Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Huawei Matebook D15 ή D14


bromiaris

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, lon-zet είπε

Καλησπέρα σε όλους. 

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το Matebook D15 (είναι η έκδοση με τον AMD επεξεργαστή αν αυτό χρησιμεύει σε κάτι): Κάνει μόνο του ενημερώσεις bios χωρίς να έχει ρυθμιστεί έτσι.

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος: Κάποιες μέρες πριν, είχα ανοίξει τον υπολογιστή και καθώς περίμενα να ανοίξει πληκτρολογούσα. Χωρίς να είχα πρόθεση να γίνει, με έβγαλε στα Bios. 

Τώρα, ορισμένες φορές, κάνει μόνο του update χωρίς καν να ακουμπήσω πληκτρολόγιο. Εκτός από το ότι αργεί, φοβάμαι μην έχει λίγη μπαταρία, σταματήσει η διαδικασία και μου μείνει στα χέρια. 

Θα χαιρόμουν πολύ αν κάποιο μέλος μου έδινε οδηγίες για να απενεργοποιήσω αυτήν την ρύθμιση. 

Μπες στο PC Manager και απενεργοποίησε ότι δεν θέλεις...

1428976575_.png.8fdd7c65b60bbad5439b76d58e7fb099.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 557
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα ειμαι κατοχος του D15 λογο κατασκευης αλουμινου φοβαμαι μην τσαλακωσει στην τσαντα μεταφορας που εχω (αν και εχει δυνατη επενδυση εκει που μπαινει το λαπτοπ) σκεφτομαι να του βαζω καποια τετοια θηκη: https://www.amazon.de/-/en/compatible-MateBook-release-protective-plastic/dp/B08DXCWY39/ref=sr_1_7?crid=3AFJXT3EWMQO&keywords=d15+matebook+hülle&qid=1642859035&sprefix=d15+matebook+case%2Caps%2C170&sr=8-7

Την εχει δοκιμασει κανενας; Επισης γνωριζει κανενας κανενας κανενα 65w που να δινει σιγουρα μια πληρη φορτηση και να δουλευει σωστα με το συγκεκριμενο λαπτοπ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, babble tribe είπε

Καλησπέρα ειμαι κατοχος του D15 λογο κατασκευης αλουμινου φοβαμαι μην τσαλακωσει στην τσαντα μεταφορας που εχω (αν και εχει δυνατη επενδυση εκει που μπαινει το λαπτοπ) σκεφτομαι να του βαζω καποια τετοια θηκη: https://www.amazon.de/-/en/compatible-MateBook-release-protective-plastic/dp/B08DXCWY39/ref=sr_1_7?crid=3AFJXT3EWMQO&keywords=d15+matebook+hülle&qid=1642859035&sprefix=d15+matebook+case%2Caps%2C170&sr=8-7

Την εχει δοκιμασει κανενας; Επισης γνωριζει κανενας κανενας κανενα 65w που να δινει σιγουρα μια πληρη φορτηση και να δουλευει σωστα με το συγκεκριμενο λαπτοπ; 

Εγώ αγόρασα τσάντα με φουλ επένδυση... Ακόμα και στα πλάγια... 

Link

 

 

Uac9717ee5d984e69b8fbec901c3c80c5H.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, insomnia’s members!!! Η κακιά μου η τύχη που με τυραννά για μια ακόμη φορά, με ανάγκασε να εγγραφώ για πρώτη φορά σε τεχνολογικό φόρουμ. 
Αρχικά, συγχωρέστε με, εάν το post μου είναι σε λανθασμένο topic, αλλά είδα «Huawei matebook d15» και μπήκα με την προοπτική πως κάποιος καλός συνάνθρωπος θα με βοηθήσει😊

Μπαίνω λοιπόν κατευθείαν στο θέμα. Αγόρασα χθες από ένα σκρουτζομάγαζο το matebook d15 κι ενώ ακολούθησα όλη τη διαδικασία της εγκατάστασης των windows επιτυχώς, παρατήρησα στο τέλος πως την οθόνη κλειδώματος, κάτω από το δικό μου όνομα-προφίλ, υπήρχε κι ένας επιπλέον λογαριασμός εισόδου (Microsoft) με 11ψηφία. Πήγα έπειτα στις ρυθμίσεις λογαριασμού για να δω περαιτέρω πληροφορίες κι ήταν καταχωρημένος ως διαχειριστής στην επιλογή «οικογένεια κι άλλοι χρήστες». Παρ’όλο που είμαι παντελώς άσχετη με την τεχνολογία, μου φάνηκε ύποπτο όλο αυτό και κάλεσα άμεσα στο κατάστημα απ’όπου το προμηθεύτηκα. Η απάντησή τους ήταν η κλασική, να τους το στείλω δλδ για να το στείλουν με τη σειρά τους στο service της εταιρείας. Εγώ όμως δε στάθηκα σ’αυτό κι απευθύνθηκα η ίδια στη Huawei, αλλά και στο customer service της…οι απαντήσεις και των δύο ταυτίστηκαν..ότι πρόκειται δλδ για «παρατυπία» του καταστήματος (ο νοών νοείτω) και πως ακόμα και να το στείλουν στο service, δεν πρόκειται να κάνουν κάτι, μιας και δεν αφορά  κάποιο τεχνικό πρόβλημα, ώστε να το επιδιορθώσουν ή ακόμα και να το αντικαταστήσουν, αλλά πρόκειται για ένα laptop που έχει χρησιμοποιηθεί και μεταπωληθεί ως κανούργιο. Το κατάστημα εννοείται πως δε δέχεται τίποτα, αρνείται κάθε ευθύνη κι επιμένει πως η πολιτική τους  είναι να το στείλουν αρχικά στο service ( έτσι μου είπαν την πρώτη φορά) και μετά άλλαξαν σενάριο, λέγοντάς μου πως πρέπει να το δει ο προμηθευτής τους. Κι ερωτώ.. πού ακούστηκε ένα ήδη μεταχειρισμένο προϊόν ή κι ελαττωματικό ακόμα να είναι, να το στέλνει ο πωλητής στον προμηθευτή αντί της επίσης εταιρείας, στην οποία έχει εγγύηση;! Να σημειώσω πως τους έστειλα βίντεο  μέσω mail με τ’αποδεικτικά στοιχεία κι ενώ το δέχονται ως πρόβλημα, αρνούνται να με εξυπηρετήσουν είτε επιστρέφοντας τα χρήματά μου είτε κάνοντας αντικατάσταση, από τη στιγμή που δεν πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα, αλλά ξεκάθαρα για μια συσκευή που είναι χρησιμοποιημένη/εκθεσιακή που εγώ πλήρωσα ως καινούργια όμως! Και σα να μην έφτανε αυτό, η συμπεριφορά τους ήταν κάκιστη, ειδικά στο τέλος μου έκλεισαν το τηλέφωνο κατάμουτρα, λέγοντας μου « έτσι είναι κι αν σ’αρέσει». Ο αντιεπαγγελματισμός κ το θράσος σε όλους το μεγαλείο. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.. Τουλάχιστον να ήταν εν γνώσει μου όλη αυτή η κατάσταση, πάει στο καλό… αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ξεκάθαρη παραπλάνηση. Ζητώ τη βοήθεια όλων σας!! Έχει τύχει κάτι ανάλογο σ’εσάς ή έχετε ακούσει κάτι σχετικό; Και πώς κινηθήκατε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ver_veritsa06 είπε

Καλησπέρα, insomnia’s members!!! Η κακιά μου η τύχη που με τυραννά για μια ακόμη φορά, με ανάγκασε να εγγραφώ για πρώτη φορά σε τεχνολογικό φόρουμ. 
Αρχικά, συγχωρέστε με, εάν το post μου είναι σε λανθασμένο topic, αλλά είδα «Huawei matebook d15» και μπήκα με την προοπτική πως κάποιος καλός συνάνθρωπος θα με βοηθήσει😊

Μπαίνω λοιπόν κατευθείαν στο θέμα. Αγόρασα χθες από ένα σκρουτζομάγαζο το matebook d15 κι ενώ ακολούθησα όλη τη διαδικασία της εγκατάστασης των windows επιτυχώς, παρατήρησα στο τέλος πως την οθόνη κλειδώματος, κάτω από το δικό μου όνομα-προφίλ, υπήρχε κι ένας επιπλέον λογαριασμός εισόδου (Microsoft) με 11ψηφία. Πήγα έπειτα στις ρυθμίσεις λογαριασμού για να δω περαιτέρω πληροφορίες κι ήταν καταχωρημένος ως διαχειριστής στην επιλογή «οικογένεια κι άλλοι χρήστες». Παρ’όλο που είμαι παντελώς άσχετη με την τεχνολογία, μου φάνηκε ύποπτο όλο αυτό και κάλεσα άμεσα στο κατάστημα απ’όπου το προμηθεύτηκα. Η απάντησή τους ήταν η κλασική, να τους το στείλω δλδ για να το στείλουν με τη σειρά τους στο service της εταιρείας. Εγώ όμως δε στάθηκα σ’αυτό κι απευθύνθηκα η ίδια στη Huawei, αλλά και στο customer service της…οι απαντήσεις και των δύο ταυτίστηκαν..ότι πρόκειται δλδ για «παρατυπία» του καταστήματος (ο νοών νοείτω) και πως ακόμα και να το στείλουν στο service, δεν πρόκειται να κάνουν κάτι, μιας και δεν αφορά  κάποιο τεχνικό πρόβλημα, ώστε να το επιδιορθώσουν ή ακόμα και να το αντικαταστήσουν, αλλά πρόκειται για ένα laptop που έχει χρησιμοποιηθεί και μεταπωληθεί ως κανούργιο. Το κατάστημα εννοείται πως δε δέχεται τίποτα, αρνείται κάθε ευθύνη κι επιμένει πως η πολιτική τους  είναι να το στείλουν αρχικά στο service ( έτσι μου είπαν την πρώτη φορά) και μετά άλλαξαν σενάριο, λέγοντάς μου πως πρέπει να το δει ο προμηθευτής τους. Κι ερωτώ.. πού ακούστηκε ένα ήδη μεταχειρισμένο προϊόν ή κι ελαττωματικό ακόμα να είναι, να το στέλνει ο πωλητής στον προμηθευτή αντί της επίσης εταιρείας, στην οποία έχει εγγύηση;! Να σημειώσω πως τους έστειλα βίντεο  μέσω mail με τ’αποδεικτικά στοιχεία κι ενώ το δέχονται ως πρόβλημα, αρνούνται να με εξυπηρετήσουν είτε επιστρέφοντας τα χρήματά μου είτε κάνοντας αντικατάσταση, από τη στιγμή που δεν πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα, αλλά ξεκάθαρα για μια συσκευή που είναι χρησιμοποιημένη/εκθεσιακή που εγώ πλήρωσα ως καινούργια όμως! Και σα να μην έφτανε αυτό, η συμπεριφορά τους ήταν κάκιστη, ειδικά στο τέλος μου έκλεισαν το τηλέφωνο κατάμουτρα, λέγοντας μου « έτσι είναι κι αν σ’αρέσει». Ο αντιεπαγγελματισμός κ το θράσος σε όλους το μεγαλείο. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω.. Τουλάχιστον να ήταν εν γνώσει μου όλη αυτή η κατάσταση, πάει στο καλό… αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ξεκάθαρη παραπλάνηση. Ζητώ τη βοήθεια όλων σας!! Έχει τύχει κάτι ανάλογο σ’εσάς ή έχετε ακούσει κάτι σχετικό; Και πώς κινηθήκατε; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! 

Αν η αγορά έγινε online, ζήτα γραπτός υπαναχώρηση εντός 14 ημερών.

Επίσης να επισημάνεις ότι σε αντίθετη περίπτωση θα κάνεις καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ’αρχάς, σ’ευχαριστώ για τον κόπο που μπήκες ν’απαντήσεις. 
Όσον αφορά τώρα την παραγγελία μου, έγινε τηλεφωνικώς, καθώς ήθελα να ρωτήσω για τη διαθεσιμότητα του laptop κι η παραλαβή έγινε από το κατάστημα. Τους ζήτησα να προβούν είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων, αλλά δε δέχτηκαν με την αιτιολογία πως η συσκευή έχει ανοιχθεί. Κατ’αυτούς δλδ εγώ ν’αγοράσω  μια χρησιμοποιημένη συσκευή, ενώ εκείνοι δεν τη δέχονται.  Στο τέλος, αφού με ταλαιπώρησαν αρκετά κι έβλεπα πως δεν έχουν καμία διάθεση ν’αναλάβουν την ευθύνη ως κατάστημα ( θέλουν απλώς να τους το στείλω για να κάνουν επαναφορά εργοστ. ρυθμίσεων κ μετά να μου το πλασάρουν σα να μην έγινε ποτέ τίποτα), τους ενημέρωσα πως θα προβώ σε δυσφήμιση του μαγαζιού και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή για εξαπάτηση.  Η απάντησή τους ήταν κατηγορηματική «Κάντε ό,τι θέλετε». 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, ver_veritsa06 είπε

Κατ’αρχάς, σ’ευχαριστώ για τον κόπο που μπήκες ν’απαντήσεις. 
Όσον αφορά τώρα την παραγγελία μου, έγινε τηλεφωνικώς, καθώς ήθελα να ρωτήσω για τη διαθεσιμότητα του laptop κι η παραλαβή έγινε από το κατάστημα. Τους ζήτησα να προβούν είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων, αλλά δε δέχτηκαν με την αιτιολογία πως η συσκευή έχει ανοιχθεί. Κατ’αυτούς δλδ εγώ ν’αγοράσω  μια χρησιμοποιημένη συσκευή, ενώ εκείνοι δεν τη δέχονται.  Στο τέλος, αφού με ταλαιπώρησαν αρκετά κι έβλεπα πως δεν έχουν καμία διάθεση ν’αναλάβουν την ευθύνη ως κατάστημα ( θέλουν απλώς να τους το στείλω για να κάνουν επαναφορά εργοστ. ρυθμίσεων κ μετά να μου το πλασάρουν σα να μην έγινε ποτέ τίποτα), τους ενημέρωσα πως θα προβώ σε δυσφήμιση του μαγαζιού και καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή για εξαπάτηση.  Η απάντησή τους ήταν κατηγορηματική «Κάντε ό,τι θέλετε». 

Γι αυτό ένα αναλυτικότατο email όπου θα εξιστορείς τα πάντα. Από την αρχική επικοινωνία, την αγορά και τις μετέπειτα κινήσεις…

Θα έχεις και συνημμένες όλες τις απαραίτητες φωτογραφίες.

Στο email θα τονίζεις το ότι το λαπτοπ που παρέλαβες έχει δεύτερο λογαριασμό που αποδεικνύει ότι ήταν μεταχειρισμένο και σου πουλήθηκε σαν καινούργιο.

Και ότι απαιτείς άμεσα έγγραφη απάντηση του καταστήματος γιατί σε περίπτωση μη εξυπηρέτησης σου (επιστροφή του προϊόντος και επιστροφή των χρήματων σου) προτίθεσαι να προβείς σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες – καταγγελίες, όπως ο Νόμος ορίζει.

Και εγώ αυτές τις ημέρες είμαι σε περίπου ίδια κατάσταση με μεγάλη αλυσίδα όπου ενώ έκανα αγορά από ίντερνετ, θέλω να κάνω υπαναχώρηση γιατί το προϊόν δεν με καλύπτει… και φυσικά συναντώ δυσκολίες…

τους έχω στείλει παρόμοιο mail όπου έχω βάλει όλους τους Νόμους Ελληνικούς/ΕΕ καθώς και επίσης την ίδια πολιτική του καταστήματος τους όπου το λέει ξεκάθαρα!

Αυτοί να λένε ότι αφού άνοιξες την συσκευασία, τότε τέλος…

Μα να τους λες ότι στην πολιτική του καταστήματος σας, λέει ότι ο καταναλωτής πρέπει να ελέγξει το προϊόν όπως θα το έλεγχε και στο κατάστημα… πχ μια τηλεόραση… τι θα βλέπατε στο κατάστημα;;; Τον ήχο και την εικόνα της…

Πως θα γίνει αυτός ο έλεγχος αν δεν την βγάλεις από το κουτί;

Όταν έχεις να κάνεις με χαζούς υπαλλήλους τότε μόνο γραπτώς και καταγγελία.

Αλλά είναι γενικά από ότι βλέπω τακτική. Πες όχι… οι 9 στους 10 θα τα παρατήσουν και θα είναι κέρδος… το πολύ πολύ θα εφαρμόσουμε τον Νόμο μόνο στον έναν που θα επιμείνει…

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα!

Επειδή ενδιαφέρομαι να πάρω κάποιο Huawei λάπτοπ (θα εξαρτηθεί και από τα ποια μοντέλα θα έχουν διαθέσιμα στην ψηφιακή μέριμνα - γενικά κοιτάω και το 14 και το 13άρι). Απλά θα ήθελα να ρωτήσω πόσο απαραίτητο είναι να πάω στα 16gb ή θα μου είναι αρκετά και τα 8gb. Γενικά θα χρησιμοποιείται ως βοηθητικός υπολογιστής. Ίσως τηλεκπαίδευση αν και από το σπίτι θα κάνω από τον σταθερό υπολογιστή. Ίσως να τον χρησιμοποιώ και στην τάξη με προβολέα. Από εκεί και πέρα ίσως να τον χρησιμοποιώ με Linux, ίσως dualboot και με windows, γενικά θα τον έχω πιο πολύ για παιχνίδια (εννοώ όχι για δουλειά) και αμφιταλαντεύομαι αν θα πάω σε 16 ή 8 ραμ. Το άλλο δίλημμα είναι καλύτερος επεξεργαστής με 8 ραμ ή χειρότερος με 16;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ostvarivanje είπε

Καλησπέρα!

Επειδή ενδιαφέρομαι να πάρω κάποιο Huawei λάπτοπ (θα εξαρτηθεί και από τα ποια μοντέλα θα έχουν διαθέσιμα στην ψηφιακή μέριμνα - γενικά κοιτάω και το 14 και το 13άρι). Απλά θα ήθελα να ρωτήσω πόσο απαραίτητο είναι να πάω στα 16gb ή θα μου είναι αρκετά και τα 8gb. Γενικά θα χρησιμοποιείται ως βοηθητικός υπολογιστής. Ίσως τηλεκπαίδευση αν και από το σπίτι θα κάνω από τον σταθερό υπολογιστή. Ίσως να τον χρησιμοποιώ και στην τάξη με προβολέα. Από εκεί και πέρα ίσως να τον χρησιμοποιώ με Linux, ίσως dualboot και με windows, γενικά θα τον έχω πιο πολύ για παιχνίδια (εννοώ όχι για δουλειά) και αμφιταλαντεύομαι αν θα πάω σε 16 ή 8 ραμ. Το άλλο δίλημμα είναι καλύτερος επεξεργαστής με 8 ραμ ή χειρότερος με 16;

και με 8gb για καθημερινή χρήση θα είσαι μια χαρά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, andreas1gr είπε

και με 8gb για καθημερινή χρήση θα είσαι μια χαρά...

Δηλαδή θεωρείς ότι δε θα μου λείψει ε; 

Και μια άλλη ερώτηση. Επειδή δεν ξέρω ποια θα είναι διαθέσιμα στης ψηφιακή μέριμνα, κατά σειρά προτεραιότητας να βάλω πρώτα το 14 και μετά τα d 14 και 15; Το 13 να το σκεφτώ καθόλου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ostvarivanje είπε

Δηλαδή θεωρείς ότι δε θα μου λείψει ε; 

Και μια άλλη ερώτηση. Επειδή δεν ξέρω ποια θα είναι διαθέσιμα στης ψηφιακή μέριμνα, κατά σειρά προτεραιότητας να βάλω πρώτα το 14 και μετά τα d 14 και 15; Το 13 να το σκεφτώ καθόλου; 

Είναι δυο διαφορετικές κατηγορίες…

Η φτηνή κατηγορία είναι η σειρά «D».

«Φτηνή» εννοώντας ότι έχει απλή ips οθόνη πιο αργό επεξεργαστή κλπ κλπ.  Αλλά για καθημερινή χρήση είναι 100% ικανοποιητικά.

Το Matebook 14 είναι στην μεσαία κατηγορία και φυσικά αν έχεις την οικονομική δυνατότητα το προτιμάς.

Το 13 με τον Ryzen τρίτης γενιάς δεν θα το επέλεγα σήμερα… εκτός και αν ήταν σε εξωφρενικά χαμηλή τιμή…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Είναι δυο διαφορετικές κατηγορίες…

Η φτηνή κατηγορία είναι η σειρά «D».

«Φτηνή» εννοώντας ότι έχει απλή ips οθόνη πιο αργό επεξεργαστή κλπ κλπ.  Αλλά για καθημερινή χρήση είναι 100% ικανοποιητικά.

Το Matebook 14 είναι στην μεσαία κατηγορία και φυσικά αν έχεις την οικονομική δυνατότητα το προτιμάς.

Το 13 με τον Ryzen τρίτης γενιάς δεν θα το επέλεγα σήμερα… εκτός και αν ήταν σε εξωφρενικά χαμηλή τιμή…

Ευχαριστω πολύ για την ενημέρωση. Τι συγκεκριμένο νήμα το διάβασα όλο και τώρα διαβάζω για το 14. Προτεραιότητά μου θα είναι το 14 αλλά θα εξαρτηθεί και ποθαυα έχουν διαθέσιμα στην ψηφιακή μέριμνα. Πάντως αν δω ότι δεν έχει κάτι που να αξίζει, θα πάρω λάπτοπ χωρίς να χρησιμοποιήσω το vaucher. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.