Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, magnam είπε

Ευρωπαϊκός Κανονισμός (ΕΚ) αρ. 261/2004

Σε περίπτωση ματαίωσης της πτήσης ή άρνησης επιβίβασης, οι θιγόμενοι επιβάτες δικαιούνται τα εξής:

  • αποζημίωση του εισιτηρίου τους εντός προθεσμίας επτά ημερών ή πτήση επιστροφής προς το αρχικό σημείο αναχώρησής τους ή τη μεταφορά τους στον τελικό τους προορισμό·
  • φροντίδα (γεύματα και αναψυκτικά, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο, μεταφορά μεταξύ αερολιμένα και καταλύματος, δυνατότητα δωρεάν πραγματοποίησης δύο τηλεφωνημάτων ή αποστολής δύο τηλετύπων ή δύο ομοιοτυπιών ή δύο μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)·
  • αποζημίωση της οποίας το ύψος ορίζεται σε:
    • 250 ευρώ για όλες τις πτήσεις έως και 1.500 χιλιομέτρων·
    • 400 ευρώ για όλες τις ενδοκοινοτικές πτήσεις άνω των 1.500 χιλιομέτρων και όλες τις άλλες πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χιλιομέτρων·
    • 600 ευρώ για όλες τις πτήσεις που δεν εμπίπτουν στα παραπάνω στοιχεία.

Συνεπώς όχι μόνο θα έπρεπε είτε α) να γίνει κανονικά επιστροφή χρημάτων, είτε β) με δική τους μέριμνα να βρουν πτήση για να σε μεταφέρουν στον προορισμό σου.

Το ότι δεν πραγματοποιούν επιστροφές χρημάτων αλλά και το γεγονός πως σε χρέωσαν για τον ναύλο, είμαι αρκετά σίγουρος πως κινείται εκτός των ορίων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

Η πτήση έγινε κανονικά, αλλά το πανεπιστήμιο είχε κλείσει λόγω του ιού. Οπότε δεν υπήρχε λόγος να κατέβω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Nauths είπε

Η πτήση έγινε κανονικά, αλλά το πανεπιστήμιο είχε κλείσει λόγω του ιού. Οπότε δεν υπήρχε λόγος να κατέβω!

Εφόσον έγινε κανονικά και εσύ απλά δεν επιβιβάστηκες, τότε δικαιούσαι μόνο επιστροφή των φόρων αεροδρομίου, όχι όλου του ποσού.

Συνεπώς σωστά στα είπε η αεροπορική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ATmega είπε

Σωστά...

Ρε φίλε θα τρελαθώ,με δουλεύουν και στο υπα μου φαίνεται τότε.Μου λένε οτι εφόσον η πτήση είναι απο κοινοτικό αερολιμένα πρέπει να απευθυνθώ στον αρμόδιο φορέα,δηλαδή να στείλω στην αντίστοιχη γερμανική υπα φαντάζομαι.Εσένα πως στην δέχτηκαν?

Ένα αρχείο που έχουν στο site:

ePdhD6o.jpg

Να επισημάνω οτι πήρα τηλ. πρώτα και δεν έστειλα αναλυτικά τα στοιχεία για να ρωτήσω κάποια πράγματα πληροφοριακά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έστειλα στην ΥΠΑ το κείμενο του Post της 1η σελίδας μαζί με την συμπληρωμένη φόρμα και μου απάντησαν την επόμενη μέρα . Μάλλον δέχονται πολλά αιτήματα και σε κάνουν μπαλάκι σε άλλον φορέα. Επίσης έχω στείλει από τις 25/3 και στον συνήγορο του καταναλωτή και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Σε κάποιον που είχε στείλει αρκετές μέρες πριν από μένα του απάντησαν την επόμενη μέρα. Αυτό που έχω καταλαβει είναι ότι ή έχουν πάρει εντολή να μη προχωράνε τις καταγγελίες ή δεν προλαβαίνουν λόγω φόρτου εργασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα,άρα προτείνεις να απευθυνθώ στο γερμανικό?Ή να κάνω προσπάθεια να στείλω το μειλ στο υπα εδω?

Επίσης,η φόρμα νομίζω δεν είναι απαραίτητη νομίζω μου είπαν,ή είναι και κατάλαβα λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω την περίπτωσή σου άλλα αν θεωρείς ότι βάσει της νομοθεσιας δικαιούσαι την επιστροφή χρημάτων  τότε στείλε παντού. Όπου θεωρείς ότι θα βρεις το δίκαιό σου. Όσο πιο πολύ πίεση ασκήσεις τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχεις. Αυτή άποψη έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LeukoSustima είπε

Ρε φίλε θα τρελαθώ,με δουλεύουν και στο υπα μου φαίνεται τότε.Μου λένε οτι εφόσον η πτήση είναι απο κοινοτικό αερολιμένα πρέπει να απευθυνθώ στον αρμόδιο φορέα,δηλαδή να στείλω στην αντίστοιχη γερμανική υπα φαντάζομαι.


Πάντα αυτή ήταν η διαδικασία, δε σε δουλεύουν. Πρέπει να στείλεις τα χαρτιά στην ΥΠΑ από τη χώρα που ξεκινούσε η πτήση σου (εφόσον αυτή ήταν εντός ΕΕ).
Η λίστα είναι αυτή:
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf

ΥΓ: Στο λέω γιατί είχα θέμα παλιότερα με ακυρωμένη πτήση, είχα στείλει τα χαρτιά στην ελληνική ΥΠΑ, ενώ έπρεπε στη γαλλική, καθώς από εκεί ξεκινούσε η πτήση μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ioankav είπε


Πάντα αυτή ήταν η διαδικασία, δε σε δουλεύουν. Πρέπει να στείλεις τα χαρτιά στην ΥΠΑ από τη χώρα που ξεκινούσε η πτήση σου (εφόσον αυτή ήταν εντός ΕΕ).
Η λίστα είναι αυτή:
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf

ΥΓ: Στο λέω γιατί είχα θέμα παλιότερα με ακυρωμένη πτήση, είχα στείλει τα χαρτιά στην ελληνική ΥΠΑ, ενώ έπρεπε στη γαλλική, καθώς από εκεί ξεκινούσε η πτήση μου.

Ναι,έχεις δίκιο απ' ότι φαίνεται.Απλά δεν την ξέρω τη διαδικασία καθόλου και μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι ο φίλος από πάνω έκανε κανονικά την καταγγελία στην ελληνική υπα ενώ και η δικιά του πτήση ξεκινούσε από διαφορετική χώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανένας την διαδικασία αμφισβήτησης συναλλαγής στην Εθνικη Τράπεζα. Σκέφτομαι να κάνω και εκεί ένα αίτημα. Η συναλλαγή έγινε περίπου πριν 90 μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ATmega είπε

Ξέρει κανένας την διαδικασία αμφισβήτησης συναλλαγής στην Εθνικη Τράπεζα. Σκέφτομαι να κάνω και εκεί ένα αίτημα. Η συναλλαγή έγινε περίπου πριν 90 μέρες.

Δεν ξέρω για την τράπεζα αλλά εγώ με πειπαλ που πλήρωσα έλεγε 180 μέρες.

Επεξ/σία από LeukoSustima
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Ναι,έχεις δίκιο απ' ότι φαίνεται.Απλά δεν την ξέρω τη διαδικασία καθόλου και μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι ο φίλος από πάνω έκανε κανονικά την καταγγελία στην ελληνική υπα ενώ και η δικιά του πτήση ξεκινούσε από διαφορετική χώρα.

Δεν ξέρω τι ακριβώς έστειλες, αλλά στην επιστολή της ΥΠΑ προς την Aegean για τον ATmega έγραφε: "εφόσον η κράτηση Αθήνα-Πράγα-Αθήνα ήταν εννιαία". 
Μήπως η δικιά σου κράτηση δεν ήταν εννιαία;

Γενικά οι πληροφορίες για τα δικαιώματα των επιβατών είναι εδώ:
https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_el.htm

Έχει μία φόρμα που συμπληρώνεις, με όλες τις κινήσεις που έκανες
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_en.pdf

Κανονικά τη στέλνεις πρώτα στην αεροπορική και εάν δεν απαντήσουν ή δεν αποδέχεσαι την απάντησή τους, τη στέλνεις στην αρμόδια ΥΠΑ της χώρας που ήταν η πτήση σου.
Οπότε φαντάζομαι θα μπορούσες να τη στείλεις κατευθείαν εκεί μαζί ότι έχεις.

ΥΓ: αυτή είναι η standard διαδικασία, δεν ξέρω λόγω covid-19 τι έχουν αλλάξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρα πολλές αεροπορικές δίνουν voucher αντί για κανονική επιστροφη χρημάτων.

Απο Eurowings 18/3 είχα πτηση η οποία ακυρώθηκε και πήρα κανονικα επιστροφή. Επίσης με ryan 25/3 αφού ακυρώθηκε και μετα από αρκετές μέρες κατάφερα να κάνω αίτηση για εππιστροφή μετά απο δικό τους mail για αίτηση επιστροφής.

Πτήση 29/3 Eurowings ενώ ακυρώθηκε, στην εφαρμογή η επιλογή ''refund'' άλλαξε σε ''voucher'' το οποίο έλεγε οτι εαν το δεχτείς τότε δεν έχεις κανένα δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά δεν έλαβα απάντηση.

Τελικά έκανα αίτηση επιστροφής μέσο paypal και αναμένω.

Προφανώς οι αεροπορικές θέλουν να αποφύγουν τις μαζικές επιστροφές και ειναι κατανοητό αλλά η επιλογή voucher με αποτέλεσμα να χάνεις λεφτά και στην περίπτωση αλλαγής να χρεώνεσαι επιπρόσθετα χώρις καν κάποια ελάφρυνση είναι το λιγότερο αισχρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, ioankav είπε


Πάντα αυτή ήταν η διαδικασία, δε σε δουλεύουν. Πρέπει να στείλεις τα χαρτιά στην ΥΠΑ από τη χώρα που ξεκινούσε η πτήση σου (εφόσον αυτή ήταν εντός ΕΕ).
Η λίστα είναι αυτή:
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf

ΥΓ: Στο λέω γιατί είχα θέμα παλιότερα με ακυρωμένη πτήση, είχα στείλει τα χαρτιά στην ελληνική ΥΠΑ, ενώ έπρεπε στη γαλλική, καθώς από εκεί ξεκινούσε η πτήση μου.

Πτήση πχ Βραζιλία - Τουρκία - Ελλάδα, πού πρέπει να ενοχλήσεις;

Η καθυστέρηση προέκυψε λόγω καθυστέρηση στην Τουρκία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Πτήση πχ Βραζιλία - Τουρκία - Ελλάδα, πού πρέπει να ενοχλήσεις;

Η καθυστέρηση προέκυψε λόγω καθυστέρηση στην Τουρκία.

Στην Ελλάδα, γιατί έρχεσαι από χώρα εκτός ΕΕ σε χώρα ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...