση? ή ας απαραιτηθούν αν θέλουν και νομίζουν ότι πιέζονται να κάνουν παρανομίες

Οχι και Οχι. Εγώ που οδηγάω κυρίως μηχανάκι και έχω πολύ καλύτερη αντίληψη της κατάστασης από έναν οδηγό ΙΧ τα έχω κόψει εδώ και πολλά χρόνια και ας είναι το φανάρι 30 μέτρα από το σπίτι μου που περνάω από εκεί 30 χρόνια. Το να είναι αργά ερημιά και να ελέγξεις θεωρητικά εξασφαλίζει 100% ασφάλεια, αλλά μετά σου γίνεται συνήθεια και αργά ή γρήγορα θα το κάνεις το λάθος με κίνδυνο για σοβαρά πράγματα. Άμα είναι κόκκινο σταματάς , ΚΑΝΟΝΑΣ, που ποτέ δεν έβλαψε κανένας.

Σχετικά με το νύχτα, φίλος φεύγει 2 τα μεσάνυχτα καταχείμωνο να πάει σπίτι του με ένα Τσαλάκι του πατέρα του. Τον πιάνει κόκκινο, αλλά υπάρχει απόλυτη ερημιά. Ελέγχει δεξιά - αριστερά και εκεί που είναι έτοιμος να ξεκινήσει ακούει μια φωνή από το υπερπέραν "ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ" . Τελικά ήταν περιπολικό από πίσω του και οι μπάτσοι είπαν να σπάσουν πλάκα με το μεγάφωνο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, jackess είπε

Είστε δολοφόνοι οι μισοί που γράφετε στο θέμα.

Και τα δύο παραβίαση κόκκινου στις 5 το πρωί δρόμο που "δε περνάει ψυχή, το βλέπω"

Μάλιστα στη μία από τις δύο επειδή κατέβηκα να βοηθήσω ο δολοφόνος είπε "μα που να φανταστώ ότι θα περνάς εσύ;"

Στην άλλη βλέπετε το αμάξι Λιοσίων (κόκκινο). Αφού παραβίασε κόκκινο και χτύπησε άλλο, προσπάθησε να ξεφύγει και χτύπησε άλλα δυο ταξί.

Έχω πάρα πολλές εικονίτσες, αν θέλετε να αναθεωρήσετε πότε περνάμε κόκκινο και πότε όχι.

Έχω και εμένα αν θέλετε με μηχανάκι όταν μπάρμπας πέρασε το στοπ γιατί "νόμιζα ότι θα φρενάρεις".

Σοβαρευτείτε, δώστε πίσω τα διπλώματα σας.

IMG_20190819_053915.jpg

IMG_20191011_054210.jpg

Βάζεις φωτογραφίες από διάφορα τρακαρίσματα με ό,τι να'ναι αιτίες για να δείξεις τι? Πως ξέρεις με τι σκεπτικό πέρασαν αυτοί και αν ταυτίζονται με του εν λόγω θρεντ? Όποιος κινήται με μεγάλη ταχύτητα σε κόμβους βραδιάτικα συνήθως είναι μεθυσμένος.

Στον εν λόγω θέμα εξετάζουμε την περίπτωση που υπάρχει ορατότητα και ξέρεις 100% το ότι δεν υπάρχει κανείς, και όχι όσους περνάνε τα κόκκινα επειδή έτσι κάνουν γενικότερα. Νομίζω έχει αναλυθεί αρκετά (από μένα τουλάχιστον) για να τσουβαλιάζετε με σαχλαμάρες

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Η λογική του Ελληναρα!!!!!! τίποτα άλλο δεν υπάρχει ελπίδα γιαυτη την χώρα !!!!!!!!

 

Αν μετά από αυτήν την ανάλυση περιπτώσεων με αποκαλείς ελληνάρα απλά επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου (ή απλά δεν κατανοείς 3 βασικά πράγματα) μάλλον εσύ το έχεις το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ παίδες κινούμαι στο κέντρο και τις υπόλοιπες περιοχές όλες τις ώρες της ημέρας και πραγματικά οι παραβάσεις είναι κάθε 30 μέτρα. 

7 στους 10 μιλάνε/γράφουν στο κινητό. Μηχανάκια περνάνε αέρα πατέρα. Αμάξια που νομίζουν πως είναι στο Fast&Furious. Ποδηλάτες που προφανώς δεν θέλουν τη ζωή τους να ναι στη μεσαία λωρίδα. Ηλεκτρικά πατίνια να πάνε ανάποδα (!) στο δρόμο.  Είχα πετύχει και έναν τρελό ποδηλάτη στην Εθνική οδό, κοντά στο ύψος του Μαρμαρίδη (προς τα ΚΤΕΛ) χωρίς μάλιστα φώτα μπροστά/πίσω.

Όσον αφορά το κόκκινο που ναι και το θέμα, πέρναγα κίτρινο μόνο όποτε είχα μεγάλη ταχύτητα. Ποτέ κόκκινο. Ώσπου έκανα πριν 1,5 χρόνο παραβίαση κόκκινου (κατα λάθος μεν αλλά την έκανα). 

Ήμουν σε ένα δρόμο στη Καλλιθέα γύρω στις 23:00 γυρνώντας από τη δουλειά μου και περίμενα το φανάρι. Σκάει ένα μηχανάκι δίπλα μου και με το που σταμάτησε, ξεκίνησε αμέσως. Από κεκτημένη ταχύτητα λοιπόν ξεκινάω και γώ χωρίς να τσεκάρω εάν είχε ανάψει όντως πράσινο. Με το που περνάω, βγαίνει ένα κρυμμένο περιπολικό και μου ανάβει φώτα και σειρήνα για να σταματήσω. Σταματάω λίγα μέτρα κάτω από ένα γεφυράκι και ξεκινάνε οι εξηγήσεις.. το μηχανάκι φυσικά είχε εξαφανιστεί και δεν νομίζω να είχαν ασχοληθεί μαζί του και να μην είχα κάνει τη παραβίαση. Όμως εάν περνούσε κάποιος θα είχαμε υποστεί πολύ μεγάλη ζημιά και δεν εννοώ στις λαμαρίνες..

 Εν τέλει μου έκοψαν μια κλήση 700€. Και πήραν άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες. Τα πλήρωσα μόλις μπόρεσα δίχως να παραπονεθώ γιατί αν και καταλάθος την έκανα τη παράβαση και έφταιγα εγώ γι αυτό. Έβαλα γνωστό μόνο για να πάρω νωρίτερα τις πινακίδες/άδεια λόγω της δουλειάς μου καθώς  δε μπορούσα να κινηθώ χωρίς αμάξι για 2 μηνες στις περιοχές που πηγαίνω. 

Πλέον όποτε βλέπω κίτρινο σταματάω. Τσεκάρω αν έχει ανάψει όντως πράσινο ότι ώρα και αν είναι και όσο κουρασμένος κι αν είμαι. Και άσε τους άλλους να κορνάρουν από πίσω. Σε μερικούς μάλιστα κατεβαίνω πλέον και τους ρωτάω αν πιστεύουν ότι θα απογειωθούν με τη κόρνα τους. Είναι μέχρι να τη πατήσουν κι αυτοί και να καταλάβουν πως και 30 χρόνια να οδηγάει κάποιος και να μη του χει συμβεί κάτι, μια φορά είναι το θέμα να γίνει. Δε θέλει παραπάνω...

Επεξ/σία από darklordvader77
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chdeal είπε

Σε διαβάσεις πεζών είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις αν υπάρχει κάποιος, στο κόκκινο φανάρι είσαι υποχρεωμένος να σταματήσεις, ΤΕΛΕΙΑ. 

Είναι τόσο απλό, απορώ γιατί είμαστε εδώ τόσα άτομα και το συζητάμε.

Πολύ σωστά σου τα λέει ο fubar.

Με την λογική ορισμένων από εσάς πρέπει οπωσδήποτε να σταματάς στις διαβάσεις γιατί "δεν το ξέρεις αν έρχεται κάποιος πεζός ή αν θα πεταχτεί τελευταία στιγμή".

Για κάποιο μαγικό λόγο αν υπάρχει πεζός στην διάβαση το βλέπετε, ενώ αν υπάρχει πεζός στο φανάρι δεν το βλέπετε.

Το ζήτημα δεν είναι η τυφλή υπακοή στους νόμους αλλά αν κάτι είναι ασφαλές (άρα και ηθικό) να γίνει σύμφωνα με την κοινή λογική

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Βάζεις φωτογραφίες από διάφορα τρακαρίσματα με ό,τι να'ναι αιτίες για να δείξεις τι? Πως ξέρεις με τι σκεπτικό πέρασαν αυτοί και αν ταυτίζονται με του εν λόγω θρεντ? Όποιος κινήται με μεγάλη ταχύτητα σε κόμβους βραδιάτικα συνήθως είναι μεθυσμένος.

Στον εν λόγω θέμα εξετάζουμε την περίπτωση που υπάρχει ορατότητα και ξέρεις 100% το ότι δεν υπάρχει κανείς, και όχι όσους περνάνε τα κόκκινα επειδή έτσι κάνουν γενικότερα. Νομίζω έχει αναλυθεί αρκετά (από μένα τουλάχιστον) για να τσουβαλιάζετε με σαχλαμάρες

Αν μετά από αυτήν την ανάλυση περιπτώσεων με αποκαλείς ελληνάρα απλά επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου (ή απλά δεν κατανοείς 3 βασικά πράγματα) μάλλον εσύ το έχεις το πρόβλημα

Σόρρυ αλλά φαινεται ναι ότι είσαι Ελληναρας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jackess είπε

Η ερώτηση ήταν ρητορική. ΕΥΤΥΧΩΣ δεν έχω χάσει ακόμα κανέναν στενό μου συγγενή από τροχαίο.

Δεν είναι δικαιολογία εαν βιάζεσαι να περάσεις πορτοκαλί και κόκκινο. Ασθενοφόρο οδηγάς;

Δεν έχω περάσει ποτέ μου κόκκινο είτε με αμάξι είτε με μηχανή.

Δεν έχω περάσει ποτέ μου βαθύ πορτοκαλί.

Δεν έχω περάσει ποτέ μου stop χωρίς να σταματήσω.

Δεν έχω μιλήσει ούτε παίξει ποτέ μου με το τηλέφωνο ενώ οδηγώ.

Και όμως αυτό που με άφησε κάτι μήνες στο κρεβάτι βιαζόταν να περάσει το στοπ.

Αυτός που άφησε ανάπηρη τη κοπέλα μου και τώρα ντρέπεται που δεν μπορεί να ισιώσει τα πόδια της, είχε πιει ένα ποτηράκι παραπάνω.

Αυτός που έβγαλε ολική το αμάξι μου με τον πατέρα μου μέσα είχε πιει ένα ποτηράκι παραπάνω αλλά πρόσεχε, σιγά, 4 το πρωί είναι ποιος κυκλοφορεί;

Ο πατέρας του θείου μου σκοτώθηκε περνώντας στοπ και κόντεψε να χώσει στο χώμα πατέρα και γιο γιατί, κάθε μέρα περνάει το στενό του ΞΕΡΕΙ που πάει δε το βλέπεις;

ΔΕΝ έχετε δικαιολογία και ΑΝ προσέχατε δε θα παραβιάζατε σήματα.

Θέλετε κι άλλα;

Όσοι την έχουν ζήσει την εμπειρία και γράφουν χιλιόμετρα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, καταλαβαίνουν πιστεύω.

DSC_0138.jpg

received_853953278312983.jpeg

Φιλαράκι λίγο με την ρέγουλα το μάθημα νομιμότητας γιατί είτε λίγο είτε πολύ όλοι παράνομοι είμαστε. Εκτός αν δεν έχεις κινηθεί ποτέ με 51 χιλιόμετρα στην πόλη, και δεν έχεις παρκάρει 5 μέτρα από στροφή, ή δεν έχεις περάσει διάβαση πεζών (ενώ είσαι πεζός) με κόκκινο επειδή προλάβαινες.

Και επειδή τα έχεις κάνει όλα αυτά εκτός αν ζεις σε άλλον πλανήτη απλά κάτσε σκέψου για ποιο λόγο ανοίχτηκε το θέμα και τι θέλει να πει γιατί απλά δεν έχεις καταλάβει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...