Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

audi q2 1.0 tfsi 116 hp


dimitrisQwe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Επειδή τα είδα και τα οδήγησα και τα δυο, προσωπικα δε διακρίνω διαφορά που να δικαιολογεί τα επιπλέον 9 χιλιάρικα παρά μόνο 4 κύκλους μπρος πίσω κ στο τιμόνι...

Επιπλέον οδήγησα και το troc το οποίο βρηκα χειρότερο από το arona...καθώς το test drive έτριζε και κρεμούσε πολύ στις χαμηλές Καθώς μπαίνει πιο ψηλά το turbo σε σχέση με τα αδερφάκια του...

Τώρα για το q2 τι να πω...; λιγο καλύτερη ποιότητα καθισμάτων και πλαστικών; Και αυτό με το ζόρι... Να το βράσω, σε 3 χρόνια και 11 μήνες θα έχει φύγει κ θα πάρουν άλλο...

9 χιλιάρικα από που κι ως που ; 

22 έχει η έκδοση που προμοτάρουν φουλ (δε θυμάμαι πως τη λένε), που σαν εξοπλισμός δεν έχει ουσιαστική διαφορά από την φτωχή style του arona, το οποίο πάει 17 και κάτι ψιλά 

Σαν ποιότητα κύλισης το q2 είναι ανώτερο του t-roc, το οποίο με τη σειρά του είναι σαφώς παραπάνω από το seat 

Τα είχα οδηγήσει και τα 3, το πιο απλό θα σου πω, όταν βγήκε η γυναίκα μου από το arona, μου είπε:

"Απαπά, αυτό κάνει περισσότερη φασαρία από το δικό μου (ibiza 2006)"

Μεταξύ των τριών, προσωπικά θα πήγαινα στο VW καθώς για μένα το θέμα του εξοπλισμού μετράει πολύ, και στα 22Κ που ζητάει το audi, παίρνεις το T-Roc που έχει πρακτικά τα πάντα επάνω, το arona βέβαια είναι αρκετά πιο φτηνό όμως είναι μια κατηγορία κάτω 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 85
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν δε συμφέρει στα 600 χλμ το μήνα, στα πόσα συμφέρει η βενζίνη; Στα 100; Οτιδήποτε κάτω απο 10 το χρόνο βενζινη. Μετά ψάχνεις για εναλλακτικές...

Γιατί είμαστε τρελοί! Αρχικά βενζίνη και οικονομία το ξεχνάς ασυζήτητα. Εάν η δουλειά σου απαιτεί το δικό σου αμάξι και τα καύσιμα όλα της τσέπης σου και κοιτάς οικονομία πας σε diesel, εάν η δ

Λοιπόν παρέλαβα χθες. Το αμάξι είναι πολύ ωραίο. Άνετοι χωροι εσωτερικά. Μου έκανε εντύπωση το ποσό σβελτο είναι, φοβόμουν ότι ο χιλιαρης θα ήταν ψοφιος. Επίσης μου αρέσουν οι αναρτήσεις που είναι σκλ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Arona δεν ειναι που εχει ταμπουρα πισω? Τι συζηταμε, να δωσεις τοσα λεφτα για τεχνολογια 30 ετων - μεγαλο fail

 

Για το ερωτημα του τιτλου,του ts, εχω το 1000αρι Corsa 3κιλυνδρο με τους 115 και σε πληροφορω οτι στην εθνικη δεν με προβληματισε ποτε και φορτωμενο μαλιστα 4 ατομα με μπαγκαζια. Κινουμαι σταθερα με 130, αλλα και οποτε χρειαστηκε να ανεβω στα 150-160 πηγε απροβληματιστα, για μικρα διαστηματα φυσικα, πχ να περασεις 3-4 οχηματα/φορτηγα στην δεξια. Και ολα αυτα με το Corsa, που μπορει να εχει πατημα και κυλιση μεγαλυτερου αυτοκινητου αλλα δεν φτανει το στησιμο της Audi.

Γενικα πλεον εχουμε μεγαλους αυτοκινητοδρομους προς ολες τις μεγαλες επαρχιακες πολεις, με καλη οδευση και κατασκευη (εκτος ισως απο την ασφαλτοστρωση στο υψος του Μετσοβου αλλα οκ). Δεν νομιζω οτι θα προβληματιστεις πουθενα. 

 

Επεξ/σία από tutuyo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

9 χιλιάρικα από που κι ως που ; 

22 έχει η έκδοση που προμοτάρουν φουλ (δε θυμάμαι πως τη λένε), που σαν εξοπλισμός δεν έχει ουσιαστική διαφορά από την φτωχή style του arona, το οποίο πάει 17 και κάτι ψιλά 

Σαν ποιότητα κύλισης το q2 είναι ανώτερο του t-roc, το οποίο με τη σειρά του είναι σαφώς παραπάνω από το seat 

Τα είχα οδηγήσει και τα 3, το πιο απλό θα σου πω, όταν βγήκε η γυναίκα μου από το arona, μου είπε:

"Απαπά, αυτό κάνει περισσότερη φασαρία από το δικό μου (ibiza 2006)"

Μεταξύ των τριών, προσωπικά θα πήγαινα στο VW καθώς για μένα το θέμα του εξοπλισμού μετράει πολύ, και στα 22Κ που ζητάει το audi, παίρνεις το T-Roc που έχει πρακτικά τα πάντα επάνω, το arona βέβαια είναι αρκετά πιο φτηνό όμως είναι μια κατηγορία κάτω 

Πιθανώς λόγω του πακέτου εξοπλισμού που έβαλε (αυτόματο παρκάρισμα κάμερες κλπ κλπ). Το arona βγήκε 19 και το άλλο έβγαινε 27...

οδηγικά παντως δε με συγκίνησε κανένα από τα τρία καθώς είμαι μαθημένος σε rwd bmw 10 εκατοστά από το δρόμο.... θόρυβο έκαναν και τα τρία - ίσως το Audi ελαφρώς λιγότερο...

Δε ξέρω για τη βασική έκδοση παντως αυτή που έχουμε σπίτι είμαι 99% βέβαιος ότι έχει δισκόφρενα πίσω μπορώ να το δω για επιβεβαιωση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πιθανώς λόγω του πακέτου εξοπλισμού που έβαλε (αυτόματο παρκάρισμα κάμερες κλπ κλπ). Το arona βγήκε 19 και το άλλο έβγαινε 27...

οδηγικά παντως δε με συγκίνησε κανένα από τα τρία καθώς είμαι μαθημένος σε rwd bmw 10 εκατοστά από το δρόμο.... θόρυβο έκαναν και τα τρία - ίσως το Audi ελαφρώς λιγότερο...

Δε ξέρω για τη βασική έκδοση παντως αυτή που έχουμε σπίτι είμαι 99% βέβαιος ότι έχει δισκόφρενα πίσω μπορώ να το δω για επιβεβαιωση

To Q2 είναι ιδιάζουσα περίπτωση, υπό την έννοια ότι είναι οριακά προ φόρων στα 17 χιλιάρικα, και αν του βάλεις 100 ευρώ εξτρά πάει 3-4 χιλιάρικα πάνω λόγω τελών ταξινόμησης, οπότε ισχύει αυτό που λες, συν ότι προφανώς τα extra στην Audi ουδεμία σχέση έχουν στη τιμή με την Seat 

To Audi πάντως είναι αισθητά πιο ήσυχο από τα άλλα που λες, και το χιλιάρι μοτέρ του το κινεί αξιοπρεπώς, όπως και το arona, εν αντιθέσει με το VW στο οποίο ο κινητήρας προσωπικά μου φάνηκε ανεπαρκής (ένας λόγος που το απέκλεισα, ενώ ήταν μία από τις δύο τελικές επιλογές μου)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
37 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

To Q2 είναι ιδιάζουσα περίπτωση, υπό την έννοια ότι είναι οριακά προ φόρων στα 17 χιλιάρικα, και αν του βάλεις 100 ευρώ εξτρά πάει 3-4 χιλιάρικα πάνω λόγω τελών ταξινόμησης, οπότε ισχύει αυτό που λες, συν ότι προφανώς τα extra στην Audi ουδεμία σχέση έχουν στη τιμή με την Seat 

To Audi πάντως είναι αισθητά πιο ήσυχο από τα άλλα που λες, και το χιλιάρι μοτέρ του το κινεί αξιοπρεπώς, όπως και το arona, εν αντιθέσει με το VW στο οποίο ο κινητήρας προσωπικά μου φάνηκε ανεπαρκής (ένας λόγος που το απέκλεισα, ενώ ήταν μία από τις δύο τελικές επιλογές μου)

Ακριβώς την ίδια άποψη έχουμε όπως ήδη έγραψα... το troc σερνόταν. Τα Αλλά δυο ήταν Οκ με το χιλιάρι μοτέρ. Από θόρυβο ναι οκ το Audi ήταν καλύτερο αλλά όπως είπα είναι εντελώς υποκειμενικό το κατά ποσό αξίζει η Οικονομική διαφορά... 
Όπως το είπες για τα τέλη ταξινόμησης αυτή ήταν η περίπτωση. Μάλιστα διπλασιαζότανε ανά κάποια χρήματα.... όποτε με τον ίδιο εξοπλισμό φτάναμε αυτή τη διαφορά που το καθιστούσε ασύμφορο (με 4.5-5 χιλιάρικα παραπάνω από το audi  πηγαινε στο Χ1 για να καταλάβεις )

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μεταξύ το Q2 είναι φθηνότερο στη βασική έκδοση στην Ελλάδα απ' ότι στη Γερμανία, απλώς κρατάω μια πισινή αν έχει τον ίδιο εξοπλισμό.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/11/2019 στις 6:46 ΜΜ, Haldol είπε

αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να ενδιαφέρει κάποιον που κινείται στη χώρα μας (μιας και το νόμιμο ανώτατο είναι 130 χιλιόμετρα).

Γιατί είμαστε τρελοί!

Στις 3/11/2019 στις 6:35 ΜΜ, dimitrisQwe είπε

Καλησπέρα παιδιά

Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Audi Q2 1.0 TFSI με 116hp). Πίστευετε ότι ο συγκεκριμένος 1000αρης κινητήρας (116 άλογα) για συντηρητική οδήγηση με μάξιμουμ 120-140 km/h σε εθνική οδό και περίπου 600 χιλιόμετρα ανά μήμα θα είναι αρκετός? Με προβληματίζει το ότι μου φαίνεται μικρός για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ακόμα πιστευετε ότι το Nissan Quasqhai με κινητήρα 1300cc και 140 άλογα θα είναι καλύτερη επιλογή?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αρχικά βενζίνη και οικονομία το ξεχνάς ασυζήτητα. Εάν η δουλειά σου απαιτεί το δικό σου αμάξι και τα καύσιμα όλα της τσέπης σου και κοιτάς οικονομία πας σε diesel, εάν η δουλειά σου παρέχει κάτι αντίθετο εννοείται βενζίνη και με τίποτα σε 1000 κυβικά κινητήρα σε mini suv. Πάρε smart φίλτατε.

Τώρα όσον αφορά το Quasqai που λες... προφανώς και έρχεται με περισσότερη λογική το μοτέρ του με βάση τα κυβικά και τα άλογα, σαφώς όμως θα καίει αρκετά επίσης ( φίλος με Q3 με τον TFSI 150hp στην κατανάλωση μου είπε πως τσιμπάει αρκετά ).

Εμένα με ψήνει το tiguan συγκεκριμένα ο diesel άλλα με ξενερώνει που δεν βγάζει στον 1.6 αυτόματο σασμάν παρά μόνο στο 2λιτρο. Στον 1.5 με τα 130 άλογα είναι μια καλή λύση άλλα όχι για τα χιλιόμετρα που το θέλω.

Με τίποτα δεν θα πήγαινα σε 1000άρι κινητήρα σε τέτοιο σκάφος, μάλλον γενικά σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου εκτός από τα πολύ μικρά. Χελώνα σκέτη.

 

Επεξ/σία από d4mage
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, d4mage είπε

Γιατί είμαστε τρελοί!

Αρχικά βενζίνη και οικονομία το ξεχνάς ασυζήτητα. Εάν η δουλειά σου απαιτεί το δικό σου αμάξι και τα καύσιμα όλα της τσέπης σου και κοιτάς οικονομία πας σε diesel, εάν η δουλειά σου παρέχει κάτι αντίθετο εννοείται βενζίνη και με τίποτα σε 1000 κυβικά κινητήρα σε mini suv. Πάρε smart φίλτατε.

Τώρα όσον αφορά το Quasqai που λες... προφανώς και έρχεται με περισσότερη λογική το μοτέρ του με βάση τα κυβικά και τα άλογα, σαφώς όμως θα καίει αρκετά επίσης ( φίλος με Q3 με τον TFSI 150hp στην κατανάλωση μου είπε πως τσιμπάει αρκετά ).

Εμένα με ψήνει το tiguan συγκεκριμένα ο diesel άλλα με ξενερώνει που δεν βγάζει στον 1.6 αυτόματο σασμάν παρά μόνο στο 2λιτρο. Στον 1.5 με τα 130 άλογα είναι μια καλή λύση άλλα όχι για τα χιλιόμετρα που το θέλω.

Με τίποτα δεν θα πήγαινα σε 1000άρι κινητήρα σε τέτοιο σκάφος, μάλλον γενικά σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου εκτός από τα πολύ μικρά. Χελώνα σκέτη.

 

Επειδή ακουω απιστευτα πράγματα στο Web για τον συγκεκριμένο κινητήρα , και πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως βγαζουν κάποιοι συμπερασματα με το ακουσμα 1.0. και βάζω και στοιχημα χωρίς ουτε κάν να μπουν μεσα σε ενα τετοιο αυτοκινητο με τετοιο κινητηρα.

Αγαπητε μου ο 1.0TSI με τα 116HP  δεν είναι σαν τους τρικυλινδρους του 1981 Daihatsu Charade  !!!   είναι σαν ενας αντιστοιχος 2.0l ατμοσφαιρικός παλαιάς γενιάς , παραδειγμα το Skoda Karoq με 1.5τόνο βάρος εχει ροπη 200NM. και 116HP !!!  πραγκατικά με τι στοιχεία λέτε καποιοι 1000αρι σε τετοιο αμαξι γιατι ? δεν το καταλαβαίνω , λες και οι κατασκευαστές το κάνουν επιτηδες να κοροιδεψουν το κοσμο.η τεχνολογία εχει αλλαξει , ! 

Διαβαστε πριν απαντήσετε 

https://www.autocar.co.uk/car-news/our-cars/volkswagen-golf-10-tsi-long-term-test-review-first-report

https://www.whatcar.com/advice/buying/is-a-10-litre-engine-big-enough/n19518

Φιλικά 

Αν κάνει κάποιος κανει πολλα χιλιομετρα πάει σε DIESEL 

Αν κάποιος θέλει Γκαζια - Ροπή στις χαμηλές(τρειλερ) πάει σε ~1.5TSI 

Αν κάποιος παει συντηριτικά πάει σε νέας γενιάς ~1.0 - 1.2 

 

 

 

Επεξ/σία από dainese_1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι τα 20 κιλα ροπης ή τα 116 αλογα δεν λενε ολη την αληθεια παντα σε ενα μοτερ. Αναλογα ΚΑΙ τον ογκο του μοτερ μπορεις να βγαλεις ενα πολυ καλυτερο συμπερασμα για το πως θα αποδοσει το αυτκινητο. Ολη η αληθεια βρισκεται πανω στις καμπυλες ροπης και δυναμης εκει καταλαβαινεις πως θα συμπεριφαιρεται το μοτερ. Αυτα χωρις να θεωρω αχρηστα τετοια μοτερ. Το οτι οι κατασκευαστες τα βαζουν παντου ειναι αλλη κουβεντα και δεν εχει καμια σχεση με το αν αν εχει αλαξει (δεν εχει αλαξει ιδιαιτερα- τα υλικα εχουν αλαξει) η τεχνολογια ή οχι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, dainese_1 είπε

λες και οι κατασκευαστές το κάνουν επιτηδες να κοροιδεψουν το κοσμο

Καλά μην παίρνεις και όρκο!

Κάποιοι το έχουν κάνει επάγγελμα!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, dainese_1 είπε

Επειδή ακουω απιστευτα πράγματα στο Web για τον συγκεκριμένο κινητήρα , και πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως βγαζουν κάποιοι συμπερασματα με το ακουσμα 1.0. και βάζω και στοιχημα χωρίς ουτε κάν να μπουν μεσα σε ενα τετοιο αυτοκινητο με τετοιο κινητηρα.

Αγαπητε μου ο 1.0TSI με τα 116HP  δεν είναι σαν τους τρικυλινδρους του 1981 Daihatsu Charade  !!!   είναι σαν ενας αντιστοιχος 2.0l ατμοσφαιρικός παλαιάς γενιάς , παραδειγμα το Skoda Karoq με 1.5τόνο βάρος εχει ροπη 200NM. και 116HP !!!  πραγκατικά με τι στοιχεία λέτε καποιοι 1000αρι σε τετοιο αμαξι γιατι ? δεν το καταλαβαίνω , λες και οι κατασκευαστές το κάνουν επιτηδες να κοροιδεψουν το κοσμο.η τεχνολογία εχει αλλαξει , ! 

Διαβαστε πριν απαντήσετε 

https://www.autocar.co.uk/car-news/our-cars/volkswagen-golf-10-tsi-long-term-test-review-first-report

https://www.whatcar.com/advice/buying/is-a-10-litre-engine-big-enough/n19518

Φιλικά 

Αν κάνει κάποιος κανει πολλα χιλιομετρα πάει σε DIESEL 

Αν κάποιος θέλει Γκαζια - Ροπή στις χαμηλές(τρειλερ) πάει σε ~1.5TSI 

Αν κάποιος παει συντηριτικά πάει σε νέας γενιάς ~1.0 - 1.2 

...offtopic, αλλά το χιλιαρακι charade με τα 100 άλογα εμείς οι γέροι στα νιάτα μας το βλέπαμε και το ζαχαρωναμε. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, ge-lyk είπε

...offtopic, αλλά το χιλιαρακι charade με τα 100 άλογα εμείς οι γέροι στα νιάτα μας το βλέπαμε και το ζαχαρωναμε. 

Ε το gttti ηταν και 850 κιλα και με λιγο πειραγμα πηγαινε εξαιρετικα καλα για την εποχη του.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ρε παιδιά μια περιέργεια έχω.. πολύ της μόδας αυτά τα suv τα τελευταία χρόνια. Πώς σας αρέσουν και που εξυπηρετούν δεν έχω καταλάβει.. για την μούρη ή την μόδα? Θέλει χώρους θα μου πει κάποιος και οικογενειακό, δεκτό αλλά τόσα ωραία Σεντάν έχει η αγορά, πως αγοράζει ο κόσμος αυτά τα ημι τζιποειδη φορτηγάκια :P

Και κάτι άλλο. Ακούω πόσα 17-22κ. Θα δώσετε τόσα λεφτά και θα αγοράσετε χιλιαρακι μοτέρ? Κρίμα από τον Θεό..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
28 minutes ago, Liapisftw said:

Θέλει χώρους θα μου πει κάποιος και οικογενειακό, δεκτό αλλά τόσα ωραία Σεντάν έχει η αγορά

 

Καμία σχέση σε πρακτικότητα. 

Να πούμε για station ή πολυμορφικα ΟΚ. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.