Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Fotis13 said:

Μπορεις να αναφερεις  κανα δυο   τετοιες τεχνολογιες  ως παραδειγματα ?

Είδες raytracing στα τρέιλερς; Είδες να γίνεται πουθενά on-the-spot loading εξωτερικού χώρου; Εντυπωσιάστηκες γενικά με κάτι που είδες;

Εγώ προσωπικά αυτό που ένιωσα με το HZD και με το GoW όταν τα έπαιξα πρώτη φορά, δεν το ένιωσα σε αυτά που είδα. Μπορεί να είναι νωρίς ακόμα, αλλά είμαστε έξι μήνες πριν το launch, έτσι, μην ξεχνιόμαστε.

14 minutes ago, najinblue3 said:

ερωτηση, στο switch δεν σου ερχεται εμετος?

Αν και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ένα φορητό σύστημα με specs της πλάκας για να το συγκρίνουμε με οικιακά μεγαθήρια που δεν έχουν κυκλοφορήσει καν ακόμα, σε περίπτωση που δεν παρακολουθείς αυτά που γράφω στο νήμα του NSw (που τα παρακολουθείς, απλά θέλεις να βγάλεις ίντριγκα εκεί που δεν υπάρχει καμία :)), έχω γράψει πολλές φορές ότι κάτι DOOM, Skyrim κλπ τα πούλησα άμεσα, γιατί με ενοχλούσε το performance τους. Τελευταία παράτησα το Darksiders ΙΙ και το έπαιξα σε PC γιατί δεν αντέχονταν τα ασταθή 30άρια στο NSw.

Υπόψιν, δεν με ενοχλούν τα 30 καρέ όταν είναι σταθερά. Εννοείται ότι Spider-man, HZD, Bloodborne, RDR2 τα έπαιξα και τα καταευχαριστήθηκα. Το ίδιο και το GoW στο PS4 Slim μου και γαμώ ήταν σε σταθερό 30άρι, αλλά όταν το είδα σε performance mode στο Pro φίλου μου κόντεψα να λιποθυμήσω από το τσίρκο που ήταν (τώρα μπορεί να διόρθωσαν τα spikes, δεν το γνωρίζω).

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, najinblue3 είπε

το ποιος ασχολειται με ιντριγκες ας μην το σχολιασω

Ξέχασες να τον ρωτήσεις πως μπορούσε και έπαιζε Game Boy και τώρα ξαφνικά έχει πρόβλημα με τόσα χρώματα και fps.

Άλλο φορητό σύστημα και άλλο μια οικιακή κονσόλα. Επίσης άλλο το PC και άλλο η κονσόλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

Link?

Εγω θα σου αφησω κατι να δεις και απο εκει και περα ειναι ζητημα δικο σου να το επεξεργαστεις..

Εαν βαριεσαι να δεις ολο το βιντεο πηγαινε στο 11:30 περιπου που μιλαει πιο ανοιχτα..

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παρακολούθησα ολόκληρο. Σημεία που κράτησα - μπακαλίστικα:

- για την UE 5 Engine εξακολουθεί να είναι critical η 3d horsepower, όσο περισσότερη, τόσο καλύτερα.

- η έλευση SSD δίσκων υψηλής (XSX) και πολύ υψηλής (PS5) διαμεταγωγής εξαλείφει ένα σημαντικό bottleneck του assets streaming σε realtime και , στην περίπτωση της UE 5 τουλάχιστον, σε εξάλειψη της ανάγκης για extensive lod texture mapping κλπ. κλπ.. Δεν μπορώ να μην επισημάνω πάντως πως σε ένα σημείο πέφτει σε λογικό fallacy, καθώς δηλώνει πως μπορεί να γίνει μόνο σε PS5, αλλά αμέσως μετά δηλώνει πως το XSX και τα high end PCs θα ακολουθήσουν κάποιον καιρό μετά: ΟΚ θεωρητικά για τα PCs, αφού αναβαθμίζονται, το XSX τι θα κάνει σε λίγο καιρό, θα βγάλει φτερά και θα υπάρξει parity???😁 It does not count και δεν το θεωρώ αξιόπιστο το συγκεκριμένο επιχείρημα, αλλά biased.

Συνεπώς, δεν μου δίνεις κάποια επίσημη πηγή που να πιστοποιεί αυτό που έγραψες αξιωματικά. Ίσως θα ήταν προτιμότερο να πεις πως είναι προσωπική σου γνώμη διαμορφωμένη από τις τάδε πηγές, όπως αυτή που παρέθεσες.

Για παράδειγμα, κατά τη δική μου γνώμη - see? - με την αντίστοιχη ενασχόληση και διάθεση πόρων, το συγκεκριμένο tech demo δίνω μεγάλη πιθανότητα να τρέχει από λίγο έως αρκετά καλύτερα στο XSX - για παράδειγμα με εισαγωγή RT στοιχείων, ή αυξημένη ανάλυση ή αυξημένα fps (σίγουρα πάντως όχι και τα 3 μαζί, είπαμε!!).

Επεξ/σία από johnnypatras
ορθογραφικά
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

Συνεπώς, δεν μου δίνεις κάποια επίσημη πηγή που να πιστοποιεί αυτό που έγραψες αξιωματικά. Ίσως θα ήταν προτιμότερο να πεις πως είναι προσωπική σου γνώμη διαμορφωμένη από τις τάδε πηγές, όπως αυτή που παρέθεσες.

Mα δεν γινεται να σου δωσω επισημη πηγη,εαν εβγαινε κατι official θα σημαινε το τελος της διαφημιστικης καμπανιας του xbox απο τωρα.

Δεν υπηρχε περιπτωση να εβγαινε η Epic και να ακυρωνε την Microsoft ετσι.

Eιναι και αυτοι πελατες τους(τα στουντιο τους δλδ που θα χρησιμοποιησουν την ue5)..

Αυτο που επισημα ισχυει και το δηλωσε ανοιχτα η Epic ειναι οτι δουλεψε με την Sony απο την αρχη για να δημιουργησει την ue5.

Δλδ με λιγα λογια εχει γινει optimized για το hardware του ps5,μονο απο αυτο καταλαβαινεις σε πιο μηχανημα θα τρεχει καλυτερα.

Χωρις αυτο να σημαινει οτι στο pc η στο χβοχ δεν θα τρεχει στο μελλον.

Mε μετατροπες μεν αλλα θα τρεχει..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, johnnypatras είπε

Για παράδειγμα, κατά τη δική μου γνώμη - see? - με την αντίστοιχη ενασχόληση και διάθεση πόρων, το συγκεκριμένο tech demo δίνω μεγάλη πιθανότητα να τρέχει από λίγο έως αρκετά καλύτερα στο XSX - για παράδειγμα με εισαγωγή RT στοιχείων, ή αυξημένη ανάλυση ή αυξημένα fps (σίγουρα πάντως όχι και τα 3 μαζί, είπαμε!!).

Και εγω αυτο πιστευω, χωρις να σημαινει οτι εχουμε δικιο. Eνα απο τα 3 θα ηταν ''αυξημενο''. Αν και δεν νομιζω οτι θα εβαζαν RT ουτε σε ενδεχομενο Xbox demo,  καθως φαινεται να ηθελαν να προωθησουν την δικη τους εναλλακτικη. 

Απο την αλλη η διαφορα στα ΤF γνωριζουμε πανω κατω τι σημαινει στην πραξη. Η διαφορα στον SSD οχι. Δεν υπαρχει παραδειγμα που θα μπορει να μας δωσει hint για το αν αυτη η διαφορα ps5-series στον SSD εχει σημασια και ποση(μικρη, μεγαλη ή καθολου). Οποτε για αυτο το κομματι σιγουρα θα χρειαστουμε μικρο καλαθι για την ωρα.

Αυτο που δεν ειχα σκεφτει ως τωρα και μου εσκασε epiphany μετα το post του optimus, εΐναι οτι η UE5 εχει δημιουργηθει με την Sony με βαση το PS5. Το epiphany εχει να κανει με τις επισημοτητες, κουρεματα, ενθουσιασμος των στελεχων της Sony(που δεν το πολυκαταλαβαινα για να ειμαι ειλικρινης). Τωρα μου βγαζει λιγο παραπανω νοημα. Γιατι αν εχεις εξασφαλισει οτι η μηχανη(UE5) που πιθανοτατα θα χρησιμοποιηθει περισσοτερο απ ολες στην επομενη γενια εχει δημιουργηθει με βαση το hardware του PS5, ειναι huge. Γιατι Oι συζητησεις οτι το ps5 hardware και τον SSD θα το εκμεταλευονται μονο τα exclusives εδιναν και επαιρναν τους προηγουμενους μηνες και δικαιολογημενα.

Ολα τα παραπανω προφανως, μπορει και να ειναι wishful thinking, αλλα παραθετω τις σκεψεις μου.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Mα δεν γινεται να σου δωσω επισημη πηγη,εαν εβγαινε κατι official θα σημαινε το τελος της διαφημιστικης καμπανιας του xbox απο τωρα.

Δεν υπηρχε περιπτωση να εβγαινε η Epic και να ακυρωνε την Microsoft ετσι.

Eιναι και αυτοι πελατες τους(τα στουντιο τους δλδ που θα χρησιμοποιησουν την ue5)..

Αυτο που επισημα ισχυει και το δηλωσε ανοιχτα η Epic ειναι οτι δουλεψε με την Sony απο την αρχη για να δημιουργησει την ue5.

Δλδ με λιγα λογια εχει γινει optimized για το hardware του ps5,μονο απο αυτο καταλαβαινεις σε πιο μηχανημα θα τρεχει καλυτερα.

Χωρις αυτο να σημαινει οτι στο pc η στο χβοχ δεν θα τρεχει στο μελλον.

Mε μετατροπες μεν αλλα θα τρεχει..

Σου έχει απαντήσει ήδη ο @johnnypatras γιατί δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να ρωτήσω κάτι σαν άσχετος,το hdmi 2.1 που θα υποστηρίζουν οι νέες κονσόλες και θεωρητικά αν δεν κάνω λάθος είναι για 120 hz 4k με το να πιάνουν με το ζόρι 60 fps όμως πάει περίπατο έτσι? Το ρωτάω κιόλας αν θα έχει σημασία και η αλλαγή τηλεόρασης με 2.1 ώστε να αξιοποιήσεις την νέα γενιά .. 

Επεξ/σία από playtak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς σε κάνα multi shooterακι θα βλέπεις 4Κ/120.Για αυτό θέλεις hdmi 2.1.Βεβαια μη περιμένεις να δεις σοβαρό παιχνίδι με 120 fps.Απ'οτι φαίνεται και το 60αρι με κυάλια θα το βλέπουμε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, optimus prime είπε

Mα δεν γινεται να σου δωσω επισημη πηγη,εαν εβγαινε κατι official θα σημαινε το τελος της διαφημιστικης καμπανιας του xbox απο τωρα.

Δεν υπηρχε περιπτωση να εβγαινε η Epic και να ακυρωνε την Microsoft ετσι.

Eιναι και αυτοι πελατες τους(τα στουντιο τους δλδ που θα χρησιμοποιησουν την ue5)..

Αυτο που επισημα ισχυει και το δηλωσε ανοιχτα η Epic ειναι οτι δουλεψε με την Sony απο την αρχη για να δημιουργησει την ue5.

Δλδ με λιγα λογια εχει γινει optimized για το hardware του ps5,μονο απο αυτο καταλαβαινεις σε πιο μηχανημα θα τρεχει καλυτερα.

Χωρις αυτο να σημαινει οτι στο pc η στο χβοχ δεν θα τρεχει στο μελλον.

Mε μετατροπες μεν αλλα θα τρεχει..

Η Sony είναι προφανές ότι "αγόρασε" το event για την προώθηση της νέας της κονσόλας. Μέχρι εκεί. Αν πιστεύεις κάτι άλλο πέρα από αυτό, πάσο. Το PR bullshitting είναι πολύ πολύ δυνατό, να σου θυμίσω μόνο - όσον αφορά σε αυτά που αναφέρεις. Κάνε π.χ. τον κόπο και δες στην παρουσίαση όταν ο Geoff τους ρωτάει για το XBOX πώς απαντούν (δεν αναφέρουν καν τη λέξη, απαντούν για "άλλες" πλατφόρμες - κλασσική περίπτωση που υπάρχουν τζιζ λέξεις για τις οποίες έχουν συνεννοηθεί να μην βγουν από το στόμα τους ή σχεδιάζουν να πουν σε event που θα έχουν στήσει με την MS π.χ.).

@PDS13 οι διαφορές διαμεταγωγής της επόμενης γενιάς (XBOX XSX και PS5) με την απερχόμενη είναι διαφορά τάξεων μεγέθους. Για αυτό και θα κάνουν τη διαφορά, είτε στη μία είτε στην άλλη κονσόλα. Δεν κάνω downplay το συγκριτικό πλεονέκτημα του PS5 στο συγκεκριμένο κομμάτι πάντως. Δεν εκτιμώ όμως πως θα είναι περιοριστικός παράγοντας για το XSX, σε καμία περίπτωση. Φαίνεται να είναι εξαιρετικά balanced σύστημα, με υπέρβαση -για κονσόλα- στο κομμάτι της GPU. Ας λάβουμε υπόψιν επίσης πως τα 2-3 TF διαφορά μεταξύ τους είναι 2-3 νέα TF διαφορά, πιο δυνατά από τα "παλιά" TF. Συν το γεγονός πως το RT στο XSX δεν θα επιβαρύνει τις CU της GPU καθώς έχει dedicated RT hw (πηγή, 25tf αντιστοίχηση απόδοσης συνδυαστικά με rt - και βέβαια μπόλικο marketing, μην τρελαθούμε με τα teraflops). Μένει να δούμε εκεί τι έχει να πει η SONY, δεν ήταν σαφής ο Cerny στο Road to PS5, εκτός αν μου διέφυγε κάτι.

 

Επεξ/σία από johnnypatras
ορθογραφικά
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν διαφωνω με οτι γραφεις(και για τα νεα μεγεθη των TF εχεις δικιο) ουτε σκεφτηκα οτι κανεις downplay τον SSD. Τις σκεψεις μου ποσταρα οπως σου ειπα με ενα ''δεν ξερω'' στο κομματι που δεν γνωριζω. Γιατι οντως δεν ξερω. Για αυτο και δεν μπορω να παρω καποιον στα σοβαρα που ενδεχομενως θα κανει praise ή downplay την διαφορα των SSD(και δεν ειναι developer που δουλευει σε παιχνιδι για τις κονσολες νεας γενιας)

Aπο κει και περα χρησιμοποιησα την λεξη wishful thinking για την δικη μου σκεψη που αφορα το UE5 event και την παρουσια της Sony σε αυτο. Θα μπορουσε να ειναι. Ετσι και εσυ αποδιδοντας οτι ειπωθηκε μονο στo PR(απο οτι καταλαβαινω) θα ηταν ισως πιο ασφαλες να κρατας και εσυ μια πισινη :)

Aλλωστε η συγκεκριμενη παρουσιαση αρχικα αφορουσε την GDC που δεν θα ελεγα οτι ειναι PR event.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, johnnypatras είπε

Συν το γεγονός πως το RT στο XSX δεν θα επιβαρύνει τις CU της GPU καθώς έχει dedicated RT hw (πηγή, 25tf αντιστοίχηση απόδοσης συνδυαστικά με rt - και βέβαια μπόλικο marketing, μην τρελαθούμε με τα teraflops). Μένει να δούμε εκεί τι έχει να πει η SONY, δεν ήταν σαφής ο Cerny στο Road to PS5, εκτός αν μου διέφυγε κάτι.

Γιατί και το ps5 δεν έχει ray tracing;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Hazuki έχει μιλήσει η ίδια η SONY για harware RT, αλλά πέραν τούτου ουδέν. Θα το υλοποιεί με ξεχωριστό RT dedicated hw ή θεωρεί hardware RT την υλοποίηση από τα CUs της GPU; 

Δεν έχουμε απάντηση ακόμα σε αυτό και αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

 

@PDS13 το μόνο που κάνω σε αυτή τη ζωή είναι να κρατάω πισινές!!!😁 Θα μπορούσε φυσικά να ισχύει αυτό που περιγράφεις, απλά εμένα προσωπικά μου φάνηκε πολύ στημένη η όλη παρουσίαση στο να προωθηθεί ένα συγκεκριμένο brand. Και δεν είναι κακό αυτό φυσικά, στο μέτρο βέβαια που δεν αποπροσανατολίζει για την πραγματικότητα ( όπως αυτό που ακούστηκε στο παρόν thread).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο τα λίγα που καταννοώ επι των θεμάτων της συζήτησης εχω να παραθεσω τα εξης:

To xbox κατα πασα πιθανότητα θα κάνει καλύτερη ή πιο βαρια χρηση του ray tracing αφου εχει περισσότερα cu count 52 vs 36 σε σχεση με το ps5. τουλαχιστον αυτο ξερω απο τα pc οτι περισσοτερα cu βοηθουν σημαντικά ειδικά στο ray tracing.

Το xbox πιθανοτατα να μπορει να σπρώξει λιγο παραπάνω οσον αφορα την ανάλυση αφου εχει σχεδόν 2 tf παραπάνω αλλα οσο ανεβαίνουμε σε αναλυση τοσο μικρότερη διαφορά κανουν αυτα τα 2 tf.

To ps5 ειδικα στα first party θα μπορεί να εχει περισσότερα assets στα παιχνίδια του, να φορτώνουν πιο γρηγορα , να εχει μεγαλύτερους κόσμους, μεγαλύτερο draw distance κτλ.

Οσον αφορά τη μνημη θεωρητικά θα δώσω προβάδισμα στο ps5 , κυρίως γιατι δεν εχει split pools στη ram και ο ssd μπορει να υποβοηθήσει περισσότερο δυνητικά απελευθερώνοντας περισσότερο χωρο μεταφέροντας πχ προσωρινα καποιο κομματι του λειτουργικού  στο ssd .

τα bottleneck στο xbox πιθανοτατα να ειναι στη ram στο 6GB @ 336 GB/s κομματι ενω του ps5 ειναι 448 GB/s ενιαια.

Kαι στο ps5 δεν βλέπω καποιο πιθανό bottleneck αν και η gpu μου φαντάζει ως το πιο αδυναμο και υποπτο κομματι του συνολικού συστήματος.

Θεωρώ οτι εχουμε μια πολύ ισορροπημένη γεννιά με οσες πληροφορίες εχουμε μεχρι στιγμής και επιτέλους θα επικεντρωθουμε στα παιχνιδια και απο τις δυο πλευρες (προβαδισμα φυσικά στη sony ) και δευτερευοντως στις υπηρεσιες ( προβαδισμα φυσικα στο xbox)

Προσωπικά ειμαι πολύ ενθουσιασμένος , θεωρώ οτι συνολικά εχουμε πολύ πιο overall καλοστημένα μηχανήματα σε σχέση με την προηγούμενη γεννιά και περιμενω ή ορθοτερα θα ηθελα να επικεντρωθούμε στα frames, στην ai , animations, μεγεθος και πυκνότητα κόσμων κτλ.

Αν εχω τη δυνατότητα θα πάρω και τα δυο, αν οχι υποθετω θα στραφω στο ps5 αφου εχω πολλα παιχνίδια στο ps4.

Επεξ/σία από LSZ1988
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...