Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Πες πες, κατι θα μεινει. Συνεχισε.

Στο μεταξυ φανταζομαι οτι καταλαβαινεις πως το θεμα μου δεν ειναι να πεισω εσενα (το ανεφερα και παραπανω), αλλα να αντιληφθουν οσοι μας διαβαζουν το νοημα των λεγομενων του ενος και το νοημα του αλλου που σπαμαρει το ιδιο ευφυολογημα 3-4 φορες σε καθε του ποστ νομιζοντας οτι με αυτο απανταει/προσβαλλει/αποδομει/κερδιζει τις εντυπωσεις/whatever. Συνεπως οσα δεν αδυνατεις εσυ να απαντησεις παιρνουν flag "strawman", ειναι και αγγλικό, για πολλούς και αρκουντως μη κατανοητο για να τους πεισεις οτι ειπες κατι ενδιαφερον και παμε παρακατω.

Στα υπολοιπα που "απαντας" απλα παιζεις με τις λεξεις νομιζοντας οτι αυτοι που σε διαβαζουν διατηρουν παρομοιες συνηθειες με τις δικες σου. Εκει ειναι και η παγιδα στην οποια πεφτεις, συνεχως.

Δεν παιρνουν flag strawman επειδη δεν ειναι δυνατο να απαντησουμε, παιρνουν flag strawman επειδη τα παρουσιαζεις σαν να ειπωθηκαν απο εμενα αλλα ουδεποτε ειπωθηκαν.
Μεχρι λοιπον να κανεις quote που ειπα τα παρακατω, αυτα παραμενουν strawman επιχειρηματα:

28 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Παρ'ολα αυτα απο την μερια μου θα τονισω την ανεκτιμητη αξια φιλων-γνωστων-ξεμπαρκων που σε καθε σου αποφαση ερχονται και σου αναλυουν την οικονομικη της πλευρα λες και εσυ δεν την εχεις σκεφτει ή λες και αποτελει το νο.1 κριτηριο σε καθε αποφαση...

 Κανενας δεν ειπε οτι ειναι το no1 κριτηριο σε καθε αποφαση.

28 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

-Γιωργη η γυναικα μου ειναι εγγυος.

-ΟΧΙ, δε σκεφτηκες την οικονομικη ζημια; Σε 20 χρονια θα εχετε απωλεσει και οι δυο σας το 33,4% της μισθοδοσιας σας και το 18,2% των ταμειακων διαθεσιμων. Αν συνυπολογισετε και τους τοκους, οι απωλειες αυξανονται στο 19,6%. Μην προχωρησετε, αλλωστε θα μπορουσατε καλλιστα να υιοθετησετε ενα παιδακι ουτως ωστε να αποφυγετε τα εξοδα εγγυμοσυνης, μαιευτηρια κλπ. Πολυ πιο ορθη οικονομικη αποφαση, το λεει κι o haha στο insomnia!

 

1 ώρα πριν, BackFromHell είπε

Τελος απορω πως θεωρουν ορισμενοι δεδομενη την συντομη μεταπωληση εντος 2ετιας-5ετιας και μας κανουν ποσοστιαια αναλυση αξιων κλπ λες και ειναι consultants σε επενδυτικα funds.

----------------------

Τα παραπανω, σε συνδυασμο με το παιχνιδι με τις λεξεις που κανεις (που ομως δεν ειπωθηκαν απο εμενα) και σε συνδυασμο με τους χαρακτηρισμους που κανεις δειχνουν πολλα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Λοιπόν παλικάρια η αγορά απλώς μεταχειρισμένου 1-3 ετών δεν αποκλείεται. Η αρχική μου σκέψη πήγαινε πρώτα στο αρχικό budget που είχα στο μυαλό μου (γύρω στα 18 χιλιάρικα όπου το kia ceed χωρούσε τέλεια) και μετά μπήκα μέσα στο ct200h που κυριολεκτικά με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις ως προς το τι αγοράζω με τόσα λεφτά. Όσο καλό για τα λεφτά του είναι το Ceed δεν υπάρχει ουδεμία σχέση με το Lexus. Το ένα είναι ένας τίμιος "κουβάς" και το άλλο είναι πραγματικό πολυτελές αυτοκίνητο έστω και με 8 χρόνια διαφορά. 

Είπαμε ότι εννοείται για το κόστος συντήρησης που, για το Lexus τουλάχιστον, ότι δεν διαφέρει και πολύ από ένα νορμάλ αμάξι. Σίγουρα κάποια πράγματα θα περίμενα ότι βαράνε στο ψαχνό. Ειλικρινά όμως ποιες οι πιθανότητες να πάθεις τέτοια ζημιά; Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά. Το μόνο κόστος θα είναι στις μπαταρίες που θα χρειαστείς κάνα 2.5χιλιαρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Λοιπόν παλικάρια η αγορά απλώς μεταχειρισμένου 1-3 ετών δεν αποκλείεται. Η αρχική μου σκέψη πήγαινε πρώτα στο αρχικό budget που είχα στο μυαλό μου (γύρω στα 18 χιλιάρικα όπου το kia ceed χωρούσε τέλεια) και μετά μπήκα μέσα στο ct200h που κυριολεκτικά με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις ως προς το τι αγοράζω με τόσα λεφτά. Όσο καλό για τα λεφτά του είναι το Ceed δεν υπάρχει ουδεμία σχέση με το Lexus. Το ένα είναι ένας τίμιος "κουβάς" και το άλλο είναι πραγματικό πολυτελές αυτοκίνητο έστω και με 8 χρόνια διαφορά. 

Είπαμε ότι εννοείται για το κόστος συντήρησης που, για το Lexus τουλάχιστον, ότι δεν διαφέρει και πολύ από ένα νορμάλ αμάξι. Σίγουρα κάποια πράγματα θα περίμενα ότι βαράνε στο ψαχνό. Ειλικρινά όμως ποιες οι πιθανότητες να πάθεις τέτοια ζημιά; Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά. Το μόνο κόστος θα είναι στις μπαταρίες που θα χρειαστείς κάνα 2.5χιλιαρο. 

Οταν μιλαμε για μεταχειρισμενο 9 ετων, τα παντα μπορει να βγαλει, ακομα και σκυλια αυτοκινητα οπως το lexus.
Το  καινουριο ceed δεν θα ζητησει σχεδον τιποτα τα επομενα 7 χρονια που θα ειναι εντος εγγυησης, οπως σχεδον τιποτα δεν θα ζητησει και ενα μεταχειρισμενο ceed 6 μηνων με υπολοιπο εγγυησης 6,5 χρονια, αλλα κοστος αγορας 30% κατω απο το καινουριο.

Αντιστοιχα, αφου σου αρεσε το lexus ct200h που ειναι premium μικρομεσαιο, θα κοιταγα για ενα premium μικρομεσαιο τυπου audi a3 / bmw x1, αλλα ~2 ετων.

Προσωπικα τα ~18.000€ για 9 ετων lexus ct200h μου φαινονται παρα πολλα.

-------------

Ερωτηση: το ceed το εχεις κανει test drive?

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, @topos είπε

 

Και λίγα λογια για τα "premium" αυτοκίνητα, σε απλά αναλώσιμα δεν είναι πολύ ακριβότερα.

Το θέμα είναι εάν βγάλουν καμία καλή ζημιά τι κάνεις, κανένα σύστημα μετάδοσης/καμια ηλεκτρική ανάρτηση/εγκέφαλο κοκ.Επιπλεων σε κάποιο ενδεχόμενο μικροσυγκρουσης(ψάξε λίγο πόσο θα κοστίσει μπροστινά μάσκα/προφυλακτήρα στο Lexus και πόσο στο ceed)

Και μια σύγκριση σε 3 αυτοκίνητα(διαφορετικής χρονολογίας), όλα αγορασμενα καινούργια, ολα κανανε ~14 χρόνια με τους ίδιους ιδιοκτητες στην ίδια περιοχη ~με ίδια χλμ(~150.000).

Seat Ibiza, Opel Corsa, BMW 520.

Το πιο ζημιαρικο μακράν ήταν το BMW, μόνο σε αυτό χρειάστηκε αλλαγή εξάτμισης, είχε γίνει αλλαγή στο καπακι κινητηρα, είχε την περισσότερη φθορά στο εσωτερικό του(είχαμε αλλάξει ταπετσαρία στα καθίσματα, κάποια πλαϊνά στις πόρτες είχαν ξεκολλήσει) είχε ξαναβαφτει εξωτερικα.Και είχε διαφορες ιδιοτροπίες στο καντράν του. Τελικά δόθηκε γιατί στα τελειώματα έκαιγε  18lt+/100 και κάνεις μάστορας δεν μπορούσε να το "συνεφέρει"

Το Ibiza είχε βγάλει κάποια θεματακια τα οποία καλύφθηκαν όλα από την αντιπροσωπεια, μια σπασμένη βάση του καθίσματος του οδηγου, καποια θέματα με κεντρικό κλείδωμα του (*2) ,ένα κομπρεσέρ a/c και ένας πολλαπλασιαστης καμενος.Τέλος είχε "ξεφτυσει" το τιμόνι και ραγίσει οι 2 κεντρικοί δακτύλιοι των κεντρικών αεραγωγων(?) -

Το Corsa το μόνο που ζήτησε ήταν κάτι αναρτήσεις πορτμπαγκαζ και εάν δεν κάνω λάθος μια τρόμπα για τους υαλοκαθαριστήρες και το "σαλόνι" όπου ακουμπούσε χέρι έχει φθαρεί(επιλογέας ταχυτήτων/τιμόνι κοκ/χειρόφρενο κοκ)

Προφανώς τα κουβαδάκια δεν είχαν το πάτημα της πισωκουνας, ούτε τους χώρους, ούτε την άνεση αλλά για το 1/4 που κοστισανε βγήκανε πολύ πιο τιμια.

  τα premium είναι σχετικό το κόστος του πχ σε opel,bmw και mercendes είναι πανάκριβα όλα ,σε vag πάμφθηνα με παρόμοια ποιότητα κατασκευής για μένα στα premium.

εκεί που είναι η διαφορά είναι με τους μεγάλους κινητήρες πχ παίρνεις ένα audi a4 με μοτέρ 1500 στα 150 άλογα , θα έχει απλά αναλώσημα στον κινητήρα του ενώ είναι premium απο την άλλη άμα το πάρεις στην έκδοση s4 με v6 350 άλογα ε εκεί θα πληρώνεις αδρά τα σέρβις και το μέσα του θα είναι το ίδιο premium 

7 ώρες πριν, fotisdra είπε

Εγώ τα 800 € του landi renzo τα έκανα απόσβεση σε 8 μήνες και 8 μήνες τώρα έχω κέρδος 80 τουλάχιστον ευρώ τον μήνα σε σχέση με την βενζίνη. Επίσης λάθη γίνονται στις εγκαταστάσεις αλλα συνήθως διορθώνονται άμεσα πριν προλάβουν να κάνουν ζημιά. Το αμάξι μόλις το πάρεις από μετατροπή πρέπει να είναι ίδιο σε συμπεριφορά κινητήρα με πριν. Τελικά είναι η καλύτερη επένδυση που έχω κάνει δεν σκέφτομαι να το πατήσω,δεν σκέφτομαι να το μετακινήσω , χαίρομαι ταξιδακια που αλλιώς θα τα διπλοσκεφτομουν . Βάλτε αέριο να σωθείτε, όχι στον γνωστό γνωστού ή σε αυτόν που κάνει τις περισσότερες διαφημίσεις σε κάποιον καλό και αξιόπιστο μάστορα.

  τι λες τώρα εγώ έβαζα ένα 20άρικο και με 13lt/100 κατανάλωση εντός πόλης έκανα δυο βόλτες και τσούπ έφευγε και τώρα βγάζω 200+ χιλιόμετρα με το 20άρικο παω παω παω και λέω σιγα θα βάλω ένα 20άρικο και θα βγάλει όσα χορτάσω ακόμα,εκτός πόλης πήγα χαλκίδα , ερέτρια γύρο γύρο εκεί 270 χιλιόμετρα συνολικά με 17 ευρώ και 3 άτομα μέσα με χαλαρή οδήγηση.

 έβαλα ένα stag  μια χαρά δουλεύει στα 8 κατοστάρικα και μαζί με το κόστος της εγκατάστασης και τα πάντα θα κάνει απόσβεση 7 χιλιάρικα σε 100.000 χιλιόμετρα!

το υγραέριο είναι λίγο ρίσκο ως προς τον εγκαταστάτη και το αμάξι πχ σε ford κάτι τζιπ συγκεκριμένα έχω ακούσει τα χειρώτερα, για ιαπωνικά λίγα θεματάκια και για γερμανικά/γαλλικά κίχ τίποτα μόνο αν έκανε μαμακια ο εγκαταστάτης.  

επίσης σε συστήματα με άμεσο ψεκασμό είναι πιο  ακριβό το σύστημα και θέλει να ψαχτείς να βρεις συγκεκριμένο να σου κάνει καλύτερη δουλειά απο ότι αν είχες απλό αμάξι με έμμεσου ψεκασμού. 

8 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Και για πόσα χρόνια θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με το Audi A3; Για ακόμα 2-3, ενώ με το KIA θα το έχεις για ακριβώς 7.

είναι τι γουστάρει ο καθένας το audi είναι λέζα αμάξι και το kia πιο ταπεινό σε προφίλ (χωρίς να υπολείπεται σε κάτι μηχανολογικά) αν ο άλλος γουστάρει audi αυτό θα πάρει αν ο άλλος μπαίνει στο αμάξι και λέει πάω στη δουλειά,βάζω τσίτες μουσική , τσιγαράκι καφεδάκι και χαλαρά δεν με νοιάζει αρκεί να με πάει στη δουλειά θα πάρει το κια(και δεν το λέω υποτιμητικά μαγκιά του όποιος το θέλει απλά για να κινείται δεν είναι όλοι άρωστοι με τα αμάξια).

 

Επεξ/σία από georgepppo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Λοιπόν παλικάρια η αγορά απλώς μεταχειρισμένου 1-3 ετών δεν αποκλείεται. Η αρχική μου σκέψη πήγαινε πρώτα στο αρχικό budget που είχα στο μυαλό μου (γύρω στα 18 χιλιάρικα όπου το kia ceed χωρούσε τέλεια) και μετά μπήκα μέσα στο ct200h που κυριολεκτικά με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις ως προς το τι αγοράζω με τόσα λεφτά. Όσο καλό για τα λεφτά του είναι το Ceed δεν υπάρχει ουδεμία σχέση με το Lexus. Το ένα είναι ένας τίμιος "κουβάς" και το άλλο είναι πραγματικό πολυτελές αυτοκίνητο έστω και με 8 χρόνια διαφορά. 

Είπαμε ότι εννοείται για το κόστος συντήρησης που, για το Lexus τουλάχιστον, ότι δεν διαφέρει και πολύ από ένα νορμάλ αμάξι. Σίγουρα κάποια πράγματα θα περίμενα ότι βαράνε στο ψαχνό. Ειλικρινά όμως ποιες οι πιθανότητες να πάθεις τέτοια ζημιά; Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά. Το μόνο κόστος θα είναι στις μπαταρίες που θα χρειαστείς κάνα 2.5χιλιαρο. 

Δεδομενα σε βαθος χρονου το μτχ θα σου ζηταει παραπανω λεφτα.

Αναλογως τι κομματι θα σου κατσει, μπορει να σου ζηταει τις απολυτως τυπικες φθορες που ερχονται με το χρονο/χιλιομετρα (best case scenario) εως να χρειαστει να το πουλησεις συντομα επειδη θα σου βγει ζημιαρικο/ασυμφορο/με σοβαρο προβλημα που δεν συμφερει επισκευης (worst case scenario). Το πιο στατιστικα πιθανο ειναι να πεσεις σε μια ενδιαμεση περιπτωση οπου θα θελει συμμαζεματα εδω κι εκει και θα σου κοστισουν ενα σεβαστο ποσο στον πρωτο χρονο (λαστιχα, τακακια, δισκος-πλατω, ηλεκτρονικα που με το χρονο φθειρονται καταστρεφονται γεωμετρικα σε ζεστα κλιματα σαν της χωρας μας). Ακομα κι αν σου κατσει το best case scenario, επειδη 8 χρονια δεν ειναι καθολου λιγα, ειναι δεδομενο οτι καθε χρονος που θα περναει, καθε χιλιομετρο που θα κανεις θα σου δημιουργει εξοδα περισσοτερα απο το kia.

Αρα θεωρησε δεδομενο οτι σε βαθος χρονου το lexus δεν γινεται να σου κοστισει λιγοτερο απο το kia, οσο αξιοπιστο κι αν ειναι, οσο κι αν εψαξες τα κοστη συντηρησης και διαπιστωσες οτι οι τιμες ανταλλακτικων κλπ δεν απεχουν πολυ (εντυπωση μου κανει αλλα δεν ετυχε να ψαχτω ποτε με lexus ή kia).

Eχοντας αλλαξει πολλα αμαξια, πολλων κατηγοριων και αξιων, επεσα σε καλες επιλογες μτχ, επεσα και σε οχι και τοσο καλες, ειμαι λοιπον σε μια φαση που δεν εχω ορεξη να παιζω κορωνα γραμματα κατι το οποιο θελω να μου κανει μια συγκεκριμενη δουλεια με ασφαλεια και αξιοπιστια. Θελω το πρωι που παω στη δουλεια να ξερω οτι θα παρει μπρος χωρις "μα και μου", θελω επισης οταν παω ενα μεγαλο ταξιδι να μην εχω το νου μου σε τιποτα αναφορικα με το αυτοκινητο πλην των συνηθισμενων ελεγχων που καλο ειναι να γινονται ακομα και σε ολοκαινουργια αμαξια πριν απο ενα ταξιδι. Αν εισαι σε μια φαση που δεν εχεις θεμα με το σεναριο να πηγαινοερχεσαι σε συνεργεια ανα τακτα διαστηματα για μικροφθορες (ή και μεγαλυτερες) κλπ, που να ανησυχεις για ενα θεμα , που να συμβιβαστεις με ενα γνωστο ελαττωμα,  ή σε φαση που αν δε σου κατσει καλα το lexus για οποιοδηποτε λογο , θα ψηθεις να μπεις στη διαδικασια να το πουλησεις και μετα να κανεις νεα ερευνα αγορας και φτου κι απο την αρχη , και αν σε ενδιαφερουν τοσο πολυ τα εξτρα του σε σχεση με το ceed, προχωρα με το lexus. Δεν βλεπω αλλο ιδιαιτερο λογο να μην προτιμησεις το ceed οταν τα λεφτα που ειναι να δωσεις, θα τα δωσεις ετσι κι αλλιως.

Παντως  και ασχετα με τα παραπανω, σε αμαξι που συντομα κλεινει 10ετια δε θα εδινα 5ψηφιο ποσο για κανενα λογο. Ποσο δε μαλλον τοσο πολυ πανω απο 10.000 που σου ζητανε για το lexus.Τα αξιζει/δε τα αξιζει, εγω προσωπικα σε αμαξι 10ετιας δεν δινω τοσα γιατι ειναι αυτονοητο πως οι πιθανοτητες για αρμονικη συνυπαρξη σε βαθος χρονου ΔΕΝ ειναι με το μερος μου. Θα τα εδινα μονο για πολυ συγκεκριμενα μοντελα με τα οποια εχω καψουρα. Υπο την προυποθεση οτι εχω και 2ο αμαξι να κανω τη δουλεια μου καθημερινα κι αυτο θα το εχω και θα του συμπεριφερομαι ακριβως σαν να ειναι η καψουρα μου. Για 1ο αμαξι για να κανω τη δουλεια μου, μπουχτισα με τα μτχ, συμπεριλαμβανομενων αυτων που βγηκανε εξαιρετικες επιλογες. Παλι ομως τα χλμ και τα χρονια ηταν εκει.

ΥΓ. Οποιος σου πει οτι πηρε μτχ και δεν του εβγαλε απολυτως τιποτα ειναι ΜΕΓΑΣ φιδεμπορας, εκτος αν στο "απολυτως τιποτα" εξαιρει τις φθορες χρονου/χιλιομετρων.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας απασχολούσε και εμάς ποσφάτα σχετικό θέμα για το αμάξι της γυναίκας μου να πάμε δηλαδή για καινούργιο φτηνό ή ένα καλό μεταχειρισμένο καθώς πληρώνω ήδη το δικό μου. Τελικά καταλήξαμε και πήραμε ένα Toyota Certified used Rav4 limited του 2016 με 32k miles. Ως Toyota Certified έρχεται με 7 χρόνια ή μέχρι 100κ miles εγγύηση (στο power-train) και είναι γεμάτο μέ ολες τις ανέσεις ως limited.  Δεν γνωρίζω ποιο είναι το αντίστοιχο πρόγραμμα της Toyota στην Ευρώπη αλλά αξίζει να το τσεκάρεις, έχει αντίστοιχο και η Lexus εννοείται. Από $34Κ που έχει ένα καινούργιο Rav4 limited μας ήρθε $25Κ μετά από φόρους κτλ. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην κάνω παραθέσεις. 

1. Όχι, δεν οδήγησα το kia ceed ακόμα, μόνο μέσα μπήκα. 

2. Το κόστος του lexus θα βγει μεταξύ 8 - 12 χιλιάρικα για μοντέλα του 2013/2015 με 100-130κ περίπου χιλιόμετρα. Το lexus μπόρεσα και το έκανα μια γύρα ένα τετράγωνο (Αγγλίας). 

Μεγάλο πράγμα το hybrid. Στην Ελλάδα το αμάξι θα δουλεύει κυρίως κέντρο Θεσσαλονίκης και δυτικά με ένα 30% στην Εγνατία οδό. Μην μου πείτε ότι hybrid παίρνεις και yaris γιατί την άνεση του μικρομεσαίου την θέλω. Έχω σκεφτεί ακόμα και νέα corolla αλλά ακόμα και μεταχειρισμένο θες 20+ χιλιάρικα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Για να μην κάνω παραθέσεις. 

1. Όχι, δεν οδήγησα το kia ceed ακόμα, μόνο μέσα μπήκα.

Το φαντάστηκα, οπότε μονο υποθέσεις μπορείς να κανεις για την συγκριση ποιοτητα κυλισης ενος καινουριου ceed και ενος μεταχειρισμενου ct200h 9 ετων. 

Προσεξε, δεν μιλαω για καμπίνα κλπ, αλλα για ποιοτητα κυλισης που εγραψες οτι υπερεχει το lexus 9ετιας χωρίς να εχεις οδηγήσει το καινούριο ceed. 

---------

Πιστεύω εισαι λιγο biased, γιατι ενθουσιαστηκες απο το alcantara δερμα κλπ και καταληγεις σε αυτο:

1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Ειλικρινά όμως ποιες οι πιθανότητες να πάθεις τέτοια ζημιά; Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά. Το μόνο κόστος θα είναι στις μπαταρίες που θα χρειαστείς κάνα 2.5χιλιαρο. 

Για καθε σχεδον αυτοκίνητο που ειναι στην αγορα μπορείς να πεις το ιδιο: "Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά." 

Δεν σημαίνει οτι δεν θα βγαλει προβλήματα, ειδικα απο την στιγμη που δεν υπαρχει μοντέλο 10+ ετων για να ξέρεις τι μπορει να βγαλει μετα απο μολις 1-2 χρόνια στην κατοχη σου. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβαζοντας τα παραπάνω να κάνω δύο επισημάνσεις:

-Επειδή είναι Lexus (aka Toyota) δεν σημαίνει οτι ισχύει απόλυτα το «δεν σπάει-δεν χαλάει»!

-Ένα καινούριο Ceed μπορεί να είναι σαφώς μοντέρνο αλλά premium δεν θα γίνει.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα η λογική λέει ότι το ceed δεν θα έχει το ραφιναρισμα του lexus (υποθετικά, θα ξέρω σίγουρα τον άλλο μήνα) μιας και αμφιβάλλω ότι θα είναι τόσο καλό όσο το 308 (του 17) ή το golf 7 όπου το lexus σίγουρα είναι καλύτερο και από τα δύο και υποθετικά καλύτερο και από το ceed. Σύμφωνοι ότι ενθουσιαστηκα με το lexus όμως είναι λογικός ο ενθουσιασμός μου δεδομένου την ηλικία του αυτοκινήτου και το πως είναι σήμερα (αυτό που είδα) χώρια το κόστος που ναι μεν δεν είναι λίγο αλλά το δικαιολογείς εύκολα. 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Κοίτα η λογική λέει ότι το ceed δεν θα έχει το ραφιναρισμα του lexus (υποθετικά, θα ξέρω σίγουρα τον άλλο μήνα) μιας και αμφιβάλλω ότι θα είναι τόσο καλό όσο το 308 (του 17) ή το golf 7 όπου το lexus σίγουρα είναι καλύτερο και από τα δύο και υποθετικά καλύτερο και από το ceed. Σύμφωνοι ότι ενθουσιαστηκα με το lexus όμως είναι λογικός ο ενθουσιασμός μου δεδομένου την ηλικία του αυτοκινήτου και το πως είναι σήμερα (αυτό που είδα) χώρια το κόστος που ναι μεν δεν είναι λίγο αλλά το δικαιολογείς εύκολα. 

 

κατσε να αρχισεις να πληρωνεις και τα ανταλακτικα, να δουμε ποσες "δικαιολογιες" θα βρεις :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Κοίτα η λογική λέει ότι το ceed δεν θα έχει το ραφιναρισμα του lexus (υποθετικά, θα ξέρω σίγουρα τον άλλο μήνα) μιας και αμφιβάλλω ότι θα είναι τόσο καλό όσο το 308 (του 17) ή το golf 7 όπου το lexus σίγουρα είναι καλύτερο και από τα δύο και υποθετικά καλύτερο και από το ceed. Σύμφωνοι ότι ενθουσιαστηκα με το lexus όμως είναι λογικός ο ενθουσιασμός μου δεδομένου την ηλικία του αυτοκινήτου και το πως είναι σήμερα (αυτό που είδα) χώρια το κόστος που ναι μεν δεν είναι λίγο αλλά το δικαιολογείς εύκολα. 

Αλλα ραφιναρισμα(που είναι αρκετα αφηρημενο) και αλλο ποιότητα κυλισης που ανεφερες. 

 

Και επαναλαμβάνω : δεν αναφέρομαι σε ανεση καμπίνας, ραφιναρισμα, δερματινα κλπ. Μιλησα για την ποιότητα κυλισης που ανεφερες. 

Εκει ηταν η ένσταση μου,ειδικά πριν το οδηγήσεις. 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ποιότητα κύλισης θεωρώ ότι δεν είναι αυθαίρετα μόνη της. Θεωρώ ότι είναι συλλογή από μερικούς παράγοντες. Στιβαρότητα, "αίσθηση", θέση οδήγησης, ποιότητα καθισμάτων, άνεση, ευκολία οδήγησης, συμπεριφορά σασμάν και ένα κάρο ακόμα. Όλα αυτά λοιπόν συμβάλλουν στην ποιότητα κύλισης προς έλλειψη καλύτερου χαρακτηρισμου. 

3 λεπτά πριν, dasimo είπε

Έχει ρωτήσει ποσό κάνει η αντικατάσταση μπαταρίας για το lexus ? Απορια είναι . ΥΓ είναι καταπληκτικό αμάξι το Lexus . 

Γύρω στα 2.5 χιλιάρικα σύνολο. Περνάνε τις νέες. 

3 ώρες πριν, haHa είπε

Προσωπικα τα ~18.000€ για 9 ετων lexus ct200h μου φαινονται παρα πολλα.

-------------

Και σε εμένα αλλά δεν πληρώνω τόσα. 8-12 χιλιάρικα θα βγει 5-7 ετών μοντέλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Η ποιότητα κύλισης θεωρώ ότι δεν είναι αυθαίρετα μόνη της. Θεωρώ ότι είναι συλλογή από μερικούς παράγοντες. Στιβαρότητα, "αίσθηση", θέση οδήγησης, ποιότητα καθισμάτων, άνεση, ευκολία οδήγησης, συμπεριφορά σασμάν και ένα κάρο ακόμα. Όλα αυτά λοιπόν συμβάλλουν στην ποιότητα κύλισης προς έλλειψη καλύτερου χαρακτηρισμου. 

Δεκτο, απλα αυτο που περιγράφεις δεν είναι ποιότητα κυλισης. 

Επίσης, αναφερες τη συμπεριφορά σασμαν που είναι μακραν το χειρότερο σημειο του lexus ct200h (cvt με rubber band αισθηση) σε σχέση με σχεδον οποιοδήποτε αλλο αυτοκίνητο. Επισης, δεν φημίζεται για την ανεση του το Ct200h,έχει αρκετα σκληρη αναρτηση. 

Γενικότερα, υπάρχει confirmation bias σε αυτα που γραφεις, κατι λογικο από την στιγμή που σε εντυπωσιασε η αισθηση που σου αφησε, τα δερματινα αλκανταρα οπως ειπες κλπ. 

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτο που ειπες, αλλα ισχυει για καθε σχεδον αυτοκίνητο που ειναι στην αγορα: "Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά." 

Δεν σημαίνει οτι δεν θα βγαλει προβλήματα, ειδικα απο την στιγμη που δεν υπαρχει μοντέλο 10+ ετων για να ξέρεις τι μπορει να βγαλει μετα απο μολις 1-2 χρόνια στην κατοχη σου. 

 

 

1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Και σε εμένα αλλά δεν πληρώνω τόσα. 8-12 χιλιάρικα θα βγει 5-7 ετών μοντέλο. 

Αλλαζουν τα δεδομένα που συζηταμε τοτε, αν και η αποκλιση 50% (8-12 χιλιαρικα) δεν βοηθαει για ασφαλη συμπεράσματα. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...