Προς το περιεχόμενο

Υπερχρεώσεις Συνεργείων (Εμπειρίες μου!)


Jethro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Εγω παλι δεν καταλαβα TS. Τι εννοεις ενεργοποίησες κάποια features και αναβάθμισες άλλα?

Έχουν πχ το adaptive cruise control κλειδωμένο από το εργoστασιο αλλά εσύ το χακεψες και το ενεργοποίησες? Και γιατί να το έχουν κλειδωμένο?

Δεν υπάρχει hack στα αυτοκίνητα 🙄

Οι εγκέφαλοι σε όλα τα οχήματα του μοντέλου  είναι ίδιοι, πέρα του DME της μηχανής ανάλογα τα κυβικά και τον κινητήρα.

Τα υπόλοιπα π.χ. FRM - Footwell module (υπάρχουν πολλαπλές εκδόσεις FRM1 (για απλά φώτα, άλλη έκδοση για adaptive φώτα) FRM2 (που έχουν εμπλουτίσει με νέα έκδοση τον εγκέφαλο και υποστήριξη led) & FRM3 - Το FRM (που αν καεί ζητάνε 600€ για αντικατάσταση - κόστος ebay περίπου στα 80€) είναι υπεύθυνο για την λειτουργία φώτων, παράθυρα, και διάφορα άλλα.

Όλοι οι εγκέφαλοι στο αυτοκίνητο συνδέονται στο JBE για να μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους με τα δεδομένα που ανταλλάσσουν. Παράδειγμα ο αυτόματος φωτισμός/υαλοκαθαριστήρες λειτουργεί με τα δεδομένα που θα πάρει απο το Roofmodule που θα του δώσει τα δεδομένα το RLS.

Το RLS (rain light sensor) θα δώσει τα δεδομένα στο roof module, έπειτα θα τα δώσει στο JBE και το jbe θα ενημερώσει το FRM να ανοίξει ή να σβήσει τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες.

Οι λειτουργίες προϋπάρχουν στους εγκεφάλους, δεν παράγουν διαφορετικούς εγκεφάλους για το τι θα έχει το καθένα και τι όχι. Όταν παραγγέλνουμε το αυτοκίνητο καταγράφουν το VO (vehicle order)  και ανάλογα τοποθετούν τον διακόπτη και τον αισθητήρα και το προσθέτουν στο car factory programming ώστε να "διαβάσουν" τα δεδομένα από τα ανάλογα υποσυστήματα. Παράδειγμα στον αυτόματο φωτισμό και υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν τοποθετήσει μόνο το RLS (κόστος μαζί με το αυτοκόλλητο το βρήκα 25€). Συνδέεις τον αισθητήρα και απλά δηλώνεις στο VO factory coding $521 το οποίο αφορά το feature αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες).

Η παράδειγμα αν θες να βάλεις led θα βγάζει σφάλμα λόγω τάσης και κάποια στιγμή το FRM θα κλειδώσει το ρεύμα στο φανάρι γιατι θα θεωρήσει ότι είναι βραχυκύκλωμα για να μην κάψει τον εγκέφαλο (ύστερα από κύκλο 40 φορών) τότε θα πρέπει να το μηδενίζεις ανά 40 φορές μέσω tool32 το counter.

Ή πολύ απλά να δηλώσει στο FRM για led ή να δηλώσεις να μην κάνει hot/cold check στα φανάρια που έβαλες led.

Για το adaptive είναι κάτι διαφορετικό, αν έχεις το απλό cruise control μπορείς να δηλώσεις για adaptive αφού πρώτα γίνει εγκατάσταση του ρανταρ μπροστά (δεν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου κλπ).

Για εγκατάσταση απλού cruise control αγοράζεις τον διακόπτη ( SZL από Αγγλία πχ από 20€ έως 50€) τον εγκαθιστάς, το δηλώνεις στο VO ($540) κάνεις μέσω διαγνωστικού το factory coding με το νέο VO και έπειτα steering calibration (για να διαβάσει τους ήδη υπάρχοντες αισθητήρες κλίσεων). Είναι περίπου 20 λεπτά δουλεία σύνολο. (αν είσαι και πιο μερακλής δηλώνεις και το animation του cruise control στο KOMBI (στο κοντερ) )

Άλλο feature που δεν χρειάζεται κάτι είναι keyless start, το δηλώνεις στο CAS ως comfort access, ή να κλείνουν τα παράθυρα μόνα τους στο κλείδωμα, ή να κλειδώνει το όχημα μετά από κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα.

 

Ή να ενεργοποιήσεις το hill assist στο DSC, υπό κάποια γωνία κρατάει φρένο για λίγα δευτερόλεπτα μην κυλήσει. Ή το αγαπημένο traffic assist που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάει πίσω. (προυπάρχουν αλλά ανάλογα τι ζήτησες στο έχουν ανοιχτό ή κλειστό) Δεν χρειάζεται διακόπτη αυτό.

Μόνο ένα συνεργείο έχω συναντήσει που γνώριζε αυτά, Θεσσαλονίκη. Πέφτει λίγο μακρυά.

Παράδειγμα άγνοιας αν έχεις RLS και αλλάξεις παρμπρίζ πιθανών να μην σου δουλεύει μετά. Έτυχε σε φίλη μου και της είπαν ότι στο συνεργείο ότι εκει που στο άλλαξαν το παρμπιζ σου χάλασαν τον αισθητήρα και θέλει αλλαγή. Το manual ανέγραφε ότι σε περίπτωση αλλαγής παρμπριζ πρέπει να γίνει calibration ο αισθητήρας...ε μέσω του INPA απλά πάτησα το calibration και δούλεψε μια χαρά.

Εν κατακλείδι, δεν υπάρχει τίποτα κλειδωμένο είναι τι δήλωσε ο κατασκευαστής στους εγκεφάλους ότι παράγγειλες (VO). Οπότε αν δεν το θες δεν σου βάζει τον διακόπτη και δεν το δηλώνει στο factory coding. Αν το θες τοποθετεί τον διακόπτη και το δηλώνει στο factory coding. Κλειδωμένα δεν είναι απλά δεν δηλώνουν να λειτουργεί. Το vo αφορά επίσης και μέχρι και τι χρώμα σαλόνι έχεις, τι χρώμα είναι το αυτοκίνητο όλα αυτά καταχωρούνται στο CAS.

Αναβάθμιση στο firmware των εγκεφάλων, η ιδια η BMW βγάζει αναβαθμίσεις τα λεγόμενα DATEN που περιέχουν νεες εκδόσεις του λογισμικού για διορθώσεις. Αυτοματοποιήμενη διαδικασία μέσω WINKFP που θέλει για όλο το αυτοκίνητο καμιά ώρα ( με φορτιστή συνδεμένο πάντα).

 

Ακόμα και fail να γίνει μέσω eeprom στη χειρότερη γίνεται επαναφορά (δεν έχει τύχει ποτέ μόνο αν είναι χαλασμένος ο εγκέφαλος εξ αρχής)

Επεξ/σία από Jethro
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Κλασσικα συμπεριφορα "ελληναρα". Το ε με μικρα γραμματα:

Ο κανονισμος λειτουργιας συνεργειου *αναγκαζει σε δημιουργια χωρου αναμονης κατ'ελαχιστο 10τμ για τους πελατες. Στο χωρο εργασιας οπου εκτελουνται εργασιες δεν επιτρεπεται η εισοδος πελατων.

Σε διαφορετικη περιπτωση οι αρχες (δημος/νομαρχια)εχουν δικαιωμα ανακλησης αδειας.  Μερικα συνεργεια εχουν βαλει και ταμπελες (απαγορευεται η εισοδος στους μη εχοντες εργασια)

Με αλλα λογια κανε εσυ βολτες στο χωρο εργασιας και αν χασει ο αλλος την αδεια πηγαινε του καφε της...παρηγοριας. Οπως αναφερα εχουν παει 2 φορες σε δικαστηρια αντιπροσωπειες (αν θυμαμαι τη μια ειχε πεσει καποιο εξαρτημα στο κεφαλι πελατη που ειχε παει κατω απο αναβατηριο και στην αλλη τα "πηρε" μαστορας που ειχε απο πανω του το πελατη να τον πριζει)

Συνετο ειναι να παμε το οχημα μας σε συνεργειο που εξιδικευεται με τη μαρκα μας ειτε αντιπροσωπεια ειτε ανεξαρτητο. Καποιοι λενε οτι η εικονα ενος συνεργειου "μιλαει" και για το πως εργαζονται ολοι εκει. Αν για παραδειγμα δεις βρωμα και εργαλεια οπου ναναι δεν ειναι και καλο σημαδι. Βεβαια υπαρχουν οι εξαιρεσεις με το ξακουστο συνεργειο της αντιπροσωπειας νταεβου/σεβρολετ που ελαμπε, ολοι οι εργαζομενοι στη πενα που με το καλημερα πληρωνες 100 ευρ (ακομα και να αλλαζες....υαλοκαθαριστηρες). Δεν υπηρχε πελατης να ειχε φυγει απο εκει με λιγοτερο απο 3ψηφιο νουμερο πιστευω.Φυσικο ηταν να κλεισει

*πριν λιγο καιρο (αφορα καταναλωτες) προστεθηκε οτι: ο πελατης εχει δικαιωμα να μη πληρωσει μη συμφωνηθέντες εργασιες. Αυτο ειναι ευλογια για πολυ κοσμο μιας και πας π.χ για αλλαγη σε τακακια και ο μαστορας σου λεει οτι "ειδα οτι και οι δισκοι ηταν σε κακη κατασταση και στους αλλαξα" χωρις να σε ρωτησει ή να υπαρχει βλαβη και να κανουν "πειραματα" οι μαστορες αλλαζοντας εξαρτηματα σε βαρος του πελατη λογω ελλειψης γνωσεων,

Αν και τον πάω τον βαμβακουλα, πιστεύω εσύ είσαι μια αγώστου είδους απομίμηση και θα στο πω ευγενικά και λόγω των ημερών και μετά τις ευχές για καλό Πάσχα: Λες μπαρούφες.

Αυτός που μπαίνει από κάτω από το αμάξι ενώ η μηχανή είναι λυμένη ή θέλει να κάνει μπάνιο με τα λάδια που τρέχουν για να πάρει μαύρισμα είναι απλά μαλάκας. Δεν θέλει να δει και να ξέρει το αυτοκίνητό του. Θέλει μόνο να οδηγεί. Όταν τον ρωτήσει κανείς πόσες ροδες έχει το αμάξι δεν θα ξέρει να απαντήσει, πόσο αέρα πρέπει να βάλω; Το ίδιο επίσης, είναι πιο δύσκολο αυτό.

Οι αναρτήσεις στα συνεργεία αφορούν τέτοιους ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται και δεν έχουν αίσθηση πιθανών κινδύνων και μπορεί εύκολα ο κάθε μάστορας να τους καταλάβει. Τελεία και παύλα. 

Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε, να τσιμπάνε τα κορόιδα που δεν ξέρουν και δεν ενδιαφέρονται, αλλά όταν έρχεται ο λογαριασμός να γκρινιάζουν. Ρε μήπως έχεις συνεργείο και κάνεις τέτοια δουλειά, γιατί τέτοιος φαίνεσαι.

Επεξ/σία από vision
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, vision είπε

Ρε μήπως έχεις συνεργείο και κάνεις τέτοια δουλειά, γιατί τέτοιος φαίνεσαι.

Μπα δε νομίζω να έχει συνεργείο απλώς σύνδεσε το usb στον υπολογιστή του είδε δύο τρία πράγματα στο ίντερνετ και αφού τελικά πήγαν όλα καλά, αρχίζει και το διαδίδει αριστερά και δεξιά ότι ξέρει, από την άλλη υπάρχουν οι φιλοι-θυματα που θα φάνε τη φόλα και θα ψάχνονται και θα δούμε τις γνωστές αναρτήσεις μετά από τους φιλους-θυματα ότι πήγαν σε ένα γνωστό και τους το χάλασε και πως θα το φτιάξουμε τζάμπα και μπλα μπλα. Προσωπικά θα φώναζα γνωστό μόνο για να κάνουμε κάτι σε στυλ μερεμετι μέσα σε ένα σπίτι ένα βάψιμο κάτι απλό και όχι εξειδικευμένο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tutuyo είπε

Εγω παλι δεν καταλαβα TS. Τι εννοεις ενεργοποίησες κάποια features και αναβάθμισες άλλα?

Έχουν πχ το adaptive cruise control κλειδωμένο από το εργoστασιο αλλά εσύ το χακεψες και το ενεργοποίησες? Και γιατί να το έχουν κλειδωμένο?

Για να στο εξηγήσω απλά:

Όλα τα Suzuki Baleno έχουν τον ίδιο εγκέφαλο. Απλώς ανάλογα την έκδοση και τα έξτρα που έχεις παραγγείλει (π.χ. την GLX έκδοση αντί για την απλή GL) σου προσθέτουν τους αισθητήρες/διακόπτες και ενεργοποιούν την αντίστοιχη δυνατότητα στον εγκέφαλο.

 

Ο TS λέει πως άμα βάλεις μόνος τον αισθητήρα/διακόπτη (πολύ φθηνοί πλέον μέσω internet) μπορείς να ενεργοποιήσεις μόνος σου αυτή την δυνατότητα στον εγκέφαλο.

 

Πώς; Απλό, με ένα OBD scanner και το διαγνωστικό λογισμικό του αυτοκινήτου σου.

Κάτι αντίστοιχο κάνουν και τα συνεργεία όταν, για παράδειγμα, σου σβήνουν ενδείξεις για σέρβις ή ακόμα χειρότερα γυρνάνε πίσω τα χιλιόμετρα. Με το OBD έχεις πρόσβαση στον εγκέφαλο και τους αισθητήρες του αυτοκινήτου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Jethro είπε

Δεν υπάρχει hack στα αυτοκίνητα 🙄

Οι εγκέφαλοι σε όλα τα οχήματα του μοντέλου  είναι ίδιοι, πέρα του DME της μηχανής ανάλογα τα κυβικά και τον κινητήρα.

Τα υπόλοιπα π.χ. FRM - Footwell module (υπάρχουν πολλαπλές εκδόσεις FRM1 (για απλά φώτα, άλλη έκδοση για adaptive φώτα) FRM2 (που έχουν εμπλουτίσει με νέα έκδοση τον εγκέφαλο και υποστήριξη led) & FRM3 - Το FRM (που αν καεί ζητάνε 600€ για αντικατάσταση - κόστος ebay περίπου στα 80€) είναι υπεύθυνο για την λειτουργία φώτων, παράθυρα, και διάφορα άλλα.

Όλοι οι εγκέφαλοι στο αυτοκίνητο συνδέονται στο JBE για να μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους με τα δεδομένα που ανταλλάσσουν. Παράδειγμα ο αυτόματος φωτισμός/υαλοκαθαριστήρες λειτουργεί με τα δεδομένα που θα πάρει απο το Roofmodule που θα του δώσει τα δεδομένα το RLS.

Το RLS (rain light sensor) θα δώσει τα δεδομένα στο roof module, έπειτα θα τα δώσει στο JBE και το jbe θα ενημερώσει το FRM να ανοίξει ή να σβήσει τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες.

Οι λειτουργίες προϋπάρχουν στους εγκεφάλους, δεν παράγουν διαφορετικούς εγκεφάλους για το τι θα έχει το καθένα και τι όχι. Όταν παραγγέλνουμε το αυτοκίνητο καταγράφουν το VO (vehicle order)  και ανάλογα τοποθετούν τον διακόπτη και τον αισθητήρα και το προσθέτουν στο car factory programming ώστε να "διαβάσουν" τα δεδομένα από τα ανάλογα υποσυστήματα. Παράδειγμα στον αυτόματο φωτισμό και υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν τοποθετήσει μόνο το RLS (κόστος μαζί με το αυτοκόλλητο το βρήκα 25€). Συνδέεις τον αισθητήρα και απλά δηλώνεις στο VO factory coding $521 το οποίο αφορά το feature αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες).

Η παράδειγμα αν θες να βάλεις led θα βγάζει σφάλμα λόγω τάσης και κάποια στιγμή το FRM θα κλειδώσει το ρεύμα στο φανάρι γιατι θα θεωρήσει ότι είναι βραχυκύκλωμα για να μην κάψει τον εγκέφαλο (ύστερα από κύκλο 40 φορών) τότε θα πρέπει να το μηδενίζεις ανά 40 φορές μέσω tool32 το counter.

Ή πολύ απλά να δηλώσει στο FRM για led ή να δηλώσεις να μην κάνει hot/cold check στα φανάρια που έβαλες led.

Για το adaptive είναι κάτι διαφορετικό, αν έχεις το απλό cruise control μπορείς να δηλώσεις για adaptive αφού πρώτα γίνει εγκατάσταση του ρανταρ μπροστά (δεν χρειάζεται αλλαγή εγκεφάλου κλπ).

Για εγκατάσταση απλού cruise control αγοράζεις τον διακόπτη ( SZL από Αγγλία πχ από 20€ έως 50€) τον εγκαθιστάς, το δηλώνεις στο VO ($540) κάνεις μέσω διαγνωστικού το factory coding με το νέο VO και έπειτα steering calibration (για να διαβάσει τους ήδη υπάρχοντες αισθητήρες κλίσεων). Είναι περίπου 20 λεπτά δουλεία σύνολο. (αν είσαι και πιο μερακλής δηλώνεις και το animation του cruise control στο KOMBI (στο κοντερ) )

Άλλο feature που δεν χρειάζεται κάτι είναι keyless start, το δηλώνεις στο CAS ως comfort access, ή να κλείνουν τα παράθυρα μόνα τους στο κλείδωμα, ή να κλειδώνει το όχημα μετά από κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα.

Ή να ενεργοποιήσεις το hill assist στο DSC, υπό κάποια γωνία κρατάει φρένο για λίγα δευτερόλεπτα μην κυλήσει. Ή το αγαπημένο traffic assist που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να πάει πίσω. (προυπάρχουν αλλά ανάλογα τι ζήτησες στο έχουν ανοιχτό ή κλειστό) Δεν χρειάζεται διακόπτη αυτό.

Μόνο ένα συνεργείο έχω συναντήσει που γνώριζε αυτά, Θεσσαλονίκη. Πέφτει λίγο μακρυά.

Παράδειγμα άγνοιας αν έχεις RLS και αλλάξεις παρμπρίζ πιθανών να μην σου δουλεύει μετά. Έτυχε σε φίλη μου και της είπαν ότι στο συνεργείο ότι εκει που στο άλλαξαν το παρμπιζ σου χάλασαν τον αισθητήρα και θέλει αλλαγή. Το manual ανέγραφε ότι σε περίπτωση αλλαγής παρμπριζ πρέπει να γίνει calibration ο αισθητήρας...ε μέσω του INPA απλά πάτησα το calibration και δούλεψε μια χαρά.

Εν κατακλείδι, δεν υπάρχει τίποτα κλειδωμένο είναι τι δήλωσε ο κατασκευαστής στους εγκεφάλους ότι παράγγειλες (VO). Οπότε αν δεν το θες δεν σου βάζει τον διακόπτη και δεν το δηλώνει στο factory coding. Αν το θες τοποθετεί τον διακόπτη και το δηλώνει στο factory coding. Κλειδωμένα δεν είναι απλά δεν δηλώνουν να λειτουργεί. Το vo αφορά επίσης και μέχρι και τι χρώμα σαλόνι έχεις, τι χρώμα είναι το αυτοκίνητο όλα αυτά καταχωρούνται στο CAS.

Αναβάθμιση στο firmware των εγκεφάλων, η ιδια η BMW βγάζει αναβαθμίσεις τα λεγόμενα DATEN που περιέχουν νεες εκδόσεις του λογισμικού για διορθώσεις. Αυτοματοποιήμενη διαδικασία μέσω WINKFP που θέλει για όλο το αυτοκίνητο καμιά ώρα ( με φορτιστή συνδεμένο πάντα).

Ακόμα και fail να γίνει μέσω eeprom στη χειρότερη γίνεται επαναφορά (δεν έχει τύχει ποτέ μόνο αν είναι χαλασμένος ο εγκέφαλος εξ αρχής)

Πόσες ώρες αφιερωσες για να τα μάθεις όλα αυτά; 

Επεξ/σία από thanasisxask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ts, νομίζω ότι η απάντηση σε αυτό που ψάχνεις είναι η αντιπροσωπεία από την οποία είσαι ήδη ευχαριστημένος σε συνδυασμό με το να κάνεις μόνος σου όποιες εργασίες μπορείς.

Το να ψάχνεις να βρεις τη δουλειά της αντιπροσωπείας σε πιο φτηνή τιμή θα σου κοστίσει χρόνο, χρήμα και θέλει και τύχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/4/2020 στις 11:13 ΠΜ, tutuyo είπε

Εγω παλι δεν καταλαβα TS. Τι εννοεις ενεργοποίησες κάποια features και αναβάθμισες άλλα?

Έχουν πχ το adaptive cruise control κλειδωμένο από το εργoστασιο αλλά εσύ το χακεψες και το ενεργοποίησες? Και γιατί να το έχουν κλειδωμένο?

Οι εγκεφαλοι σε ολες τις εκδοσεις ειναι ιδιοι. Απλως αναλογα την εκδοση εχουν κλειδωμενα/ξεκλειδωτα τα αναλογα features.

Φιλος σε yaris του 18, πηρε τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια για ενεργοποιηση του cruise control. Κοστος 500 ευρω.

Εν τελει παραγγειλε το μπουτον του cruise control απο το ebay και το ενεργοποιησε μεσω του obd. Κοστος 8 ευρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, zio10 είπε

Ts, νομίζω ότι η απάντηση σε αυτό που ψάχνεις είναι η αντιπροσωπεία από την οποία είσαι ήδη ευχαριστημένος σε συνδυασμό με το να κάνεις μόνος σου όποιες εργασίες μπορείς.

Το να ψάχνεις να βρεις τη δουλειά της αντιπροσωπείας σε πιο φτηνή τιμή θα σου κοστίσει χρόνο, χρήμα και θέλει και τύχη.

αν σα μια μεση λυση εβρισκε εναν σωστο μαστορα και συζηταγε μαζι του ποσο θα κοστιζε μια "περιποιηση" by the book? και ας αγοραζε και το βιβλιο να το δανειζει στο μαστορα οταν κανει τις εργασιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

αν σα μια μεση λυση εβρισκε εναν σωστο μαστορα και συζηταγε μαζι του ποσο θα κοστιζε μια "περιποιηση" by the book? και ας αγοραζε και το βιβλιο να το δανειζει στο μαστορα οταν κανει τις εργασιες

Και αυτό, απλά θέλει χρόνο και χρήμα για δοκιμές όπως έγραψα. Ενώ η αντιπροσωπεία του κάνει ήδη τη δουλειά που θέλει.

Κάποιες φορές έχουν και εκπτώσεις οι αντιπροσωπείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...