Προς το περιεχόμενο

Νοθευμενη Βενζινη προκαλεσε 800€ ζημια...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, eMike είπε

Ε πες μας ότι είπες τη μπαρούφα σου και δεν έχεις να το μαζέψεις.... Και άσε τα troll...

Πετάγεστε λέτε την εξυπνάδα να το παίξετε γνώστες και μετά πουλάτε υφάκι και άποψη.

Αχ πως με κατάλαβες!

Άντε καλό ΠΣΚ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Να σημειωθεί ότι δεν είχε ανάψει κανένα λαμπάκι στο καντράν, μέχρι λίγο πριν φτάσω στο συνεργείο (όπου άναψαν όλα μαζί σα βεγγαλικά), στο διαγνωστικό δε φάνηκε πρόβλημα με κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου, ούτε και κάποιο πρόβλημα μέσα στη μηχανή όταν κοίταξαν. Επίσης μιλάμε για αυτοκίνητο 3ετίας με 45.000χλμ. Το ντεπόζιτο άδειασε, καθάρισαν τα μπεκ τα οποία ήταν ασυνήθιστα βρώμικα για αυτοκίνητο με 45.000 χλμ, δεν έγινε καμιά αντικατάσταση εξαρτήματος πουθενά και με νέο καύσιμο λειτουργούσε κανονικά.  Εξήγησέ μου σε παρακαλώ τι άλλο μπορεί να φταίει, αφού δηλώνεις και σίγουρος για την καθαρότητα του καυσίμου (άρα και γνώστης για τη μηχανολογία των οχημάτων)

Δηλώνω σίγουρος ότι αν το καύσιμο που έβαλες στο συγκεκριμένο πρατήριο ήταν νοθευμένο, το πρόβλημα θα έβγαινε πολύ πριν τα 80 χιλιόμετρα.

Ό,τι και αν συνέβη, προυπήρχε και απλά εμφανίστηκε.

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Αχ πως με κατάλαβες!

Άντε καλό ΠΣΚ!

Οποτε θέλεις εδώ είμαστε να μας πεις πως ένα πρατήριο νοθεύει τη βενζίνη Δευτέρα και την Τρίτη είναι καθαρός.

Περιμένουμε...να γελάσουμε όλοι μαζί..

Καλό ΠΣΚ και σε σένα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, eMike είπε

Δηλώνω σίγουρος ότι αν το καύσιμο που έβαλες στο συγκεκριμένο πρατήριο ήταν νοθευμένο, το πρόβλημα θα έβγαινε πολύ πριν τα 80 χιλιόμετρα.

Ό,τι και αν συνέβη, προυπήρχε και απλά εμφανίστηκε.

Προυπήρχε…και μετά μετά εμφανίστηκε…και μετά εξαφανίστηκε. Χαχαχαχαχα…. Πίστευα ότι θα άκουγα μια τεκμηριωμένη άποψη για την υπαιτιότητα της βλάβης (αφού δήλωνες τόσο σίγουρος για την καθαρότητα του καυσίμου) αλλά ακούω για κάποιο αόριστο πρόβλημα που προυπήρχε και ξαφνικά ωρίμασε και εμφανίστηκε! Χαχαχαχαχα! Ξέρεις κάτι…ίσως και να χρειάζονται κάποια χιλιόμετρα (περισσότερα από 5-10) στην τελική με νοθευμένο καύσιμο για να βουλώσουν τα μπεκ και να σταματήσουν να ψεκάζουν επαρκώς τον κινητήρα….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Προυπήρχε…και μετά μετά εμφανίστηκε…και μετά εξαφανίστηκε. Χαχαχαχαχα…. Πίστευα ότι θα άκουγα μια τεκμηριωμένη άποψη για την υπαιτιότητα της βλάβης (αφού δήλωνες τόσο σίγουρος για την καθαρότητα του καυσίμου) αλλά ακούω για κάποιο αόριστο πρόβλημα που προυπήρχε και ξαφνικά ωρίμασε και εμφανίστηκε! Χαχαχαχαχα! Ξέρεις κάτι…ίσως και να χρειάζονται κάποια χιλιόμετρα (περισσότερα από 5-10) στην τελική με νοθευμένο καύσιμο για να βουλώσουν τα μπεκ και να σταματήσουν να ψεκάζουν επαρκώς τον κινητήρα….

Την τεκμηριωμένη απάντηση σου την έδωσε ο αρμόδιος φορέας που έλεγξε το πρατήριο... Αλλά την αγνόησες επιδεικτικά και τραβάς δικό σου δρόμο..

Εδώ κάνουμε κουβέντα δεν είμαστε συνεργείο...

 

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι, όπως και να'χει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, eMike είπε

Την τεκμηριωμένη απάντηση σου την έδωσε ο αρμόδιος φορέας που έλεγξε το πρατήριο... Αλλά την αγνόησες επιδεικτικά και τραβάς δικό σου δρόμο..

Εδώ κάνουμε κουβέντα δεν είμαστε συνεργείο...

 

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι, όπως και να'χει.

 

Θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά η τεκμηριωμένη απάντηση απέχει πολύ από μια απάντηση «κάναμε έλεγχο και τα βρήκαμε όλα εντάξει». Η τεκμηριωμένη απάντηση αναφέρει συγκεκριμένο δείγμα καυσίμου, σύγκρισή του με τις απαραίτητες προδιαγραφές και συγκεκριμένη αναφορά για τα αποτελέσματα της σύγκρισης. Ούτε καν μου ανέφεραν αν έλεγξαν δείγμα καυσίμου της ημέρας που ανεφοδιάστηκα (που υποτίθεται κρατάει το πρατήριο) ή της ημέρας που έκαναν έλεγχο. Επιπλέον, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποδείξει πολλάκις την αξία τους και την αμεροληψία τους, ιδίως όταν οι καταγγελίες αφορούν τα μεγάλα ψάρια (να σημειωθεί ότι ιδιοκτήτης του πρατηρίου είναι θυγατρική εταιρεία του διυλιστηριου που τους προμηθεύει, αρά μιλάμε ότι ο «βενζινάς» είναι ο ίδιος ο «πετρελαιάς»). Συνεπώς έχω κάθε λόγω να αμφισβητώ την αξία του ελέγχου (αν και εφόσον έγινε). Όταν δε το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάποιο εξάρτημα, η υποψία γίνεται στη συνείδηση βεβαιότητα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην υπόθεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά η τεκμηριωμένη απάντηση απέχει πολύ από μια απάντηση «κάναμε έλεγχο και τα βρήκαμε όλα εντάξει». Η τεκμηριωμένη απάντηση αναφέρει συγκεκριμένο δείγμα καυσίμου, σύγκρισή του με τις απαραίτητες προδιαγραφές και συγκεκριμένη αναφορά για τα αποτελέσματα της σύγκρισης. Ούτε καν μου ανέφεραν αν έλεγξαν δείγμα καυσίμου της ημέρας που ανεφοδιάστηκα (που υποτίθεται κρατάει το πρατήριο) ή της ημέρας που έκαναν έλεγχο. Επιπλέον, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποδείξει πολλάκις την αξία τους και την αμεροληψία τους, ιδίως όταν οι καταγγελίες αφορούν τα μεγάλα ψάρια (να σημειωθεί ότι ιδιοκτήτης του πρατηρίου είναι θυγατρική εταιρεία του διυλιστηριου που τους προμηθεύει, αρά μιλάμε ότι ο «βενζινάς» είναι ο ίδιος ο «πετρελαιάς»). Συνεπώς έχω κάθε λόγω να αμφισβητώ την αξία του ελέγχου (αν και εφόσον έγινε). Όταν δε το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάποιο εξάρτημα, η υποψία γίνεται στη συνείδηση βεβαιότητα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην υπόθεση

Καλά οι ίδιες πετρελαϊκές δεν έχουν κανένα συμφέρον να κάνουν τέτοια κόλπα στα πρατήρια με το σήμα τους (το γνωρίζω εκ των έσω από φιλικό μου πρόσωπο που δουλεύει στον έλεγχο ποιότητας αντίστοιχης εταιρείας)...τουναντίων και ίσα-ίσα που τα κυνηγάνε κι όλας!

Στα εταιρικά είναι ακόμη πιο δύσκολο να γίνουν τέτοιες μαϊμουδιές όμως υπάρχουν διαχειριστές πρατηρίων που παίρνουν το ρίσκο να τα μαγειρέψουν οι ίδιοι για να βγάλουν το κάτι παραπάνω και φυσικά μόλις γίνουν αντιληπτοί παίρνουν πόδι!

Μέχρι τότε όμως μπορεί να γίνει η ζημιά σε κάποιους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά η τεκμηριωμένη απάντηση απέχει πολύ από μια απάντηση «κάναμε έλεγχο και τα βρήκαμε όλα εντάξει». Η τεκμηριωμένη απάντηση αναφέρει συγκεκριμένο δείγμα καυσίμου, σύγκρισή του με τις απαραίτητες προδιαγραφές και συγκεκριμένη αναφορά για τα αποτελέσματα της σύγκρισης. Ούτε καν μου ανέφεραν αν έλεγξαν δείγμα καυσίμου της ημέρας που ανεφοδιάστηκα (που υποτίθεται κρατάει το πρατήριο) ή της ημέρας που έκαναν έλεγχο. Επιπλέον, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποδείξει πολλάκις την αξία τους και την αμεροληψία τους, ιδίως όταν οι καταγγελίες αφορούν τα μεγάλα ψάρια (να σημειωθεί ότι ιδιοκτήτης του πρατηρίου είναι θυγατρική εταιρεία του διυλιστηριου που τους προμηθεύει, αρά μιλάμε ότι ο «βενζινάς» είναι ο ίδιος ο «πετρελαιάς»). Συνεπώς έχω κάθε λόγω να αμφισβητώ την αξία του ελέγχου (αν και εφόσον έγινε). Όταν δε το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάποιο εξάρτημα, η υποψία γίνεται στη συνείδηση βεβαιότητα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην υπόθεση

Δειγμα την μέρα που ανεφοδιαστηκες; Ποιος σου είπε ότι κρατάνε δείγμα απο κάθε μέρα;

Μπορούσες να ζητήσεις να βρίσκεται και δικός σου ειδικός μαζί,δεν φαντάζομαι να μην επιτρέπεται.

Αυτο που σου είπα για το συνεργείο το έχεις ρωτήσει;Αν σου υπογράφει υπευθυνα ότι εφταιγε το καυσιμο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Χτες μετακόμισα Μυτιλήνη όπου ήρθα μόνιμα για δουλειά.και καθώς τα λεφτά δεν περισσεύουν ήρθε και αυτό να με τελειωσει. σταματησα  στην shell να βάλω πετρέλαιο το λαμπάκι είχε ανάψει πορτοκαλί.μολις βάζω 25 ευρώ το αράζω και πάω να πιω καφέ.μετα από κάνα δίωρο βάζω μπροστά να πάω να κατεβάσω τα πράγματα στο καινούργιο σπίτι όπου είχα κλείσει ήταν κάνα 15 λεπτό από εκεί.μολις βάζω μπροστά η μηχανή έκανε σαν τρακτέρ άναψε ένα λαμπάκι της μηχανής και όλο μου έσβηνε στον δρόμο πατούσα γκάζι δλδ και μου έσβηνε το πάω σε έναν μάστορα που βρήκα.και μου λέει είναι τα μπεκ και η αντλία πίεσης και πρέπει να τα στείλουμε Αθήνα για επισκευή! Του λέω μόλις έβαλα πετρέλαιο το έκανε αυτό μου λέει είναι τα μπεκ και μου ζητάει 500 ευρώ.μπορει ρε παιδιά να με βοηθήσει κάποιος τι στο καλό γίνεται? Άραγε φταιει το καύσιμο,η θέλει να τσελωσει 500 ευρώ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά η τεκμηριωμένη απάντηση απέχει πολύ από μια απάντηση «κάναμε έλεγχο και τα βρήκαμε όλα εντάξει». Η τεκμηριωμένη απάντηση αναφέρει συγκεκριμένο δείγμα καυσίμου, σύγκρισή του με τις απαραίτητες προδιαγραφές και συγκεκριμένη αναφορά για τα αποτελέσματα της σύγκρισης. Ούτε καν μου ανέφεραν αν έλεγξαν δείγμα καυσίμου της ημέρας που ανεφοδιάστηκα (που υποτίθεται κρατάει το πρατήριο) ή της ημέρας που έκαναν έλεγχο. Επιπλέον, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποδείξει πολλάκις την αξία τους και την αμεροληψία τους, ιδίως όταν οι καταγγελίες αφορούν τα μεγάλα ψάρια (να σημειωθεί ότι ιδιοκτήτης του πρατηρίου είναι θυγατρική εταιρεία του διυλιστηριου που τους προμηθεύει, αρά μιλάμε ότι ο «βενζινάς» είναι ο ίδιος ο «πετρελαιάς»). Συνεπώς έχω κάθε λόγω να αμφισβητώ την αξία του ελέγχου (αν και εφόσον έγινε). Όταν δε το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή λειτουργεί κανονικά, χωρίς να έχει αλλαχθεί κάποιο εξάρτημα, η υποψία γίνεται στη συνείδηση βεβαιότητα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην υπόθεση

Εγώ σου λέω ότι κατά 95% είναι όπως τα λες. Δε συμφωνώ με τον eMike που είναι βέβαιος ότι θα εμφανιζόταν το πρόβλημα πολύ πριν τα 80 χιλιόμετρα, πιο πολύ επειδή δηλώνει σίγουρος.

Αυτό που δείχνεις να μην καταλαβαίνεις, είναι ότι δεν μπορείς να αποδείξεις τίποτα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ ότι δεν μπορώ να αποδείξω αυτά που λεώ. Το κατανοώ απόλυτα. Δεν μπήκα σε αυτό το φόρουμ για να αποδείξω τη νόθευση του καυσίμου. Να ξεμπροστιάσω την ΚΕΔΑΚ και το Υπουργείο θέλω που ασχολήθηκαν τόσο πρόχειρα με την καταγγελία μου. Που με ξεπέταξαν με ένα email «πραγματοποιήθηκε έλεγχος στο πρατήριο στις τάδε του μηνός και δεν βρέθηκαν παρατυπίες». Έχουν φροντίσει άλλωστε να μην είμαστε σε θέση να αποδείξουμε τίποτα ως καταναλωτές…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν  βαζεις καυσιμο δεν καιγεται πρωτα το παλιό και μετά πας στο φρέσκο,ανακατευεται όλο μαζί.

Οταν καθαρίζεις το ρεζερβουαρ αδειάζεις  ότι υπάρχει μεσα και απο παλιά,ποτε δεν αδειάζει τελειως το καυσιμο ,παντα η αντλία τραβάει απο πιο ψηλα.

Απο μυρωδιές κλπ δεν βγαίνει πόρισμα.

Το δικό σου δείγμα δεν έχει καμία υπόσταση γιατί δεν έχει συλλεχθεί σύννομα.Μπορεί να το έχει μολύνει κάποιος κακόβουλα.

Τα συνεργεία ως και για καμένη λάμπα τα πρατηρια κατηγορουν.

Bottom line  δεν φουλάρουμε σε αγνωστα πρατηρια,αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη δεν βάζουμε καυσιμο σε αγνωστο πρατήριο.Ο βενζινάς πρέπει να είναι πολύ βλακας για να νοθευει με κατι που κανει ζημιά και τον προδίδει τόσο ευκολα.Υπάρχουν και τέτοιοι.

 

αυτό ήθελα να γράψω και εγώ,

τα συνεργεία πλέον μόνο για καμένες λάμπες δεν τα ρίχνουν στο καύσιμο. Άπειρα τα σκηνικά που τα ρίχνουν στο καύσιμο και μετά από σχετική πίεση αρχίζουν τις αερολογίες του τύπου ε καλά μπορεί να ήταν αστοχία υλικού, μπορεί να χάλασε, μπορεί ήταν η ώρα του κλπ.

φυσικά υπάρχουν απατεώνες πρατηριούχοι. Όχι όμως στο ποσοστό που παρουσιάζεται. Όπως τα γράφουν εδώ στο φόρουμ μερικοί, πιο εύκολα θα κερδίζαμε το τζόκερ παρά θα βρίσκαμε νόμιμο πρατήριο. Επειδή με τον χώρο και τους επαγγελματίες του έχω επαφή, έχω να πω ότι είναι όπως όλοι οι επαγγελματικοί χώροι στην Ελλάδα, αρκετοί τίμιοι και μερικοί απατεώνες που χαλάνε την πιάτσα. Απλά το καύσιμο έχει την ιδιομορφία να μην το βλέπεις και δεν ξέρεις τι γίνεται όποτε είναι εύκολος στόχος. Και επίσης εννοείται ότι η πλειοψηφία των κλεφτών κλέβει στην τρόμπα. Ελάχιστοι ασχολούνται με νοθείες. Σιγά μην το παίξουν χημικοί. Τώρα αν πέσεις σε ναυτιλιακό ή τίποτα τέτοιο ε λογικό είναι να την ακούσει το αυτοκίνητο σου από την χαμηλή ποιότητα.

Επίσης δεν παίζει να υπάρχει ένα πρατήριο στην Ελλάδα που να καθαρίζει τις δεξαμενές του. Ούτε ένα, τόσο σχετικοί είναι αυτοί που τα λένε. Δεξαμενές καθαρίζονται όταν αλλάζει ιδιοκτησία το πρατήριο ή όταν αλλάζεις καύσιμο στην δεξαμενή (και αυτό αν είναι από πετρέλαιο σε βενζίνη ή το αντίστροφο, αν είναι από πχ 95αρα σε 100 δεν καθαρίζεται). Αλλιώς και καμιά εικοσαετία να περάσει έτσι μένουν. Και εννοείται ούτε τα βυτία καθαρίζονται. Αν έπρεπε θα το ζητούσαν τα διυλιστήρια όταν μπαίνεις για φόρτωση όπως το ζητάνε πχ στα γαλατάδικα. Ο χώρος δυστυχώς βρίθει μύθων και εικασιών και η φύση του προϊόντος τα ενισχύει καθότι όπως είπαμε, δεν το βλέπεις.

Επεξ/σία από for4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Δειγμα την μέρα που ανεφοδιαστηκες; Ποιος σου είπε ότι κρατάνε δείγμα απο κάθε μέρα;

Κρατάνε δείγμα από τις παραλαβές τους, και είναι υποχρεωμένοι να το κρατήσουν για κάποιες μέρες (νομίζω 10, μπορεί να κάνω και λάθος) από τον νόμο.
Αλλά άντε βγάλε άκρη, σε ποια αντλία είχες εφοδιαστεί εσύ, από ποια δεξαμενή τροφοδοτείται, και να πάει ο ελεγκτής να ελέγξει, τί...το καθαρό δείγμα που έχει κρατήσει από το βυτίο; Η νοθεία, γίνεται μετά...
Δεν βγαίνει άκρη, έτσι...Θα μπορούσε να έχει ρίξει ο πελάτης μετά το φουλάρισμα, οτιδήποτε από αυτές τις αηδίες τα ενισχυτικά που κυκλοφορούν στο εμπόριο, και να του βγάλει πρόβλημα... οτιδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ο πρατηριούχος. Γι' αυτό είναι σημαντικό να γίνονται αρκετοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι στις αντλίες για την σωστή μέτρηση, και στα καύσιμα για την ποιότητά τους, σε πιστοποιημένα εργαστήρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, for4 είπε

αυτό ήθελα να γράψω και εγώ,

τα συνεργεία πλέον μόνο για καμένες λάμπες δεν τα ρίχνουν στο καύσιμο. Άπειρα τα σκηνικά που τα ρίχνουν στο καύσιμο και μετά από σχετική πίεση αρχίζουν τις αερολογίες του τύπου ε καλά μπορεί να ήταν αστοχία υλικού, μπορεί να χάλασε, μπορεί ήταν η ώρα του κλπ.

φυσικά υπάρχουν απατεώνες πρατηριούχοι. Όχι όμως στο ποσοστό που παρουσιάζεται. Όπως τα γράφουν εδώ στο φόρουμ μερικοί, πιο εύκολα θα κερδίζαμε το τζόκερ παρά θα βρίσκαμε νόμιμο πρατήριο. Επειδή με τον χώρο και τους επαγγελματίες του έχω επαφή, έχω να πω ότι είναι όπως όλοι οι επαγγελματικοί χώροι στην Ελλάδα, αρκετοί τίμιοι και μερικοί απατεώνες που χαλάνε την πιάτσα. Απλά το καύσιμο έχει την ιδιομορφία να μην το βλέπεις και δεν ξέρεις τι γίνεται όποτε είναι εύκολος στόχος. Και επίσης εννοείται ότι η πλειοψηφία των κλεφτών κλέβει στην τρόμπα. Ελάχιστοι ασχολούνται με νοθείες. Σιγά μην το παίξουν χημικοί. Τώρα αν πέσεις σε ναυτιλιακό ή τίποτα τέτοιο ε λογικό είναι να την ακούσει το αυτοκίνητο σου από την χαμηλή ποιότητα.

Επίσης δεν παίζει να υπάρχει ένα πρατήριο στην Ελλάδα που να καθαρίζει τις δεξαμενές του. Ούτε ένα, τόσο σχετικοί είναι αυτοί που τα λένε. Δεξαμενές καθαρίζονται όταν αλλάζει ιδιοκτησία το πρατήριο ή όταν αλλάζεις καύσιμο στην δεξαμενή (και αυτό αν είναι από πετρέλαιο σε βενζίνη ή το αντίστροφο, αν είναι από πχ 95αρα σε 100 δεν καθαρίζεται). Αλλιώς και καμιά εικοσαετία να περάσει έτσι μένουν. Και εννοείται ούτε τα βυτία καθαρίζονται. Αν έπρεπε θα το ζητούσαν τα διυλιστήρια όταν μπαίνεις για φόρτωση όπως το ζητάνε πχ στα γαλατάδικα. Ο χώρος δυστυχώς βρίθει μύθων και εικασιών και η φύση του προϊόντος τα ενισχύει καθότι όπως είπαμε, δεν το βλέπεις.

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι μπορεί να έφταιξε η φθορά ή η αστοχία του υλικού, αν είχε χαλάσει κάτι και το άλλαζαν. Εδώ δε μιλάμε για αλλαγή σε εξάρτημα. Μιλάμε για απλό άδειασμα του ντεπόζιτου και καθάρισμα των βουλωμένων μπεκ. Το αυτοκίνητο είναι 3τίας, κάνει τα σερβις στην ώρα τους και το τελευταίο έγινε πριν 2 μήνες. Ψάχνω να βρω άλλη αιτία για το συμβάν και δε μπορώ… Το ξαναλέω, μπορεί να ταν και τυχαίο, μπορεί όχι, από τη στιμή που και άλλα πρατήρια με το συγκεκριμένο σήμα έχουν κατηγορηθεί από πολλους στην περιοχή. Το πρόβλημά μου είναι περισσότερο με την προχειρότητα του ελέγχου από το αρμόδιο υπουργειο, προχειρότητα που φαντάζομαι ότι δείχνουν σε όλες τις καταγγελίες με συνέπεια την ροπή αρκετών πρατηριούχων σε παρατυπίες (ηθελημένες ή μη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, kamarakos είπε

προχειρότητα που φαντάζομαι ότι δείχνουν σε όλες τις καταγγελίες με συνέπεια την ροπή αρκετών πρατηριούχων σε παρατυπίες (ηθελημένες ή μη)

Δυστυχώς στη φαντασία θα μείνεις ,όπως οι περισσότεροι , μιας και δε γνωρίζουμε

Βέβαια την καλύτερη κίνηση έκανες μιας και καλό είναι να μαζεύονται καταγγελίες .

Αξιολογήσεις google κτλ κάπως βοηθάνε επίσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το βυτίο πάει στο βενζινάδικο, κρατάνε δείγμα στην άκρη για να ξέρουν πώς ήταν το προηγούμενο μείγμα. 

Οι δεξαμενές δεν αδειάζουν ποτέ. Έχουν ένα όριο που μόλις φτάσει εκεί δεν τραβάει. Δε θυμάμαι το ποσοστό τους. Αν είχε νοθεύσει θα φαινόταν στο μείγμα. 

Αν βάζετε πετρέλαιο και το αφήνετε καιρό μέσα, πιάνει μύκητες γιατί είναι και βιοντιζελ σε ποσοστό μέσα. Είναι λευκή γλίτσα που θα φανεί αν βγάλεις το ντεπόζιτο. 

Να προτιμάτε να βάζετε κάπου σταθερά το super πετρέλαιο και θα δείτε τεράστια διαφορά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...