Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε

Δεν κατάλαβες, ΜΑΚΑΡΙ να κλεισουν 30 εταιρείες κολοσσοι και να υπάρχουν 20 μεσαιοι που θα μοιραστουν την πίτα.

Από την αλλη, επειδή αν πάρουμε ΟΛΟΙ τα λεφτά μας πίσω, θα εκβιάσουν οι εταιρείες αυτές τα κράτη να τους δώσουν λεφτά, τα δικά σου και τα δικά μου λεφτά, όπως κανει η σιχαμένη η Lufthansa και η Adidas (καπου διαβασα ότι ζητησε 21δις), εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα.

Αν δε, δεν κλεισουν, ακομα χειρότερα, από 100€ που εβρισες ενα εισιτήριο, η τιμή θα εκτοξευτεί σε εποχες προ easyjet, στα 250-300€, με επιπτωση σε εμας ως καταναλωτές, και πάλι σε εμας μου επιμαστε χώρα που βασίζεται η οικονομια στον τουρισμό.

Ειμαι ο πρώτος που θα ήθελε να κλείσουν ΑΚΟΜΑ και ολοι οι κολοσσοί, και να γινει αναδιανομή στις μικρομεσαίες εταιρείες που δεν εχουν τα ανοιγματα των μεγάλων, εταιρείες του όσο αντέχει η τσέπη μου.

Εσυ δηλαδη εσυ πιστευεις οτι αν τωρα υπαρχουν 30 Κολοσσοι και 20 μεσαιες επιχειρησεις και κλεισουν οι 30 κολοσσοι και παρουν το κομματι τους οι 20 μεσαιες επιχειρησεις θα καταληξεις σε καλυτερο σεναριο;

Αν γινει αυτο που περιγραφεις θα καταληξεις ως καταναλωτης σε μια αγορα που αντι να εχει 50 ανταγωνιζομενες επιχειρησεις (30 κολοσσοι 20 μεσαιες) θα εχει πλεον 20 υπερ-κολοσσους. Νομιζεις αυτο σε συμφερει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, magnam είπε

Αυτό που λέτε για κλείσιμο αεροπορικών και ακριβά εισιτήρια δεν νομίζω να γίνει.

Η παγκόσμια οικονομία πάει για reset, συνεπώς η λογική λέει πως με το που λήξει όλο αυτό οι τιμές των εισιτηρίων θα είναι αρκετά χαμηλά.

Όσον αφορά τις αεροπορικές, σίγουρα θα υπάρχει μεγάλο θέμα, αλλά δεν νομίζω να μπει λουκέτο. Απλώς προβλέπω πολλές συγχωνεύσεις/εξαγορές και δημιουργίες μεγάλων ομίλων μπας και αλληλοστηριχθούν.

Βέβαια όλα αυτά εικασίες είναι, αλλά στα μάτια μου φαίνονται ως η πιο πιθανή εξέλιξη.

Η δικιά σου λογική.

Η δικια μου λογική λέει οτι θα βγουν καποιοι μανατζαρέοι και θα πουν: χασαμε τόσα δις, τι πρέπει να κανουμε να τα ανακτήσουμε; Αυτό.

Το ίδιο ακριβώς που κανουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Κλείνουν 100 επιχειρήσεις και έχουν Χ χασούρα, ανεβάζουν τόσο τις τιμές για να καλύψουν τη χασούρα, κοινώς εμείς πληρώνουμε τη δικιά τους χασούρα και απληστία.

  

45 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Εσυ δηλαδη εσυ πιστευεις οτι αν τωρα υπαρχουν 30 Κολοσσοι και 20 μεσαιες επιχειρησεις και κλεισουν οι 30 κολοσσοι και παρουν το κομματι τους οι 20 μεσαιες επιχειρησεις θα καταληξεις σε καλυτερο σεναριο;

Αν γινει αυτο που περιγραφεις θα καταληξεις ως καταναλωτης σε μια αγορα που αντι να εχει 50 ανταγωνιζομενες επιχειρησεις (30 κολοσσοι 20 μεσαιες) θα εχει πλεον 20 υπερ-κολοσσους. Νομιζεις αυτο σε συμφερει; 

Τι προτιμάς, να εχεις 1 google, 1 facebook, 1 instagram (ξεχνα οτι εξαγοράστηκε απο το facebook), 1 whatsapp (ξεχνα οτι εξαγοράστηκε απο το facebook)

ή να κλείσουν σήμερα

και να πάρει το μερίδιο του google το duckduckgo, κοκ;

Τι ειναι καλύτερο, το μονοπώλιο ή το ολιγοπώλιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Τι προτιμάς, να εχεις 1 google, 1 facebook, 1 instagram (ξεχνα οτι εξαγοράστηκε απο το facebook), 1 whatsapp (ξεχνα οτι εξαγοράστηκε απο το facebook)

ή να κλείσουν σήμερα

και να πάρει το μερίδιο του google το duckduckgo, κοκ;

Τι ειναι καλύτερο, το μονοπώλιο ή το ολιγοπώλιο;

Το ολιγοπωλιο. Εσυ θεωρεις καλυτερο το μονοπωλιο...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Lelouch είπε

Δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένη καμιά εταιρεία να δώσει αποζημείωση. Μπορεί να προτείνει vouchers εφόσον το θελήσει.

Αδιαβαατος....πρέπει να διαβάσεις κάποιες νομοθεσίες και να ξαναπροσπαθησεις.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Lelouch είπε

Δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένη καμιά εταιρεία να δώσει αποζημείωση. Μπορεί να προτείνει vouchers εφόσον το θελήσει.

"Εφόσον το θελήσει"! Χαχαχαχαχα.....πολύ καλό!!!

Δεν μπαίνω καν σε κόπο να γράψω γιατί/πως/που περί αυτού, ότι είπε ο από πάνω και καλό ξύπνημα, δεν είναι όλοι μαζόχες της εταιρικής εκμετάλλευσης και θιασώτες ότι ο καταναλωτής στερείται οποιασδήποτε νομικής προστασίας. 3 λολ

 

Η δικιά μου πρόσφατη εμπειρία με refund request λόγω της τρέχουσας κατάστασης έχει να κάνει με Lufthansa. Τους πήρα τηλέφωνο 3πμ την ημέρα της πτήσης και στο τηλέφωνο η υπάλληλος μόλις της είπα ότι θέλω refund επειδή το voucher δεν με βόλευε, μου λέει καλά κάνετε, με ρώτησε λεπτομέρειες πτήσης, κτλ και είδε ότι το είχα κλείσει από Alternative Airlines διαδικτυακά. Μου είπε τότε ότι πρέπει να απευθυνθώ σε αυτούς πρώτα, αφού με ενημέρωσε για το πως θα έχει η διαδικασία και πως ο φάκελος μου θα ενημερωθεί με το αίτημα μου και θα διευθετηθεί σε 2-3 εβδομάδες. 

 

Η Alternative Airlines όμως μου είπε ότι πάρει η διαδικασία μέχρι 5 μήνες για να λάβω το refund (!) και άμα θέλω να το ξανασκεφτώ, οπότε τους απάντησα ο λόγος που τους επέλεξα (παρότι λίγο πιο ακριβοί) ότι ήταν η μοναδική εταιρία που συνεργαζόταν απευθείας με PayPal και τους υπενθύμισα τις πολιτικές επιστροφής αυτού, οπότε θα ρίξω πολύ γέλιο άμα χρειαστεί να το κάνω escalate.  

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ευκολία κάντε μια άρνηση συναλλαγής στην κάρτα σας.

Η τράπεζα θα δεσμεύσει τα χρήματα από αυτούς.

Αναγκαστικά θα σας τα επιστρέψουν γιατί είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν και την τράπεζά τους για την υπηρεσία αυτή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα συνέχισαν τα άκυρα email από το petas:

Αναφορά σε κείμενο

Αγαπητέ επιβάτη,

Με βάση το αίτημα σας για την αλλαγή/ ακύρωση της κράτησής σας με τον όμιλο Lufthansa (Austrian Airlines/Lufthansa/SWISS/Brussels Airlines) και λόγω της έκτακτης κατάστασης λόγω Covid19, θα θέλαμε να σας κατευθύνουμε προστατεύοντας την κράτηση σας.

Ακολουθώντας τις επίσημες οδηγίες του ομίλου Lufthansa θα θέλαμε να σας; ενημερώσουμε ότι το εισιτήριο σας παραμένει ανοιχτό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλο το δίκτυο του ομίλου Lufthansa για οποιαδήποτε ημερομηνία/ προορισμό. Εφόσον δεν υπάρχουν προγραμματισμένες πτήσεις μέχρι και 30/4 και μέχρι η κατάσταση να αλλάξει, σας προτείνουμε να περιμένετε τις εξελίξεις πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Μπορείτε να αλλάξετε τα εισιτήρια σας μέχρι τις 31/8/20 για ταξίδια μέχρι τις 31/12/20 χωρίς να χρεωθείτε το penalty αλλαγής. H αλλαγή αυτή, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε κατευθείαν με την αεροπορική εταιρεία, είτε με το γραφείο μας, μετά την 01/05/20. Εαν υπάρξει διαφορά στον ναύλο, θα πρέπει να καταβληθεί. Οι νέες ημερομηνίες θα πρέπει να δηλωθούν μετά την 01/5/20, μια εβδομάδα πριν την νέα αναχώρηση.

H ομάδα του petas εξυπηρετεί αιτήματα για πτήσεις εντός των επόμενων 72 ωρών. Δεν είναι εφικτή η εξυπηρέτηση αιτημάτων αλλαγών την δεδομένη χρονική στιγμή.

Παρακαλούμε όπως σημειώσετε οτι η παραπάνω διαδικασία βασίζεται στις επίσημες οδηγίες του αερομεταφορέα και το petas λειτουργεί ως μεσάζοντας (ταξιδιωτικό πρακτορείο).

Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Και όταν τους απάντησα βάσει των κανονισμών και οτι σε επικοινωνία με lufthansa και υπα οτι είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την επιστροφή χρημάτων μου απάντησαν σε δέκα λεπτά:

Αναφορά σε κείμενο

Αγαπητέ επιβάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρεία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: ***
Aριθμός αιτήματος ακύρωσης: 
***

Λόγω της έξαρσης του Covid-19 όλες οι αεροπορικές εταιρείες απαντούν με χρονική καθυστέρηση. Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι η διαδικασία αυτή μπορεί να διαρκέσει έως 12 μήνες, σύμφωνα με τις οδηγίες της αεροπορικής εταιρείας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης ώστε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με την έκβαση του αιτήματος κατευθείαν απο την αεροπορική εταιρεία.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

Κάτι είναι και αυτό,αλλά τώρα θα περιμένουμε κανα χρόνο για να δούμε την κατάληξη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

 

Κάτι είναι και αυτό,αλλά τώρα θα περιμένουμε κανα χρόνο για να δούμε την κατάληξη.

Γράφουν στο μήνυμα "μπορεί να διαρκέσει έως 12 μήνες, σύμφωνα με τις οδηγίες της αεροπορικής εταιρείας".

Η ίδια αεροπορική εταιρία με ενημέρωσε για περιθώριο 4 εβδομάδων όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, magnam είπε

Γράφουν στο μήνυμα "μπορεί να διαρκέσει έως 12 μήνες, σύμφωνα με τις οδηγίες της αεροπορικής εταιρείας".

Η ίδια αεροπορική εταιρία με ενημέρωσε για περιθώριο 4 εβδομάδων όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων.

Η lufthansa λέει για 4 εβδομάδες?

Άρα το 12 μήνες είναι γενικό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, LeukoSustima είπε

Η lufthansa λέει για 4 εβδομάδες?

Άρα το 12 μήνες είναι γενικό?

Ναι, προσωπικά σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου είπαν για 4 εβδομάδες.

Ίσως βέβαια λόγω μεσάζοντα στην περίπτωσή σου να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις, αλλά και πάλι δεν νομίζω να φτάνουν το δωδεκάμηνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magnam είπε

Ναι, προσωπικά σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου είπαν για 4 εβδομάδες.

Ίσως βέβαια λόγω μεσάζοντα στην περίπτωσή σου να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις, αλλά και πάλι δεν νομίζω να φτάνουν το δωδεκάμηνο.

Κι εγώ αυτό σκέφτηκα επειδή η επιστροφή θα γίνει πρώτα σε αυτούς λογικά και μετά σ' εμένα.

Ωστόσο,το μερικές εβδομάδες με το μερικούς μήνες είναι μεγάλη διαφορά.

Τέσπα,ίδωμεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από https://www.insider.gr/toyrismos/kosmos/134712/fon-nter-laien-min-etoimazeste-gia-diakopes-kalokairi?utm_source=Gazzetta Home News&utm_medium=boi&utm_campaign=best_of_internet

 

Μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Bild, η επικεφαλής της Κομισιόν εκφράζει ενδοιασμούς για την απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να αποζημιώνονται όσοι ακυρώνουν το ταξίδι τους λόγω κορονοϊού με «κουπόνια», που τους δίνουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

«Από νομικής απόψεως όλοι μας στην Ευρώπη έχουμε το δικαίωμα να επιλέξουμε ανάμεσα στην επιστροφή χρημάτων και στα κουπόνια», τονίζει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν- για να απευθύνει πάντως έκκληση σε εκείνους που «έχουν την οικονομική δυνατότητα» να προτιμήσουν τα κουπόνια, ώστε να βοηθήσουν κι εκείνοι τον τουριστικό κλάδο να ξεπεράσει τη δύσκολη συγκυρία.

Και στη δικιά μου περίπτωση, και σε συνέχεια του προηγούμενού μου μηνύματος, η Alternative Airlines μετά το email μου στις 9/4 και την υπενθύμιση ότι πλήρωσα με PayPal, επικοινώνησε μαζί μου σήμερα το πρωί (Easter Monday για τους Καθολικούς), να με ενημερώσει ότι ξεκίνησαν το refund process με τη Lufthansa. Αναμένω και εγώ λοιπόν σε <1 μήνα να λάβω τα χρήματα μου όπως τα λέει και η der Leyen, ειδάλλως escalate. Τα ξαναλέμε σε 3 εβδομάδες.

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει και το refund λόγω κορονοϊού.

Δείτε τι λέει το άρθρο 61 από το ΦΕΚ A 84 - 13.04.2020:

 

Quote

Άρθρο εξηκοστό πρώτο
Οφειλές από ματαιώσεις πτήσεων


Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020
έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατά παρέκκλιση των κεί-
μενων διατάξεων, ισχύουν αναγκαστικά τα εξής:
α) Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου αεροπορικών
εισιτηρίων προς επιβάτες, λόγω ματαιώσεων πτήσεων,
εφόσον προβλέπονται από την ενωσιακή ή εθνική νομοθε-
σία, ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους
πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας με το αντίτιμο του ει-
σιτηρίου της ματαιωθείσας πτήσης. Το πιστωτικό σημείω-
μα εκδίδεται από τον αερομεταφορέα και έχει ημερομηνία
λήξης δεκαοκτώ (18) μήνες από την έκδοσή του. Κατά τη
διάρκεια του δεκαοκτάμηνου, ο δικαιούχος του πιστωτι-
κού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση
αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του αερο-
μεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος,
η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η
οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον
παρέλθουν δεκαοκτώ μήνες από την έκδοση του πιστω-
τικού σημειώματος και αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτή-
σεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο
χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις
30 Σεπτεμβρίου 2020.
γ) Οι διατάξεις του παρόντος εφαρμόζονται αναγκα-
στικά και σε συμβάσεις, στις οποίες έχει συμφωνηθεί
μεταξύ των μερών, ως εφαρμοστέο όχι μόνο ελληνικό
αλλά και αλλοδαπό δίκαιο, εφόσον τα σχετικά δικαιώμα-

 

  • Like 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...