Προς το περιεχόμενο

BOX app


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Βασικά είναι και άλλη μια κρίσιμη ερώτηση. Παραγγελία μέσω του box έχετε κάνει ή μόνο εξαργύρωση δωροεπιταγης; Κάποιος στα lagonika έλεγε ότι αν δεν έχεις κάνει έστω μια παραγγελία, δε σε καλούν καν, το οποίο είναι εν μέρει δεκτό (υπό την έννοια ότι αν ήταν όρος, θα έπρεπε να μην σε αφήνει να εξαργυρώσεις πριν κάνεις παραγγελία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Βασικά είναι και άλλη μια κρίσιμη ερώτηση. Παραγγελία μέσω του box έχετε κάνει ή μόνο εξαργύρωση δωροεπιταγης; Κάποιος στα lagonika έλεγε ότι αν δεν έχεις κάνει έστω μια παραγγελία, δε σε καλούν καν, το οποίο είναι εν μέρει δεκτό (υπό την έννοια ότι αν ήταν όρος, θα έπρεπε να μην σε αφήνει να εξαργυρώσεις πριν κάνεις παραγγελία).

Αν υπήρχε αυτή η προϋπόθεση για να εξαργυρώσεις τους πόντους θα είχα κάνει την παραγγελία χωρίς δεύτερη σκέψη. Από το να χάσω τους πόντους. Αλλά δε φταίμε εμείς σε αυτό το κομμάτι αν όντως ίσχυε κάτι τέτοιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, christakos07 είπε

Λόγω των νέων σχολίων, απάντησε μας αν είχες κάνει παραγγελία :D 

Ναι εχω κανει.Πανω κατω 10 παραγγελιες και συνεχιζω να την χρησιμοποιω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω τώρα στα λαγονικα ότι έχει πέσει άκυρο ήδη σε κάποιον με το μήνυμα:

Το κουπόνι BOX4US που χρησιμοποιησες για να συγκεντρώσεις τους 20.000 πόντους δίνει εκπτώσεις σε παραγγελίες και δεν ισχύει για εξαργύρωση σε δωροεπιταγές.

Καθώς δεν είχες κάνει καμία παραγγελία έως τότε, δεν είχες δηλώσει τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου και να σε ενημερώσουμε.

Τις επόμενες μέρες θα λάβεις ενημερωτικό email και θα σου επιστραφούν οι 20.000 πόντοι που εξαργύρωσες σε δωροεπιταγή, ώστε να τους χρησιμοποιήσεις σε εκπτώσεις στις παραγγελίες σου.

Όσο περισσότερο παραγγέλνεις, τόσο περισσότερο κερδίζεις!

Στη διάθεση σου
Η ομάδα ΒΟΧ

 

Πάντως αυτό που λέει με το τηλέφωνο εντελώς μουφα, αφού θυμάμαι που είχα δηλώσει τηλέφωνο και μάλιστα ώστε να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου σε μερικές εργάσιμες.

Επεξ/σία από MikeJ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, MikeJ είπε

Διαβάζω τώρα στα λαγονικα ότι έχει πέσει άκυρο ήδη σε κάποιον με το μήνυμα:

Το κουπόνι BOX4US που χρησιμοποιησες για να συγκεντρώσεις τους 20.000 πόντους δίνει εκπτώσεις σε παραγγελίες και δεν ισχύει για εξαργύρωση σε δωροεπιταγές.

Καθώς δεν είχες κάνει καμία παραγγελία έως τότε, δεν είχες δηλώσει τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου και να σε ενημερώσουμε.

Τις επόμενες μέρες θα λάβεις ενημερωτικό email και θα σου επιστραφούν οι 20.000 πόντοι που εξαργύρωσες σε δωροεπιταγή, ώστε να τους χρησιμοποιήσεις σε εκπτώσεις στις παραγγελίες σου.

Όσο περισσότερο παραγγέλνεις, τόσο περισσότερο κερδίζεις!

Στη διάθεση σου
Η ομάδα ΒΟΧ

Πάντως αυτό που λέει με το τηλέφωνο εντελώς μουφα, αφού θυμάμαι που είχα δηλώσει τηλέφωνο και μάλιστα ώστε να επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου σε μερικές εργάσιμες.

Όντως, όταν πας να παραγγείλεις κάτι ζητάει τηλέφωνο επικοινωνίας. Δε θυμάμαι αν ζητούσε και κατά τη δημιουργία του λογαριασμού. Απ' ότι κατάλαβα εμείς που δεν έχουμε κάνει καμιά παραγγελία και απλά εξαργυρώσαμε τους πόντους δε θα πάρουμε την δωροεπιταγή. Ενώ κάποιος που έχει κάνει έστω και μια παραγγελία θα την πάρει. Δε καταλαβαίνω όμως αυτό με τον κωδικό που λέει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για έκπτωση στις παραγγελίες ενώ σε μερικούς από εδώ τους είπαν ότι θα παραλάβουν κανονικά την δωροεπιταγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι εξοργιστικό αυτό που συμβαίνει όλο και πιο συχνά τελευταία, κάθε φορά που επωφελούμαστε από μια οποιαδήποτε προσφορά να νιώθουμε "ενοχές" μη τυχόν και "ζημιώσουμε" την εταιρία.
Μερικοί μάλιστα σπεύδουν να υποστηρίξουν την εταιρία και μιλάνε δήθεν για χρήστες που "ξεγέλασαν" την Cosmote, "έπεσαν με τα μούτρα", "τζαμπατζίδες" κ.α. που είναι το λιγότερο γελοία.

Για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, η πλατφόρμα του BOX προσφέρει έκπτωση σε κάθε παραγγελία είτε δωροεπιταγές σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Το τι θα επιλέξει να κάνει τους πόντους του ο κάθε χρήστης είναι δικό του θέμα.
Δεν υπήρχε καμία αναφορά στους όρους συγκεκριμένα ότι δεν μπορούν να εξαργυρωθούν οι πόντοι σε δωροεπιταγές, ούτε τώρα υπάρχει.
Το εάν ήταν "λάθος" του συστήματος, λάθος υπολογισμός κτλ δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει.
Δικό τους πρόβλημα!
Εφόσον η εξαργύρωση των πόντων προχώρησε και ολοκληρώθηκε επιτυχώς δεν τίθεται κανένα θέμα.
Τα "δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας" όταν για να δημιουργήσεις λογαριασμό δίνεις απαραίτητα κινητό τηλέφωνο και mail, εκτός το ότι αποτελούν φτηνές δικαιολογίες δείχνουν και τον μη επαγγελματισμό τους.

Τώρα στο κομμάτι των πολλαπλών λογαριασμών που ίσως δημιουργήθηκαν, για να επιδοθεί η δωροεπιταγή ήδη γίνεται επαλήθευση στοιχείων.
Άρα πολύ εύκολα ταυτοποιείται ο κάθε χρήστης και μπορεί να αποκλειστούν όλοι οι άλλοι.
Εάν δεν μπορούν να κάνουν ούτε αυτό επίσης δεν μας αφορά.
Πάλι δικό τους πρόβλημα!
Ας μην δημιουργούμε εντυπώσεις λοιπόν με σκοπό να πάρει η μπάλα όλους για δήθεν "κατάχρηση".
Για τους παραπάνω λόγους, το ΒOX οφείλει να τηρήσει και να αποδώσει τις δωροεπιταγές, σε διαφορετική περίπτωση θα συμπεριφέρονται ως κοινοί απατεωνίσκοι.

Δεν έχω καμία προσδοκία, έχουν περάσει 2 εβδομάδες και δεν υπάρχει καμία επικοινωνία, ήδη από το παραπάνω email φαίνεται να έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν.
Πιο πολύ αφορμή υπήρξε να αλλάξουν μυαλά μερικοί που σύμφωνα με την λογική τους επιτίθενται σε άλλους καταναλωτές για την υποτιθέμενη "ζημιά" που προκάλεσαν, και δεν καταλαβαίνουν ποιος πραγματικά τους κοροϊδεύει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αγιάσει το στόμα σου. Respect. Δεν αποτελεί πρόβλημα δικό μου το ότι ολόκληρη κοσμοτε δεν είναι άξια να στήσει μια προωθητική ενέργεια. 

Καταγγελία χθες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε ο φίλος πάνω κι εγώ πιστεύω ότι είναι αυτό ακριβώς . Κοινοί απατεωνίσκοι! Είχα πάρει 3 φορές τηλέφωνο επειδή δεν είχα προλαβει να κάνω εξαργύρωση. Και τις 3 φορές μου απάντησε λογικά η ίδια κυρία η οποία με καθησυχασε πως πρόκειται για μια ενημέρωση και πως δεν θα υπήρχε πρόβλημα εξαργυρώσης ακόμα και μετά το τέλος Μαρτίου. Δε νομιζω να βρει κάποιος το δίκιο του ( εγώ προσωπικά έχω κάνει αρκετές παραγγελίες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προς ενημέρωση, μπήκα και σήμερα και είδα 20000 πόντους στον λογαριασμό μου εξτρά. Υποθέτω πως είναι οι πόντοι που εξαργύρωσα για την δωροεπιταγή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι όντως επιστράφηκαν οι πόντοι οπότε άκυρη η δωροεπιταγή. Μακακία μεγάλη

Κάτι μου λέει πως αν τις επαναφέρουν προς εξαργύρωση θα χρειάζεται 100 χιλιάδες για τη πιο φθηνή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...