Προς το περιεχόμενο

moneysafe απατη;;; τι γινεται;


jimmyboyk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπερα εχω σχεδον απο τη  πρωτη μερα λειτοργειας την καρτα αυτη.ανα καιρους λειτουργει μετα οχι αλλαζει συνεργατες και τα λεφτα δεσμευονται.αυτην την φορα νομιζω το πραγμα εχει ξεπερασει καθε οριο.απο τον δεκεμβριο εχουν να κανουν μεταφορα στην προπληρωμενη καρτα upay ππυ συνεργαζονται.χτες τους καλεσα γιατι μου εχουν δεσμευμενο ενα μεγαλοοο ποσο απο τον δεμεβριο και ακομα δεν εχουν μεταφερει τα χρηματα μου στην καρτα.σε ερωτηση τι γινεται η απαντηση τους ηταν οτι εχουν μεγαλο ογκο....λολ....3 μηνες σχεδον εχουν δεσμευσει τα χρηματα μου και εχουν μεγαλο ογκο ??? τους ζητησα να μου τα γυρισουν σε λογαριασμο τραπεζης και παλι μου εδωσαν την ιδια απαντηση οτι δεν ξερουν ποτε θα το κανουν.προφανως εχουν δεσμευσει τα χρηματα  του κοσμου και τα επενδυουν η τοκιζουν...το θεμα ειναι οτι δεν τα αποδιδουν στον κατοχο τους η με τον ενα η με τον αλλο τροπο.και ως δια μαγειας σημερα μου μπλοκαραν τον λογαριασμο στην upay χωρις καμια εξηγηση...και η moneysafe τα εχει δεσμευμενα χωρις να μου τα δινει πισω.εγω εκανα ενα μειλ στην http://www.eccgreece.gr/ να δουμε τι θα γινει...εχει καποιος αλλος το ιδιο θεμα;;; 

ΥΓ την σελιδα τους στο φβ την κατεβασαν μετα απο το κραξιμο που τους εριχνε ο κοσμος..και δεν βρισκω οσο και να γκουγκλαρα κανενα thread να μιλαει καποιος για αυτο το θεμα...οποιος εχει το ιδιο θεμα ας γραψει εδω να συντονιστουμε να κινηθουμε αναλογα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε και εγω  περιμενω εδω και 2 μηνες να μου βαλουν τα χρηματα αλλα τιποτα..την ιδια καραμελα καθε μερα στο τηλεφωνο..υπαρχει πολυς κοσμος που περιμενει λεφτα ..η u pay δουλεψε 2 φορες σ εμενα κανονικα και μετα  στο περιμενε..οι ανθρωποι ειναι απλα απατεωνες και αντε να δουμε πως θα ξεμπλεξουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, bergeo είπε

φιλε και εγω  περιμενω εδω και 2 μηνες να μου βαλουν τα χρηματα αλλα τιποτα..την ιδια καραμελα καθε μερα στο τηλεφωνο..υπαρχει πολυς κοσμος που περιμενει λεφτα ..η u pay δουλεψε 2 φορες σ εμενα κανονικα και μετα  στο περιμενε..οι ανθρωποι ειναι απλα απατεωνες και αντε να δουμε πως θα ξεμπλεξουμε..

εμενα αφου εκανα θεμα στο τηλεφωνο την επομενη μου εκλεισαν τον λογαριασμο την upay...εντωμεταξυ ειχα κανει ερωτηση στην upay  αν συνεργαζονται ακομα και ειπαν ναι...και τους απανταω αν σας εχει στειλει γεναρη φλεβαρη η μανεισειφ χρημα στην καρτα αμφιβαλλω.τελευταια φορα που εστειλαν ηταν μεσα δεκεμβρη μετα σταματησαν,κανε αν θες και εσυ καταγγελια στο http://www.eccgreece.gr/ μπας και βγαλουμε ακρη.να μαζευτουν καταγγελιες να ασχοληθουν μαζι τους...θελει μια εξουσιοδοτηση και να γραψεις αναλυτικα τα στοιχεια σου και τα γεγονοτα...μην το αφησεις σε παρακαλω να δουμε που θα παει.εχω ανεβασει την εξουσιοδοτηση

Power-of-Attorney-Ejousiodotisi4773895371057501733.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στειλε μου κατι αλλο να μιλησουμε φιλε η να σου στειλω εγω αν θες.. να μιλησουμε για να δουμε πως θα κινηθουμε..εχω και αλλους που εχουν προβλημα και αν ειναι το κανουμε ολοι μαζι μπας και βγαλουμε ακρη..απο σημερα καποιες εταιριες εβαλαν οριο στο μηνα 20 ευρω καταθεση απο αυτους και απο την instakasa γιατι ειναι δικια τους..η u pay οταν μιλας τα ριχνει sτη moneysafe και οταν παρεις τηλ στη monesafe τα ριχνει στη u pay..καποια τραπεζικα που πηρα  ειδα οτι απο moneysafe πηγανε τα λεφτα στην κυπρο σε μια τραπεζα που τη λενε kennedy μετα πηγαν εθνικη και μετα πειραιως σε μενα λες και ξεπλενουμε λεφτα εδω..παιξαμε κερδισαμε αλλα τα κερδη δεν τα βλεπουμε φιλε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και βλέπω οτι υπάρχουν κι άλλοι στην ίδια κατάσταση με εμένα ας γράψω κι εγώ την εμπειρία μου. Είχα αιτηθεί μεταφορά στην UPaycard απο αρχές Ιανουαρίου 2020 και εν τέλη μπήκαν μετά απο 1.5 μήνα. Μετά απο αυτό πριν απο 3 εβδομάδες ζήτησα να μου μεταφερθούν τα περισσότερα χρήματα του Wallet μου στην τράπεζα όπου και με ενημέρωσαν μέσω τηλεφώνου πως η διαδικασία θα διαρκέσει 5-7 εργάσιμες. Σήμερα κλείνω 3 εβδομάδες που περιμένω και η απάντηση τους στα τηλέφωνα είναι πώς περίεργο που δεν έχουν μπει ακόμα και θα το "προωθήσουν" στο αρμόδιο τμήμα, πράγμα που απλά δεν άλλαξε τίποτα ούτε με ενημέρωσαν για κάτι μετά από αυτό (η επικοινωνία έγινε πριν απο 1 εβδομάδα). Όσο για την UPay, μου έκλεισαν τον λογαριασμό, ζήτησα τον λογο στην Moneysafe, μου ειπαν δεν ξερουμε ρωτα εκεινους, ρωταω εκεινους, μου λενε θα το "προωθήσουμε" στο αρμόδιο τμήμα, περνανε μερικες μερες, ανοιγει ο λογαριασμος, πουθενα η καρτα μου και οσα χρηματα ειχα μεσα τα περασαν στον αντιστοιχο Wallet της UPay. καμια απαντηση σε ερωτηση μου τι εγινε με την καρτα. και μου ηρθε email σημερα οτι σε ενα μηνα θα κλεισει μονιμα ο λογαριασμος μου και να τραβηξω τα χρηματα μου στην τραπεζα. Στο μεταξυ περιμενω και απο μια μεταφορα απο την Moneysafe στην UPay που προφανως δεν ξερω που θα παει εφοσον ο λογαριασμος θα κλεισει και η Moneysafe νιπτει τας χειρας της..... 

Edit: Μετά απο σημερινή επικοινωνια μου με την UPay, με ενημερωσαν πως κλεινουν ολους τους Personal λογαριασμους σε βαθος 1-2 μηνων οποτε και σταματουν να δεχονται εξτρα χρηματα στα Wallets. Στο μεταξυ λενε πως μπορει καποιος να παρει το υπολοιπο του UPay wallet του στην τραπεζα με την απαραιτητη διαδικασια. Το μπαλακι ειναι καθαρα στην Moneysafe.

Επεξ/σία από ArisV19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ρωτησω κατι ασχετο

Βρηκα παραπεταμενη μια moneysafe (ουτε που θυμαμαι γιατι την ειχα πηρα, ισως για κανα στοιχημα αλλα βαρεθηκα να ασχοληθω ) που ληγει σε λιγο καiρο.Ο κωδικος που δινουν στα περιπτερα , οχι καρτα, wallet και τετοια

Αυτo το ματζαφλαρι που μπορει να χρησιμοποιηθει ? Μπορει να φορτωθει σε κανα paypal ? H για αγορα σε site (κανα streaming) για να μην παει τζαμπα το 10ευρο ?

Επεξ/σία από bluesattack
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2020 στις 5:04 ΜΜ, ArisV19 είπε

Μιας και βλέπω οτι υπάρχουν κι άλλοι στην ίδια κατάσταση με εμένα ας γράψω κι εγώ την εμπειρία μου. Είχα αιτηθεί μεταφορά στην UPaycard απο αρχές Ιανουαρίου 2020 και εν τέλη μπήκαν μετά απο 1.5 μήνα. Μετά απο αυτό πριν απο 3 εβδομάδες ζήτησα να μου μεταφερθούν τα περισσότερα χρήματα του Wallet μου στην τράπεζα όπου και με ενημέρωσαν μέσω τηλεφώνου πως η διαδικασία θα διαρκέσει 5-7 εργάσιμες. Σήμερα κλείνω 3 εβδομάδες που περιμένω και η απάντηση τους στα τηλέφωνα είναι πώς περίεργο που δεν έχουν μπει ακόμα και θα το "προωθήσουν" στο αρμόδιο τμήμα, πράγμα που απλά δεν άλλαξε τίποτα ούτε με ενημέρωσαν για κάτι μετά από αυτό (η επικοινωνία έγινε πριν απο 1 εβδομάδα). Όσο για την UPay, μου έκλεισαν τον λογαριασμό, ζήτησα τον λογο στην Moneysafe, μου ειπαν δεν ξερουμε ρωτα εκεινους, ρωταω εκεινους, μου λενε θα το "προωθήσουμε" στο αρμόδιο τμήμα, περνανε μερικες μερες, ανοιγει ο λογαριασμος, πουθενα η καρτα μου και οσα χρηματα ειχα μεσα τα περασαν στον αντιστοιχο Wallet της UPay. καμια απαντηση σε ερωτηση μου τι εγινε με την καρτα. και μου ηρθε email σημερα οτι σε ενα μηνα θα κλεισει μονιμα ο λογαριασμος μου και να τραβηξω τα χρηματα μου στην τραπεζα. Στο μεταξυ περιμενω και απο μια μεταφορα απο την Moneysafe στην UPay που προφανως δεν ξερω που θα παει εφοσον ο λογαριασμος θα κλεισει και η Moneysafe νιπτει τας χειρας της..... 

Edit: Μετά απο σημερινή επικοινωνια μου με την UPay, με ενημερωσαν πως κλεινουν ολους τους Personal λογαριασμους σε βαθος 1-2 μηνων οποτε και σταματουν να δεχονται εξτρα χρηματα στα Wallets. Στο μεταξυ λενε πως μπορει καποιος να παρει το υπολοιπο του UPay wallet του στην τραπεζα με την απαραιτητη διαδικασια. Το μπαλακι ειναι καθαρα στην Moneysafe.

οσο αφορα την upay ...ακομα μεγαλυτερη απατη εδω...τους εχω δωσει οτι λογαριασμο μπορεις να φανταστεις... leo-n24-icard-revolut-monese-paysera..δεν δεχονται σε κανενα να κανω μεταφορα χρηματων εκτος απο πιστωτικο ιδρυμα  που να μην ειναι ονλαιν...οκ  εδωσα την εθνικη τραπεζα...τους ανεβαζω το iban online statement και δεν το δεχονται ουτε αυτο.θελουν εγγραφο στα αγγλικα απο την τραπεζα με ολα τα στοιχεια μου αλλιως δεν το κανουν ( λες και το ονλαιν δεν τα εχει)...και σιγα μην η εθνικη ασχοληθει για αυτο ειναι το online statement.αλλο τροπο να τα βγαλω ειναι λεει με το bitocin.εγω ομως ουτε γνωριζω ουτε εχω λογαριασμο για να τα μεταφερω.εχω ανταλλαξει πανω απο 20 μειλ και ακομα δεν εχω βγαλει ακρη.εσενα σου μετεφερε η upay τα χρηματα σου;

οσο αφορα την moneysafe ακομα εννοειται δεν εχουν κανει κατι...ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ http://www.eccgreece.gr/ οποιος αλλος εχει θεμα με moneysafe / upay μπας και δουνε και αλλες καταγγελιες εκτος απο την δικια μου για να ασχοληθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η upay σημερα μου ανοιξε το λογαριασμο αλλα η καρτα πουθενα και τα λεφτα αφαντα..απατεωνες και οι δυο αλλα δεν μπορει καποια ασφαλεια θα υπαρχει απο καπου δεν γινεται να μας φανε λεφτα..μας κοροιδευουν αλλα για ποσο ακομα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, bergeo είπε

ξερει κανεις να μπορουμε να κινηθουμε νομικα?? 

Μπορείς φυσικά αλλά εχει κόστος. Οπότε αναλογα με το πόσα χρήματα έχασες θα δεις αν σε συμφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια μια απο τα ιδια εδω 1μιση μηνα τωρα με κοροιδεουν...Στελνω εμαιλ στην upay οτι θα τους κανω report τα ριχνουν στην Μoneysafe και το αντιστροφο τι θα κανουμε?????

Μόλις τώρα, freeddommm είπε

Παιδια μια απο τα ιδια εδω 1μιση μηνα τωρα με κοροιδεουν...Στελνω εμαιλ στην upay οτι θα τους κανω report τα ριχνουν στην Μoneysafe και το αντιστροφο τι θα κανουμε?????

Στις 29/2/2020 στις 9:55 ΜΜ, jimmyboyk είπε

εμενα αφου εκανα θεμα στο τηλεφωνο την επομενη μου εκλεισαν τον λογαριασμο την upay...εντωμεταξυ ειχα κανει ερωτηση στην upay  αν συνεργαζονται ακομα και ειπαν ναι...και τους απανταω αν σας εχει στειλει γεναρη φλεβαρη η μανεισειφ χρημα στην καρτα αμφιβαλλω.τελευταια φορα που εστειλαν ηταν μεσα δεκεμβρη μετα σταματησαν,κανε αν θες και εσυ καταγγελια στο http://www.eccgreece.gr/ μπας και βγαλουμε ακρη.να μαζευτουν καταγγελιες να ασχοληθουν μαζι τους...θελει μια εξουσιοδοτηση και να γραψεις αναλυτικα τα στοιχεια σου και τα γεγονοτα...μην το αφησεις σε παρακαλω να δουμε που θα παει.εχω ανεβασει την εξουσιοδοτηση

Power-of-Attorney-Ejousiodotisi4773895371057501733.pdf 103 kB · 8 downloads

Στειλε ακριβως τι να γραψουμε μιας και εσυ τα ξερεις εγω για παραδειγμα ειμαι ασχετος απο αυτα αν μπορεις βοηθησε περισσοτερο κ οπως εβαλες αυτο βαλε και τα υπολοιπα...Κανε εναν μικρο οδηγο αν μπορεις ευχαριστω πολυ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιότιμε/η κύριε/κυρία,

 

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έλαβε το ερώτημά σας, επί του περιεχομένου του οποίου παρακαλούμε να γνωρίζετε τα ακόλουθα:

Για τη φιλική επίλυση διασυνοριακών διαφορών, που έχουν ανακύψει σε σχέση με προϊόν ή υπηρεσία που οι καταναλωτές προμηθεύτηκαν από 
κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας και της Ισλανδίας) άλλο από τον τόπο διαμονής τους, αρμόδιος θεσμός στη χώρα μας είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, που λειτουργεί υπό την εποπτεία της Ανεξάρτητης Αρχής του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία, όπως και με τη διαδικασία υποβολής και εξέτασης παραπόνων μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Κέντρου: https://www.eccgreece.gr/el/european-consumer-centres-network-el/jurisdiction-and-procedure-greek-european-consumer-centre_el/ .

 

Αντιθέτως, για τη φιλική επίλυση διαφορών, που έχουν ανακύψει σε σχέση με προϊόν ή υπηρεσία που οι καταναλωτές προμηθεύτηκαν από εταιρεία η οποία εδρεύει στην Ελλάδα, αρμόδια είναι η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή". Προς διευκόλυνσή σας, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), απ’ όπου μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τον τρόπο υποβολής αναφοράς και επίσης, να προμηθευθείτε το κατάλληλο έντυπο γι’ αυτόν τον σκοπό (επιλογή «Χειρισμός καταγγελιών à Υπόδειγμα αναφοράς»).

 

Επιπλέον, παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι επί καταναλωτικών διαφορών που έχουν ανακύψει στο πλαίσιο συναλλαγών με αλλοδαπούς προμηθευτές, οι οποίοι δεν διαθέτουν έδρα ή τουλάχιστον κάποιο υποκατάστημα στην Ελλάδα ή σε κράτος-μέλος της Ένωσης, τόσο ο Συνήγορος του Καταναλωτή όσο και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Ελλάδας στερούνται αρμοδιότητας να επιληφθούν. Ως έναν εναλλακτικό και, ίσως, αποτελεσματικό τρόπο διευθέτησης διαφορών που εμπίπτουν στην προαναφερόμενη κατηγορία προτείνουμε την επικοινωνία του ενδιαφερόμενου καταναλωτή με το Δίκτυο International Consumer Protection and Enforcement Network (ICPEN). Αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία του εν λόγω Δικτύου μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα : https://www.icpen.org/.

 

Τέλος, σε περίπτωση που δεν είναι δυνατόν να εξακριβωθεί η έδρα της εταιρίας που θέλετε να καταγγείλετε, η υπόθεση εκ φεύγει των αρμοδιοτήτων για συμβιβαστική επίλυση της διαφοράς και εφόσον το επιθυμείτε, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (ταχυδρομική διεύθυνση: Λ.Αλεξάνδρας 173, 11522 Αθήνα, τηλ 11188, Fax 210-6476462, e-mail: [email protected]).
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε πρόσθετη πληροφορία ή τυχόν απαραίτητη διευκρίνιση.

 

Με Εκτίμηση,

ECC-Greece

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...