Προς το περιεχόμενο

AMD Zen 3 ( Milan / Vermeer ) - Epyc 3 & Ryzen 5000


ultraex2003

Προτεινόμενες αναρτήσεις

53 λεπτά πριν, chrisde είπε

Συγγνώμη αλλά γιατί cpu bound; Ναι μεν δεν τερματίζει η gpu αλλά ούτε και η cpu. Ίσα ίσα που έχει και μικρότερο usage σε σχέση με το rt off.

Οταν η gpu δεν είναι στο 99 % εισαι cpu bottlenecked. Η cpu τερματιζει στο single thread αλλα δεν φαίνεται λογω switching. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Herald είπε

Οταν η gpu δεν είναι στο 99 % εισαι cpu bottlenecked. Η cpu τερματιζει στο single thread αλλα δεν φαίνεται λογω switching. 

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό στο συγκεκριμένο τουλάχιστον παιχνίδι με το RT on.

Στις GPUs το load η Utilization συνήθως μετράει τον χρόνο  ανάμεσα σε ένα αίτημα για μια λειτουργεία (request for operation)  που τελειώνει και στο επόμενο που ξεκινά.  Αν τα request είναι το ένα αμέσως μετά το άλλο τότε έχεις μηδενικό χρονικό διάστημα ανάμεσα στα request άρα 100% load/utilization.

Εδώ επειδή έχουμε Ray Tracing πέφτει το Load/utilization γιατί η GPU χρειάζεται παραπάνω χρόνο να κάνει την επεξεργασία των RT και έτσι τα request αργούν περισσότερο που σημαίνει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα άρα μικρότερο load/utilization.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό στο συγκεκριμένο τουλάχιστον παιχνίδι με το RT on.

Στις GPUs το load η Utilization συνήθως μετράει τον χρόνο  ανάμεσα σε ένα αίτημα για μια λειτουργεία (request for operation)  που τελειώνει και στο επόμενο που ξεκινά.  Αν τα request είναι το ένα αμέσως μετά το άλλο τότε έχεις μηδενικό χρονικό διάστημα ανάμεσα στα request άρα 100% load/utilization.

Εδώ επειδή έχουμε Ray Tracing πέφτει το Load/utilization γιατί η GPU χρειάζεται παραπάνω χρόνο να κάνει την επεξεργασία των RT και έτσι τα request αργούν περισσότερο που σημαίνει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα άρα μικρότερο load/utilization.

Η δευτερη παραγραφος σου είναι σωστή. Η τριτη παραγραφος σου λεει το αντιθετο απο την 2η και φυσικα ειναι λαθος. 

Τι σημασία έχει ποση ωρα κανει την επεξεργασια? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Herald είπε

Η δευτερη παραγραφος σου είναι σωστή. Η τριτη παραγραφος σου λεει το αντιθετο απο την 2η και φυσικα ειναι λαθος. 

Τι σημασία έχει ποση ωρα κανει την επεξεργασια? 

Δες πως είναι το   Rendering Pipe Line και πως είναι μαζί με το RT και θα καταλάβεις γιατί πέφτει το Load/Utilization

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Δες πως είναι το   Rendering Pipe Line και πως είναι μαζί με το RT και θα καταλάβεις γιατί πέφτει το Load/Utilization

Με σενα δεν θα διαφωνήσω, θα φτάσουμε 200 σελίδες. Εχω rt καρτα και ξερω πως δουλεύει, σου λεω εισαι λαθος. Δεν θες να το δεχτείς, οκ, παμε παραπερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Herald είπε

Με σενα δεν θα διαφωνήσω, θα φτάσουμε 200 σελίδες. Εχω rt καρτα και ξερω πως δουλεύει, σου λεω εισαι λαθος. Δεν θες να το δεχτείς, οκ, παμε παραπερα. 

Έχεις έχτρα pipe line να κάνεις με το RT και όταν αυτό καθυστερεί δεν παίρνεις καινούργια request, άρα μεγαλώνει ο χρόνος ανάμεσα στα request και πέφτει το Load/Utilization

Το καταλάβαμε ??

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Έχεις έχτρα pipe line να κάνεις με το RT και όταν αυτό καθυστερεί δεν παίρνεις καινούργια request, άρα μεγαλώνει ο χρόνος ανάμεσα στα request και πέφτει το Load/Utilization

Το καταλάβαμε ??

 

Έτσι ειναι, το ξερεις απο προσωπική χρηση με την rt καρτα σου. Δεκτον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Έτσι ειναι, το ξερεις απο προσωπική χρηση με την rt καρτα σου. Δεκτον

Εσύ επειδή έχεις την RTX3090 έμαθες πως δουλεύει το RayTracing pipeline ??

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Εσύ επειδή έχεις την RTX3090 έμαθες πως δουλεύει το RayTracing pipeline ??

 

Ακριβως. Βλέπω οτι το utilization της καρτας δεν εξαρταται απτο αν την κραταει πισω το rt η το raster. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Aten-Ra αυτά που γράφεις θα ίσχυαν ΑΝ το gpu utilization έβγαινε χωριστά για raster και rtx. Όμως αυτό δεν ισχύει. Δε πέφτει το gpu utilization επειδή τα raster cores περιμένουν να τελειώσει το rtx. Δεν ισχύει αυτό πουθενά.

Από τη στιγμή που έχεις χαμηλότερο gpu utilization, ο λόγος είναι πως η CPU δε ζητάει επιπλέον render cycles. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε γιατί έχεις frame rate limit είναι γιατί η CPU δε προλαβαίνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, malakudi είπε

@Aten-Ra αυτά που γράφεις θα ίσχυαν ΑΝ το gpu utilization έβγαινε χωριστά για raster και rtx. Όμως αυτό δεν ισχύει. Δε πέφτει το gpu utilization επειδή τα raster cores περιμένουν να τελειώσει το rtx. Δεν ισχύει αυτό πουθενά.

Από τη στιγμή που έχεις χαμηλότερο gpu utilization, ο λόγος είναι πως η CPU δε ζητάει επιπλέον render cycles. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε γιατί έχεις frame rate limit είναι γιατί η CPU δε προλαβαίνει.

Βρηκες και εσύ άτομο τώρα να πεισεις. Αφού ξέρεις, πες ναι να τελειώνουμε 

Καλη τυχη σου εύχομαι 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Μπορείτε να μου δείξετε που στο DXR Pipeline όταν ενεργοποιείς το RT έχεις παραπάνω CPU load/utilization ??

Δες διαφορά στα fps στο cp77 με κάτι παλιότερο τύπου zen 2 και κάτι latest όπως 3d/12th και θα καταλάβεις, η διαφορά θα είναι σαφώς μεγαλύτερη με rt on. 

Το ίδιο μάλλον συμβαίνει και στο hitman που είναι και πιο single treaded game και η αδυναμία στο cpu βγαίνει πιο εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Μπορείτε να μου δείξετε που στο DXR Pipeline όταν ενεργοποιείς το RT έχεις παραπάνω CPU load/utilization ??

Δεν υπαρχεις ρε 😂 θεος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...