Προς το περιεχόμενο

Νοθευμενη Βενζινη προκαλεσε 800€ ζημια...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα αναφέρω και εγώ το ατυχές μου περιστατικό (που μου κόστισε 400 ευρώ περίπου) και θα διαφωνήσω με τους φίλους που λένε ότι αν κάνεις καταγγελία για νοθεία το ΣΔΟΕ ή η ΚΕΔΑΚ ή ο ΧΨΖ εκδικητής θα τιμωρήσει τον κακό βενζινά. Από προσωπική μου εμπειρία...δε θα του κάνει τίποτα (για να μη πω κάτι πιο άκομψο). Πριν από 3 βδομάδες με ντεπόζιτο γεμάτο στο 25%, έβαλα βενζίνη (γέμισμα ντεπόζιτου) σε πρατήριο χρώματος πορτοκαλί-κόκκινο και σήμα κάτι που μοιάζει με όστρακο θάλασσας (καταλάβατε όλοι τη μάρκα) στα βριλήσσια. Μετά από 3 ημέρες λίγων χιλιομέτρων, την 4 ημέρα ξαφνικά το αμάξι άρχισε να μην έχει επιτάχυνση και στο ρελαντί να υπάρχει έντονος τρανταγμός και θόρυβος από τη μηχανή (ρετάρισμα). Από το συνεργείο σε επικοινωνία μου είπαν ότι μάλλον είναι από νοθευμένο καύσιμο. Μετά κόπων κ βασάνων κατάφερα να το πάω στο συνεργείο, όπου και πλέον (είχε καταναλωθεί πλέον το όποιο παλιό καύσιμο υπήρχε και πλέον ήταν σχεδόν γεμάτο με το νοθευμένο) το αμάξι δεν προχώραγε ούτε μέτρο. Αφού άδειασαν το ντεπόζιτο και καθάρισαν τον κινητήρα (350 ευρώ κόστος + 50 ευρώ για νέο καύσιμο), το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Μου έδωσαν μάλιστα και δείγμα από τη σάπια βενζίνη, η οποία ήταν πολύ πιο σκούρα από την κανονική και με τρομερά έντονη μυρωδιά. Μόλις βεβαιώθηκα λοιπόν για το νοθευμένο καύσιμο προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (με σημείωση ότι θέτω στη διάθεσή τους το δείγμα του καυσίμου όπως και την απόδειξη πώλησης του καυσίμου και τις εργασίες από το συνεργείο), ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων. Προχτές μου ήρθε απλά μια απάντηση από το υπουργείο ότι πήγε στο πρατήριο η ΚΕΔΑΚ και έκανε έλεγχο πριν 4 ημέρες και τα βρήκε όλα καλά! Ούτε που μου ζήτησαν να εξετάσουν το δείγμα που έχω, ούτε που μου ζήτησαν τα παραστατικά για να πιστοποιήσουν τη ζημιά που έπαθα...Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν αθώος ο κατηγορούμενος ο οποίος συνεχίζει να πουλάει ότι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος!

Εντάξει και να σου ζητούσαν το δείγμα, δεν γίνεται να πιστοποιηθεί ότι ήταν από το συγκεκριμένο πρατήριο. Αυτός είναι ο λόγος που τα πρατήρια, κατά την παραλαβή τους, κρατάνε σφραγισμένο δείγμα ό,τι πέφτει στην δεξαμενή, με σφραγίδα που αποτυπώνεται και στο τιμολόγιο. Οπότε η εταιρεία οφείλει να είναι εντάξει απέναντί τους, αν κάτι έχει γίνει στο διυλιστήριο ή στον δρόμο υπεύθυνη είναι η εταιρεία. Τώρα ο καταναλωτής τι να κάνει; Να ζητάει σφραγισμένο δείγμα σε κάθε φουλάρισμα, από την αντλία; Μόνο έτσι θα μπορούσε να αποδειχθεί νοθεία, να πάρεις σφραγισμένο δείγμα υπογεγραμμένο από τον βενζινά, από την αντλία του. Αφού του πήγε έλεγχος και τον βρήκαν εντάξει, την γλίτωσε (οι έλεγχοι ξεσκίζουν πάντως, δεν χαρίζονται).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα αναφέρω και εγώ το ατυχές μου περιστατικό (που μου κόστισε 400 ευρώ περίπου) και θα διαφωνήσω με τους φίλους που λένε ότι αν κάνεις καταγγελία για νοθεία το ΣΔΟΕ ή η ΚΕΔΑΚ ή ο ΧΨΖ εκδικητής θα τιμωρήσει τον κακό βενζινά. Από προσωπική μου εμπειρία...δε θα του κάνει τίποτα (για να μη πω κάτι πιο άκομψο). Πριν από 3 βδομάδες με ντεπόζιτο γεμάτο στο 25%, έβαλα βενζίνη (γέμισμα ντεπόζιτου) σε πρατήριο χρώματος πορτοκαλί-κόκκινο και σήμα κάτι που μοιάζει με όστρακο θάλασσας (καταλάβατε όλοι τη μάρκα) στα βριλήσσια. Μετά από 3 ημέρες λίγων χιλιομέτρων, την 4 ημέρα ξαφνικά το αμάξι άρχισε να μην έχει επιτάχυνση και στο ρελαντί να υπάρχει έντονος τρανταγμός και θόρυβος από τη μηχανή (ρετάρισμα). Από το συνεργείο σε επικοινωνία μου είπαν ότι μάλλον είναι από νοθευμένο καύσιμο. Μετά κόπων κ βασάνων κατάφερα να το πάω στο συνεργείο, όπου και πλέον (είχε καταναλωθεί πλέον το όποιο παλιό καύσιμο υπήρχε και πλέον ήταν σχεδόν γεμάτο με το νοθευμένο) το αμάξι δεν προχώραγε ούτε μέτρο. Αφού άδειασαν το ντεπόζιτο και καθάρισαν τον κινητήρα (350 ευρώ κόστος + 50 ευρώ για νέο καύσιμο), το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Μου έδωσαν μάλιστα και δείγμα από τη σάπια βενζίνη, η οποία ήταν πολύ πιο σκούρα από την κανονική και με τρομερά έντονη μυρωδιά. Μόλις βεβαιώθηκα λοιπόν για το νοθευμένο καύσιμο προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (με σημείωση ότι θέτω στη διάθεσή τους το δείγμα του καυσίμου όπως και την απόδειξη πώλησης του καυσίμου και τις εργασίες από το συνεργείο), ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων. Προχτές μου ήρθε απλά μια απάντηση από το υπουργείο ότι πήγε στο πρατήριο η ΚΕΔΑΚ και έκανε έλεγχο πριν 4 ημέρες και τα βρήκε όλα καλά! Ούτε που μου ζήτησαν να εξετάσουν το δείγμα που έχω, ούτε που μου ζήτησαν τα παραστατικά για να πιστοποιήσουν τη ζημιά που έπαθα...Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν αθώος ο κατηγορούμενος ο οποίος συνεχίζει να πουλάει ότι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος!

Οταν  βαζεις καυσιμο δεν καιγεται πρωτα το παλιό και μετά πας στο φρέσκο,ανακατευεται όλο μαζί.

Οταν καθαρίζεις το ρεζερβουαρ αδειάζεις  ότι υπάρχει μεσα και απο παλιά,ποτε δεν αδειάζει τελειως το καυσιμο ,παντα η αντλία τραβάει απο πιο ψηλα.

Απο μυρωδιές κλπ δεν βγαίνει πόρισμα.

Το δικό σου δείγμα δεν έχει καμία υπόσταση γιατί δεν έχει συλλεχθεί σύννομα.Μπορεί να το έχει μολύνει κάποιος κακόβουλα.

Τα συνεργεία ως και για καμένη λάμπα τα πρατηρια κατηγορουν.

Bottom line  δεν φουλάρουμε σε αγνωστα πρατηρια,αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη δεν βάζουμε καυσιμο σε αγνωστο πρατήριο.Ο βενζινάς πρέπει να είναι πολύ βλακας για να νοθευει με κατι που κανει ζημιά και τον προδίδει τόσο ευκολα.Υπάρχουν και τέτοιοι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα αναφέρω και εγώ το ατυχές μου περιστατικό (που μου κόστισε 400 ευρώ περίπου) και θα διαφωνήσω με τους φίλους που λένε ότι αν κάνεις καταγγελία για νοθεία το ΣΔΟΕ ή η ΚΕΔΑΚ ή ο ΧΨΖ εκδικητής θα τιμωρήσει τον κακό βενζινά. Από προσωπική μου εμπειρία...δε θα του κάνει τίποτα (για να μη πω κάτι πιο άκομψο). Πριν από 3 βδομάδες με ντεπόζιτο γεμάτο στο 25%, έβαλα βενζίνη (γέμισμα ντεπόζιτου) σε πρατήριο χρώματος πορτοκαλί-κόκκινο και σήμα κάτι που μοιάζει με όστρακο θάλασσας (καταλάβατε όλοι τη μάρκα) στα βριλήσσια. Μετά από 3 ημέρες λίγων χιλιομέτρων, την 4 ημέρα ξαφνικά το αμάξι άρχισε να μην έχει επιτάχυνση και στο ρελαντί να υπάρχει έντονος τρανταγμός και θόρυβος από τη μηχανή (ρετάρισμα). Από το συνεργείο σε επικοινωνία μου είπαν ότι μάλλον είναι από νοθευμένο καύσιμο. Μετά κόπων κ βασάνων κατάφερα να το πάω στο συνεργείο, όπου και πλέον (είχε καταναλωθεί πλέον το όποιο παλιό καύσιμο υπήρχε και πλέον ήταν σχεδόν γεμάτο με το νοθευμένο) το αμάξι δεν προχώραγε ούτε μέτρο. Αφού άδειασαν το ντεπόζιτο και καθάρισαν τον κινητήρα (350 ευρώ κόστος + 50 ευρώ για νέο καύσιμο), το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Μου έδωσαν μάλιστα και δείγμα από τη σάπια βενζίνη, η οποία ήταν πολύ πιο σκούρα από την κανονική και με τρομερά έντονη μυρωδιά. Μόλις βεβαιώθηκα λοιπόν για το νοθευμένο καύσιμο προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (με σημείωση ότι θέτω στη διάθεσή τους το δείγμα του καυσίμου όπως και την απόδειξη πώλησης του καυσίμου και τις εργασίες από το συνεργείο), ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων. Προχτές μου ήρθε απλά μια απάντηση από το υπουργείο ότι πήγε στο πρατήριο η ΚΕΔΑΚ και έκανε έλεγχο πριν 4 ημέρες και τα βρήκε όλα καλά! Ούτε που μου ζήτησαν να εξετάσουν το δείγμα που έχω, ούτε που μου ζήτησαν τα παραστατικά για να πιστοποιήσουν τη ζημιά που έπαθα...Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν αθώος ο κατηγορούμενος ο οποίος συνεχίζει να πουλάει ότι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος!

Γιατί αν νοθεύει 1 ημέρα την εβδομάδα και τις άλλες όχι θα βγάλεις άκρη;

Όσους ελέγχους και να του στείλεις το πιθανότερο είναι να τον βρούν καθαρό...

ΥΓ. Και τα σφραγισμένα δείγματα είναι για να εξασφαλιστεί η πετρελαϊκή οτι δεν του πούλησε νοθευμένο, τώρα τι μαγειρέματα θα κάνει ο πρατηριούχος με το βυτίο τρέχα γύρευε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οταν  βαζεις καυσιμο δεν καιγεται πρωτα το παλιό και μετά πας στο φρέσκο,ανακατευεται όλο μαζί.

Οταν καθαρίζεις το ρεζερβουαρ αδειάζεις  ότι υπάρχει μεσα και απο παλιά,ποτε δεν αδειάζει τελειως το καυσιμο ,παντα η αντλία τραβάει απο πιο ψηλα.

Απο μυρωδιές κλπ δεν βγαίνει πόρισμα.

Το δικό σου δείγμα δεν έχει καμία υπόσταση γιατί δεν έχει συλλεχθεί σύννομα.Μπορεί να το έχει μολύνει κάποιος κακόβουλα.

Τα συνεργεία ως και για καμένη λάμπα τα πρατηρια κατηγορουν.

Bottom line  δεν φουλάρουμε σε αγνωστα πρατηρια,αν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη δεν βάζουμε καυσιμο σε αγνωστο πρατήριο.Ο βενζινάς πρέπει να είναι πολύ βλακας για να νοθευει με κατι που κανει ζημιά και τον προδίδει τόσο ευκολα.Υπάρχουν και τέτοιοι.

 

Έβαλα 75% του ντεπόζιτου από το συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από 80 περίπου χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δε προχώραγε. Άδειασε το ντεπόζιτο, καθάρισε η μηχανή και μπήκε νέο καύσιμο και μετά όλα καλά. Δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να καταλάβεις ότι κάτι δε πήγαινε καλά με το καύσιμο. Τί άλλο έφταιγε δηλαδή? Μάτιασε κάποιος τον κινητήρα? Επίσης τί συμφέρον έχει το συνεργείο να μολύνει το καύσιμο? Προσωπικά με το πρατήριο είχε? Ούτε καν τους είχα πει ποιο είναι για να μπορώ κα κινηθώ με μυστικότητα στην καταγγελία. Το πρατήριο αυτό δεν είναι καθόλου άγνωστο και έβαζα για χρόνια από εκεί. Απλά τώρα…αποφάσισε να νοθεύσει το καύσιμο ή να παραλάβει νοθευμένο. Επίσης, για χρόνια έβαζα σε άλλα 2 γνωστά πρατήριο της περιοχής τα οποία έκοψα πριν κανά χρόνο όταν διαπίστωσα ότι άρχισαν να κλέβουν στην αντλία. Το ότι κάποιος είναι αξιόπιστος για χρόνια, δε σημαίνει ότι θα είναι για πάντα. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να στη φέρει (ηθελημένα ή μη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Γιατί αν νοθεύει 1 ημέρα την εβδομάδα και τις άλλες όχι θα βγάλεις άκρη;

Όσους ελέγχους και να του στείλεις το πιθανότερο είναι να τον βρούν καθαρό...

ΥΓ. Και τα σφραγισμένα δείγματα είναι για να εξασφαλιστεί η πετρελαϊκή οτι δεν του πούλησε νοθευμένο, τώρα τι μαγειρέματα θα κάνει ο πρατηριούχος με το βυτίο τρέχα γύρευε!

Η πετρελαϊκή δεν εξασφαλίζεται έτσι, ο πρατηριατζής εξασφαλίζεται. Γιατί αν την έχει κάνει με τον βυτιατζή μαζί, ρίχνουν νοθευμένο και στο δείγμα, και λέει "εγώ αυτό παρέλαβα". Η πετρελαϊκή κρατάει μάλλον άλλο δικό της, κατά την φόρτωση στο διυλιστήριο. Ώστε να έχει τεκμήριο τί παρέδωσε στον βυτιατζή (επειδή παραλαμβάνω στην εργασία μου καύσιμα, θα ρωτήσω την διαδικασία στο διυλιστήριο, να σας πω).
Είναι κάτι πρατηριούχοι, μεγάλα λαμόγια...δεν ξέρω πώς το κάνουν, γιατί υπάρχει σύστημα εισροών-εκροών πλέον σε όλα σχεδόν τα πρατήρια, εκτός από κάποια παρακμιακά...με το που ρίχνει καύσιμο, στέλνει στο υπουργείο σήμα και πρέπει μετά να καταχωρηθούν ποσότητες και στοιχεία τιμολογίου, με online σύστημα μέτρησης παραλαβής, όπου η απόκλιση είναι +- 5~10 λίτρα, στα 5000...τώρα τι κομπίνα κάνουν, δεν ξέρω, μπορεί να ρίχνουν το νοθευμένο την ίδια ώρα που ρίχνουν το καλό, και να κρατάνε καβάτζα καλό σε χώρια δεξαμενή, να το πουλάνε μαύρα...παίρνουνε μεγάλο ρίσκο, όμως!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

24 λεπτά πριν, kamarakos είπε

Έβαλα 75% του ντεπόζιτου από το συγκεκριμένο πρατήριο και μετά από 80 περίπου χιλιόμετρα το αυτοκίνητο δε προχώραγε. Άδειασε το ντεπόζιτο, καθάρισε η μηχανή και μπήκε νέο καύσιμο και μετά όλα καλά. Δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να καταλάβεις ότι κάτι δε πήγαινε καλά με το καύσιμο. Τί άλλο έφταιγε δηλαδή? Μάτιασε κάποιος τον κινητήρα? Επίσης τί συμφέρον έχει το συνεργείο να μολύνει το καύσιμο? Προσωπικά με το πρατήριο είχε? Ούτε καν τους είχα πει ποιο είναι για να μπορώ κα κινηθώ με μυστικότητα στην καταγγελία. Το πρατήριο αυτό δεν είναι καθόλου άγνωστο και έβαζα για χρόνια από εκεί. Απλά τώρα…αποφάσισε να νοθεύσει το καύσιμο ή να παραλάβει νοθευμένο. Επίσης, για χρόνια έβαζα σε άλλα 2 γνωστά πρατήριο της περιοχής τα οποία έκοψα πριν κανά χρόνο όταν διαπίστωσα ότι άρχισαν να κλέβουν στην αντλία. Το ότι κάποιος είναι αξιόπιστος για χρόνια, δε σημαίνει ότι θα είναι για πάντα. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να στη φέρει (ηθελημένα ή μη)

Οποτε αφού ήταν 100% σίγουρο το συνεργείο σου υπογράφει υπευθυνη δηλωση οτι έφταιγε το καυσιμο;

Αν ειχε πρόβλημα το καυσιμο οπως το λες θα επρεπε με το που έκανες τόσα χιλιόμετρα ωστε να καψει το καυσιμο που υπήρχε στις σωληνώσεις μέχρι τα μπεκ να σου βγάλει την ζημιά,ποσα χλμ να είναι;Πάνω απο 5 δεν νομίζω..Οταν πεφτει κάυσιμο μέσα στο ρεζερβουαρ ανακατευεται το παλιό με το νέο.Οποτε τραβάει η αντλία το αναμεμειγμένο καυσιμο.Δεν τραβαει πρωτα το παλιό και μετά το καινούργιο.

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν θα ακουστεί σαν διαφήμιση  αλλά η AIG παρέχει κάλυψη για ζημιά από ακατάλληλο (πετρέλαιο αντί για βενζίνη π.χ) ή νοθευμένο καύσιμο στις ασφάλειες αυτοκινήτου. με ικανοποιητικά ποσά για αποστράγγιση, μηχανικές βλάβες, έξοδα ταξί, αντικατάστασης κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kamarakos είπε

Καλησπέρα σε όλους. Θα αναφέρω και εγώ το ατυχές μου περιστατικό (που μου κόστισε 400 ευρώ περίπου) και θα διαφωνήσω με τους φίλους που λένε ότι αν κάνεις καταγγελία για νοθεία το ΣΔΟΕ ή η ΚΕΔΑΚ ή ο ΧΨΖ εκδικητής θα τιμωρήσει τον κακό βενζινά. Από προσωπική μου εμπειρία...δε θα του κάνει τίποτα (για να μη πω κάτι πιο άκομψο). Πριν από 3 βδομάδες με ντεπόζιτο γεμάτο στο 25%, έβαλα βενζίνη (γέμισμα ντεπόζιτου) σε πρατήριο χρώματος πορτοκαλί-κόκκινο και σήμα κάτι που μοιάζει με όστρακο θάλασσας (καταλάβατε όλοι τη μάρκα) στα βριλήσσια. Μετά από 3 ημέρες λίγων χιλιομέτρων, την 4 ημέρα ξαφνικά το αμάξι άρχισε να μην έχει επιτάχυνση και στο ρελαντί να υπάρχει έντονος τρανταγμός και θόρυβος από τη μηχανή (ρετάρισμα). Από το συνεργείο σε επικοινωνία μου είπαν ότι μάλλον είναι από νοθευμένο καύσιμο. Μετά κόπων κ βασάνων κατάφερα να το πάω στο συνεργείο, όπου και πλέον (είχε καταναλωθεί πλέον το όποιο παλιό καύσιμο υπήρχε και πλέον ήταν σχεδόν γεμάτο με το νοθευμένο) το αμάξι δεν προχώραγε ούτε μέτρο. Αφού άδειασαν το ντεπόζιτο και καθάρισαν τον κινητήρα (350 ευρώ κόστος + 50 ευρώ για νέο καύσιμο), το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά. Μου έδωσαν μάλιστα και δείγμα από τη σάπια βενζίνη, η οποία ήταν πολύ πιο σκούρα από την κανονική και με τρομερά έντονη μυρωδιά. Μόλις βεβαιώθηκα λοιπόν για το νοθευμένο καύσιμο προχώρησα σε επώνυμη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (με σημείωση ότι θέτω στη διάθεσή τους το δείγμα του καυσίμου όπως και την απόδειξη πώλησης του καυσίμου και τις εργασίες από το συνεργείο), ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων. Προχτές μου ήρθε απλά μια απάντηση από το υπουργείο ότι πήγε στο πρατήριο η ΚΕΔΑΚ και έκανε έλεγχο πριν 4 ημέρες και τα βρήκε όλα καλά! Ούτε που μου ζήτησαν να εξετάσουν το δείγμα που έχω, ούτε που μου ζήτησαν τα παραστατικά για να πιστοποιήσουν τη ζημιά που έπαθα...Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν αθώος ο κατηγορούμενος ο οποίος συνεχίζει να πουλάει ότι θέλει και όποιον πάρει ο χάρος!

Από την περιγραφή σου, μάλλον προκύπτει ότι κατά 99% ΔΕΝ φταίει το καύσιμο... Τα περί δειγμάτων κλπ μόνο ως ανέκδοτο ακούγονται σε οποιαδήποτε αρμόδια αρχή. Η οποία αρμόδια αρχή έκανε μια χαρά τη δουλειά της by the way, οπότε μάλλον πρέπει να βγάλεις τις παρωπίδες και να κοιτάξεις αλλού και όχι εκεί που σε κατευθύνει το μαστόρι σου.

 

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Γιατί αν νοθεύει 1 ημέρα την εβδομάδα και τις άλλες όχι θα βγάλεις άκρη;

Αυτά, πραγματικά, τα θέλετε και τα λέτε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Που διαφωνείς ακριβώς;

Θες να μας εξηγήσεις πως ακριβώς ένα βενζινάδικο θα νοθεύσει τη βενζίνη τη μια μόνο μέρα της εβδομάδας και τις άλλες όχι?

Περιμένω με ενδιαφέρον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, eMike είπε

Θες να μας εξηγήσεις πως ακριβώς ένα βενζινάδικο θα νοθεύσει τη βενζίνη τη μια μόνο μέρα της εβδομάδας και τις άλλες όχι?

Περιμένω με ενδιαφέρον...

Τι ακριβώς να εξηγήσω; Δεν είναι αυτονόητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, eMike είπε

Από την περιγραφή σου, μάλλον προκύπτει ότι κατά 99% ΔΕΝ φταίει το καύσιμο... Τα περί δειγμάτων κλπ μόνο ως ανέκδοτο ακούγονται σε οποιαδήποτε αρμόδια αρχή. Η οποία αρμόδια αρχή έκανε μια χαρά τη δουλειά της by the way, οπότε μάλλον πρέπει να βγάλεις τις παρωπίδες και να κοιτάξεις αλλού και όχι εκεί που σε κατευθύνει το μαστόρι σου.

 

Αυτά, πραγματικά, τα θέλετε και τα λέτε?

Να σημειωθεί ότι δεν είχε ανάψει κανένα λαμπάκι στο καντράν, μέχρι λίγο πριν φτάσω στο συνεργείο (όπου άναψαν όλα μαζί σα βεγγαλικά), στο διαγνωστικό δε φάνηκε πρόβλημα με κάποιο εξάρτημα του αυτοκινήτου, ούτε και κάποιο πρόβλημα μέσα στη μηχανή όταν κοίταξαν. Επίσης μιλάμε για αυτοκίνητο 3ετίας με 45.000χλμ. Το ντεπόζιτο άδειασε, καθάρισαν τα μπεκ τα οποία ήταν ασυνήθιστα βρώμικα για αυτοκίνητο με 45.000 χλμ, δεν έγινε καμιά αντικατάσταση εξαρτήματος πουθενά και με νέο καύσιμο λειτουργούσε κανονικά.  Εξήγησέ μου σε παρακαλώ τι άλλο μπορεί να φταίει, αφού δηλώνεις και σίγουρος για την καθαρότητα του καυσίμου (άρα και γνώστης για τη μηχανολογία των οχημάτων)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Not this time troll!

Ε πες μας ότι είπες τη μπαρούφα σου και δεν έχεις να το μαζέψεις.... Και άσε τα troll...

Πετάγεστε λέτε την εξυπνάδα να το παίξετε γνώστες και μετά πουλάτε υφάκι και άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...