Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, haHa είπε

δεν υπαρχει πιο αφελης οικονομικη αποφαση απο το να παρεις ενα καινουριο αυτοκινητο που σε 2 χρονια θα εχει χασει πανω απο το 30% της αξιας του οπως βλεπεις.

+1

Με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια, πράγματι είναι αφελής απόφαση η αγορά νέου.

Βέβαια, για την αγορά ενός οχήματος υπάρχουν κι άλλα κριτήρια εκτός του κόστους αγοράς, οπότε ο καθένας αξιολογεί τις παραμέτρους ώστε να λάβει απόφαση.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το αυτοκινητο δεν ειναι επενδυση ωστε να εχει αποτιμησεις,κερδη και ζημιες.

Το αυτοκινητο ειναι για αλλους ενα καταναλωτικο αγαθο που ικανοποιει τις αναγκες μετακινησης και για αλλους ενας ερωτας.

Ποσα αυτοκινητα σου αναλογουν στην ζωη σου? 3-4?

Εαν το αντεχει η τσεπη σου, νομιζω οτι ενα καινουργιο αυτοκινητο αξιζει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα καλο μεταχειρισμενο στη σωστη τιμη ειναι καλη αγορα

Σε μαντρες δεν βρηκα ποτε καλη τιμη για μεταχειρισμενο 2-3 ετων,καποιες φορες εφταναν να ζητανε οσο εκανε το καινουριο (οταν αλλαζε μοντελο και επεφτε η τιμη)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το αυτοκινητο δεν ειναι επενδυση ωστε να εχει αποτιμησεις,κερδη και ζημιες.

Το αυτοκινητο ειναι για αλλους ενα καταναλωτικο αγαθο που ικανοποιει τις αναγκες μετακινησης και για αλλους ενας ερωτας.

Ποσα αυτοκινητα σου αναλογουν στην ζωη σου? 3-4?

Εαν το αντεχει η τσεπη σου, νομιζω οτι ενα καινουργιο αυτοκινητο αξιζει

"Το αυτοκινητο ειναι για αλλους ενα καταναλωτικο αγαθο που ικανοποιει τις αναγκες μετακινησης και για αλλους ενας ερωτας.

Ποσα αυτοκινητα σου αναλογουν στην ζωη σου? 3-4?

Εαν το αντεχει η τσεπη σου, νομιζω οτι ενα ανωτερης κατηγοριας μεταχειρισμενο 1-2 ετων αξιζει απο οτι να πεταξεις 30% της αξιας για ενα υποδεεστερο καινουριο που θα ειναι καινουριο μονο για 1 χρονο απο τα ~10 χρονια που θα το εχεις στην κατοχη σου"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω πως δεν βάζουμε 2 μεταβλητές στην εξίσωση.

Α)Εάν ο χρήστης κάνει αρκετά χλμ/έτος και εάν αλλάζει συχνά αυτοκίνητο.

Β)Εάν έχει διάθεση για διάβασμα/ψαξιμο κ κατσαβιδωμα κ έμπιστο μηχανικό.

Στην πρώτη περίπτωση εάν κάποιος κανει ελάχιστα χλμ (έχω παράδειγμα συγγενικού προσώπου μεγαλύτερης ηλικίας που κάνει 3000-4000/έτος) νομίζω ότι είναι προτιμότερο ένα μεταχειρισμένο με ~5ετιας με ~60.000χλμ γιατί δεν θα φτάσει ποτέ κοντά στα ~200.000 χλμ (θεωρώ πως τα βγάζουν με συντήρηση οι κινητήρες).

Επιπλεων κάποιος που "αρεσκεται" στις συχνές αλλαγές κάθε 2ετια δεν χάνει χρήματα από την μετάβαση.

Στην Β περίπτωση πέρα από τα Χ αναλώσιμα που σιγουρα θα χρειαστεις, θεωρώ δεδομένο ότι κάτι θα βγάλει το μεταχειρισμένο με το καλημέρα σας.Εαν πας στα τυφλά και δεν έχεις καθόλου άποψη/επαφη με τα μηχανολογικά θα σε πιάσουν κότσο τα συνεργεία.

Υ.γ Προσωπικά μαλλων θα προσεγγιζα το διλλημα αποκλειστικά σε καινούργιο η μεταχειρισμένο από γνωστό που έχω εμπιστοσύνη μιας και κάνω ~15.000χλμ/ετος+ κραταω για πολύ καιρό το αυτοκίνητο.

Και λίγα λογια για τα "premium" αυτοκίνητα, σε απλά αναλώσιμα δεν είναι πολύ ακριβότερα.

Το θέμα είναι εάν βγάλουν καμία καλή ζημιά τι κάνεις, κανένα σύστημα μετάδοσης/καμια ηλεκτρική ανάρτηση/εγκέφαλο κοκ.Επιπλεων σε κάποιο ενδεχόμενο μικροσυγκρουσης(ψάξε λίγο πόσο θα κοστίσει μπροστινά μάσκα/προφυλακτήρα στο Lexus και πόσο στο ceed)

Και μια σύγκριση σε 3 αυτοκίνητα(διαφορετικής χρονολογίας), όλα αγορασμενα καινούργια, ολα κανανε ~14 χρόνια με τους ίδιους ιδιοκτητες στην ίδια περιοχη ~με ίδια χλμ(~150.000).

Seat Ibiza, Opel Corsa, BMW 520.

Το πιο ζημιαρικο μακράν ήταν το BMW, μόνο σε αυτό χρειάστηκε αλλαγή εξάτμισης, είχε γίνει αλλαγή στο καπακι κινητηρα, είχε την περισσότερη φθορά στο εσωτερικό του(είχαμε αλλάξει ταπετσαρία στα καθίσματα, κάποια πλαϊνά στις πόρτες είχαν ξεκολλήσει) είχε ξαναβαφτει εξωτερικα.Και είχε διαφορες ιδιοτροπίες στο καντράν του. Τελικά δόθηκε γιατί στα τελειώματα έκαιγε  18lt+/100 και κάνεις μάστορας δεν μπορούσε να το "συνεφέρει"

Το Ibiza είχε βγάλει κάποια θεματακια τα οποία καλύφθηκαν όλα από την αντιπροσωπεια, μια σπασμένη βάση του καθίσματος του οδηγου, καποια θέματα με κεντρικό κλείδωμα του (*2) ,ένα κομπρεσέρ a/c και ένας πολλαπλασιαστης καμενος.Τέλος είχε "ξεφτυσει" το τιμόνι και ραγίσει οι 2 κεντρικοί δακτύλιοι των κεντρικών αεραγωγων(?) -

Το Corsa το μόνο που ζήτησε ήταν κάτι αναρτήσεις πορτμπαγκαζ και εάν δεν κάνω λάθος μια τρόμπα για τους υαλοκαθαριστήρες και το "σαλόνι" όπου ακουμπούσε χέρι έχει φθαρεί(επιλογέας ταχυτήτων/τιμόνι κοκ/χειρόφρενο κοκ)

Προφανώς τα κουβαδάκια δεν είχαν το πάτημα της πισωκουνας, ούτε τους χώρους, ούτε την άνεση αλλά για το 1/4 που κοστισανε βγήκανε πολύ πιο τιμια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, @topos είπε

Β)Εάν έχει διάθεση για διάβασμα/ψαξιμο κ κατσαβιδωμα κ έμπιστο μηχανικό.

....

Στην Β περίπτωση πέρα από τα Χ αναλώσιμα που σιγουρα θα χρειαστεις, θεωρώ δεδομένο ότι κάτι θα βγάλει το μεταχειρισμένο με το καλημέρα σας.Εαν πας στα τυφλά και δεν έχεις καθόλου άποψη/επαφη με τα μηχανολογικά θα σε πιάσουν κότσο τα συνεργεία.

Ενα μεταχειρισμενο 2 ετων ειναι συνηθως ακομα εντος εγγυησης και δεν χρειαζεται κατι ιδιαιτερο.
Τα μεταχειρισμενα 5 ετων εχουν περισσοτερη χρηση/κοπωση και μπορει να ειναι εκτος εγγυησης, οποτε θελει περισσοτερο ψαξιμο, αλλα ειναι συνηθως στο 50% της τιμης του καινουριου.

Ομως ενα μεταχειρισμενο 2 ετων ειναι ουσιαστικα καινουριο και γλυτωνεις αρκετα χρηματα χωρις να χρειαζεται ανταλλακτικα με το καλημερα.

Πχ, το kia ceed diesel 1.6l στα 16.900€ (πριν το οποιο παζαρι που θα πεσει σιγουρα στα 16.500€) ειναι μολις 1 ετους(εχει αλλα 6 χρονια εγγυηση) και κοστιζει 35+% φθηνοτερο απο το καινουριο των 22.300€. Μιλαμε για 6.000€ εκπτωση και 35% ποσοστο για μολις 1 χρονο χρησης.

Το ιδανικο για μεταχειρισμενα ειναι τα 1-3 ετων, γιατι τοτε χανουν το μεγαλυτερο ποσοστο της αξιας τους χωρις ομως ουσιαστικα να εχουν παλιωσει ή να εχουν βγει εκτος εγγυησης. Για παλιοτερα μεταχειρισμενα, θελει ψαξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, haHa είπε

Γενικοτερα, δεν υπαρχει πιο αφελης οικονομικη αποφαση απο το να παρεις ενα καινουριο αυτοκινητο που σε 2 χρονια θα εχει χασει πανω απο το 30% της αξιας του οπως βλεπεις.

 

Αφελες ειναι να βλεπει καποιος το αμαξι ως επενδυση που θα του αποφερει raw κερδος σε ευρω ή που δεν θα του προκαλεσει απωλειες στο ταμειο, ακομα πιο αφελες να το βλεπει ως αγορα μετοχών στο χρηματιστηριο που θα πρεπει να υπολογισει τι θα εχει μικροτερες απωλειες σε αξια στα 2 χρονια, και ακομα πιο αφελες να υπολογιζει την αγορα του με αυτο το κριτηριο... Εκτος αν ειναι κανενας μαντράς που ζει απο αυτο. Λες και οταν πηγαινοφερνει ο αλλος τα παιδια στο σχολειο ή θα το φορτωνει πραγματα να παει ενα ταξιδι, πρωτα θα ανοιγει car.gr να δει που βρισκεται η αξια του αυτοκινητου του και μονο αν δεν εχει πεσει πανω απο τα whatever ποσοστα που αναλυεις ως αλλος χρηματιστης στο λαθος τοπικ, θα γυρναει τη μιζα να το βαλει μπροστα...

Κατα τ'αλλα για ιδιωτες μιλωντας, οποιος αγοραζει IX ειναι αυτονοητο οτι οικονομικα βαζει το χερι βαθια στην τσεπη ΑΛΛΑ για ενα ΠΟΛΥ συγκεκριμενο λογο. Να διευκολυνει τις μετακινησεις του κυριως. Απο εκει και περα αναλογως το τι τσεπη εχει ο καθενας βαζει κι αλλα κριτηρια, οπως εμφανιση, κινητηρας, αξιοοπιστια, ανεσεις, prestige, κοστος συντηρησης κλπ.

Η τσεπη σε καθε περιπτωση θα πονεσει και κατα την αγορα, και κατα τη συντηρηση και κατα τα ατυχηματα και κατα την μεταπωληση. Καταλαβαινουμε ( ; ) λοιπον ποσο ατοπο ειναι να βλεπουμε την αγορα αμαξιου σαν κτηματομεσιτες που πανε να επενδυσουν σε ενα οικοπεδο για να κερδισουν ή σαν επενδυτης στο χρηματηστιριο που αγοραζει μετοχες μιας εταιρειας και μπαινει καθε μερα να τσεκαρει την πορεια της για να κοιμηθει ησυχος το βραδυ...

Το αμαξι δεδομενα χανει την αξια του σε καθημερινη βαση, αυτο ειναι γνωστο στον υποψηφιο αγοραστη και αποτελει και μερος της αποφασης του (αλλιως δε θα αγοραζε αμαξι, αλλα καμια μετοχη στο χρηματηστιριο) συνεπως ειναι αστειο και αφελες το κριτηριο τυπου "να μη χασει την αξια του/να μη χασει πολυ απο την αξια του". Και ειναι και αδιαφορο σε σχεση με το σκοπους που εξυπηρετει η αγορα αυτοκινητου απο ιδιωτη. Παρ'ολα αυτα ειδικα στην Ελλαδα, καταλαβαινω πληρως γιατι θα ανακυκλωνεται ες αει αυτη η ανουσια επιχειρηματολογια-συμβουλευτικη προς οποιον αποφασιζει να παρει αμαξι κι εχει να κανει με διαφορων ειδων κοινωνικοοικονομικους λογους και οχι μονο...Κατανοηση ναι, αλλα τα αντεπιχειρηματα υπαρχουν.

Τελος απορω πως θεωρουν ορισμενοι δεδομενη την συντομη μεταπωληση εντος 2ετιας-5ετιας και μας κανουν ποσοστιαια αναλυση αξιων κλπ λες και ειναι consultants σε επενδυτικα funds.

Οσοι δεν μπορουν να αντιληφθουν τα παραπανω και συνεχιζουν να αναζητουν μακροπροθεσμα οικονομικα ωφελη απο το αμαξι , ειναι μια χαρα και με τα ΜΜΜ, καλυτερα να συνεχισουν ετσι και να παψουν να συμβουλευουν αυτους που ξερουν τι ψαχνουν και -κυριως- για ποιο σκοπο το ψαχνουν...

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Αφελες ειναι να βλεπει καποιος το αμαξι ως επενδυση που θα του αποφερει raw κερδος σε ευρω ή που δεν θα του προκαλεσει απωλειες στο ταμειο, και ακομα πιο αφελες να υπολογιζει την αγορα του με αυτο το κριτηριο... Εκτος αν ειναι κανενας μαντράς που ζει απο αυτο.

 

Η τσεπη σε καθε περιπτωση θα πονεσει και κατα την αγορα, και κατα τη συντηρηση και κατα τα ατυχηματα και κατα την μεταπωληση. Καταλαβαινουμε ( ; ) λοιπον ποσο ατοπο ειναι να βλεπουμε την αγορα αμαξιου σαν κτηματομεσιτες που πανε να επενδυσουν σε ενα οικοπεδο για να κερδισουν ή σαν funds που αγοραζει μετοχες μιας εταιρειας και μπαινει καθε μερα να τσεκαρει την πορεια της...

Οσοι δεν μπορουν να ατιληφθουν τα παραπανω και συνεχιζουν να αναζητουν μακροπροθεσμα οικονομικα ωφελη απο το αμαξι του, ειναι μια χαρα και τα ΜΜΜ, καλυτερα να συνεχισουν ετσι και να παψουν να συμβουλευουν αυτους που ξερουν τι θελουν...

Οταν καποιος δεν μπορει να σκεφτει λογικα επιχειρηματα, ειναι λογικο να καταφευγει σε straw man επιχειρηματα και να μιλα για 'επενδυση' και 'κερδος σε ευρω' κατι που δεν ειπωθηκε απο κανεναν.

Κατα τα αλλα, η αγορα καινουριου αυτοκινητου παραμενει απο τις χειροτερες οικονομικες αποφασεις που μπορει να παρει καποιος, αλλα οχι επειδη το λεει ο haha ή ο backfromhell.

  ---------------------------------------------

33 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Τελος απορω πως θεωρουν ορισμενοι δεδομενη την συντομη μεταπωληση εντος 2ετιας-5ετιας και μας κανουν ποσοστιαια αναλυση αξιων κλπ λες και ειναι consultants σε επενδυτικα funds.

Αλλο ενα straw man επιχειρημα που δεν αναφερθηκε βεβαια εδω περι μεταπωλησης στην 2ετια. Αναφερθηκε η αγορα μεταχειρισμενου.
Αλλο αν καποιος δεν μπορει να ξεχωρισει τοσο απλα πραγματα οπως η αγορα και η πωληση, ειναι λογικο να παιρνει κακες αποφασεις.

-------------------------------------------------------

Τελος, επειδη πρεπει να αναφερουμε τα αυτονοητα: εννοειται οτι δεν ειναι κατακριτερο ή οτι οτιδηποτε παρομοιο το να παρει καποιος καινουριο αυτοκινητο.  Οι χαρακτηρισμοι τυπου "ανουσια επιχειρηματολογια" κλπ δεν ειπωθηκαν απο αυτους που μιλανε για μεταχειρισμενο, αλλα απο αυτους που μιλανε για καινουριο.


Αυτο ομως δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι μια κακιστη οικονομικη αποφαση. 
Οπως κακη οικονομικη(και για την υγεια μου) αποφαση ειναι οτι μπορει να θελω να πινω 4 ποτα οταν βγαινω, αλλα εξακολουθω και το κανω, γιατι παιρνω απολαυση.

----------------------------------------------

 

Κοιταω τωρα πως ενα 6 μολις μηνων μεταχειρισμενο kia ceed 1.4l βενζινη κοστιζει ~13.500€, δηλαδη 30+% φθηνοτερο απο οτι το ιδιο καινουριο ceed(17.700€) και φθηνοτερο ~20% φθηνοτερο απο ενα καινουριο kia rio 1.4l (15.800€) που ειναι χαμηλοτερης κατηγοριας αυτοκινητο. Και μιλαμε για ενα μεταχειρισμενο μολις 6 μηνων, με υπολοιπο εγγυησης 6,5 χρονια...

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήδη έχει γραφτεί πολυ μελάνι. Έχω kia ceed από το 2007, απροβληματιστα μέχρι και σημερα 140.000. Οπότε καινούργιο ceed, και σέρβις μετά τα τρία χρόνια στο πεζοδρόμιο που λένε. Τώρα έχω και ένα citroen c3 καινούργιο. Πολύ ανώτερο το ceed, αλλά πιο όμορφο το c3, το οποίο έχει μόνο 60000 εγγύηση, δυστηχως... Οπότε σίγουρα κάτι με μεγαλύτερη εγγύηση θα ξαναδιαλεγα. Τα καινούργια έχουν τόνους από ηλεκτρονικά συστηματα, επιρρεπή στο να χαλάσουν κάποια στιγμή, ακόμα και μέσα στην εγγυηση, φανταστείτε μετά...

Επεξ/σία από barimagas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, haHa είπε

 


Αυτο ομως δεν αναιρει το γεγονος οτι ειναι μια κακιστη οικονομικη αποφαση. 
Οπως κακη οικονομικη(και για την υγεια του) αποφαση ειναι οτι μπορει να θελω να πινω 4 ποτα οταν βγαινω, αλλα εξακολουθω και το κανω, γιατι παιρνω απολαυση.

Περι straw man επιχειρηματων.... Δεν μας βγηκε το θεωρημα με τα αμαξια και το γυρισαμε στα ποτα.

Οποτε συμφωνα με οσα μας γραφεις στο παρον τοπικ για αμαξια, ποτα και ξενυχτια, κακη οικονομικη αποφαση ειναι να κανει καποιος οικογενεια γιατι αυξανονται τα εξοδα του.

Αυτο που δεν εννοεις να καταλαβεις βεβαια, ειναι πως ουτε η αποφαση για αγορα αυτοκινητου, ουτε η αποφαση για να κανει κανεις οικογενεια, ειναι .... οικονομικες επενδυσεις.... Ειναι αποφασεις με αλλα κριτηρια που δυσκολα θα αντιληφθει συγκεκριμενη κατηγορια ανθρωπων οση προσπαθεια κι αν κανεις να τους το εξηγησεις.

Συνεχισε τωρα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Περι straw man επιχειρηματων.... Δεν μας βγηκε το θεωρημα με τα αμαξια και το γυρισαμε στα ποτα.

Οποτε συμφωνα με οσα μας γραφεις στο παρον τοπικ για αμαξια, ποτα και ξενυχτια, κακη οικονομικη αποφαση ειναι να κανει καποιος οικογενεια γιατι αυξανονται τα εξοδα του.

Αυτο που δεν εννοεις να καταλαβεις βεβαια, ειναι πως ουτε η αποφαση για αγορα αυτοκινητου, ουτε η αποφαση για να κανει κανεις οικογενεια, ειναι .... επενδυσεις.... Ειναι αποφασεις με αλλα κριτηρια που ειναι αδυνατο να αντιληφθει συγκεκριμενη κατηγορια ανθρωπων οση προσπαθεια κι αν κανεις να τους το εξηγησεις.

Συνεχισε τωρα.

 Για δευτερη φορα:

εσυ μιλησες για επενδυσεις και κερδη, οχι εγω:

36 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Αφελες ειναι να βλεπει καποιος το αμαξι ως επενδυση που θα του αποφερει raw κερδος σε ευρω ή που δεν θα του προκαλεσει απωλειες στο ταμειο, και ακομα πιο αφελες να υπολογιζει την αγορα του με αυτο το κριτηριο... Εκτος αν ειναι κανενας μαντράς που ζει απο αυτο.

 

Η τσεπη σε καθε περιπτωση θα πονεσει και κατα την αγορα, και κατα τη συντηρηση και κατα τα ατυχηματα και κατα την μεταπωληση. Καταλαβαινουμε ( ; ) λοιπον ποσο ατοπο ειναι να βλεπουμε την αγορα αμαξιου σαν κτηματομεσιτες που πανε να επενδυσουν σε ενα οικοπεδο για να κερδισουν ή σαν funds που αγοραζει μετοχες μιας εταιρειας και μπαινει καθε μερα να τσεκαρει την πορεια της...

Οσοι δεν μπορουν να ατιληφθουν τα παραπανω και συνεχιζουν να αναζητουν μακροπροθεσμα οικονομικα ωφελη απο το αμαξι του, ειναι μια χαρα και τα ΜΜΜ, καλυτερα να συνεχισουν ετσι και να παψουν να συμβουλευουν αυτους που ξερουν τι θελουν...

Οταν καποιος δεν μπορει να σκεφτει λογικα επιχειρηματα, ειναι λογικο να καταφευγει σε straw man επιχειρηματα και να μιλα για 'επενδυση' και 'κερδος σε ευρω' κατι που δεν ειπωθηκε απο κανεναν.
 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, haHa είπε

 Για δευτερη φορα:

εσυ μιλησες για επενδυσεις, οχι εγω. 

Οταν καποιος δεν μπορει να σκεφτει λογικα επιχειρηματα, ειναι λογικο να καταφευγει σε straw man επιχειρηματα και να μιλα για 'επενδυση' και 'κερδος σε ευρω' κατι που δεν ειπωθηκε απο κανεναν.
 

Οι ποσοστιαιες αναλυσεις απομειωσης της αξιας που κανεις εδω και δυο σελιδες, κανουν ξεκαθαρο το πώς αντιλαμβανεσαι και σκεφτεσαι την αγορα αυτοκινητου. Αν η λεξη επενδυση σου δινει τη δυνατοτητα να παιζεις μαζι της για να δημιουργεις εντυπωσεις επειδη απλως δεν την ψελισες (κι ενω τοση ωρα μιλας για οικονομικες αποφασεις), τοτε σου προτεινω να συνεχισεις με τα ποτακια σου (και τα περι οικονομικης ζημιας που αυτα προκαλουν) απο τα οποια ως φαινεται κι απο προηγουμενο σου ποστ, κατι παραπανω γνωριζεις...

Παρ'ολα αυτα απο την μερια μου θα τονισω την ανεκτιμητη αξια φιλων-γνωστων-ξεμπαρκων που σε καθε σου αποφαση ερχονται και σου αναλυουν την οικονομικη της πλευρα λες και εσυ δεν την εχεις σκεφτει ή λες και αποτελει το νο.1 κριτηριο σε καθε αποφαση...

-Γιωργη η γυναικα μου ειναι εγγυος.

-ΟΧΙ, δε σκεφτηκες την οικονομικη ζημια; Σε 20 χρονια θα εχετε απωλεσει και οι δυο σας το 33,4% της μισθοδοσιας σας και το 18,2% των ταμειακων διαθεσιμων. Αν συνυπολογισετε και τους τοκους, οι απωλειες αυξανονται στο 19,6%. Μην προχωρησετε, ριχτε το, και πηγαιντε σε υιοθεσια ουτως ωστε να αποφυγετε τα εξοδα εγγυμοσυνης, μαιευτηρια, βενζινες απο τα πηγαινε ελα στους γιατρους (και οσα αλλα εξοδα μπορει να χρειαστειτε μεχρι τον τοκετο), οπως τα λεει κι o haha στο insomnia! Ξανασκεφτειτε το.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Οι ποσοστιαιες αναλυσεις απομειωσης της αξιας που κανεις εδω και δυο σελιδες, κανουν ξεκαθαρο το πώς αντιλαμβανεσαι και σκεφτεσαι την αγορα αυτοκινητου. Αν η λεξη επενδυση σου δινει τη δυνατοτητα να παιζεις μαζι της για να δημιουργεις εντυπωσεις επειδη απλως δεν την ψελισες (κι ενω τοση ωρα μιλας για οικονομικες αποφασεις), τοτε σου προτεινω να συνεχισεις με τα ποτακια σου (και τα περι οικονομικης ζημιας που αυτα προκαλουν) απο τα οποια ως φαινεται κι απο προηγουμενο σου ποστ, κατι παραπανω γνωριζεις...

Καλη η προσπαθεια για flame και συνεχιζεις να παιζεις με τις λεξεις λεγοντας πραγματα που ουδεποτε ειπωθηκαν για να δημιουργησεις εντυπωσεις.

22 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Παρ'ολα αυτα απο την μερια μου θα τονισω την ανεκτιμητη αξια φιλων-γνωστων-ξεμπαρκων που σε καθε σου αποφαση ερχονται και σου αναλυουν την οικονομικη της πλευρα λες και εσυ δεν την εχεις σκεφτει ή λες και αποτελει το νο.1 κριτηριο σε καθε αποφαση...

 Κανενας δεν ειπε οτι ειναι το no1 κριτηριο σε καθε αποφαση: Αλλο ενα strawman επιχειρημα!

22 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

-Γιωργη η γυναικα μου ειναι εγγυος.

-ΟΧΙ, δε σκεφτηκες την οικονομικη ζημια; Σε 20 χρονια θα εχετε απωλεσει και οι δυο σας το 33,4% της μισθοδοσιας σας και το 18,2% των ταμειακων διαθεσιμων. Αν συνυπολογισετε και τους τοκους, οι απωλειες αυξανονται στο 19,6%. Μην προχωρησετε, αλλωστε θα μπορουσατε καλλιστα να υιοθετησετε ενα παιδακι ουτως ωστε να αποφυγετε τα εξοδα εγγυμοσυνης, μαιευτηρια κλπ. Πολυ πιο ορθη οικονομικη αποφαση, το λεει κι o haha στο insomnia!

Αλλο ενα strawman επιχειρημα!
Αφηνω χωρις σχολιασμο τηνς συγκριση αγορα αυτοκινητου με την γεννηση ενος παιδιου...

 ----------------------

Ολα τα παραπανω προστιθενται σε αυτο:

58 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Τελος απορω πως θεωρουν ορισμενοι δεδομενη την συντομη μεταπωληση εντος 2ετιας-5ετιας και μας κανουν ποσοστιαια αναλυση αξιων κλπ λες και ειναι consultants σε επενδυτικα funds.

Αλλο ενα straw man επιχειρημα που δεν αναφερθηκε βεβαια εδω περι μεταπωλησης στην 2ετια. Αναφερθηκε η αγορα μεταχειρισμενου. Ειναι περιεργο που καποιος δεν μπορει να ξεχωρισει την εννοια της αγορας απο την πωληση.

------------------------

Το καλυτερο σε ολα αυτα ειναι οτι οσο γραφεις, τοσο εκτιθεσαι γιατι καταφευγεις συνεχως σε καινουρια straw man επιχειρηματα και χαρακτηρισμους. Οπως μπορει ο καθενας.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πες πες, κατι θα μεινει. Συνεχισε.

Στο μεταξυ φανταζομαι οτι καταλαβαινεις πως το θεμα μου δεν ειναι να πεισω εσενα (το ανεφερα και παραπανω), αλλα να αντιληφθουν οσοι μας διαβαζουν το νοημα των λεγομενων του ενος και το νοημα του αλλου που σπαμαρει το ιδιο ευφυολογημα 3-4 φορες σε καθε του ποστ νομιζοντας οτι με αυτο απανταει/προσβαλλει/αποδομει/κερδιζει τις εντυπωσεις/whatever. Συνεπως οσα αδυνατεις εσυ να απαντησεις παιρνουν flag "strawman" (ειμαι βεβαιος οτι αρκετα δεν τα καταλαβαινεις καν). Ειναι και αγγλικό, για πολλούς αρκουντως μη κατανοητο για να τους πεισεις οτι ειπες κατι ενδιαφερον και παμε παρακατω.

Στα υπολοιπα λοιπον, που... "απαντας" απλα παιζεις με τις λεξεις νομιζοντας οτι αυτοι που σε διαβαζουν διατηρουν παρομοιες συνηθειες με τις δικες σου. Εκει ειναι και η παγιδα στην οποια πεφτεις, συνεχως.

Θα στο ξαναπω οσο και αν σε ενοχλει. Δεν προσπαθω να πεισω εσενα. Για την ακριβεια δεν με ενδιαφερει επειδη η παρουσια σου στο φορουμ και σε αντιστοιχες συζητησεις ειναι...γνωστη. Ομως η επιχειρηματολογια σου ειναι ακριβως οτι χρειαζομαι για να πιαστω και να δειξω προς αναγνωστες με ποσο αφελη τροπο προσπαθεις να τους χειραγωγησεις προς το σκεπτικο που εχεις στο κεφαλι σου και δεν εχει σχεση με το παρον τοπικ. Ησουν ο χρησιμος δηλαδη.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατά τη γνώμη μου υπάρχει κι άλλος ένας σημαντικός παράγοντας που δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ήδη (δεν διάβασα όλα τα σχόλια). Εν αντιθέσει με το μακρινό παρελθόν, τη σήμερον ημέρα υπάρχει η δυνατότητα της εκτεταμένης παραμετροποίησης ενός καινούριου αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προτιμήσεις του υποψήφιου αγοραστή. 

Παλιότερα διαβάζαμε πέντε φυλλάδια, πηγαίναμε σε μια αντιπροσωπεία, βλέπαμε το διαθέσιμο στοκ, βάζαμε και 2-3 έξτρα από τον κατάλογο (που συνήθως δεν χρειάζονταν εργοστασιακές παρεμβάσεις) και αγοράζαμε αμάξι. Τέλος. 

Σήμερα σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν configurator που δίνει τη δυνατότητα σημαντικού customization με κατασκευή απευθείας στο εργοστάσιο. Πάει να πει εγώ θέλω μεν το τάδε μοντέλο, αλλά παράλληλα θέλω να έχει οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο με αυτάκια στο τιμόνι, πανοραμική οροφή, πορτ μπαγκάζ με ποδοαισθητήρα, τάδε αξεσουάρ μέσα, δείνα έξτρα έξω. Σε κάποια μπορώ να κάνω υποχωρήσεις, άλλα μπορώ να τα τοποθετήσω εκ των υστέρων (όχι πολλά όμως και συχνά όχι χωρίς φασαρία), σε κάποια όμως δεν κάνω βήμα πίσω. 

Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου που η φορολογία λειτουργεί (ακόμα) με τέτοιο τρόπο ο οποίος πρακτικά αποτρέπει την εισαγωγή μοντέλων με πλούσιο εξοπλισμό, είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί σε μεταχειρισμένο κάτι παραπλήσιο στα υποτιθέμενα χούγια μου. Εκεί είναι που το καινούριο αποτελεί σχεδόν μονόδρομο. 

Κατά τ' άλλα είχα διαβάσει από παλιά το δημοφιλές άρθρο του David Bach και νομίζω θα συμφωνήσω μαζί του, όπως και κάθε λογικός άνθρωπος. 

ps: ειδικά στην Ελλάδα η αγορά εισαγόμενων μεταχειρισμένων είναι σχετικά σε παιδική ηλικία με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Παλιότερα (ας πούμε προ 20ετίας) θυμάμαι πως τα αυτοκίνητα έχαναν την αξία τους με πολύ βραδύτερους ρυθμούς. Δεν ήταν σπάνιο να πουλήσεις premium αυτοκίνητο 10 ετών με 200k χιλιόμετρα στο μισό της αρχικής του αξίας. Σήμερα με τις αθρόες εισαγωγές από κάθε γωνιά της Ευρώπης, η κατάσταση έχει αλλάξει. Κάτι πού είναι υπέρ τού καταναλωτή γενικά, αρκεί να υπάρχει ο στοιχειώδης έλεγχος και να μην μπορεί ο κάθε τυχαίος έμπορος να πουλάει σαπάκια με γυρισμένα χιλιόμετρα χωρίς βαρύτατες επιπτώσεις. Με λίγα λόγια τα μεταχειρισμένα πάνε προς το χειρότερο και τα καινούρια προς το ακριβότερο. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...