Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, dragvirusnet είπε

Καλησπέρα! επειδή δεν έχω χρόνο να διαβάσω όλο το ποστ (510 σελίδες!) , από 1400cc μεταχειρισμένο τι προτείνετε για επαγγελματική χρήση (όχι van-βανάκι) που να μου βγάζει περίπου 60.000χλμ τον χρόνο απροβλημάτιστα, με ενδιαφέρει αποκλειστικά η αξιοπιστία μόνον και κοιτάω Μόνον για opel-toyota-hyundai-ford-skoda έως και το 2014 όχι πιο καινουργιο (τώρα έχω opel με την γνωστή 1400άρα χαμηλόστροφη μηχανή corsa c βενζίνης του 2005-2007)

Εγώ στην θέση σου θα το διάβαζα . Πέρα από τις πληροφορίες έφερε και τρομερή διασκέδαση . Ίντριγκα , Δράμα , διαφωνίες. Καλύτερο  ήταν και από σειρά του Φώσκολου . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

45 λεπτά πριν, george1999 είπε

Κατασκευάζεται Ιαπωνία το αγόρασα πριν  4 μήνες 16100€ πηγε με πινακίδες τέλη Όλα κομπλε. Έχει και 5 χρόνια δωρεάν service (μόνο τα εργατικά χρεώνουν) κι επίσης μου έκαναν ετήσια ασφάλεια δώρο λόγω ότι ήμουν πρώην ιδιοκτήτης honda.

Καλη τιμη το πηρες!

Την βασικη εκδοση πηρες φανταζομαι αν και νομιζω ειναι υπερ πληρης 

Πόσα κυβικα βγαινει και με ποσους ρυπους;

Απο καταναλωση ειδες διαφορα; εμενα απο 6.2 μεχρι 6.6 λίτρα/100 εχει

Εσενα πόσο καλυτερη έχει;πεσμας εντυπωσεις οταν εχεις χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Κάτω από 100.000 αληθινά χιλιόμετρα, δεν έχει αυτό. Από εκεί και πέρα, λιμουζίνα 4.6+ μέτρα με 116 ίππους; Ψοφίμι.  

Από πού προκύπτει αυτό για τα χιλιόμετρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν να πω το εξής.

πηρα το 5008 Peugeot σε ταξιδάκι να μη σαπίζει στο γκαράζ Λογω κορονοϊού. 

1) Πετρέλαιο 1.5 καλή ροπή και δύναμη με αυτόματο κιβώτιο. Θεωρώ ότι αν είχα πάρει το κινητήρα βενζίνη 1.2 130 άλογα που πλασάρουν στην αντιπροσωπεία θα μου φαινόταν λίγος για αυτό το αμάξι για εθνική.

2) πολύ καλή κύληση. Premium ίσως, όχι πολύ μακριά. Κατάπινε χιλιόμετρα ξεκούραστα καθώς χάρη και στην ροπή δεν σου επέστρεφε ο δρομοσ ένταση. 
Αλλά στο κομμάτι της ηχομόνωσης φαίνεται ότι θα μπορούσε και καλύτερα. Είναι σούπερ μέχρι 120-130 αλλά όταν πας 140-150 (που το γκάζι του σε πάει επικίνδυνα εύκολα) ακούς μια διαφορά. Βέβαια φύσαγε στο δρόμο όποτε μένει να το τσεκάρω και χωρίς ιδιαίτερα εξωτερικό αέρα.

3)  με βάση τα παραπάνω θυμήθηκα κάτι που ήθελα να πω καιρό και το έχω διαπιστώσει και με αλλά αυτοκίνητα και όχι μόνο με το 5008.

τα SUV δεν είναι ούτε hatchback ούτε μπερλινες. Όσο καλό και αν είναι.

Αν κάποιος βγαίνει συχνά εθνική θα τον προσκαλούσα να ξεκολλήσει από τη μόδα των SUV. Εγώ πήγα εκεί καθαρά και μόνο λόγω επτα διακριτών θέσεων που οι επιλογές στην κατηγορία είναι περιορισμένες.

αν δεν είχα αυτό το θέμα θα πήγαινα σε ένα 508, σε ένα Volvo s40/s60 v40/v60, Audi A4, 316 516 bmw, focus, Leon, giullieta, κτλ.

Το 5008 σε πάει και 170 σε μια ευθεία. Το s60 θα σε πάει με άλλο πάτημα ακόμα και στις στροφές της εθνικής. Δε λέω να τρέχετε τόσο προς θεού. Αλλά δείχνει τη διαφορά στα πατήματα. Οι νόμοι της φυσικής συνεχίζουν να ισχύουν.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, mclein² είπε

και τι σχεση εχει με το ST3 ?

κατα την γνωμη μου και τοσο ασχετη δεν ειναι.προσωπικά μια σκεψη θα την εκανα για την εκδοση st line 1000 cc-155 cv ακουγεται καλη φαση...αν εχουν καει το ιδιο στησιμο...(δεν το γνωρίζω)...παντως,προσωπικά δεν θα εδινα σχεδον 7000 euro για 45 cv παραπανω...όλα αυτά είναι σχετικά βεβαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dstilio είπε

Λοιπόν να πω το εξής.

πηρα το 5008 Peugeot σε ταξιδάκι να μη σαπίζει στο γκαράζ Λογω κορονοϊού. 

1) Πετρέλαιο 1.5 καλή ροπή και δύναμη με αυτόματο κιβώτιο. Θεωρώ ότι αν είχα πάρει το κινητήρα βενζίνη 1.2 130 άλογα που πλασάρουν στην αντιπροσωπεία θα μου φαινόταν λίγος για αυτό το αμάξι για εθνική.

2) πολύ καλή κύληση. Premium ίσως, όχι πολύ μακριά. Κατάπινε χιλιόμετρα ξεκούραστα καθώς χάρη και στην ροπή δεν σου επέστρεφε ο δρομοσ ένταση. 
Αλλά στο κομμάτι της ηχομόνωσης φαίνεται ότι θα μπορούσε και καλύτερα. Είναι σούπερ μέχρι 120-130 αλλά όταν πας 140-150 (που το γκάζι του σε πάει επικίνδυνα εύκολα) ακούς μια διαφορά. Βέβαια φύσαγε στο δρόμο όποτε μένει να το τσεκάρω και χωρίς ιδιαίτερα εξωτερικό αέρα.

3)  με βάση τα παραπάνω θυμήθηκα κάτι που ήθελα να πω καιρό και το έχω διαπιστώσει και με αλλά αυτοκίνητα και όχι μόνο με το 5008.

τα SUV δεν είναι ούτε hatchback ούτε μπερλινες. Όσο καλό και αν είναι.

Αν κάποιος βγαίνει συχνά εθνική θα τον προσκαλούσα να ξεκολλήσει από τη μόδα των SUV. Εγώ πήγα εκεί καθαρά και μόνο λόγω επτα διακριτών θέσεων που οι επιλογές στην κατηγορία είναι περιορισμένες.

αν δεν είχα αυτό το θέμα θα πήγαινα σε ένα 508, σε ένα Volvo s40/s60 v40/v60, Audi A4, 316 516 bmw, focus, Leon, giullieta, κτλ.

Το 5008 σε πάει και 170 σε μια ευθεία. Το s60 θα σε πάει με άλλο πάτημα ακόμα και στις στροφές της εθνικής. Δε λέω να τρέχετε τόσο προς θεού. Αλλά δείχνει τη διαφορά στα πατήματα. Οι νόμοι της φυσικής συνεχίζουν να ισχύουν.

Κοιτά, στο εξωτερικό εχουνε και την επιλογή των στεισονβαγκον, όποτε μπορείς να πάρεις μη SUV με τεραστιο πορτπαγκαζ. Στην Ελλαδα, ποτε κανενας δεν αγορασε στεισον βαγκον, και αμα δε τυχει και παρεις, νεκροφορα θα στο πουν. Προφανως και δεν σε νοιαζει η αποψη των αλλων, αλλα μετα απο 50 φορες που θα το ακουσεις θα πεις φακ ιτ, δεν εχουνε και αδικο. Αρα αμα θελεις πορτπαγκαζ, πας σε SUV. Και αρεσουν αρεσουν και στα ετερον ημισυ, οποτε μπορεις να ανεβεις και λιγο κατηγορια ;) 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι κάνουν τα παιδιά εδώ ; 
Ειμουν βόλτα με την μηχανή και είδα ένα σκοντα καμιγκ άσπρο στον δρόμο και σας θυμηθικα. Ρε σείς είστε καλά που το παίρνετε. Τι ασχημο αμάξι.ούτε χάρισμα δεν το έβγαζα στον δρόμο. Τουλάχιστον βάλτε κάτι παραπάνω και παρτε το καρογκ

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Κοιτά, στο εξωτερικό εχουνε και την επιλογή των στεισονβαγκον, όποτε μπορείς να πάρεις μη SUV με τεραστιο πορτπαγκαζ. Στην Ελλαδα, ποτε κανενας δεν αγορασε στεισον βαγκον, και αμα δε τυχει και παρεις, νεκροφορα θα στο πουν. Προφανως και δεν σε νοιαζει η αποψη των αλλων, αλλα μετα απο 50 φορες που θα το ακουσεις θα πεις φακ ιτ, δεν εχουνε και αδικο. Αρα αμα θελεις πορτπαγκαζ, πας σε SUV. Και αρεσουν αρεσουν και στα ετερον ημισυ, οποτε μπορεις να ανεβεις και λιγο κατηγορια ;) 

Θα διαφωνήσω , υπάρχουν οικογενειάρχες άνθρωποι στη σελίδα του φ.α. που αγοράσαν συνειδητά leon ST (sporttourer) που είναι όμορφο  & Octavia combi και δεν ήταν επαγγελματίες (ΤΑΧΙ) κυρίως λόγω του πορτπαγκάζ , τα suv έγιναν μόδα για κάποιους , άλλοι όντως το αγόρασαν λόγω άνεσης θέσης οδήγησης και ευκολίας επιβίβασης/αποβίβασης - φόρτωμα αποσκευών και άλλοι γιατι happy wife - happy life 😎

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, terry308 είπε

Θα διαφωνήσω , υπάρχουν οικογενειάρχες άνθρωποι στη σελίδα του φ.α. που αγοράσαν συνειδητά leon ST (sporttourer) που είναι όμορφο  & Octavia combi και δεν ήταν επαγγελματίες (ΤΑΧΙ) κυρίως λόγω του πορτπαγκάζ , τα suv έγιναν μόδα για κάποιους , άλλοι όντως το αγόρασαν λόγω άνεσης θέσης οδήγησης και ευκολίας επιβίβασης/αποβίβασης - φόρτωμα αποσκευών και άλλοι γιατι happy wife - happy life 😎

Καλά δεν είπα ότι δεν τα παίρνει άνθρωπος. Αλλά στο εξωτερικό (Γερμανια κτλ) , κυκλοφορούνε περισσότερα πχ C και E class Estate, παρα λιμουζινες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα station αν ερχόντουσαν με τρία καθίσματα πίσω η εφταθεσια.

ετυχε και μου έκατσε το 5008 γιατί είναι ολίγον πολυμορφικό εσωτερικά.

αλλα αν μπεις σε Volvo θα δεις ότι η μέσα θέση είναι το κλασικό υπερυψωμένο κομμάτι. Έχω κάνει ταξίδι έτσι και καθόλου δε με βόλεψε .

απλα το αναφέρω για να μη ξεχνιόμαστε. Οδηγικά τα χαμηλά αμάξια στο ανοιχτό δρόμο παραμένουν ανώτερα από τα SUV. Το ξεχνάει ο κόσμος και τρέχει με τη μόδα.

ακομα και sedan/μπερλινα έχει χώρους στο πορτμπαγκάζ, δε χρειάζεται να πας σε station. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Κοιτά, στο εξωτερικό εχουνε και την επιλογή των στεισονβαγκον, όποτε μπορείς να πάρεις μη SUV με τεραστιο πορτπαγκαζ. Στην Ελλαδα, ποτε κανενας δεν αγορασε στεισον βαγκον, και αμα δε τυχει και παρεις, νεκροφορα θα στο πουν. Προφανως και δεν σε νοιαζει η αποψη των αλλων, αλλα μετα απο 50 φορες που θα το ακουσεις θα πεις φακ ιτ, δεν εχουνε και αδικο. Αρα αμα θελεις πορτπαγκαζ, πας σε SUV. Και αρεσουν αρεσουν και στα ετερον ημισυ, οποτε μπορεις να ανεβεις και λιγο κατηγορια ;) 

SW μια κατηγορία που καραγουσταρω. 

Και η σύζυγος επίσης. 

Ο μόνος λόγος που πήγανε σε SUV είναι γιατί τα station wagon δεν υπάρχουν για TD οπότε δεν μπορούσαμε να τα τεσταρουμε σαν μέγεθος. 

Όταν είδα στο Mall το focus SW ερωτεύτηκα. Και η γυναίκα το ίδιο. Αλλά χωρίς TD ειδικά station από τα οποία δεν είχαμε οδηγική εμπειρία ήταν no go. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδα στην Γερμανία το καινούριο το οκταβια σε sw. Πλάκα πλάκα δεν είναι ασχημο. Οκ έχουν αντιγράψει τα φώτα μπροστά από μερσεντές e class αλλά ένταξη μωρέ. Όλοι κλέφτες αντιγραφείς είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά με τα SW στο εξωτερικό, ειδικά στη Β.Ευρώπη έχουν έρωτα. Και καλά κάνουν βασικά γιατί είναι βολικά. Πέρσι πήγα Χριστούγεννα στην Αυστρία και ακόμα και το νοικιάρικο ήταν  μια 330 SW. Τώρα όσον αφορά τα SUV δεν είναι απαραίτητα μόδα. Εμένα πχ με βολεύουν γιατί μπαίνω και βγαίνω άνετα χωρίς να διπλώνομαι. Όχι ότι είμαι πολύ ψήλος αλλά 1,90 και 115 κιλά όσο να πεις είναι πιο εύκολο να μπαίνεις σε SUV παρά πχ στο S80 που είχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, paylidis είπε

Είναι οικονομική η εκεί αντιπροσωπεία...! Είναι μια από τις 3 που παίζουν καλές τιμές στην Ελλάδα 

Καλησπέρα μιας και είσαι γνωστης της Audi αξίζει τλκ το q2 στα 21700 σε σχέση με ένα t cross στην ίδια τιμή;

Ρωταω κατά πρώτον για το ότι αλλάζει μοντέλο νομίζω το αουντι και κατά δεύτερον επειδή το κρος είναι ανώτερο τεχνολογικά σε οθόνες ψηφιακά καντράν κτλ.Κατα την άποψη σου αξίζει να πας στο αουντι λόγω ποιότητας η κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...