Προς το περιεχόμενο

Υπερχρεώσεις Συνεργείων (Εμπειρίες μου!)


Jethro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, vision είπε

Καλό είναι να είσαι κοντά στο μάστορα, όχι κολλητά και όχι συνέχεια από πάνω γιατί τον καθυστερείς κιόλας. Να τον ρωτήσεις 2-3 πράγματα στο χαλαρό όσο δουλεύει αλλά μην γίνεις και κολτσίδα.

Και μαθαίνεις και κρίνεις και βλέπεις και το αυτοκίνητό σου σε τι κατάσταση βρίσκεται μηχανικά. Καλό είναι να έχεις καλή εικόνα της μηχανής σου και εμφανισιακά γιατί έχω δει και όταν το δένουν να βάζουν καλώδια κάτω από κάτι άλλο ενώ ήταν απ' την πάνω μεριά... Εξειδικευμένα πάντα και βέβαια παίζει ρόλο και ποιος θα ασχοληθεί με το αμάξι σου. Μερικοί έχουν παιδιά ως βοηθούς που εμένα μου κάθονται κάπως όταν τους δίνουν να αναλαμβάνουν εργασίες δύσκολες. Συνήθως δεν γίνεται αλλά θέλει προσοχή. Πχ σε αλλαγή μπουζί ο μάστορας μου είπε κάτσε να το κάνω εγώ όχι το παιδί, για να δει ποιο είναι καμένο.

Μερικοί ρωτούν και τι δουλειά κάνεις κτλ. Έχουν ως στόχο να δουν τι παραπάνω μπορούν να σε χρεώσουν στο τέλος, μου το έχει πει μηχανικός, αυτός ο θείος ήρθε με το Μερσέντε του είπα τόσα... οπότε μην πάτε με το κοστούμι σας το συνεργείο. Το σίγουρο είναι θα σας ράψει κι άλλο στο τέλος. Τώρα άμα έχεις Πόρσε οκ δεν σε νοιάζει.

Το σκεπτικό μου είναι, δεν θέλω να γίνω φίλος με τον μηχανικό, περιμένω να δουλεύει ως επαγγελματίας, αν παρεκκλίνει πέρα από τα ανεκτά όρια, πάω κι αλλού την επόμενη φορά, δεν ξέρω πότε θα με ξαναδεί.

συγνωμη ρε παιδια αλλα εχουν γραψει αρκετοι "να εισαι πανω απο το μαστορα" , "να ελεγχεις τι βαζει"

Αφου βαση κανονισμου (και στην Ελλαδα) απαγορευεται ρητα ατομο που δεν εχει σχεση με εργασιες να κανει βολτες στο χωρο επισκευης. Αυτο εχει να κανει με την ασφαλεια του χωρου και των εργαζομενων. Αποσο ξερω οι αντιπροσωπειες το τηρουν ευλαβικα (γιατι ειχαν πεσει 1-2 αγωγουλες).

Οποτε αν θελουμε σωστο συνεργειο αυτη η δυνατοτητα δε παιζει

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όποτε ο Ts θέλει ένα συνεργείο που να τα κάνουν όλα by the book όπως θεωρητικά γίνεται σε μια αντιπροσωπεία αλλά να μην θέλουν να πληρωθούν τον έξτρα χρόνο που απαιτεί μια εργασία by the book για να είναι αυτός happy.

Φυσικά θέλει να του βρίσκουν το ανταλλακτικό όσο φθηνά μπορεί να το βρει αυτός από το internet και ας είναι ο έμπορος στην άλλη άκρη της Ελλάδας και να έρθουν μετά από δυο μέρες και αν γίνει ένα λάθος στην παραγγελία να πρέπει να στείλει το ανταλλακτικό και να περιμένει άλλες δυο μέρες να παραλάβει για να συνεχίσει την εργασία του και το αμαξι του να δεσμεύει μια θέση εργασίας χωρίς βεβαίως να πληρώσει κάτι παραπάνω.

Σε όλα αυτά έχει την απαίτηση να κοστολογεί την εμπειρία και την εργασία του άλλου και να τον έχει απίκο για να τον ενημερώνει για τα πάντα και να του το παραδώσει πλυμένο όπως κάνουν στην αντιπροσωπεία που παραπονιέται ότι χρεώνουν πολλά.

Δεν ζητάς πολλά, μαλάκα ψάχνεις...

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, georgerapp είπε

Καλο ειναι ο πελατης να βλεπει το αμαξι , και στο μηχανοστάσιο και ειδικά απο κατω , να εχει εικόνα .

Στις αντιπροσωπείες που σέβονται τον εαυτο τους δε το επιτρέπουν .

Εμεις το κανουμε γιατι πρεπει ο αλλος να έχει εικόνα.

Οταν του λες μποσικα στα ψαλιδια κομμενα μπαλακια πολλοί απλα λενε οκ .

Εαν τον παρεις και τα δει καπως το νιωθει οτι πρεπει να το φτιαξει ..... για το καλο του .

Υπαρχουν ανθρωποι που βαριουνται να βγουν και τους τραβάω !!!

Ενω σε κάθε καινούργιο πελατη με πολλά χιλιόμετρα , δηλαδη πηγαινε αλλου τον παίρνω παντα διπλα .

Οχι απο κατω , διπλα σε μια απόσταση .

Ξέρετε πόσοι γνώρισαν για πρώτη φορά τα αμαξια τους με εμενα ; 

Δε κλέβουμε ολοι , και πολλοί ειμαστε σωστοί και υπεύθυνοι .

Ισχύει, είχα πάει σε ένα γενικό συνεργείο και μου έκανε τρομερά καλή εντύπωση.  Μου είπε αυτό και αυτό μπορώ να το κάνω αυτό δεν το αναλαμβάνω πήγαινε στην αντιπροσωπεία ή κάπου αλλού, μου σήκωσε το αυτοκίνητο και μου το έδειξε από κάτω, άνοιξε το καπό, μου ανέλυσε βλέπεις αυτό και αυτό, του έκανε και μια βόλτα. Μου πήρε και λίγα χρήματα σε σχέση με αυτά που ήθελε το αμάξι και ήταν λιγότερα απ' αυτά που νόμιζα. 

Απ' την άλλη είχα ηλεκτρολογικό πρόβλημα, (κάποιο πρόβλημα με τον αισθητήρα για το ESP και το τιμόνι. Είχα πάει σε ηλεκτρολογείο συνέδεσαν τον εγκέφαλο του έβγαλε κάτι γενικό και νόμιζε ότι ήθελε αλλαγή ένας αισθητήρας που έκανε κανά 400άρι νομίζω. Πήρα και δεύτερη γνώμη τα ίδια. Το πάω στην αντιπροσωπεία, το βλέπουν έρχονται μετά από κανά 20λεπτο και μου λένε εντάξει. Τους λέω: Τι; Αλλάξατε το αισθητήρα; Όχι μου λένε, κάτι ρυθμίσανε κάτι μηδενίσανε, κόστος 40 ευρώ!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ετσι ειναι η αντιπροσωπια αλλες φορες ειναι για καλο αλλες τσιμπημενοι .

γενικα μη κανετε τα αμαξια σας νομαδες που πανε παντου , ειναι σημαντικο ο αλλος να γνωριζει την μαρκα , αφηστε το κοστος στην ακρη , να γνωριζει το αμαξι .

εγω στα δικα μας ξερω τι βρησκετε κατω απο οτιδηποτε ειναι μπροστα , άλλα δεν ακουμπαω , το εκανα παλια που ειχα γκαζια , εφαγα τα μουτρα μου κανα 2 φορες , απο τοτε ποτε ξανα .

δε θα μαθω στο ξενο αμαξι , δεν ειναι σωστο και δεν εχω και τον ενθουσιασμο να το πω .

και να ξερετε πολλοι ανθρωποι εκει εξω εχουν κουραστει και ψυχικά, οποτε εαν του πας κατι που δε ξερει ειναι η πιθανοτητα σφαλματος μεγαλη .

ολα ωστοσο ειναι πολυπλοκα πλεον , πολλα συνεργεια εχουν χασει το τρενο , αλλοι τρεχουν σε σεμινάρια και πληρωνουν αδρα για να ειναι επανω στην εξελιξη .

προσοχη και μη κοιτατε μονο νουμερα σε ενα χαρτι .

και προς θεου μη μπαινετε μεσα και λετε -καλημερα ποσο κοστιζει η εργατοώρα;

αναπτύξτε μια συζητηση τι σας απασχολει τι θελετε κοφτε το βλεμμα του αλλου τους τροπους του .

και εαν βρειτε συνεργειο που σας ικανοποιεί και εχετε προσωπο εκει μη το παρατησετε επειδή φιλος σας ειπε διπλα η ωρα ειναι 25 ευρω .

εγω σε πελατη με προσωπο χρονια ολοκληρα εχω αλλαξει εγκεφαλο ( οχι καινουργιο φυσικα) τσαμπα ! ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ !!!!

ετσι ειναι , δεν ειναι πελατης απλα , μας εχει στηριξει  , ειναι μελος μας , ειναι δικος μας ανθρωπος .

και φυσικα εχουμε πολλους τετοιους.     

 

Επεξ/σία από georgerapp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgerapp είπε

ετσι ειναι η αντιπροσωπια αλλες φορες ειναι για καλο αλλες τσιμπημενοι .

 

Σε ibiza 1.4 του 04 αλλαγη σετ ιμαντα εκκεντροφορου εργασια ποσο παιρνεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγώ την εμπειρία μου τόσα χρόνια που έχουν περάσει πάρα πολλά αμάξια από τα χέρια μου. 

Καταρχάς να πω πως και η δική μου εικόνα από τα συνεργεία συνολικά είναι αρνητική. Υπάρχουν και καλά αλλά στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον σε αυτά που έχω πάει εγώ ήταν λίγο πολύ όπως τα περιγράφει ο ts. 

Θα περιγράψω όσο μπορώ πιο συνοπτικά τη χειρότερη εμπειρία μου 

Είχα ένα honda το οποίο το πήγαινα πάντα στην επίσημη αντιπροσωπεία (όχι σαρακακη) και έκανα τα service. Με τα παιδιά είχαμε πολύ καλή σχέση και λόγω επαγγέλματος τους πήγαινα κάθε φορά και κάποια δωράκια. Το αμάξι μου ήταν ατρακαριστο. 

Κάποια στιγμή πήγα να το πουλήσω. Βρίσκω κάποιον μου λέει θα το πάμε στο τάδε συνεργείο για να το δω και αν είναι οκ θα το πάρω. 

Αφού γίνεται ο έλεγχος και το αμάξι φαίνεται άριστο λέει ο άνθρωπος θα κοιτάξω μία και το ιστορικό του από τα service που έχει κάνει από τη στιγμή που πήγαινε στην αντιπροσωπεία. 

Με το που κοιτάει γυρίζει και λέει στις 45000 αλλαχτηκε βάση μηχανής. 

Αφού περνάω το αρχικό σοκ του λέω πως εγώ ποτέ δεν έκανα τέτοια αλλαγή στο αμάξι μου και ήμουν κάθετος σε αυτό. 

Οπότε ο μάστορας άρχισε να κοιτάει κωδικούς στο αμάξι και βλέποντας και τον αριθμό πλαισίου διαπίστωσε πως η βάση μηχανής ήταν της μάνας του και δεν είχε αλλαχτεί ποτέ. 

Το κόλπο ήταν απλό : έχουμε ένα αμάξι με χοντρό πρόβλημα εκτός εγγύησης και ένα αμάξι εντός εγγύησης χωρίς κανένα πρόβλημα. Φανταστείτε τη συνέχεια... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Σε ibiza 1.4 του 04 αλλαγη σετ ιμαντα εκκεντροφορου εργασια ποσο παιρνεις?

Δεν ειμαι σε ι.χ , σε pickup φορτηγα πουλμαν σκ@τ@ ειμαι .

Εμεις εχουμε εργασία 48 για αυτα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω πήγαινα το αμάξι από δω και από κει, πολλές φορές στεκόμουν και από δίπλα του μαστόρου, έψαχνα για ανταλλακτικά για το ένα για το άλλο, τι θα κάνει στ' αμάξι μου, πως θα σφιξει τις βίδες κ.λ.π. . Πλέον έχω βρει ένα σοβαρο συνεργειο στη Θεσσαλονίκη, οριακά του λέω τι χρειάζεται να κάνει, ούτε ρωτάω τιμές, ξέρει τι θα χρεώσει δεν κοιτάει να κλέψει , ούτε κάθομαι μπάστακας, ξέρει πότε θα με πάρει τηλέφωνο να με πει κοστολόγια, κάνει και δικές του προληπτικές παρεμβάσεις σε μερικά πράγματα. Ούτε άγχος ούτε τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δική μου εμπειρία: 1 πρόβλημα, 3 διαφορετικά συνεργεία, 3 διαφορετικές τιμές. Το προβλημα; Σπασμένος εσωτερικά (μη επισκευασιμος) διακόπτης ηλ. παραθύρου.

Συνεργείο 1: Με μεταχειρισμενο ανταλλακτικο 90€

Συνεργείο 2: Με μεταχειρισμένο ανταλλακτικό 80€

Συνεργείο 3: Με μεταχειρισμένο ανταλλακτικό 120!!!€

Το αμάξι παλιό Mercedes 

Σημειωση: Όλοι εκτός από τον "φθηνό" έλεγαν πίπες για ξηλωματα και ηλεκτρολογικά κλπ

Λέω οχι ρε γμτ και τοσα για αλλαγή με μεταχειρισμένο διακόπτη 

Μπαίνω ψάχνω, βρίσκω μτχ από Ebay, έρχεται από Λιθουανία σε 15 μέρες με 15€ τελική, παίρνω ίσιο κατσαβίδι, βγάζω παλιό διακόπτη, βγάζω φισα,  κουμπωνω "καινούριο" και είναι κομπλέ εδώ και 2 χρόνια. Σύνολο κάτω από 5'.

Μηχανικά δεν πειράζω τπτ ακόμη κι αν νομίζω ότι το ξέρω, άλλα σε τέτοια ψιλολογια έχω τσεκαρισμένα γλιτώσει τα τελευταία 2 χρόνια γύρω στο 500αρικο. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό πάντως που λέει ο ts έχει απόλυτο δίκιο. Στο ότι τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν εγκεφάλους και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, κάποια χρήσιμα κάποια κλαιν, και δεν τα κάνει κανένας είναι πολύ σπαστικό. Σίγουρα θέλει χρόνο για να τα μάθει ο κάθε τεχνικός αλλά είναι μεγάλη μ@λ@κι@ να πηγαίνεις σε επίσημες αντιπροσωπείες και να σου λένε ότι δεν γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

συγνωμη ρε παιδια αλλα εχουν γραψει αρκετοι "να εισαι πανω απο το μαστορα" , "να ελεγχεις τι βαζει"

Αφου βαση κανονισμου (και στην Ελλαδα) απαγορευεται ρητα ατομο που δεν εχει σχεση με εργασιες να κανει βολτες στο χωρο επισκευης. Αυτο εχει να κανει με την ασφαλεια του χωρου και των εργαζομενων. Αποσο ξερω οι αντιπροσωπειες το τηρουν ευλαβικα (γιατι ειχαν πεσει 1-2 αγωγουλες).

Οποτε αν θελουμε σωστο συνεργειο αυτη η δυνατοτητα δε παιζει

Δεν παίζει αυτό που λες. Θέλω να βλέπω επιφανειακά πως δουλεύει "στο αμάξι μου". Δεν είμαι εκεί για αυτόν αλλά για το αμάξι. Δεν τον ενοχλώ, ούτε είμαι από πάνω του όπως είπα και δεν είδες, ίσα ίσα κι αυτός θα μάθει από μένα τα χούγια του μηχανήματός μου και τι πρόβλημα υπάρχει, αν υπάρχει κάτι και αν θέλει να λέγεται σωστός μάστορας. Αλλιώς θα κάνει τα δικά του, παπάτζας, τα ξέρω όλα μη στεναχωριέσαι.

Το γουρούνι στο σακί δεν παίζει. Μπορεί οι αντιπρόσωποι να προτείνουν να πάει για καφέ ο πελάτης στους χώρους του καταστήματος αλλά δεν το απαγορεύουν ουσιαστικά και καλά κάνουν. Ο οδηγός είναι μέρος του μηχανήματος και αν δεν υπάρχει συνεργασία με τον μηχανικό δουλεύει ο αυτόματος με όλα τα μειονεκτήματα να χαθεί η λεπτομέρεια που θα στοιχίσει και σε χρόνο και σε επιπλέον χρήμα απ' την πλευρά του πελάτη. 

Αυτό δε με την εργατοώρα στις αντιπροσωπείες είναι τραγικό. Χρεώνουν ότι να ναι. Ευτυχώς υπάρχουν αλλού φτηνότερα για τα ίδια πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομα ενα θεμα που ο ts με λιγα λεφτα εκανε την δουλεια του συνεργειου στο σπιτι μονος του και γλυτωσε λεφτα. Βεβαια αυτη ειναι παντα η μια οψη του νομισματος γλυτωσα λεφτα. Υπαρχουν πραγματα που γινονται και πραγματα που δεν μπορεις μονος σου. Επισης εννοειται πως αν δεν πληρωνεις φπα/φορο εισοδηματος/εφκα/ενοικια/ρευμα/υπαλληλους και ολο τον εξοπλισμο που εχει ενα συνεργειο να πεις οτι εγω το εκανα πολυ λιγοτερα λεφτα, μονο που δεν υπολογισες το ποσο χρονο ξοδεψες για να διαβασεις ολα αυτα τα manual τα βιντεο στο youtube και οτι καποιος σου παρειχε μια γνωση ετοιμη μασημενη και εσ απλα την εφαρμοσες. Ο καθενας εχει δικαιωμα να κανει τον μαστορα, οταν ομως θα κανει την ζημια δεν μπορω να τον βλεπω να μυξοκλαιγεται και να πηγαινει στον μαστορα να του λυσει το προβλημα που δημιουργησε εκεινος. Εγω παντως μεχρι τωρα δεν εχω πεσει σε τετοιο συνεργειο και επειδη εχω και εγω μαγαζι καποιες φορες δεν γινονται ολα οπως εμεις θελουμε.

Αμα χρειαστει να το σηκωσεις το αυτοκινητο πιστευω θα πεταχτεις στο lidl να παρεις 4 βασεις για να ειναι στον αερα, κανα σπρει απο τα πολλα που εχει, ενταξει γρυλο εχει το αμαξι ουτως η αλλως θα χασεις ποσο χρονο τον οποιο εννοειτε πως δεν τον εχεις υπολογισει στο κοστολογιο σου και τελικα θα βγαλεις παλι μια τιμη απο αφρικη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, vision είπε

Δεν παίζει αυτό που λες. Θέλω να βλέπω επιφανειακά πως δουλεύει "στο αμάξι μου". Δεν είμαι εκεί για αυτόν αλλά για το αμάξι. Δεν τον ενοχλώ, ούτε είμαι από πάνω του όπως είπα και δεν είδες, ίσα ίσα κι αυτός θα μάθει από μένα τα χούγια του μηχανήματός μου και τι πρόβλημα υπάρχει, αν υπάρχει κάτι και αν θέλει να λέγεται σωστός μάστορας. Αλλιώς θα κάνει τα δικά του, παπάτζας, τα ξέρω όλα μη στεναχωριέσαι.

Το γουρούνι στο σακί δεν παίζει. Μπορεί οι αντιπρόσωποι να προτείνουν να πάει για καφέ ο πελάτης στους χώρους του καταστήματος αλλά δεν το απαγορεύουν ουσιαστικά και καλά κάνουν. Ο οδηγός είναι μέρος του μηχανήματος και αν δεν υπάρχει συνεργασία με τον μηχανικό δουλεύει ο αυτόματος με όλα τα μειονεκτήματα να χαθεί η λεπτομέρεια που θα στοιχίσει και σε χρόνο και σε επιπλέον χρήμα απ' την πλευρά του πελάτη. 

Αυτό δε με την εργατοώρα στις αντιπροσωπείες είναι τραγικό. Χρεώνουν ότι να ναι. Ευτυχώς υπάρχουν αλλού φτηνότερα για τα ίδια πράγματα.

Κλασσικα συμπεριφορα "ελληναρα". Το ε με μικρα γραμματα:

 

Ο κανονισμος λειτουργιας συνεργειου *αναγκαζει σε δημιουργια χωρου αναμονης κατ'ελαχιστο 10τμ για τους πελατες. Στο χωρο εργασιας οπου εκτελουνται εργασιες δεν επιτρεπεται η εισοδος πελατων.

Σε διαφορετικη περιπτωση οι αρχες (δημος/νομαρχια)εχουν δικαιωμα ανακλησης αδειας.  Μερικα συνεργεια εχουν βαλει και ταμπελες (απαγορευεται η εισοδος στους μη εχοντες εργασια)

Με αλλα λογια κανε εσυ βολτες στο χωρο εργασιας και αν χασει ο αλλος την αδεια πηγαινε του καφε της...παρηγοριας. Οπως αναφερα εχουν παει 2 φορες σε δικαστηρια αντιπροσωπειες (αν θυμαμαι τη μια ειχε πεσει καποιο εξαρτημα στο κεφαλι πελατη που ειχε παει κατω απο αναβατηριο και στην αλλη τα "πηρε" μαστορας που ειχε απο πανω του το πελατη να τον πριζει)

Συνετο ειναι να παμε το οχημα μας σε συνεργειο που εξιδικευεται με τη μαρκα μας ειτε αντιπροσωπεια ειτε ανεξαρτητο. Καποιοι λενε οτι η εικονα ενος συνεργειου "μιλαει" και για το πως εργαζονται ολοι εκει. Αν για παραδειγμα δεις βρωμα και εργαλεια οπου ναναι δεν ειναι και καλο σημαδι. Βεβαια υπαρχουν οι εξαιρεσεις με το ξακουστο συνεργειο της αντιπροσωπειας νταεβου/σεβρολετ που ελαμπε, ολοι οι εργαζομενοι στη πενα που με το καλημερα πληρωνες 100 ευρ (ακομα και να αλλαζες....υαλοκαθαριστηρες). Δεν υπηρχε πελατης να ειχε φυγει απο εκει με λιγοτερο απο 3ψηφιο νουμερο πιστευω.Φυσικο ηταν να κλεισει

*πριν λιγο καιρο (αφορα καταναλωτες) προστεθηκε οτι: ο πελατης εχει δικαιωμα να μη πληρωσει μη συμφωνηθέντες εργασιες. Αυτο ειναι ευλογια για πολυ κοσμο μιας και πας π.χ για αλλαγη σε τακακια και ο μαστορας σου λεει οτι "ειδα οτι και οι δισκοι ηταν σε κακη κατασταση και στους αλλαξα" χωρις να σε ρωτησει ή να υπαρχει βλαβη και να κανουν "πειραματα" οι μαστορες αλλαζοντας εξαρτηματα σε βαρος του πελατη λογω ελλειψης γνωσεων,

 

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν ξέρεις που πάνε τα 4 δεν υπάρχει νόημα να κάτσεις πάνω από το μάστορα, χειρότερα θα τα κάνεις. Θέλει εμπιστοσύνη αλλιώς γίνε μηχανικός.

Ακόμα και να γνωρίζεις μερικά πράγματα από το "youtube", welcome to real life, αεροκλείδο στα πάντα.

Εγώ προσπαθώ να αφήνω αξιολόγηση στο google όπου έχω κάνει το πειραματόζωο και ο μηχανικός είναι απο τα Lidl, επίσης έτσι ψάχνω αν και αρκετοί έχουν βάλει όλο το σόι να γράψει.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω παλι δεν καταλαβα TS. Τι εννοεις ενεργοποίησες κάποια features και αναβάθμισες άλλα?

Έχουν πχ το adaptive cruise control κλειδωμένο από το εργoστασιο αλλά εσύ το χακεψες και το ενεργοποίησες? Και γιατί να το έχουν κλειδωμένο?

 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...