Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, xgol είπε

Πολυ καλη επιλογη! Και νομιζω τιμιο σε τιμη, συγκριτικά με τα αλλα suv! Kαλοριζικο, να το χαρείτε! 

Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....)

Εξαιρετική επιλογή το Q3, καλοτάξιδο! 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, paylidis είπε

Απο όλα όσα είδα ήταν κατα τη γνώμη μου το πιο vfm. Τα κατα 5-6 χιλιαρικα ακριβότερα Χ1 και GLA δεν αξιζαν για κανένα λόγο. Απο εκει και περα αν ήθελα να κάνω απλα τη δουλεια μου αξιοπρεπώς επαιρνα το αδερφακι tiguan αλλα αλλαζει μοντελο αρχές του '21 (f/l ειπαν για την ακριβεια) και θα ξενερωνα καθως θα ήθελα να κρα΄τησω ότι παρω μια δεκαετία και να "στέκει". Επισης και τα 2 που ανεφερα είναι υποδεέστερα απο πλευράς κινητήρα (το μεν Χ1 με τρικύλινδρο το δε GLA 1300 κυβικά της renault) αλλα και εξοπλισμού (αυτό που πήρα εχει virtual cockpit 12.3" & infotainment 8.8" με smartphone integration pack, ενώ τα αλλα ειχαν 7αρες οθονιτσες και το carplay extra.....)

Τέλεια επιλογή... το γράφω σεμνά 🤣

Δεν ξέρω εάν κοίταξες & το DS7 CROSSBACK, ή ξέφευγε €€

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου,  αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700

Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια  με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια,  οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ.  Ξεφτίλα. 

Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου,  αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700

Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια  με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια,  οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ.  Ξεφτίλα. 

Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. 

Εμ αυτό λέω και εγώ εδώ και 100 σελίδες , για αυτό ζορίστηκα τόσο πολύ να βρώ κάτι στα 20.000ε και ειδικά απο πλευράς κινητήρα

Το ότι έδωσα 18500 για 100 άλογα δεν με κάνει να νιώθω και πολύ καλά

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου,  αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700

Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια  με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια,  οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ.  Ξεφτίλα. 

Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. 

ακριβως οπως τα λες αγαπητε... το 80% των μοντελων ειναι ετσι... φθηνα στην αρχή για να τσιμπησεις, που στην πραγματικότητα είναι γυμνα σε σημειο αηδίας και για να φτάσεις σε αποδεκτό εξοπλισμό ανεβαινουν κανενα δεκαχίλιαρο...

όσο για τα άλογα το ελαχιστο αποδεκτο για εμενα σε καποιον που βαζει μεσα τη φαμιλια του και παει ταξιδι (>100 χλμ) ειναι τα 125-130 αλογα...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Με 22.000 για τα δεδομένα της Ελλάδας σήμερα, θα έπρεπε να παίρνεις Bugatti που λέει ο λόγος. 

Πριν κάποια χρόνια , αν έπιανες μία κατηγορία είχες σκαλοπάτια ανάλογα με την τιμή

Τώρα αν πούμε π.χ. για SUV , hatchback

Με διαφορά 1000ε

Βρίσκεις Hyundai , Kia, Renault, Citroen, Peugeot , Opel , Ford , Suzuki, Honda , Mitsubishi , Skoda και δεν ξέρω τι άλλο ξεχνάω

Βασικά αν εξαιρέσουμε το Fiat Tipo και το Seat Leon που είναι ποιο φθηνά απλά δεν υπάρχει κάτι άλλο σε αυτές τις κατηγορίες κάτω απο 20.000ε

Δεν υπάρχουν σκαλοπάτια πλέον στις μάρκες , ούτε στους κινητήρες , μόνο σε εξοπλισμό με την μεγαλύτερη γκάμα να βρίσκεται σε 1.0 / 1.2 κυβικά 100 - 130 άλογα

Μπορεί αν είναι και το αποτέλεσμα απο τις ενώσεις που έχουν κάνει οι εταιρείες

Μοιράζονται πλατφόρμες , κιβώτια , κινητήρες και αλλάζει το σχήμα και η μάρκα

Ακόμα και ποιοτικά είναι όλες σχεδόν το ίδιο αν εξαιρέσεις την Hyundai

Πριν μία 5ετία θυμάμαι στα 21.000 έβρισκες μεσαία έκδοση golf , audi a3 αλλά ήταν με τα 100 άλογα και δεν πήγαινες καν να τα δείς

Τώρα δίνουμε +1000ε για χαμηλότερης κατηγορίας μάρκα

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Το 2010 που πηρα το Ibiza 1,2 TSI special edition ,105 hp ,ειχε δερμάτινο τιμονι και λεβιέ, φιμέ τζαμια, αναδιπλουμενους και θερμαινομενους καθρεπτες , bluetooth, USB, 17ρες ζάντες αλουμινίου,  αναδιπλουμενα πίσω καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, όλα στάνταρ στα 13.700

Βλέπω τώρα ότι στα 18.000 _ 19.000 στα αμαξακια  με 100 ίππους θεωρείται πολυτέλεια οι αισθητήρες και τα φιμέ τζάμια,  οι αναδιπλουμενοι καθρέπτες, που για μένα είναι βασικότατο αξεσουάρ.  Ξεφτίλα. 

Στον διαμορφωτή που έκανα μερικές δοκιμές οπως θα τα ηθελα, το πουμα φτάνει 28.000, η 118i στα 34.000 και η Α180 στα 35.000 . Και μιλάμε για 130/150 ίππους το πολύ. 

Ποιο 2010. Σου εχω και νεωτερο παραδειγμα που ειναι πιο ...μηλα με μηλα

Corsa E του 2015 vs Corsa F του 2020, ιδιος εξοπλισμος,ιδιος κινητηρας (90 vs 100), 12.500 με 14.500

πως δικαιολογουνται τα εξτρα 2κ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ποιο 2010. Σου εχω και νεωτερο παραδειγμα που ειναι πιο ...μηλα με μηλα

Corsa E του 2015 vs Corsa F του 2020, ιδιος εξοπλισμος,ιδιος κινητηρας (90 vs 100), 12.500 με 14.500

πως δικαιολογουνται τα εξτρα 2κ?

Υποθέτω τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας και ο τούρμπο κινητήρας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Noobios είπε

Εγω που ημουν μαλλον ο πιο ικανοποιημενος με την αγορα μου (karoq 1,5tsi) δεν εχω regrets εκτος απο καποιες μικρες σκεψεις οταν πετυχαινω 3008 στον δρομο. Λεω ωραιο ειναι μηπως βιαστηκα; Αλλα θυμαμαι εκεινη την τεραστια κονσολα αναμεσα απο τις δυο μπροστινες θεσεις που ηταν λες και εχω αγκαλια ενα τεραστιο τουνελ πλαστικου που λεω μια χαρα ειμαι εδω στην απλα μου. Σημειωτεον οτι καποια φαση τελη του προηγουμενου μηνα ειχαν βγει κατι ετοιμοπαραδοτα 3008 business εκδοση που προοριζονταν για leasing και τα σκοτωνανε 22,5Κ με το κλειδι στο χερι.

Οταν ειχα παει εγω να δω το 2008 μου ειχαν προτεινει για ενα τεμαχιο ταξινομημενο με 0χλμ 23.800€ αλλα ηταν ασπρο και μισω τα ασπρα αμαξια γιαυτο και δεν ασχοληθηκα καθολου με το 3008. Παντως ειναι το μονο αλλο αμαξι της κατηγοριας το οποιο μου αρεσε και ηταν σχετικα κοντα στο μπατζετ μου. Μπατζετ τωρα που ξεκινησε απο 18-19 και εφτασε 23 τελικα αλλα ενιγουει.

Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! :D

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! :D

Εγώ :D

Τα βλέπουμε βέβαια τα αποτελέσματα τώρα ....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Ανάθεμα και αν κάποιος έχει ξεκινήσει με ένα budget και πήρε τελικά φτηνότερο αμάξι! :D

Πηγαινα για Vitara με budget εως 20K k τελικα πηρα το 2008 με 18,5k 😁

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...