Προς το περιεχόμενο

BOX app


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, neosstoforum είπε

Μάλλον δώσανε 50-100 δωροεπιταγές και λένε "δεν πάει άλλο, ας ακυρώσουμε τις υπόλοιπες". Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Μου έγραψαν ότι ο κωδικός BOX4US δεν ισχύει για εξαργύρωση, τη στιγμή που σχεδόν όλοι συμπλήρωσαν τους 20.000 πόντους με αυτόν τον κωδικό. 

Σωστά , με τον συγκεκριμένο κωδικό έφτασα στο όριο για εξαργύρωση. Προτείνω να μιλήσετε στο box για να στείλουν τις δωροεπιταγες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, Fabricated είπε

Θυμαμαι οτι και τοτε που βγηκε η προσφορα ειχε γραφτει οτι στους ορους ελεγε ξεκαθαρα οτι δωροεπιταγες παιρνεις μονο με ποντους που συλλεξες απο παραγγελιες. Αρα σιγουρα καπου αναφεροταν, δεν νομιζω να το εβγαλαν απο το μυαλο τους αυτοι που το ελεγαν

Λάθος θυμάσαι.
Δεν αναφερόταν πουθενά κάτι τέτοιο και κανένας όρος δεν υπήρχε.

Αυτό που αναγραφόταν για τον κωδικό, ήταν του στυλ "μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σε παραγγελίες φαγητού", τίποτα περισσότερο.
Το BOX είναι εφαρμογή φαγητού άρα σε παραγγελίες φαγητού θα αναφέρεται. Εάν ήταν εφαρμογή πώλησης ελαστικών, θα μιλούσε για παραγγελίες σε λάστιχα.
Είναι διαφορετικό αυτό, καμία σχέση με αυτό που λένε στα email ότι ο κωδικός δεν ισχύει για εξαργύρωση σε δωροεπιταγές.

Τώρα που το άλλαξαν, ναι είναι ξεκάθαρο.
Τότε δεν ήταν, και απλώς μερικοί έκαναν την ανάγνωση ότι αυτό φταίει για το άκυρο, παρόλο που η εξαργύρωση προχώρησε κανονικά στο σύστημα και όπως επίσης βλέπουμε αρκετοί παρέλαβαν/θα παραλάβουν.

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά να εξαργυρώσεις τους πόντους που προσφέρουν σε παραγγελίες ή σε συνεργαζόμενα καταστήματα.
Σχεδόν ίδια δεν είναι η αξία των πόντων;
Ίσα ίσα με τις δωροεπιταγές δεν χάνουν και τίποτα αφού θα πρόκειται για χορηγίες από τους συνεργάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά να εξαργυρώσεις τους πόντους που προσφέρουν σε παραγγελίες ή σε συνεργαζόμενα καταστήματα.
Σχεδόν ίδια δεν είναι η αξία των πόντων;
Ίσα ίσα με τις δωροεπιταγές δεν χάνουν και τίποτα αφού θα πρόκειται για χορηγίες από τους συνεργάτες.

Η διαφορά είναι ότι για εξαργύρωση πόντων σε παραγγελία φαγητού μπορείς να έχεις 1€ έκπτωση για κάθε 3€ παραγγελίας, σε αντίθεση με όσους εξαργύρωναν σε επιταγές μόνο με δωρεάν πόντους, χωρίς να έχουν κάνει καμία παραγγελία.

Υπήρχε όμως περίπτωση να τους συμφέρει να μοιράζουν τζάμπα δωροεπιταγές από εδώ και από εκεί; Δεν λέω, δικό τους το φταίξιμο γιατί θα έπρεπε να υπάρχει προστασία στο σύστημα ώστε ο χρήστης να μην μπορεί να εξαργυρώσει σε δωροεπιταγές με πόντους από δωρεάν συλλογή ή έστω να ζητούσε να γίνει τουλάχιστον 1 παραγγελία.

Επεξ/σία από LaMereda
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις προσπάθησα αλλά δεν δέχεται γιατί έχω κάνει χρήση του κωδικού box4us και του menoumespiti για να φτάσω τους 22Κ που ζητεί πλέον για Γερμανό, έχω κάνει παραγγελίες το 19 νομίζω η στην αρχή του 2020. Βάζω και μια φοτο τι μου λέει

Spoiler

74E29576-9EBD-4CE2-8A05-D730A7182CB4.png.601bf5965f406c550eb898283a182326.png

Τι να πω δεν ξέρω. Είναι λίγο μλκ αυτό, τέλος πάντων. Και ευχαριστώ για τον κωδικό MENOUMESPITI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, LaMereda είπε

Η διαφορά είναι ότι για εξαργύρωση πόντων σε παραγγελία φαγητού μπορείς να έχεις 1€ έκπτωση για κάθε 3€ παραγγελίας, σε αντίθεση με όσους εξαργύρωναν σε επιταγές μόνο με δωρεάν πόντους, χωρίς να έχουν κάνει καμία παραγγελία.

Υπήρχε όμως περίπτωση να τους συμφέρει να μοιράζουν τζάμπα δωροεπιταγές από εδώ και από εκεί; Δεν λέω, δικό τους το φταίξιμο γιατί θα έπρεπε να υπάρχει προστασία στο σύστημα ώστε ο χρήστης να μην μπορεί να εξαργυρώσει σε δωροεπιταγές με πόντους από δωρεάν συλλογή ή έστω να ζητούσε να γίνει τουλάχιστον 1 παραγγελία.

Εξακολουθώ να έχω την απορία. Μίλησα καθαρά για την αξία των πόντων.
Εάν χάνουν "μία φορά" με τις δωροεπιταγές (που δεν χάνουν), τότε με τα εστιατόρια χάνουν "2 φορές". Ναι με τις παραγγελίες μπορείς να κερδίσεις έως 33% έκπτωση, αλλά αυτή την έκπτωση την απορροφούν εξ ολοκλήρου οι ίδιοι. Αντίθετα στις δωροεπιταγές μέρος της αξίας (εάν όχι ολόκληρη) την έχουν προσφέρει οι συνεργάτες, που και εκεί κάποιος θα κάνει ψώνια 60€-80€ πχ. δεν θα πάει μόνο με την δωροεπιταγή στο χέρι.

Έτσι δουλεύουν τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες. Προσπαθείς "να τραβήξεις" όσο περισσότερο κόσμο μπορείς να εγκαταστήσει και να δημιουργήσει λογαριασμό στην υπηρεσία που προσφέρεις (που διαφορετικά δεν θα έκανε) και εν συνεχεία να τους κάνεις μόνιμους χρήστες. Αρχικά το πρώτο το κατάφεραν, αλλά το δεύτερο με την αντιμετώπιση που επέδειξαν όχι. Εκτός εάν εξ αρχής δεν σκόπευαν να μοιράσουν καμία δωροεπιταγή αλλά ήθελαν να γίνει ντόρος γύρω από την εφαρμογή του BOX.

Περισσότερη ζημιά έκαναν παρόλο που πρόσκαιρα φαίνεται να κέρδισαν. Προσωπικά έχω αποτρέψει αρκετούς γνωστούς, όσους κωδικούς και να προσφέρουν.
Κανείς δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει μια αναξιόπιστη εφαρμογή όταν αθετούν τις προσφορές που οι ίδιοι τρέχουν.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχω από λίγο πιο παλιά μια δωροεπιταγή για γερμανό. Έχει δοκιμάσει κανείς να την εξαργυρώσει για κάρτα ανανέωσης; 
 

Η μπορείς να συνδιάσεις 2-3 δωροεπιταγές μαζί και να αγορασεις ένα προιόν ίσης αξίας ώστε να μη πληρώσεις τίποτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/4/2020 στις 6:57 ΜΜ, anubis24 είπε

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.

Επειδή παρακολουθώ τη συζήτηση και έχω κρατήσει κάποια screenshots πρόκειται για απάτη από την εταιρεία και θα έπρεπε να κινηθούμε ομαδικά κατά της.

Σε όσους από εσάς συλλέξατε τους πόντους πριν από τις 31.3.2020 θα πρέπει να δικαιούστε την προσφορά ανεξαρτήτως με τον τρόπο τον οποίο συλλέξατε τους πόντους και θα εξηγήσω το λόγο στο παρακάτω κείμενό μου.

Η παρακάτω προσφορά ήταν που είχε δημοσιευτεί έως τις 31.3.2020 όπου δεν υπήρχε όρος περί προέλευσης των πόντων. Επίσης οι πόντοι εξαργύρωσης ήταν διαφορετικοί. Τέλος η εν λόγω εταιρεία κατέβασε την δυνατότητα εξαργύρωσης για αυτή την προσφορά πρωτού λήξει η διορία της 31.3.2020 λόγω "αναβάθμισης ιστοσελίδας". Παρ' όλα αυτά όσοι είχατε συλλέξει τους πόντους πριν την 31.3.2020 δικαιούστε την κατωτέρω προσφορά και ας μην εμφανιζόταν στο site λόγω προβλήματος της σελίδας. 

1436202991_31.3_2020.png.a38ed7e072976f3c829b1f42647f3d29.png1489621232_31.3_2020.png.a1fbda555f18f4c4e8c63add7c763238.png

Στη συνέχεια και σήμερα πιο συγκεκριμένα η εταιρεία ανέβασε την κατωτέρω νέα προσφορά έως τις 30.4.2020 όπου στους όρους αναγράφεται ότι η εξαργύρωση πόντων επιτρέπεται μόνο για τους πόντους που έχουν συλλεχθεί από παραγγελίες και όπως παρατηρείται ακόμη και οι πόντοι εξαργύρωσης έχουν αυξηθεί.

1191580780_30.4_2020.png.022fa45a4f23c8e433e8c41a300c4625.png1560956086_30.4_2020.png.bc619510e4b99f42ff9b6ec30385cbc8.png

Η εν λόγω κίνηση της εταιρείας και τα screenshots αποδεικνύουν ότι η εταιρεία άλλαξε την προσφορά μετά τις 31.3.2020 αφού πρωτίστως είχε φροντίσει τις τελευταίες 2+ εβδομάδες του Μαρτίου η σελίδα να είναι σε καθεστώς "αναβάθμισης" και οι δικαιούχοι της προηγούμενης προσφοράς να μην μπορούν να επωφεληθούν από την εν λόγω προσφορά την οποία είχαν κατοχυρώσει.

Συμβουλή μου είναι ότι όσοι είχατε κατοχυρώσει αυτό το δικαίωμα έως τις 31.3.2020 να στείλετε ένα μήνυμα στο support τους με όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά και να απαιτήσετε να εξαργυρώσετε ότι δωροκάρτες θέλετε σύμφωνα με την προσφορά που ίσχυε έως τις 31.3.2020 καθώς δεν μπορέσατε να επωφεληθείτε της προσφοράς λόγω προβλήματος της σελίδας και όχι λόγω ακύρωσής της. Η πιθανή άρνηση της εταιρείας να σας παρέχει αυτή την προσφορά αποτελεί γεγονός καταγγελίας μιας και είναι μια προσφορά που έχετε κατοχυρώσει και δικαιούστε σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδεχθήκατε όταν κάνατε εγγραφή και χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας.

Ακολουθώντας τα όσα είπε ο φίλος και επισυνάπτοντας και τα σκρινσοτ έστειλα ένα εκτενέστατο email στο support τους . Περιμένω απάντηση αν και δε νομίζω να είναι θετική . Θα τα μασήσουν λογικά και θα ισχυριστούν ότι προϋπήρχε (και στη 1η προσφορά) στους όρους ότι δε γίνεται εξαργύρωση με τη χρήση πόντων από τους κωδικούς ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/4/2020 στις 8:50 ΜΜ, Panosppb είπε

Ακολουθώντας τα όσα είπε ο φίλος και επισυνάπτοντας και τα σκρινσοτ έστειλα ένα εκτενέστατο email στο support τους . Περιμένω απάντηση αν και δε νομίζω να είναι θετική . Θα τα μασήσουν λογικά και θα ισχυριστούν ότι προϋπήρχε (και στη 1η προσφορά) στους όρους ότι δε γίνεται εξαργύρωση με τη χρήση πόντων από τους κωδικούς ...

Τελικά πήρες απάντηση?, Η σε έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έστειλαν κι εμένα μειλ λέγοντας πως οι πόντοι μου επεστράφησαν κλπ ότι είναι μόνο για αγορές τροφίμων,  τους απάντησα ότι δεν ήταν στους όρους και τους έστειλα και τα σκρινσοτ αλλά ακόμα τίποτα.  Δεν μου απάντησαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρωι παρηγγειλα εναν καφε και sandwich . Μου εδωσε καποιους ποντους και ειπα να ξανα δοκιμασω να τα εξαργυρωσω . Ειχα δοκιμασει προχθες αλλα δεν το ειχε δεχτη. Τωρα παταω εξαργυρωση και σκαει μηνυμα οτι θα επικοικωνησουν σε 3 εργασιμες. Για να δουμε θα ξαναπαρω 2η ΕΚΟ 20ευρου ή οχι.

*update* Με πηραν σημερα (15/04/2020) τηλεφωνο και μου ζητησαν ξανα τα στοιχεια μου. Η δωροεπιταγη θα σταλει ξανα με την Speedex οπως και την προηγουμενη φορα. Αυτη θα ειναι η 2η δωροεπιταγη που μου στελνουν. 

Επεξ/σία από Amix
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/4/2020 στις 3:23 ΜΜ, Amix είπε

Το πρωι παρηγγειλα εναν καφε και sandwich . Μου εδωσε καποιους ποντους και ειπα να ξανα δοκιμασω να τα εξαργυρωσω . Ειχα δοκιμασει προχθες αλλα δεν το ειχε δεχτη. Τωρα παταω εξαργυρωση και σκαει μηνυμα οτι θα επικοικωνησουν σε 3 εργασιμες. Για να δουμε θα ξαναπαρω 2η ΕΚΟ 20ευρου ή οχι.

*update* Με πηραν σημερα (15/04/2020) τηλεφωνο και μου ζητησαν ξανα τα στοιχεια μου. Η δωροεπιταγη θα σταλει ξανα με την Speedex οπως και την προηγουμενη φορα. Αυτη θα ειναι η 2η δωροεπιταγη που μου στελνουν. 

Δηλαδή είχες συμπληρώσει τους 22.000 πόντους με τη χρήση των κωδικών και δε σε άφηνε να εξαργυρώσεις, αλλά όταν έκανες την παραγγελία προχώρησε κανονικά; 

Το ρωτάω επειδή αυτή τη στιγμή έχω 30.600 πόντους και απορώ αν θα μπορέσω να τους εξαργυρώσω μετά από μερικές παραγγελίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα μια παραγγελία αλλά πάλι το ίδιο δεν με αφήνει να πάρω δωροεπιταγή και ας είχα μαζέψει πριν τον καινούργιο όρο που έβαλαν. Τι να πω δεν ξέρω.

Spoiler

B778E260-94D7-4CD5-8A10-6419D476F891.png.ed11aaed21bced6d2be1d0faa97f7598.png

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Edit
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, O_Y_K-killer είπε

Έκανα μια παραγγελία αλλά πάλι το ίδιο δεν με αφήνει να πάρω δωροεπιταγή και ας είχα μαζέψει πριν τον καινούργιο όρο που έβαλαν. Όποτε δεν ισχύει λογικά αυτό που είπε ένας παραπάνω.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

B778E260-94D7-4CD5-8A10-6419D476F891.png.ed11aaed21bced6d2be1d0faa97f7598.png

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ποσό των παραγγελιών αλλά εμένα με άφησε να εξαργυρώσω μετά από 6 παραγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/4/2020 στις 9:34 ΜΜ, neosstoforum είπε

Το ρωτάω επειδή αυτή τη στιγμή έχω 30.600 πόντους και απορώ αν θα μπορέσω να τους εξαργυρώσω μετά από μερικές παραγγελίες. 

 

Στις 29/4/2020 στις 1:42 ΜΜ, O_Y_K-killer είπε

Έκανα μια παραγγελία αλλά πάλι το ίδιο δεν με αφήνει να πάρω δωροεπιταγή και ας είχα μαζέψει πριν τον καινούργιο όρο που έβαλαν. Τι να πω δεν ξέρω.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

B778E260-94D7-4CD5-8A10-6419D476F891.png.ed11aaed21bced6d2be1d0faa97f7598.png

Παιδιά μην ασχολείστε άδικα με την γελοία υλοποίηση της εφαρμογής του BOX. Ακόμα και τώρα που υποτίθεται "διόρθωσαν το λάθος που είχαν κάνει", συνεχίζουν να είναι αναξιόπιστοι και να μην είναι ξεκάθαρο τι ισχύει και τι δεν ισχύει. Ο ορισμός δηλαδή του τυχοδιωκτισμού.

Γνωστός μου που και εκείνος δοκίμασε "για να δει τι θα γίνει", ύστερα από 3 παραγγελίες και ποσό 45€+ ακόμα την ψάχνει την δωροεπιταγή...😄
Μην χρησιμοποιείται το BOX εάν εξαρχής δεν θα παραγγέλνατε μέσω αυτού. Όταν μάλιστα και οι υπηρεσίες των μαγαζιών που προσφέρονται εκεί είναι άθλιες. Σε αυτό το τρυπάκι θέλουν να σας βάλουν.

 

Στις 29/4/2020 στις 7:55 ΜΜ, LaMereda είπε

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ποσό των παραγγελιών αλλά εμένα με άφησε να εξαργυρώσω μετά από 6 παραγγελίες.

Ναι το θέμα είναι ότι μετά από 6 παραγγελίες θα έχεις εξαντλήσει τους πόντους που θα εξαργύρωνες...
Εκτός εάν παραγγέλνεις ένα τσάι κάθε φορά.😁

Επεξ/σία από grinder_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...