Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δηλαδή αν δεν ήταν ενσωματωμένος αλλά αποσπομενος όπως στην αντίπερα όχθη φαντάζομαι ότι απλά θα έδινες 200ευρω και θα το έφτιαχνες. Αυτό είναι το point σου σωστά;

Αν ναι αφού είσαι τόσο large δώσε 70ευρω για επέκταση εγγύησης να είσαι καλυμμένος.

Εκτος και αν χαλάνε μόνο οι ενσωματωμένοι και όχι οι αποσπομενοι.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, lactate said:

φτηνό δεν το λες όταν αξίζει περίπου όσο ο βασικός. αλλα το ερώτημά μου ήταν για το πότε θα ξανα είναι διαθέσιμη για αγορά η κονσόλα.

Για τέτοιο προϊόν και με τη δυνατότητα των δόσεων λαμβάνοντας υπόψιν και τον κύκλο ζωής του σχετικά φθηνό το λες. 

Η κρίση δεν φαίνεται από εκεί. Φαίνεται όμως από το γεγονός πως όταν είχα πάει για πρακτική το μακρινό 2011 ο βασικός μιας και τον ανέφερες ήταν κάνα 100αρικο παραπάνω, από τον κόσμο που δεν έχει δουλειά και από άλλα νουμερακια που είναι πολύ εύκολο να βρεθούν. 

Φαίνεται επίσης από το ότι παίρνω τα μισά λεφτά από ότι θα έπαιρνε κάποιος σε αντίστοιχη θέση όταν μπήκα στη σχολή το 2005. Όμως PS5 μπορώ να αγοράσω. 

Off topic αυτά. 

Για το ερώτημα ελπίζεις να έχουν κρατήσει κανένα κομμάτι για launch day και να το προλάβεις αλλιώς τηλέφωνα σε μαγαζιά και ρωτάς τι γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Καταλαβαινω τη θελει να πει ο φιλος.Απλα των ανησυχει κυριος το κομματι του ενσωματωμενου ssd πανω στην πλακετα του ps5

Aλλα ρε παιδια για αυτο υπαρχουν και οι εγγυησεις, για αυτο το λογο  υπαρχει ακομα  και το  doa.Αν τυχων κατι χαλασει ειναι υποχρεωμενοι να στο φτιαξουν,η αλλιως  να σου δωσουν καινουργιο του κουτιου προιον

Απλά ανησυχεί υπέρ του δέοντος. Οκ ένα ποσοστό θα χαλάσουν και αυτοί, συσκευές είναι. Αν είσαι μέσα στα 2 έτη εγγύησης δεν σε νοιάζει, θα στο διορθώσουν δωρεάν. Τι γίνεται όμως στο 3ο έτος? Εκεί σου λέει πρέπει να αλλάξεις όλη την μητρική άρα επιπλέον κόστος για σένα τον τελικό καταναλωτή και έχει δίκαιο να ανησυχεί αφού αν ο δίσκος αυτός ήταν αφαιρέσιμος θα ήταν φθηνότερο για αυτόν να τον αλλάξει σε περίπτωση failure. Αυτό ήθελε να πει μάλλον αλλά δεν το εξέφρασε σωστά. Εννοείται ότι θα προτιμούσαμε να ήταν αφαιρέσιμος ο δίσκος και στο PS5, προτιμώ την λύση της MS, είναι πιο consumer friendly. Γενικά η Sony στο θέμα Playstation μου θυμίζει Apple..

Απλά μην κάνουμε την τρίχα-τριχιά, τα ποσόστα failure των δίσκων της samsung είναι πολύ χαμηλά. Και δεν ξέρουμε καν τι θα χρεώνει η Sony σε περίπτωση που ένας τέτοιος δίσκος τα παίξει μετά το 2ο έτος..όποιος όμως φοβάται ή δεν έχει την οικονομική άνεση (ή δεν θέλει) να πληρώσει πιθανά αυξημένα κόστη επισκευής στο μέλλον καλό θα είναι να πληρώσει επέκταση εγγύησης. Ευτυχώς που επιλέχθηκε η Samsung ως προμηθευτής των δίσκων του PS5, το ότι θα σκάσουν τέτοιοι δίσκοι είναι δεδομένο, ας ελπίσουμε μόνο να είναι μέσα στα φυσιολογικά ποσοστά. Για τον δίσκο γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να δίνεται εγγύηση τουλάχιστον 5 ετών.

22 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Θενξ, αλλά πάλι δεν τον βρήκα κάπου σαν μανίσια specs (WD). Αυτό θα ήθελα να δω κυρίως. Δες τώρα και τα υπόλοιπα που σου είπα για να καταλάβεις.


Και σταματώ εδώ, γιατί βλέπω ανακυκλώνομαι με τα ίδια και ίδια, απλά με άλλα άτομα.

Καταλαβαίνω τους φόβους σου απλά πιστεύω τους εκφράζεις με λάθος τρόπο και γίνεσαι επιθετικός χωρίς λόγο.

Ειδικά στο θέμα Sony ξεκινάς με την προκατάληψη πως ο συνομιλητής σου είναι φανατικός της εταιρίας, ειλικρινά όμως δεν ήξερα ότι ο δίσκος ήταν samsug, το διάβασα στο post του φίλου.

👍 PEACE 👍 λοιπόν, να παίξουμε θέλουμε όλοι, κακώς μαλώνουμε για ηλεκτρονικές άψυχες συσκευές και απρόσωπες εταιρίες που έχουν σκοπό τους το κέρδος.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, θα παραγγείλω το ps5 αυτές τις μέρες.

Θέλω να ρωτήσω αν αξίζει να δωσω τα επιπλέον χρήματα για επέκταση εγγύησης (από Κωτσόβολο και public).

Έχει κανείς εμπειρία στο πόσο εύκολα στο αλλάζουν αν πάθει κάτι η αν το παίζουν δύσκολοι;

Επίσης αν κάποιος έχει εμπειρίες από το ένα ή το άλλο μαγαζί σε παρόμοιες καταστάσεις με επεκτάσεις εγγύησης ας πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ένα έχω να πω,απορώ γιατί ως χώρα λένε ότι έχουμε brain drain κ γιατί δεν είμεθα στις πλουσιότερες χώρες...Το λέω διότι το τελευταίο καιρό διαπιστώνω ότι οι μισοι  σε αυτη τη χώρα είναι λοιμωξιολογοι κ οι άλλοι μισοί ειδικοί στις τελευταίες τεχνολογίες στα failure rates κτλ...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ😀...

Επεξ/σία από nyne
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

spacer.png

 

Mολις ηρθε το  ps5  σπιτι μου

19 λεπτά πριν, music_lover είπε

Απλά ανησυχεί υπέρ του δέοντος. Οκ ένα ποσοστό θα χαλάσουν και αυτοί, συσκευές είναι. Αν είσαι μέσα στα 2 έτη εγγύησης δεν σε νοιάζει, θα στο διορθώσουν δωρεάν. Τι γίνεται όμως στο 3ο έτος? Εκεί σου λέει πρέπει να αλλάξεις όλη την μητρική άρα επιπλέον κόστος για σένα τον τελικό καταναλωτή και έχει δίκαιο να ανησυχεί αφού αν ο δίσκος αυτός ήταν αφαιρέσιμος θα ήταν φθηνότερο για αυτόν να τον αλλάξει σε περίπτωση failure. Αυτό ήθελε να πει μάλλον αλλά δεν το εξέφρασε σωστά. Εννοείται ότι θα προτιμούσαμε να ήταν αφαιρέσιμος ο δίσκος και στο PS5, προτιμώ την λύση της MS, είναι πιο consumer friendly. Γενικά η Sony στο θέμα Playstation μου θυμίζει Apple..

Απλά μην κάνουμε την τρίχα-τριχιά, τα ποσόστα failure των δίσκων της samsung είναι πολύ χαμηλά. Και δεν ξέρουμε καν τι θα χρεώνει η Sony σε περίπτωση που ένας τέτοιος δίσκος τα παίξει μετά το 2ο έτος..όποιος όμως φοβάται ή δεν έχει την οικονομική άνεση (ή δεν θέλει) να πληρώσει πιθανά αυξημένα κόστη επισκευής στο μέλλον καλό θα είναι να πληρώσει επέκταση εγγύησης. Ευτυχώς που επιλέχθηκε η Samsung ως προμηθευτής των δίσκων του PS5, το ότι θα σκάσουν τέτοιοι δίσκοι είναι δεδομένο, ας ελπίσουμε μόνο να είναι μέσα στα φυσιολογικά ποσοστά. Για τον δίσκο γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να δίνεται εγγύηση τουλάχιστον 5 ετών.

Καταλαβαίνω τους φόβους σου απλά πιστεύω τους εκφράζεις με λάθος τρόπο και γίνεσαι επιθετικός χωρίς λόγο.

Ειδικά στο θέμα Sony ξεκινάς με την προκατάληψη πως ο συνομιλητής σου είναι φανατικός της εταιρίας, ειλικρινά όμως δεν ήξερα ότι ο δίσκος ήταν samsug, το διάβασα στο post του φίλου.

👍 PEACE 👍 λοιπόν, να παίξουμε θέλουμε όλοι, κακώς μαλώνουμε για ηλεκτρονικές άψυχες συσκευές και απρόσωπες εταιρίες που έχουν σκοπό τους το κέρδος.

Παντα υπηρχαν φοβοι ανεκαθεν σε αγορα ηλεκτρονικων συσκευων

Αλλα τωρα με τον καθε παπατζη γιουτουμπερ,το τοσο!!!! το ξεχειλιζουν μεχρι αηδιας πια.Εκει εχει αρχιζει να κουραζει σε υπερβολικο βαθμο ολο αυτο

Τα ιδια πηγαν να κανουν και στο νημα του series x.Και τα προβληματα τελικα ηταν ελαχιστα απο οτι νομιζαν καποιοι

Επεξ/σία από spartan29gr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nyne είπε

Εγώ ένα έχω να πω,απορώ γιατί ως χώρα λένε ότι έχουμε brain drain κ γιατί δεν είμεθα στις πλουσιότερες χώρες...Το λέω διότι το τελευταίο καιρό διαπιστώνω ότι η μισοι  σε αυτη τη χώρα είναι λοιμωξιολογοι κ η άλλη μισοί ειδικοί στις τελευταίες τεχνολογίες στα failure rates κτλ...ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ😀...

Τα failure rates είναι εδώ:

https://www.backblaze.com/blog/backblaze-hard-drive-stats-q2-2020/

Δεν το παίζουμε ειδικοί, απλά διαβάζουμε την γνώμη των ειδικών όπως η backblaze.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, DJTaurus είπε

Πολύ καλές κριτικές για όσους γούσταραν Abzu και Journey. Μπήκε στην wishlist!

https://www.metacritic.com/game/playstation-5/the-pathless

Για αυτο και το εντυπωσιακο  user score

Μεχρι στιγμης (αν εξαιρεσουμε το godfall)πολλες καλες κριτικες ολα τα παιχνιδια που λανσαρονται με το ps5

Αντε να βγει και τον επομενο μηνα το cyberpunk,να γινουμε ενα σωμα μια ψυχη τελιως με την καραντινα😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, music_lover είπε

Τα failure rates είναι εδώ:

https://www.backblaze.com/blog/backblaze-hard-drive-stats-q2-2020/

Δεν το παίζουμε ειδικοί, απλά διαβάζουμε την γνώμη των ειδικών όπως η backblaze.

Δεν αναφέρομαι σε εσενα,αυτό που θέλω να πω είναι το ότι εμείς έχουμε μια άποψη,αυτο δεν μας κάνει ούτε αυθεντίες ούτε χρειάζεται να είμαστε απόλυτοι για τις απόψεις μας(είτε για καλό είτε για κακό) ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρηκα ενα ενδιαφερον συγκριτικο θορυβου μεταξυ ps4 pro/ps5

Ειδικα στο κομματι του god of war,ο θορυβος που εβγαζε ο ανεμιστηρας του ps4 pro ηταν στα ορια της παρανοιας

 

Επεξ/σία από spartan29gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι μετά την εγγύηση για τον ssd. Τώρα βέβαια πιστεύω θα κάνει την δουλειά ο δεύτερος που έχει ( m.2) οπότε θα βρεθεί λύση για να μην αχρηστευτεί η κονσόλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα ξανά την βοντα, αυτη την φορά τους έβαλα να με καλέσουν από το virtual shop και έβγαλα άκρη με πωλητή που είπε κανένα πρόβλημα οι παραγγελίες θα δρομολογηθουν στις 19. Γενικά η βοντα είναι ρδελομπου απ ότι φαίνεται και δεν έχει ξεκάθαρο customer service για το eshop της.το μόνο που με προβληματίζει είναι το θέμα εγγύησης. Δεν αναφέρεται κάτι στο site. Είναι 1 η 2 χρονιά? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ordion3 είπε

Πήρα ξανά την βοντα, αυτη την φορά τους έβαλα να με καλέσουν από το virtual shop και έβγαλα άκρη με πωλητή που είπε κανένα πρόβλημα οι παραγγελίες θα δρομολογηθουν στις 19. Γενικά η βοντα είναι ρδελομπου απ ότι φαίνεται και δεν έχει ξεκάθαρο customer service για το eshop της.το μόνο που με προβληματίζει είναι το θέμα εγγύησης. Δεν αναφέρεται κάτι στο site. Είναι 1 η 2 χρονιά? 

Πότε έκανες την παραγγελία vodafone φίλε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...