Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πιστευεις οτι το ΚΙΑ και το lexus εχουν ιδια κοστοι σερβις ?

ιδιες τιμες αναλωσιμων ? (δισκο πλατο τρομπες νερου βενζινης πχ) ιδιες τιμες σε σηματα ασφαλειες? καταναλωση ?

εαν μπορεις να συντηρησεις κρατησεις το premium παιρνεις premium

πχ εχω ενα παραδειγμα μιας γνωστης

που επειδη ειχε ακρη πηρε απο γερμανια bmw 7ρα σε πολυ καλη τιμη και κατασταση

στο 1ο σερβις (λαδια φιλτρα) η εδω αντιπροσωπεια ζητησε 850 ευρω

εδωσε 700 και πηρε και ενα fiatακι να κανει την δουλεια της

χωρια την καταναλωση...

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

πχ εχω ενα παραδειγμα μιας γνωστης

που επειδη ειχε ακρη πηρε απο γερμανια bmw 7ρα σε πολυ καλη τιμη και κατασταση

στο 1ο σερβις (λαδια φιλτρα) η εδω αντιπροσωπεια ζητησε 850 ευρω

Αυτό δεν παίζει είναι φίδια . Λαδια και φίλτρα λαδιού και καμπινασ στην 7αρα δεκαετιασ σε αντιπροσωπεία είναι μαξ 180-200€. Αντίστοιχα στα μικρότερα μοντέλα που παίρνουν 4-5 μπουκάλια λάδι είναι 120-135€
 

@ts προσωπικα θα πήγαινα σε ένα καλό μεταχειρισμένο premium 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ήταν 10ετιας ήταν 4 5 ετών

Μπορεί να είχε και τίποτα τακάκια μέσα 

Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160 (πολύ φρέσκο παράδειγμα κοντινού προσώπου μου)

Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες έτσι ?

 

Επεξ/σία από zourman1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zourman1981 είπε

Δεν ήταν 10ετιας ήταν 4 5 ετών

Μπορεί να είχε και τίποτα τακάκια μέσα 

Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160 (πολύ φρέσκο παράδειγμα κοντινού προσώπου μου)

Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες έτσι ?

ναι μιλαμε για αντιπροσωπείες και για τα πακέτα bmw value service που αφορουν οχηματα >5 ετών...

παραδειγμα

https://www.bmw-sfakianakis.gr/offers-services/services-maintenance/bmw-value-service.html

επισης παραδειγμα 

https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70

 

και ναι ειναι πολυ φθηνότερα και απο toyota και απο ford και απο πολλές άλλες μάρκες 

 

ΑΝ ήταν μεσα δισκοι και τακακια αλλάζει το πραγμα αλλα πριν εγραψες 1ο σερβις λαδια φίλτρο 850.... 

Οι δισκοι και τα τακακια στα bmw ειναι οντως ακριβα αλλα βγαζουν 60000 χλμ και βάλε (εχω φιλο με 130000 που δεν αλλαξε ακόμα δισκους και ειναι αψογοι, εγω τους αλλαξα στις 120000).

 

Εν κατακλειδι προσοχή μη μπλεκουμε με το τι ειπε μια φιλη που ειχε λεφτα να παρει 7αρα 4-5 ετών (ήτοι πανω απο 40000-50000€) και τελικα πηρε τσικουετσεντο γιατι της φανηκε ακριβο το σερβις (εμενα αυτο μου ζεχνει δε βρωμαει απλά) και μη παραπληροφορουμε... :)

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο τα λεγομενα σου παντως ακριβη μου φαινεται και η bmw και με value pack 

σε σχεση με ενα ΚΙΑ 

ας πουμε για αυτο το σερβις 

https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70/oil-service-kai-filtro-kampinas-e70-detail

η ΚΙΑ ζηταει κατι λιγοτερο απο τα μισα  σε καινουριο σε >5ετιας ισως και λιγοτερα 

Επεξ/σία από zourman1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zourman1981 είπε

απο τα λεγομενα σου παντως ακριβη μου φαινεται και η bmw και με value pack 

σε σχεση με ενα ΚΙΑ 

ας πουμε για αυτο το σερβις 

https://value-service-application.bmw.com.gr/2/bmw-x5-e70/oil-service-kai-filtro-kampinas-e70-detail

η ΚΙΑ ζηταει κατι λιγοτερο απο τα μισα... σε καινουριο σε >5ετιας ισως και λιγοτερα 

H kia ζηταει τα μισα για ποιο;  για το ceed? η για το sportage? και ποιο συγκρινεις με ενα Χ5...; :)

Εχει κάπου πραγματικές δημοσιευμένες τελικές τιμές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε σχέση με ένα ceed 

Αλλά και στα μικρότερα της η bmw δεν νομίζω να πέφτει κάτω από 200 

Και όχι δεν υπάρχουν δημοσιευμένα

Όπως και στην bmw δεν ξέρω εάν τα ανακοινώνουν πλην του Σφακιανάκη (η ακόμα εάν έχουν ίδιες τιμές με Σφακιανάκη, δεν είχα ποτέ τέτοιο αμάξι (bmw) για να ξέρω.. 

Αλλά θεωρώ λογικό να είναι ακριβότερο από ένα ΚΙΑ και ας χρησιμοποιουν και οι 2 πχ από 4 λίτρα λάδι ένα φίλτρο λαδιού και ένα καμπίνας.

Στο x5 δηλαδή τι παραπάνω έχει 1 φίλτρο λαδιού η καμπίνας ? Και πόσα λίτρα λάδι παίρνει ? Για να δικαιολογεί την 300ρα όταν το ΚΙΑ ζητάει 120 130

 

και δεν νομιζω ο ts να κοιταζει κανα 3λιτρο ΚΙΑ για καινουριο...

Επεξ/σία από zourman1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Σε σχέση με ένα ceed 

Αλλά και στα μικρότερα της η bmw δεν νομίζω να πέφτει κάτω από 200 

Και όχι δεν υπάρχουν δημοσιευμένα

Όπως και στην bmw δεν ξέρω εάν τα ανακοινώνουν πλην του Σφακιανάκη (η ακόμα εάν έχουν ίδιες τιμές με Σφακιανάκη, δεν είχα ποτέ τέτοιο αμάξι (bmw) για να ξέρω.. 

Αλλά θεωρώ λογικό να είναι ακριβότερο από ένα ΚΙΑ και ας χρησιμοποιουν και οι 2 πχ από 4 λίτρα λάδι ένα φίλτρο λαδιού και ένα καμπίνας.

Στο x5 δηλαδή τι παραπάνω έχει 1 φίλτρο λαδιού η καμπίνας ? Και πόσα λίτρα λάδι παίρνει ? Για να δικαιολογεί την 300ρα όταν το ΚΙΑ ζητάει 120 130

Παίζουν πολλά ρόλο. Αν θες λοιπόν να συγκρίνεις το ceed θα το συγκρίνεις με τη σειρά 1 Ε8Χ όπου το σέρβις μόνο Λαδια φίλτρο λαδιού πάει 80-85€ (4.25 λίτρα λάδι όποτε 5 δοχεία) και μαζί με φίλτρο καμπίνας Ενεργού άνθρακα (που είναι κυριολεκτικά 1 μέτρο μήκος) Πας στα 130-140 περίπου (είναι ακριβό το φίλτρο τους, μπορείς να πάρεις απλό και όχι άνθρακα με 10-15€). 
 

τις τιμές τις βγάζει η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία και είναι οι ίδιες σε όλους τους επισκευαστές-αντιπροσωπείες. Το λινκ Που έβαλα έτυχε και ήταν από εκεί καθως ήταν η πρώτη επιλογή στο google. 
 

εν κατακλείδι προσωπικα πιστεύω ότι η συντήρηση ενός premium ΔΕΝ είναι και τόσο ακριβή οσο κανείς έχει στο νου του...

 

τέλος, το Χ5 αν θυμαμαι καλά θέλει 8 λίτρα λάδι 0-30 ή 5-30 με πολύ αυστηρές προδιαγραφές ..... για βάλε τα επι 15-18 το λίτρο, βάλε και τα φίλτρα κ εργασία και σου βγήκαν τα ποσα! Τα Λαδια προτείνει αλλαγή ανά 20000+ χλμ

 

η κια μπορεί να ζητάει 120-130 για 4 λίτρα λάδι και κατά κανόνα φθηνότερου τύπου (Συνήθως Οι Κορεάτες βάζουν απλό 10-40 που πάει δε πάει 8-10 χιλ χλμ)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν σε Nissan Qashqai (τετρακίνητο πετρέλαιο) μπορείς να αλλάξεις όλα τα υγρά και τα φίλτρα με max 400€ ενώ σε Merc (αυτόματο w204 βενζίνη 1.6) πας για 800-900€ τότε αυτό λέει πολλά. τα νούμερα δεν είναι πλασματικά και είναι τιμές αντιπροσωπείας. προσωπική άποψη αλλά σε premium κατασκευαστή θα πληρώσεις και το όνομα είτε σε ανταλλακτικά είτε σε εργατοώρα...από εκεί και πέρα η επιλογή δική σου. 

Επεξ/σία από pananton
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Ήρθε η ώρα (και Θεού θέλοντας) να πάω σε νέο αμάξι. Μέσα στους επόμενους μήνες θα επιλέξω κάτι που μου ταιριάζει αλλά πριν από αυτό πρέπει να καταλήξω αν είναι καλύτερα να πάω σε καινούργιο (πχ Kia Ceed) ή αν θα ήταν καλύτερα να πάρω δοκιμασμένες λύσεις μεγαλύτερης χρηματικής κατηγορίας (πχ Lexus ct200h). Τα υπέρ και τα κατά τα προφανή τα γνωρίζω. Τα όχι και τόσο προφανή ρίξτε ιδέες. 

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει σίγουρα τα υπέρ ότι είσαι ο πρώτος κωλος που θα το δουλέψει αλλά και το "ακριβό" μεταχειρισμένο ίσως αποδειχτεί περισσότερο σκύλος με τα επιπλέον luxury χαρακτηριστικά. Η δική σας άποψη στο θέμα ποια είναι; 

    Καινούριο !!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pananton είπε

όταν σε Nissan Qashqai (τετρακίνητο πετρέλαιο) μπορείς να αλλάξεις όλα τα υγρά και τα φίλτρα με max 400€ ενώ σε Merc (αυτόματο w204 βενζίνη 1.6) πας για 800-900€ τότε αυτό λέει πολλά. τα νούμερα δεν είναι πλασματικά και είναι τιμές αντιπροσωπείας. προσωπική άποψη αλλά σε premium κατασκευαστή θα πληρώσεις και το όνομα είτε σε ανταλλακτικά είτε σε εργατοώρα...από εκεί και πέρα η επιλογή δική σου. 

Η διαφορα είναι οτι η nisan στον πιανει με το ενα χερι ενω η mercedes και με τα δυο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, imr είπε

Η διαφορα είναι οτι η nisan στον πιανει με το ενα χερι ενω η mercedes και με τα δυο

μαζί σου αλλά δεν ξέρω κάποια επίσημη αντιπροσωπεία χωρίς να στον πιάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pananton είπε

μαζί σου αλλά δεν ξέρω κάποια επίσημη αντιπροσωπεία χωρίς να στον πιάνει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα! 

Υπάρχουν επιλογές, δεν ειναι μονόδρομος η αντιπροσωπεια, μπορείς να πας και σε εξουσιοδοτημένο (χωρίς να χάνεις εγγυηση)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...