Προς το περιεχόμενο

BOX app


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Μαύρο" στο BOX αφού προτιμούν να μας κοροϊδεύουν και δεν τηρούν τις προωθητικές ενέργειες.
Όσους πόντους και να "χαρίζουν" με αυτού του είδους τις ψευτοπροσφορές, αργά ή γρήγορα η εφαρμογή τους θα πάει άπατη.

Παρέθεσε κάποιος σε άλλο θέμα που κλειδώθηκε ότι αναφέρει:

Αναφορά σε κείμενο

Η προσφορά εξαργύρωσης πόντων σε δωροεπιταγές ισχύει έως 30/04/2020.
Η εξαργύρωση των πόντων σε δωροεπιταγές επιτρέπεται μόνο για τους πόντους που έχουν συλλεχθεί από παραγγελίες.

Δεν βρήκα που ακριβώς το γράφει αυτό ώστε να το προσέξουμε και σίγουρα δεν υπήρχε ούτε υπάρχει κάπου στο app τώρα.
Το να τα αλλάζουν κατά το δοκούν εκ των υστέρων για να καλύψουν την βλακεία τους είναι ακόμα χειρότερο.

Γιατί επετράπη η εξαργύρωση των δωροεπιταγών κανονικά την προηγούμενη φορά;
Και εφόσον ισχύει, γιατί δεν έχουν 2 "κουβάδες" για τους πόντους ώστε να ξεχωρίζουν οι πόντοι από παραγγελίες;
Επίσης πως εξηγείται ότι υπάρχουν πολλές αναφορές από κάποιους ότι θα παραλάβουν τελικά την δωροεπιταγή παρότι οι κωδικοί "δεν ισχύουν" και άλλοι δεν είχαν καμία ενημέρωση;

Είναι το λιγότερο ανήθικη αυτή η αντιμετώπιση, που στόχο έχει να συνεχίσει να εξαπατά τους καταναλωτές.

Επεξ/σία από grinder_
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις ‎2‎/‎4‎/‎2020 στις 9:07 ΜΜ, grinder_ είπε

"Μαύρο" στο BOX αφού προτιμούν να μας κοροϊδεύουν και δεν τηρούν τις προωθητικές ενέργειες.
Όσους πόντους και να "χαρίζουν" με αυτού του είδους τις ψευτοπροσφορές, αργά ή γρήγορα η εφαρμογή τους θα πάει άπατη.

Παρέθεσε κάποιος σε άλλο θέμα που κλειδώθηκε ότι αναφέρει:

Δεν βρήκα που ακριβώς το γράφει αυτό ώστε να το προσέξουμε και σίγουρα δεν υπήρχε ούτε υπάρχει κάπου στο app τώρα.
Το να τα αλλάζουν κατά το δοκούν εκ των υστέρων για να καλύψουν την βλακεία τους είναι ακόμα χειρότερο.

Γιατί επετράπη η εξαργύρωση των δωροεπιταγών κανονικά την προηγούμενη φορά;
Και εφόσον ισχύει, γιατί δεν έχουν 2 "κουβάδες" για τους πόντους ώστε να ξεχωρίζουν οι πόντοι από παραγγελίες;
Επίσης πως εξηγείται ότι υπάρχουν πολλές αναφορές από κάποιους ότι θα παραλάβουν τελικά την δωροεπιταγή παρότι οι κωδικοί "δεν ισχύουν" και άλλοι δεν είχαν καμία ενημέρωση;

Είναι το λιγότερο ανήθικη αυτή η αντιμετώπιση, που στόχο έχει να συνεχίσει να εξαπατά τους καταναλωτές.

Δεν βγαζει επιλογή για δωρο επιταγες πλεον από οτι ειδα,τι γινεται τωρα τελειωσε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα στείλει ένα email στο BOX πριν από 3 ημέρες και ρώτησα τον λόγο που επέστρεψαν τους πόντους πίσω, γιατί είχα απορία να δω τι θα μου απαντήσουν. Σήμερα ήρθε αυτή η απάντηση.

 

Καλησπέρα σας,

Οι πόντοι που είδατε στο λογαριασμό σας αφορούν τη δωροεπιταγή που
εξαργυρώσατε. Οι πόντοι που χρησιμοποιήσατε για αυτή την εξαργύρωση
συλλέχθηκαν και μετά τη χρήση του κουπονιού BOX4US, που έδινε 10.000
πόντους αλλά αφορούσε εκπτώσεις σε παραγγελίες φαγητού και όχι
εξαργυρώσεις σε δωροεπιταγές, όπως έγγραφε η ενημέρωση. Για το λόγο
αυτό σας επιστρέψαμε τους πόντους σας ώστε να τους εξαργυρώσετε σε
εκπτώσεις στο καλάθι της παραγγελία σας.

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας,
Η ομάδα ΒΟΧ

Επεξ/σία από neosstoforum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις έστειλαν την δωροεπιταγή με speedex , να ενημερώσω ότι είμαι πελάτης cosmote ( συμβολαίου σταθερού - κινητού ) και έχω κάνει παραγγελίες από το box. Ζήτησε ταυτότητα και υπογραφή σε ένα έγγραφο παραλαβής, ισχύει μέχρι 31/12/2020.

Επεξ/σία από Brainmorf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Brainmorf είπε

Μόλις έστειλαν την δωροεπιταγή με speedex , να ενημερώσω ότι είμαι πελάτης cosmote ( συμβολαίου σταθερού - κινητού ) και έχω κάνει παραγγελίες από το box. Ζήτησε ταυτότητα και υπογραφή σε ένα έγγραφο παραλαβής, ισχύει μέχρι 31/12/2020.

Πώς έγινε αυτό; 

Εμείς γιατί φάγαμε άκυρο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την περασμενη Παρασκευη παρελαβα την δωροεπιταγη (20 ευρω ΕΚΟ) απο Speedex. Δεν ειμαι πελατης cosmote αλλα εχω κανει καμποσες παραγγελιες απο το BOX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Amix είπε

Την περασμενη Παρασκευη παρελαβα την δωροεπιταγη (20 ευρω ΕΚΟ) απο Speedex. Δεν ειμαι πελατης cosmote αλλα εχω κανει καμποσες παραγγελιες απο το BOX.

Εμείς όλοι γιστι φάγαμε άκυρο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Lalakis1975 είπε

Εμείς όλοι γιστι φάγαμε άκυρο; 

Μάλλον δώσανε 50-100 δωροεπιταγές και λένε "δεν πάει άλλο, ας ακυρώσουμε τις υπόλοιπες". Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Μου έγραψαν ότι ο κωδικός BOX4US δεν ισχύει για εξαργύρωση, τη στιγμή που σχεδόν όλοι συμπλήρωσαν τους 20.000 πόντους με αυτόν τον κωδικό. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, neosstoforum είπε

Μάλλον δώσανε 50-100 δωροεπιταγές και λένε "δεν πάει άλλο, ας ακυρώσουμε τις υπόλοιπες". Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Μου έγραψαν ότι ο κωδικός BOX4US δεν ισχύει για εξαργύρωση, τη στιγμή που σχεδόν όλοι συμπλήρωσαν τους 20.000 πόντους με αυτόν τον κωδικό. 

Οπότε μας σε αναγκάζουν να πάρεις να φας. Έχω 36.000 πόντους. Σε χρήματα πόσα είναι; 

Επίσης μπορώ να τους κάνω εξαργύρωση χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω κάτι έξτρα; το δεν έχω πάρει ποτέ κάτι κ δεν έχω ιδέα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Lalakis1975 είπε

Οπότε μας σε αναγκάζουν να πάρεις να φας. Έχω 36.000 πόντους. Σε χρήματα πόσα είναι; 

Επίσης μπορώ να τους κάνω εξαργύρωση χωρίς να χρειαστεί να πληρώσω κάτι έξτρα; το δεν έχω πάρει ποτέ κάτι κ δεν έχω ιδέα. 

30 ευρώ είναι. Κάθε 1200 πόντοι ισοδυναμούν σε 1 ευρώ. 

Για κάθε παραγγελία των 3 ευρώ μπορείς να έχεις έκπτωση 1 ευρώ. Αν για παράδειγμα παραγγείλεις κάτι με 9 ευρώ, θα ξοδέψεις 3600 πόντους και τελικά θα πληρώσεις 6.  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.

Επειδή παρακολουθώ τη συζήτηση και έχω κρατήσει κάποια screenshots πρόκειται για απάτη από την εταιρεία και θα έπρεπε να κινηθούμε ομαδικά κατά της.

Σε όσους από εσάς συλλέξατε τους πόντους πριν από τις 31.3.2020 θα πρέπει να δικαιούστε την προσφορά ανεξαρτήτως με τον τρόπο τον οποίο συλλέξατε τους πόντους και θα εξηγήσω το λόγο στο παρακάτω κείμενό μου.

Η παρακάτω προσφορά ήταν που είχε δημοσιευτεί έως τις 31.3.2020 όπου δεν υπήρχε όρος περί προέλευσης των πόντων. Επίσης οι πόντοι εξαργύρωσης ήταν διαφορετικοί. Τέλος η εν λόγω εταιρεία κατέβασε την δυνατότητα εξαργύρωσης για αυτή την προσφορά πρωτού λήξει η διορία της 31.3.2020 λόγω "αναβάθμισης ιστοσελίδας". Παρ' όλα αυτά όσοι είχατε συλλέξει τους πόντους πριν την 31.3.2020 δικαιούστε την κατωτέρω προσφορά και ας μην εμφανιζόταν στο site λόγω προβλήματος της σελίδας. 

1436202991_31.3_2020.png.a38ed7e072976f3c829b1f42647f3d29.png1489621232_31.3_2020.png.a1fbda555f18f4c4e8c63add7c763238.png

 

 

Στη συνέχεια και σήμερα πιο συγκεκριμένα η εταιρεία ανέβασε την κατωτέρω νέα προσφορά έως τις 30.4.2020 όπου στους όρους αναγράφεται ότι η εξαργύρωση πόντων επιτρέπεται μόνο για τους πόντους που έχουν συλλεχθεί από παραγγελίες και όπως παρατηρείται ακόμη και οι πόντοι εξαργύρωσης έχουν αυξηθεί.

 

1191580780_30.4_2020.png.022fa45a4f23c8e433e8c41a300c4625.png1560956086_30.4_2020.png.bc619510e4b99f42ff9b6ec30385cbc8.png

Η εν λόγω κίνηση της εταιρείας και τα screenshots αποδεικνύουν ότι η εταιρεία άλλαξε την προσφορά μετά τις 31.3.2020 αφού πρωτίστως είχε φροντίσει τις τελευταίες 2+ εβδομάδες του Μαρτίου η σελίδα να είναι σε καθεστώς "αναβάθμισης" και οι δικαιούχοι της προηγούμενης προσφοράς να μην μπορούν να επωφεληθούν από την εν λόγω προσφορά την οποία είχαν κατοχυρώσει.

Συμβουλή μου είναι ότι όσοι είχατε κατοχυρώσει αυτό το δικαίωμα έως τις 31.3.2020 να στείλετε ένα μήνυμα στο support τους με όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά και να απαιτήσετε να εξαργυρώσετε ότι δωροκάρτες θέλετε σύμφωνα με την προσφορά που ίσχυε έως τις 31.3.2020 καθώς δεν μπορέσατε να επωφεληθείτε της προσφοράς λόγω προβλήματος της σελίδας και όχι λόγω ακύρωσής της. Η πιθανή άρνηση της εταιρείας να σας παρέχει αυτή την προσφορά αποτελεί γεγονός καταγγελίας μιας και είναι μια προσφορά που έχετε κατοχυρώσει και δικαιούστε σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδεχθήκατε όταν κάνατε εγγραφή και χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, anubis24 είπε

θα πρέπει να δικαιούστε την προσφορά ανεξαρτήτως με τον τρόπο τον οποίο συλλέξατε τους πόντους

Θυμαμαι οτι και τοτε που βγηκε η προσφορα ειχε γραφτει οτι στους ορους ελεγε ξεκαθαρα οτι δωροεπιταγες παιρνεις μονο με ποντους που συλλεξες απο παραγγελιες. Αρα σιγουρα καπου αναφεροταν, δεν νομιζω να το εβγαλαν απο το μυαλο τους αυτοι που το ελεγαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναμπήκαν οι δωροεπιταγές βλέπω προς εξαργύρωση αλλά αναγράφεται πλέον ο όρος οπότε αν γίνει εξαργύρωση θα πέσει πάλι άκυρο λογικά.

 

Το θέμα είναι ότι 22 χιλιάδες πόντους κλπ δε μαζεύεις με παραγγελίες (εντός εύλογου χρονικού διαστηματος), οπότε μήπως χρειάζεται έστω μια παραγγελία ώστε ανάμεσα στους πόντους να έχει μερικούς που είναι από παραγγελία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δοκιμασα πριν 2 ώρες  να εξαργυρώσω δωροεπιταγή χρησιμοποιώντας  10000 πόντους από δώρα και τους υπόλοιπους από παραγγελία και φαίνεται οτι πέρασε κανονικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...