Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, karaLRS είπε

Μπράβο για το κουράγιο σου. Σε πόσες μέρες σου απάντησε η ΥΠΑ; 

την επομενη. χτες το πρωί τους τα στειλα και σημερα το μεσημερι μου στειλανε το επισυναπτομενο που στειλανε στην aegean

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, EddieObscurant είπε

την επομενη. χτες το πρωί τους τα στειλα και σημερα το μεσημερι μου στειλανε το επισυναπτομενο που στειλανε στην aegean

Now, make them internet famous! 🤣

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Καλησπέρα και από μένα. Έχω κάνει και εγώ 2 καταγγελίες. Μια στην ΥΠΑ και μια στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 

Πρέπει να κάνουν όλοι όσοι θέλουν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Βασει των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η Aegean πρέπει να σε ενημερώνει γραπτά για τα δικαιώματά σου.

Και αυτή σου δίνει voucher αντί των χρημάτων. 

 

Η ιστορία της καταγγελίας:

Αναφορά σε κείμενο

Εγώ (ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) και η σύζυγός μου (ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) πραγματοποιήσαμε στις 05/01/2020 κράτηση για πτήση Αθήνα-Πράγα (12/03/2020) και επιστροφή Πράγα-Αθήνα (16/03/2020) με την Aegean Airlines.

Κωδικοί κράτησης: ΧΧΧΧΧΧ και ΧΧΧΧΧΧ

Η πτήση A3864 στις 12/3/2020 πραγματοποιήθηκε κανονικά και χωρίς καθυστερήσεις.

Στις 13/03/2020 ειδοποιηθήκαμε από την Aegean μέσω sms ότι η πτήση της επιστροφής A3867, που ήταν να πραγματοποιηθεί στις 16/03/2020, ακυρώθηκε.

Μέτα από πολλές ώρες αναμονής στην γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο (8011120000/2106261000) της Aegean που είχε πέσει, η μόνη ενημέρωση που λάβαμε από την Aegean είναι ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μας επιστρέψουν τα χρήματα της πτήσης (94,50ευρώ/ανά εισιτήριο). Στο ερώτημα μας για το πως θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα, δεν λάβαμε καμία απάντηση, ούτε υπήρξε πρόθεση για λύση. Μάλιστα δεν ενημερωθήκαμε για τους λόγους ακύρωσης της πτήσης. Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι η ακύρωση έγινε με την υπαιτιότητα της Aegean γιατί εκείνη την χρονική περίοδο δεν υπήρχε καμία οδηγία από αρμόδια αρχή, ούτε από την κυβέρνηση της Τσεχίας, ούτε από την κυβέρνηση της Ελλάδας ότι οι πτήσεις ακυρώνονται ή υπάρχει κάποιος επίσημος περιορισμός προς την Ελλάδα. Συγκεκριμένα εκείνες τις ημέρες και μέχρι τις 15/03/2020, που φύγαμε από την Πράγα με δικά μας έξοδα με άλλη αεροπορική εταιρία μέσω Κωνσταντινούπολης (220€ για κάθε εισιτήριο), πετούσαν κανονικά όλες οι αεροπορικές εταιρίες. Η μόνη που αδικαιολόγητα αποφάσισε να μην πετάξει ήταν η Aegean αφήνοντας μας στο έλεος σε μια ξένη χώρα.

Άφησαν τους Έλληνες πολίτες ξεκρέμαστους σε μια ξένη χώρα χωρίς να δώσουν εναλλακτική επιστροφής και το μόνο που θα μας προσέφεραν τηλεφωνικά και μέσω μηνυμάτων στο Facebook ήταν η επιστροφή χρημάτων και δεν τους ένοιαζε πως θα επιστρέψουμε.

Αυτή την στιγμή η Aegean το μόνο που προσφέρει μέσω της ενημέρωσης από τον λογαριασμό της στο Facebook είναι κάνοντας αίτηση, να μας δοθεί ένα credit voucher αντί των χρημάτων που μας είχαν πει τηλεφωνικά και facebook κατά την στιγμή που ακόμα ήμασταν στο εξωτερικό και αναζητούσαμε μια λύση. 

Βάσει του Κανονισμού 261/2004/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ισχύει το παρακάτω: 

«Αν η πτήση σας ακυρωθεί 7 μέρες πριν την αναχώρηση, η αεροπορική εταιρεία πρέπει να σας βρει εναλλακτική πτήση ή να σας προσφέρει επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου. Αν η εταιρεία σας συστήσει να βρείτε και να πληρώσετε την εναλλακτική πτήση μόνοι σας, κρατείστε τις αποδείξεις για να ζητήσετε αποζημίωση. Σε περίπτωση που η αεροπορική φταίει για την ακύρωση τότε δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση μεταξύ 250 και 600 ευρώ.»

Με την καταγγελία αυτή ζητώ την άμεση επιστροφή χρημάτων στην χρεωστική κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή και την καταβολή από την Aegean της νόμιμης αποζημίωσης για την ακύρωση της πτήσης και μη πρόταση εναλλακτικής επιστροφής.

 

Καταγραφή.png

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνήγορος του Πολίτη δεν έχει δουλειά.

Συνήγορος του Καταναλωτή έχει.

Επίσης περισσότερο θα βρεις το δίκιο σου με το ΕΚΠΟΙΖΩ. 

 

Άκυρο: τώρα είδα ότι σου απάντησαν

Επεξ/σία από cacofonix-3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Atallos1 είπε

Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση 

για το ξενοδοχειο ξεχνα τα λεφτα. 

για την αεροπορικη, ποια εταιρεια ειναι ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Atallos1 είπε

Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση 

Το ξενοδοχειο δεν ευθύνεται αυτο αν αυτο ειναι ανοιχτο και εσύ δεν μπορεις να πας εκεί. Tωρα αν και το ξενοδοχειο ειναι κλειστο λογω covid-19 λογικα δικαιουσε αλλα δεν ξέρω πού μπορεις να απευθυνθείς.

Αν εταιρια ειναι στην ευρωπη λογικα ισχυουν τα ιδια μιας και ειναι πανευρωπαικη οδηγια, αλλα και παλι δεν ξερω πού μπορεις να απευθυνθείς. Στην αντιστοιχη χώρα της εταιριας? Λογικα και η ευρωπαικη ενωση θα χει καπου αλλα δεν το χω ψάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ΥΠΑ Θα απευθυνθείς . Αν η εταιρεία πετάει στην Αθήνα ελέγχεται από την Ελληνική αρχή.  d1d  παπακι hcaa.gr  

Επεξ/σία από Vasileios-gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρησιμες πληροφοριες. Αν εχουμε κανει ηδη αιτηση για voucher, υπάρχει χρονος να ζητησουμε refund; Θεωρητικα καπου θα εχω συμφωνησει να απολέσω το δικαιωμα επιστροφης του ποσου κατα την διαδικασια.

Επεξ/σία από zenwalk23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε φιλε εχεις 100% και απολυτο δικαιο παρολαυτα επειδη ετυχε και σε μενα το ιδιο με αλλη αεροπορικη θα αναφερω δεν ειναι μονο η aegean που το κανει αυτο αλλα και πολλες αλλες (π.χ. Lufthansa group). Αυτο που συμβαινει αυτη την εποχη ειναι πρωτογνωρο και δεν ειναι μια-δυο ακυρωσεις πτησεων λογω κακοκαιριας ή ακυρωσεις για καμια βδομαδα λογω ηφαιστειου γιαυτο εγω προσωπικα δειχνω καποια κατανοηση. Προφανως δεν τα χαριζω τα λεφτα αλλα απτη στιγμη που αργα ή  γρηγορα θα κλεισω καμια πτηση ακομα , δεν βλεπω τον λογο του "escalation". 

Τι εννοω με αυτο? Αποσο θυμαμαι στην περιπτωση μου, μου ειπαν οτι εχω καιρο μεχρι τον Αυγουστο να αποφασισω αν θελω τελικα επιστροφη χρηματων (ειπαν οτι λογω των δεκαδων χιλιαδων ακυρωσεων ειναι πρακτικα αδυνατο να τα επιστρεψουν τωρα αμεσα μεσα στον Μαρτιο/Απριλη τα λεφτα) ή νεα πτηση , οποτε επειδη καταλαβαινω την κατασταση θα περιμενω μερικους μηνες. Η νεα πτηση με πιστωτικο οτι εχω πληρωσει που μπορω να κλεισω μπορει να ειναι οπουδηποτε εντος ευρωπης οποτε ολο και καπου θα χρειαστει οταν με το καλο περασει η φαση με την επιδημια. Εγω προσωπικα θα ελεγα οτι η εμπειρια με aegean ειναι αρκετα θετικη γιατι ηταν απτις πρωτες που προσεφεραν δωρεαν αλλαγη πτησεων προς και απο Ιταλια πριν γινουν επισημες απαγορευσεις και ακυρωσεις πτησεων. Αλλες αεροπορικες το θυμηθηκαν αρκετες βδομαδες αργοτερα.

Επεξ/σία από epp
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, epp είπε

ρε φιλε εχεις 100% και απολυτο δικαιο παρολαυτα επειδη ετυχε και σε μενα το ιδιο με αλλη αεροπορικη θα αναφερω δεν ειναι μονο η aegean που το κανει αυτο αλλα και πολλες αλλες (π.χ. Lufthansa group). Αυτο που συμβαινει αυτη την εποχη ειναι πρωτογνωρο και δεν ειναι μια-δυο ακυρωσεις πτησεων λογω κακοκαιριας ή ακυρωσεις για καμια βδομαδα λογω ηφαιστειου γιαυτο εγω προσωπικα δειχνω καποια κατανοηση. Προφανως δεν τα χαριζω τα λεφτα αλλα απτη στιγμη που αργα ή  γρηγορα θα κλεισω καμια πτηση ακομα , δεν βλεπω τον λογο του "escalation". 

Τι εννοω με αυτο? Αποσο θυμαμαι στην περιπτωση μου, μου ειπαν οτι εχω καιρο μεχρι τον Αυγουστο να αποφασισω αν θελω τελικα επιστροφη χρηματων (ειπαν οτι λογω των δεκαδων χιλιαδων ακυρωσεων ειναι πρακτικα αδυνατο να τα επιστρεψουν τωρα αμεσα μεσα στον Μαρτιο/Απριλη τα λεφτα) ή νεα πτηση , οποτε επειδη καταλαβαινω την κατασταση θα περιμενω μερικους μηνες. Η νεα πτηση με πιστωτικο οτι εχω πληρωσει που μπορω να κλεισω μπορει να ειναι οπουδηποτε εντος ευρωπης οποτε ολο και καπου θα χρειαστει οταν με το καλο περασει η φαση με την επιδημια. Εγω προσωπικα θα ελεγα οτι η εμπειρια με aegean ειναι αρκετα θετικη γιατι ηταν απτις πρωτες που προσεφεραν δωρεαν αλλαγη πτησεων προς και απο Ιταλια πριν γινουν επισημες απαγορεψεις και ακυρωσεις πτησεων. Αλλες αεροπορικες το θυμηθηκαν αρκετες βδομαδες αργοτερα.

Μόλις επικοινώνησα με την Lufthansa διότι ακυρώθηκε η πτήση μου. Μου είπαν το ίδιο, αλλά επειδή λόγω ιδιότητας και κάποιων άλλων παραγόντων δεν θα ξαναέχω την δυνατότητα να ταξιδέψω στο εξωτερικό εντός της χρονιάς (συνεπώς η ακύρωση του εισιτηρίου και η επιστροφή του ποσού είναι η μόνη επιλογή), έκανα στην υπάλληλο την εξής ερώτηση:

Δεν μπορείτε καθόλου να υποβάλετε τέτοιο αίτημα, ή απλώς θα καθυστερήσει η επεξεργασία του λόγω των όσων συμβαίνουν;

Μου είπε το δεύτερο, και πως αν θέλω μπορούμε κανονικά να υποβάλουμε τέτοιο αίτημα. Συνεπώς το προχωρήσαμε. Μου είπε ότι εντός 4 εβδομάδων πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, αλλιώς να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους.

Δεν περιμένω να επεξεργαστεί άμεσα ή κάτι τέτοιο και της το είπα, καταλαβαίνω το τι συμβαίνει αυτές τις μέρες. Απλώς δεν μου φαίνεται σωστό το να "σπρώχνεις" και να επιμένεις σε άλλες λύσεις (π.χ. ανοικτό εισιτήριο όπως μου πρότεινε μεταξύ άλλων) προκειμένου να αποφύγεις την επιστροφή χρημάτων. Βέβαια πολυεθνική είναι, προσπαθεί να σώσει ό,τι σώζεται και το καταλαβαίνω, αλλά το να λες ψέματα (π.χ. αυτό που πήγε αρχικά να πει και σε εμένα "είναι αδύνατη η υποβολή αιτήματος ακύρωσης") σίγουρα δεν είναι αποδεκτό.

Σαφώς πιο θεμιτό θα ήταν το να μιλάνε ξεκάθαρα: "Θέλετε να αλλάξουμε ημερομηνία ή voucher; Αν όχι, να ξέρετε πως η διαδικασία ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει λίγο.".

Πιστεύω όλοι θα δείχναμε κατανόηση.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Atallos1 είπε

Να ρωτήσω κάτι παρεμφερές ? Εχω το ίδιο πρόβλημα με αεροπορική εξωτερικού που απλά μου δίνει credit για καινούρια ημερομηνία κ μάλιστα μέχρι τέλος του χρόνου . Που θα μπορούσα να απευθυνθώ για αυτό ? Όπως επίσης κ το ξενοδοχείο που είχα κάνει κράτηση στην Ισπανία αρνείται να κάνει refund , αν κι εκεί είχα κάνει non refundable κράτηση 

Εδώ λέει ότι τα ξενοδοχεία στην Ισπανία κλείσανε από 19/3

https://www.express.co.uk/travel/articles/1257843/spain-coronavirus-holiday-hotels-closing-tourists-latest-news

Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα. Αν θες να ρωτήσω φίλο που μένει εκεί.

Η κράτηση έγινε από booking ή κάτι παρεμφερές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...