Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Εσύ από ότι κατάλαβα θες τα παιχνίδια στις κονσόλες με καλά visual αλλά στα 30 fps για να μπορείς να τα παίζεις στο PC με καλά visual στα  60 😛 

Yep. :P

Και αυτό γιατί η βάση των visuals καθορίζεται από τον πιο αδύναμο κρίκο της αγοράς. Στην παρούσα γενιά το Xbox One (βγάζω έξω το Switch μιας και ανήκει στη φορητή κατηγορία). Μετά ό,τι παραπάνω κερδίζεις από πιο δυνατό hardware είναι έξτρα bonus.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, optimus prime είπε

Θα το κανουν downscale για να τρεξει,δεν εχουν τα pc ουτε το xbox την ταχυτητα του ssd του ps5..

Οχι τουλαχιστον αρκετη για να στριμαρει αυτα τα assets που ειδαμε..

Εντάξει, αυτή είναι η άποψη σου. Ο sweeney διαφωνεί. Τώρα τι να πεί ο sweeney μπροστά σου θα μου πείς. Λογικό. Που να ξέρει αυτός, επειδή είναι ο CEO της EG που έφτιαξε την μηχάνη? Τρίχες.

Αλλά για πες μου κάτι, μιας και είσαι γνώστης. Με film quality assets σαν αυτά του tech demo, πόσο χώρο θα χρειάζεται ένα παιχνίδι? Κατανοείς τώρα γιατί αυτήν την ποιότητα δύσκολα θα την δείς σε οτιδήποτε πέραν του tech demo έτσι? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, CometRyzen είπε

Αλλά για πες μου κάτι, μιας και είσαι γνώστης. Με film quality assets σαν αυτά του tech demo, πόσο χώρο θα χρειάζεται ένα παιχνίδι? Κατανοείς τώρα γιατί αυτήν την ποιότητα δύσκολα θα την δείς σε οτιδήποτε πέραν του tech demo έτσι? 

Εγω δεν ειπα ποτε οτι θα δουμε παιχνιδι,(τουλαχιστον αυτη την γενια) που θα καταφερει να χρησιμοποιησει ολες τις τεχνολογιες του demo.

Αρκετα tb θα χρειαστει ενα linear παιχνιδι, αλλα αυτο εξαρταται απο πολλους παραγοντες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που πιάνει πολύ χώρο στην παρούσα γενιά είναι ο μεγάλος αριθμός στατικών baked-in assets και shadowmaps που απαιτούνται για να αποδωθεί ρεαλιστικά ο φωτισμός μιας σκηνής.

Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα είναι το Forza 7 το οποίο χρησιμοποιεί έναν πολύ μεγάλο αριθμό στατικών assets για να δώσει την "ψευδαίσθηση" δυναμικού day-night και weather cycle κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Στην ουσία δεν υπάρχει δυναμικός φωτισμός και το σύστημα απλά διαβάζει από το σκληρό τα στατικά assets όσο μετακινείται το αυτοκίνητο μέσα στην πίστα. Σαν μια κασέτα που πατάς το "play". Το αστείο είναι ότι αν σταματήσουμε το αυτοκίνητο πχ σε κάποιο μέρος της πίστας, η αλλαγή των συνθηκών φωτισμού και ο καιρός σταματάνε και παγώνουν στη θέση τους. Θα αλλάξουν μόνο όταν συνεχίσουμε τη διαδρομή. Παράλληλα οι σκιές (που είναι και αυτές baked textures και πιάνουν χώρο) μένουν στην ίδια θέση ακόμα και όταν ο ήλιος δίνει την ψευδαίσθηση ότι μετακινήθηκε.

Αν το σύστημα είχε πχ πραγματικό δυναμικό φωτισμό, δεν θα χρειαζόταν τα 100+Gb εγκατάσταση στο σκληρό. Ίσως λοιπόν καταφέρουν να γλιτώσουν και από εκεί χώρο μιας και πάμε σε πιο δυνατό hardware.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αυτό που πιάνει πολύ χώρο στην παρούσα γενιά είναι ο μεγάλος αριθμός στατικών baked-in assets και shadowmaps που απαιτούνται για να αποδωθεί ρεαλιστικά ο φωτισμός μιας σκηνής.

Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα είναι το Forza 7 το οποίο χρησιμοποιεί έναν πολύ μεγάλο αριθμό στατικών assets για να δώσει την "ψευδαίσθηση" δυναμικού day-night και weather cycle κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Στην ουσία δεν υπάρχει δυναμικός φωτισμός και το σύστημα απλά διαβάζει από το σκληρό τα στατικά assets όσο μετακινείται το αυτοκίνητο μέσα στην πίστα. Σαν μια κασέτα που πατάς το "play". Το αστείο είναι ότι αν σταματήσουμε το αυτοκίνητο πχ σε κάποιο μέρος της πίστας, η αλλαγή των συνθηκών φωτισμού και ο καιρός σταματάνε και παγώνουν στη θέση τους. Θα αλλάξουν μόνο όταν συνεχίσουμε τη διαδρομή. Παράλληλα οι σκιές (που είναι και αυτές baked textures και πιάνουν χώρο) μένουν στην ίδια θέση ακόμα και όταν ο ήλιος δίνει την ψευδαίσθηση ότι μετακινήθηκε.

Αν το σύστημα είχε πχ πραγματικό δυναμικό φωτισμό, δεν θα χρειαζόταν τα 100+Gb εγκατάσταση στο σκληρό. Ίσως λοιπόν καταφέρουν να γλιτώσουν και από εκεί χώρο μιας και πάμε σε πιο δυνατό hardware.

Εκει εγκειται και η αιτιαση οτι τα next gen game data δεν θα ειναι και τοσο πολυ μεγαλυτερα απο τα current gen.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, xavier είπε

δηλαδη τα δισεκατομμυρια πολυγωνα δεν κοστιζουν σε χωρητικοτητα?

σου εχω μια λεξη, photogrammetry. Οχι, συνολικα, θα ειναι μικροτερα. 

Διαβαζω πως πιθανως το demo της unreal 5 ειχε στοιχεια ΚΑΙ photogrammetry εκτος απο τους νανιτες.

Ψαχνω την πηγη και θα επανελθω με ποσταρισμα.

εεεεεεεεεεεεεεδω ειμαστε

https://quixel.com/megascans/collections?category=environment&category=natural&category=limestone-quarry

επισης να και μια πιο ψυχραιμη προσσεγιση του θεματος.

https://www.pcgamer.com/the-unreal-engine-5-demo-looks-amazing-but-shows-nothing-that-will-move-games-forward/

 

Επεξ/σία από hexenlord
  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, xavier είπε

δηλαδη τα δισεκατομμυρια πολυγωνα δεν κοστιζουν σε χωρητικοτητα?

Κοστίζουν πολύ λιγότερο από τα textures. Πρόσφατο παράδειγμα το Doom Eternal που πέταξε τα megatextures του Doom 2016 και έβαλε πολύ περισσότερη πραγματική γεωμετρία (10 φορές πάνω αν δεν απατώμαι) και κατέλειξε στο μισό συνολικό μέγεθος εγκατάστασης.

  • Like 1
Δημοσ.

spacer.png

Ειλικρινής ερώτηση. Αυτό το διάγραμμα είναι μαλακία? Έχει κάτι περίεργο που δε καταλαβαίνω ή δε λέει όλη την αλήθεια?΄Γιατί αν το διαβάζω καλά γράφει ότι στα 3m που φαντάζομαι είναι μια νορμάλ απόσταση με 50"-60" τηλεόραση με 1080p είσαι οκ.

Αν δεν έχει κάποιο λάκκο η φάβα και δεν είναι κάποιος μέτοχος σε εταιρία που πουλάει τηλεοράσεις, για ποιο λόγο έχουμε τέτοια κάψα με τα 4Κ που θυσιάζουμε τα 60FPS τόσο απλά? Τι σκατά eye-candy είναι αν δε το καταλαβαίνει το ρημάδι το eye μας. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

spacer.png

Ειλικρινής ερώτηση. Αυτό το διάγραμμα είναι μαλακία? Έχει κάτι περίεργο που δε καταλαβαίνω ή δε λέει όλη την αλήθεια?΄Γιατί αν το διαβάζω καλά γράφει ότι στα 3m που φαντάζομαι είναι μια νορμάλ απόσταση με 50"-60" τηλεόραση με 1080p είσαι οκ.

Αν δεν έχει κάποιο λάκκο η φάβα και δεν είναι κάποιος μέτοχος σε εταιρία που πουλάει τηλεοράσεις, για ποιο λόγο έχουμε τέτοια κάψα με τα 4Κ που θυσιάζουμε τα 60FPS τόσο απλά? Τι σκατά eye-candy είναι αν δε το καταλαβαίνει το ρημάδι το eye μας. 

Aπο την δικη μου εμπειρια ειναι σωστο.

Δεν σου λεει οτι δεν θα δεις καθολου διαφορα βεβαια σε ορισμενες περιπτωσεις, απλα θα ειναι υπερβολικα μικρη και σε καποιες οντως ανυπαρκτη.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

spacer.png

Ειλικρινής ερώτηση. Αυτό το διάγραμμα είναι μαλακία? Έχει κάτι περίεργο που δε καταλαβαίνω ή δε λέει όλη την αλήθεια?΄Γιατί αν το διαβάζω καλά γράφει ότι στα 3m που φαντάζομαι είναι μια νορμάλ απόσταση με 50"-60" τηλεόραση με 1080p είσαι οκ.

Αν δεν έχει κάποιο λάκκο η φάβα και δεν είναι κάποιος μέτοχος σε εταιρία που πουλάει τηλεοράσεις, για ποιο λόγο έχουμε τέτοια κάψα με τα 4Κ που θυσιάζουμε τα 60FPS τόσο απλά? Τι σκατά eye-candy είναι αν δε το καταλαβαίνει το ρημάδι το eye μας. 

Αυτό που λέει ο @PDS13.

Το αν "αξίζει" όμως είναι υποκειμενικό κριτήριο αυτού που έφτιαξε τον πίνακα. Βέβαια εννοείται ότι όσο μεγαλώνει η ανάλυση ή η απόσταση, τόσο έχουμε και diminishing returns.. 

Το θέμα όμως με τις κονσόλες είναι ότι ακόμα και σε 1080p ανάλυση μπορείς να εστιάσεις σε ακόμα καλύτερα γραφικά και να καταλήξεις πάλι στα 30fps :P

Για παράδειγμα φαντάσου ανάλυση 1080p στα 30fps σε επίπεδο γραφικών όμως Avatar... Θέμα επιλογών πάλι.

Απλώς επειδή το νέο στάνταρ στις τηλεοράσεις είναι το 4Κ, ένα παιχνίδι 1080p θα είχε πολύ θολούρα σε τέτοιο panel χωρίς μια πολύ καλή λύση upscaling. 

 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Εγω πχ στην 65 στα 2.5 μετρα βλεπω διαφορα απο 4K σε 1080(οχι τρομακτικη, αλλα βλεπω σημαντικη)

Στα sub 4K και 4Κ δεν βλεπω.

Το μεγαλυτερο αλμα που καταλαβα σε αναλυση ηταν απο τα 480 στα 720p.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, optimus prime είπε

Θα το κανουν downscale για να τρεξει,δεν εχουν τα pc ουτε το xbox την ταχυτητα του ssd του ps5..

Οχι τουλαχιστον αρκετη για να στριμαρει αυτα τα assets που ειδαμε..

Που δεν παίζει κανενα απολύτως ρόλο η ταχύτητα στην προκειμένη περίπτωση οσο πιστεύεις αυτά τα assets που βλέπεις δεν τρεχουν απο τον ssd αλλα απο την memory... Τίποτα δεν τρέχει direct στην gpu και cpu απο τον ssd.... 

Ο ssd αυτο που θα κανει γρήγορα ειναι να βρει και να στείλει το assets που ζητησε ο επεξεργαστής στην memory και απο εκει να το στείλει στην gpu και να μπορέσεις να το δεις. Ο γρήγορος ssd δεν σημαίνει καλύτερο h/w. Το πιθανότερο είναι να γίνει bottleneck με τόσο γρήγορο ssd και 9 tf.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Που δεν παίζει κανενα απολύτως ρόλο η ταχύτητα στην προκειμένη περίπτωση οσο πιστεύεις αυτά τα assets που βλέπεις δεν τρεχουν απο τον ssd αλλα απο την memory... Τίποτα δεν τρέχει direct στην gpu και cpu απο τον ssd.... 

Ο ssd αυτο που θα κανει γρήγορα ειναι να βρει και να στείλει το assets που ζητησε ο επεξεργαστής στην memory και απο εκει να το στείλει στην gpu και να μπορέσεις να το δεις. Ο γρήγορος ssd δεν σημαίνει καλύτερο h/w. Το πιθανότερο είναι να γίνει bottleneck με τόσο γρήγορο ssd και 9 tf.

Νομίζω πως βγάζεις μόνος σου τον εαυτό σου λάθος. Ναι, ο ssd θα τα στείλει στη ram, αλλά αμα ο SSD δεν είναι αρκετά γρήγορος για να τα στείλει εγκαίρος στη ram, τι λές να συμβεί? Το λεγόμενο pop in, με τα textures να φορτώνουν as you go. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Που δεν παίζει κανενα απολύτως ρόλο η ταχύτητα στην προκειμένη περίπτωση οσο πιστεύεις αυτά τα assets που βλέπεις δεν τρεχουν απο τον ssd αλλα απο την memory... Τίποτα δεν τρέχει direct στην gpu και cpu απο τον ssd.... 

Ο ssd αυτο που θα κανει γρήγορα ειναι να βρει και να στείλει το assets που ζητησε ο επεξεργαστής στην memory και απο εκει να το στείλει στην gpu και να μπορέσεις να το δεις. Ο γρήγορος ssd δεν σημαίνει καλύτερο h/w. Το πιθανότερο είναι να γίνει bottleneck με τόσο γρήγορο ssd και 9 tf

Εαν τρεξεις αυτο το demo χωρις να κατεβασεις την αναλυση των textures και τον αριθμο τριγωνων σε συμβατικο ssd με το που θα γυρνας την καμερα θα βλεπεις αυτο που συμβαινει στο 0:50 σε πολυ χειροτερη μορφη.

Aσε που απο το micro stutter θα κρασαρει κατευθειαν το demo..

Εσυ νμζεις οταν ο Cerny ειπε περιμενετε να σας πουμε τι ssd να αγορασετε (οταν θα κυκλοφορησουν) το ειπε για πλακα..

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...