Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμα €330.000 σε πέντε e-shops από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 λεπτά πριν, ikorolis είπε

 

μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό που λες και να έχω εγώ άδικο

μπορεί και να μην έχεις δίκιο σε αυτό που λες και να έχω εγώ δίκιο

δυστυχώς δεν θα το μάθουμε ποτέ

καθώς εδώ στο Insomnia.gr ως μέλος αλλά και πριν ως απλός επισκέπτης/αναγνώστης

έχουμε διαβάσει αρκετά θέματα που αφορούν καταστήματα και θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε παρόμοια θέματα

καταρχήν δεν λέω ότι είσαι ή είστε ψεύτες

λέω ένα πράγμα που ισχύει 100% και το γιατί επίσης το έχω πει αρκετές φορές

όσοι συνεργάζεστε με εταιρείες ταχυμεταφορών μιλήστε τους για να μάθετε περισσότερα

είσαι ιδιώτης (αγγελία) ή είσαι κατάστημα

επίσης για να μην γράφω τα ίδια συνέχεια

δες προηγούμενο μήνυμα τι αναφέρω ως παράδειγμα

και μετά πες μου την απάντηση σου ποιος θα πληρώσει το δέμα/πακέτο αν ο αγοραστής παρά τον έλεγχο και παρά το γεγονός ότι είναι αυτό που έχει κάνει παραγγελία από εσένα τον πωλητή

αρνηθεί να πληρώσει την αντικαταβολή του δέματος/πακέτου ποιος θα σου πληρώσει την αξία του δέματος/πακέτου η εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courrier ...

ευχαριστώ

Κάνεις λάθος εδώ,υπάρχει αυτή η δυνατότητα ,τουλάχιστον από την acs,σε άλλες ταχυμεταφορικές δεν ξέρω τι ισχύει.Αν υπάρχει εντολή από τον πωλητή να ελεγχθεί πρώτα το δέμα η acs σε αφήνει να το ανοίξεις.Βεβαια κανένα μαγαζί δεν θα το κάνει αυτό η τουλάχιστον πολύ δύσκολα.Ο ιδιώτης πωλητής όμως μπορεί να το κάνει.Τωρα αν αλλάξεις γνώμη και δεν το πάρεις είναι τι συμφωνία έχει γίνει με τον πωλητη και την κούριερ.Κανονικα τα πληρώνει ο πωλητης,αλλά αν μια εταιρεία έχει συνεργασία με την κούριερ και διακινεί μεγάλο όγκο εμπορευμάτων με αυτήν και έχει γίνει κάποια συμφωνία ώστε αν γυρίσει πίσω και κανένα δέμα από τα χιλιάδες να το αναλάβει η κούριερ,δεν έγινε και κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 209
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Ναι γιατί η media markt ηταν καλύτερη. 

Παράγγειλα iPhone xs max 512 στα 899.. Έκανα πληρωμή και ούτε έστειλαν ούτε πήραν να ενημερώσουν. Έπειτα από άπειρα τηλέφωνα αναγκαστικά ακύρωσα και περιμένω ακόμα τα λεφτά μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
16 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Κάνεις λάθος εδώ,υπάρχει αυτή η δυνατότητα ,τουλάχιστον από την acs,σε άλλες ταχυμεταφορικές δεν ξέρω τι ισχύει.Αν υπάρχει εντολή από τον πωλητή να ελεγχθεί πρώτα το δέμα η acs σε αφήνει να το ανοίξεις.Βεβαια κανένα μαγαζί δεν θα το κάνει αυτό η τουλάχιστον πολύ δύσκολα.Ο ιδιώτης πωλητής όμως μπορεί να το κάνει.Τωρα αν αλλάξεις γνώμη και δεν το πάρεις είναι τι συμφωνία έχει γίνει με τον πωλητη και την κούριερ.Κανονικα τα πληρώνει ο πωλητης,αλλά αν μια εταιρεία έχει συνεργασία με την κούριερ και διακινεί μεγάλο όγκο εμπορευμάτων με αυτήν και έχει γίνει κάποια συμφωνία ώστε αν γυρίσει πίσω και κανένα δέμα από τα χιλιάδες να το αναλάβει η κούριερ,δεν έγινε και κάτι.

κανένα παράδειγμα έχεις να πεις από εταιρεία ταχυμεταφορών που να ανέλαβε το κόστος του δέματος/πακέτου που τελικά ο αγοραστής παρά τον έλεγχο που έκανε στο δέμα/πακέτο δεν δέχτηκε να πληρώσει την αντικαταβολή (αξία) του δέματος/πακέτου ή από εταιρεία - πωλητή του δέματος/πακέτου.

γιατί για εσένα φίλε μου δεν έγινε κάτι να το αναλάβει η εταιρεία ταχυμεταφορών ή εταιρεία - πωλητής

αλλά πίστεψε με δεν είναι τόσο απλά και εύκολα τα πράγματα

γιατί το δέμα/πακέτο μπορεί η αξία του να είναι 10 ευρώ μπορεί να είναι όμως 100 ευρώ ή και 1000 ευρώ καταλαβαίνεις φαντάζομαι την διαφορά

αν επίσης προσθέσω και το παράδειγμα του a-mobiles.gr που πούλαγε κινητά τηλέφωνα (ναυαρχίδες) δηλαδή Apple Iphone (1000 ευρώ+) ή αντίστοιχα Android συσκευές όπως Samsung - Huawei - Xiaomi (500+ ευρώ) καταλαβαίνεις τα ποσά που έπαιζαν...

19 λεπτά πριν, mariosraptor84 είπε

Ναι γιατί η media markt ηταν καλύτερη. 

Παράγγειλα iPhone xs max 512 στα 899.. Έκανα πληρωμή και ούτε έστειλαν ούτε πήραν να ενημερώσουν. Έπειτα από άπειρα τηλέφωνα αναγκαστικά ακύρωσα και περιμένω ακόμα τα λεφτά μου. 

καταρχήν τα χρήματα σου δεν κινδυνεύεις να τα χάσεις από την MediaMarkt (αντιθέτως κινδυνεύεις να τα χάσεις αν εμπιστευτείς τον πρώτο τυχαίο που άνοιξε κατάστημα και πουλάει συσκευές κάτω του κόστους)

από 2-14 ημέρες είναι το όριο επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης της παραγγελίας σου (συνήθως λένε το μέγιστο δηλαδή τις 14 ημέρες αλλά πιστεύω ότι θα σου επιστραφούν τα χρήματα πιο νωρίς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, Superuser3 είπε

Σου επαναλαμβάνω ότι μπορείς να ελέγξεις το δέμα πριν πληρωσεις με ACS και νομίζω και με γενική ταχυδρομική αν το δηλώσει ο αποστολέας.Στο χρεώνει η εταιρεία κούριερ σαν υπηρεσία 2-3€ περισσότερο 

Στην acs δε χρειαζεται καν να πληρωσεις. Παιρνεις το προιον τους αφηνεις το κουτι και τις συσκευασιες να τις πεταξουν, και πληρωνουν αυτοι! 😆 κι αν υπαρχει καποιο προβλημα με το προιον σου καλυπτουν και εγγυηση

 

Εγω θυμαμαι για να κανω μια πολυ μικροτερη παρατυπια χρειαστηκε να... " βαλω μεσον" , και μαλιστα απλως εστελνα κατι στον εαυτο μου... 

Επεξ/σία από nick10000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
24 λεπτά πριν, mariosraptor84 είπε

Ναι γιατί η media markt ηταν καλύτερη. 

Παράγγειλα iPhone xs max 512 στα 899.. Έκανα πληρωμή και ούτε έστειλαν ούτε πήραν να ενημερώσουν. Έπειτα από άπειρα τηλέφωνα αναγκαστικά ακύρωσα και περιμένω ακόμα τα λεφτά μου. 

εγω πριν 10 μερες παραγγειλα μια ηλεκτρικη σκουπα για το σπιτι.

τριτη βραδυ την παραγγειλα παρασκευη την ειχα στο σπιτι στην πορτα μου.

media markt.

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, mariosraptor84 είπε

Ναι γιατί η media markt ηταν καλύτερη. 

Παράγγειλα iPhone xs max 512 στα 899.. Έκανα πληρωμή και ούτε έστειλαν ούτε πήραν να ενημερώσουν. Έπειτα από άπειρα τηλέφωνα αναγκαστικά ακύρωσα και περιμένω ακόμα τα λεφτά μου. 

Οτι καποιοι ειναι ψιλομπαχαλο -εχει τυχει σε ολους μας- δεν εχει σχεση με την απατη.

Ειναι τελειως διαφορετικα πραγματα. Αλλο ενα κανονικο καταστημα που σου λεει "το εχω" και δεν το εχει (αν ειχες επιχηρηση θα σηκωνες και καμια μυγα στο σπαθι σου με κατι τετοια, ασχετα αν γκρινιαζουμε) και αλλο πραγμα ενας απατεωνας που εκμεταλευεται το νομο των ΙΚΕ και ανοιγει μια δηθεν επιχηρηση με σκοπο να κλεψει! (και δε λεω πως ολοι οσοι ανοιγουν ΙΚΕ ειναι απατεωνες, αλοιμονο... μια χαρα νομος ειναι για προωθηση της επιχηρηματικοτητας, αλλα υπαρχουν και λαμογια που το εκμεταλευονται).

Φυσικα και δε θα αποζημιωθει κανεις και δε θα πληρωθει κανενα προστιμο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, ikorolis είπε

κανένα παράδειγμα έχεις να πεις από εταιρεία ταχυμεταφορών που να ανέλαβε το κόστος του δέματος/πακέτου που τελικά ο αγοραστής παρά τον έλεγχο που έκανε στο δέμα/πακέτο δεν δέχτηκε να πληρώσει την αντικαταβολή (αξία) του δέματος/πακέτου ή από εταιρεία - πωλητή του δέματος/πακέτου.

γιατί για εσένα φίλε μου δεν έγινε κάτι να το αναλάβει η εταιρεία ταχυμεταφορών ή εταιρεία - πωλητής

αλλά πίστεψε με δεν είναι τόσο απλά και εύκολα τα πράγματα

γιατί το δέμα/πακέτο μπορεί η αξία του να είναι 10 ευρώ μπορεί να είναι όμως 100 ευρώ ή και 1000 ευρώ καταλαβαίνεις φαντάζομαι την διαφορά

αν επίσης προσθέσω και το παράδειγμα του a-mobiles.gr που πούλαγε κινητά τηλέφωνα (ναυαρχίδες) δηλαδή Apple Iphone (1000 ευρώ+) ή αντίστοιχα Android συσκευές όπως Samsung - Huawei - Xiaomi (500+ ευρώ) καταλαβαίνεις τα ποσά που έπαιζαν...

καταρχήν τα χρήματα σου δεν κινδυνεύεις να τα χάσεις από την MediaMarkt (αντιθέτως κινδυνεύεις να τα χάσεις αν εμπιστευτείς τον πρώτο τυχαίο που άνοιξε κατάστημα και πουλάει συσκευές κάτω του κόστους)

από 2-14 ημέρες είναι το όριο επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης της παραγγελίας σου (συνήθως λένε το μέγιστο δηλαδή τις 14 ημέρες αλλά πιστεύω ότι θα σου επιστραφούν τα χρήματα πιο νωρίς

 

Μη ξεσκισεις και αυτο το θεμα. θα το κλειδωσουν.

Επεξ/σία από akatsim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
13 λεπτά πριν, akatsim είπε

Μη ξεσκισεις και αυτο το θεμα. θα το κλειδωσουν.

αν θεωρείς ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος για τα κλειδώματα των θεμάτων ή ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος όπως λες για το ξέσκισμα των θεμάτων όπως αναφέρεις μπορείς να κάνεις αναφορά στους υπευθύνους αγαπητέ μου φίλε αν θες μπορώ να την πατήσω ο ίδιος για εσένα (να κάνω αναφορά τον εαυτό μου)

εγώ λέω τα πράγματα όπως είναι με το όνομα τους την σκληρή πραγματικότητα/αλήθεια δεν χαϊδεύω κανενός τα αυτιά είτε πελάτη/καταναλωτή είτε κατάστημα/επιχείρηση

όπως είπα στο insomnia.gr υπάρχουν αρκετά θέματα που αφορούν καταστήματα και θα εξακολουθούν να υπάρχουν το γιατί θα πρέπει να αναρωτηθείτε οι ίδιοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πριν παραγγείλω από κάπου τους παίρνω τηλέφωνο και τους ρωτάω αν αυτά που θέλω είναι διαθέσιμα για να τα παραγγείλω. Μετά μπαίνω από το site του μαγαζιού και κάνω την παραγγελία με χρεωστική. Κοιτάω αν υπάρχουν φυσικά καταστήματα από το google earth και τι φαίνεται εξωτερικά πχ ταμπέλα βιτρίνα κτλ. Ελέγχω επίσης πόσο ποιοτική είναι η ιστοσελίδα τους, μαγαζιά συνήθως που αναφέρουν μια σκέτη ονομασία προϊόντος με μια τιμή χωρίς περιγραφή η ή περιγραφή δεν ειναι προσεγμένη ένα άθλιο copy paste απο αλλη σελίδα, δεν θα προτιμήσω να αγοράσω από εκεί. 

Πάντα διαβάζουμε τι γράφουν για τρόπους πληρωμής τρόπους αποστολης και κόστος μεταφορικών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν θεωρείς ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος για τα κλειδώματα των θεμάτων ή ότι εγώ είμαι ο υπεύθυνος όπως λες για το ξέσκισμα των θεμάτων όπως αναφέρεις μπορείς να κάνεις αναφορά στους υπευθύνους αγαπητέ μου φίλε αν θες μπορώ να την πατήσω ο ίδιος για εσένα (να κάνω αναφορά τον εαυτό μου)

εγώ λέω τα πράγματα όπως είναι με το όνομα τους την σκληρή πραγματικότητα/αλήθεια δεν χαϊδεύω κανενός τα αυτιά είτε πελάτη/καταναλωτή είτε κατάστημα/επιχείρηση

όπως είπα στο insomnia.gr υπάρχουν αρκετά θέματα που αφορούν καταστήματα και θα εξακολουθούν να υπάρχουν το γιατί θα πρέπει να αναρωτηθείτε οι ίδιοι.

Δεν θετω θεμα αναφορας φυσικα, μια χαρα ανθρωπος φαινεσαι. Γραφουμε ομως τα ιδια πραγματα πολλες φορες και κουραζει αυτο. Εχω διαβασει 40 φορες "ψωνιστε αντικαταβολη" κλπ. Αν δεν τον κοβει, και 100 φορες να το γραψεις, ο αλλος θα κανει καταθεση. Ας αποφευγουμε τις επαναλληψεις, οποιος καταλαβε, καταλαβε. Και αν καποιος βαριεται να διαβασει το θεμα απο την αρχη, ας τη πατησει. Οποιος ξαναρωτησει "πληρωσα με καρτα, τι κανω τωρα" να φαει μπαν 1 χρονο. Πανε να σου φανε 1000 ευρω, διαβασε και λιγακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ikorolis,κάπου έχεις μπερδευτεί φίλε μου,όταν λέμε έλεγχο προϊόντος πριν την παραλαβή δεν εννοούμε να σου έρθει το iphone 11 πχ και να κάτσεις να ανοίξεις το κουτί και να κάνεις boot στο κινητό για να δεις αν δουλεύει.Αυτο δεν παίζει πουθενά ούτε στο μαγαζί ο ίδιος να πας και πολύ σωστά   .Όταν λέμε έλεγχος εννοούμε άνοιγμα του δέματος και ένας τυπικός  εξωτερικός έλεγχος να δεις αν όντως είναι το δέμα εντάξει με τυχόν ταινίες ασφαλείας η ζελατίνες.Πανε ρωτά σε κάποιο κατάστημα acs αφού επιμένεις να δεις ότι θα σου πουν γίνεται.Όσο για το κόστος της μεταφοράς σου είπα τι γίνεται,είναι σαν να μην κάνεις παραλαβή σε δέμα από κούριερ γιατί πχ άλλαξες γνώμη ενδιάμεσα και το δέμα να γυρίσει πίσω στο μαγαζί.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα φυσικά έγκυρα καταστήματα του σκρούτζ έχουν παρόμοιες τιμές, οι οποίες είναι λίγο κάτω από τις τιμές των αλυσίδων. Κι όταν το eshop πχ βάζει ένα κινητό ή τάμπλετ προσφορά ρίχνει την τιμή σε αντιστοιχία με you.gr ή άλλα. Όπου ό,τι και να γίνει τα λεφτά σου δεν τα χάνεις. Και οι κλεφτοκοτάδες για να γλιτώσουν ένα 10% επιλέγουν να κάνουν αγορές από τυχαίες αποθήκες που εξυπηρετούν μόνο ηλεκτρονικά ή δεν δέχονται αντικαταβολή, κάνουν καταθέσεις και μετά τον σταυρό τους να πάρουν πίσω τα λεφτά τους.

Μακάρι να γίνει μάθημα σε όλους ότι δεν είναι πιο έξυπνοι από τους άλλους, κι ας καταλάβουν ότι σε sites τύπου σκρουτζ κάνουν πάρτυ οι απατεώνες των αρπαχτών. Το χρησιμοποιείς για να ενημερωθείς για επιλογές, αλλά από προστασία μηδέν. Γιατί κι αυτοί έχουν βαθιά βουτηγμένη την κουτάλα.

Επεξ/σία από Natha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το οτι καποιοι στρεφονται εναντιον των καταναλωτων και τους ριχνουν και ευθυνες για τους απατεωνες με ξεπερναει...

7 λεπτά πριν, Natha είπε

Όλα τα φυσικά έγκυρα καταστήματα του σκρούτζ έχουν παρόμοιες τιμές, οι οποίες είναι λίγο κάτω από τις τιμές των αλυσίδων. Κι όταν το eshop πχ βάζει ένα κινητό ή τάμπλετ προσφορά ρίχνει την τιμή σε αντιστοιχία με you.gr ή άλλα. Όπου ό,τι και να γίνει τα λεφτά σου δεν τα χάνεις. Και οι κλεφτοκοτάδες για να γλιτώσουν ένα 10% επιλέγουν να κάνουν αγορές από τυχαίες αποθήκες που εξυπηρετούν μόνο ηλεκτρονικά ή δεν δέχονται αντικαταβολή, κάνουν καταθέσεις και μετά τον σταυρό τους να πάρουν πίσω τα λεφτά τους.

Μακάρι να γίνει μάθημα σε όλους ότι δεν είναι πιο έξυπνοι από τους άλλους, κι ας καταλάβουν ότι σε sites τύπου σκρουτζ κάνουν πάρτυ οι απατεώνες των αρπαχτών. Το χρησιμοποιείς για να ενημερωθείς για επιλογές, αλλά από προστασία μηδέν. Γιατί κι αυτοί έχουν βαθιά βουτηγμένη την κουτάλα.

εχμμμμ... να το χαρακτηρισω οτι να ναι? να πω οτι η εμεπιρια σου στο ηλεκτρονικο εμποριο ηταν πριν την τελευταια σταυροφορια που δεν υπηρχαν ηλεκτρονικα... ισως ουτε εμποριο? (οκ, αυτο υπηρχε) απλα να βαλω τα γελια? τεσπα... 

Φταινε οι καταναλωτες, φταιει το skroutz, Το skroutz ειναι κακο... οι αλυσιδες (πλαισιο, και το κακο συναπαντημα δηλαδη) ειναι φθηνα και εγγυηση... γιουπι για για γιουπι γιουπι για.... το πηγαμε στο αλλο ακρο δηλαδη... μεγεια τα turbox !

Επεξ/σία από nick10000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Natha είπε

Όλα τα φυσικά έγκυρα καταστήματα του σκρούτζ έχουν παρόμοιες τιμές, οι οποίες είναι λίγο κάτω από τις τιμές των αλυσίδων. Κι όταν το eshop πχ βάζει ένα κινητό ή τάμπλετ προσφορά ρίχνει την τιμή σε αντιστοιχία με you.gr ή άλλα. Όπου ό,τι και να γίνει τα λεφτά σου δεν τα χάνεις. Και οι κλεφτοκοτάδες για να γλιτώσουν ένα 10% επιλέγουν να κάνουν αγορές από τυχαίες αποθήκες που εξυπηρετούν μόνο ηλεκτρονικά ή δεν δέχονται αντικαταβολή, κάνουν καταθέσεις και μετά τον σταυρό τους να πάρουν πίσω τα λεφτά τους.

Μακάρι να γίνει μάθημα σε όλους ότι δεν είναι πιο έξυπνοι από τους άλλους, κι ας καταλάβουν ότι σε sites τύπου σκρουτζ κάνουν πάρτυ οι απατεώνες των αρπαχτών. Το χρησιμοποιείς για να ενημερωθείς για επιλογές, αλλά από προστασία μηδέν. Γιατί κι αυτοί έχουν βαθιά βουτηγμένη την κουτάλα.

Το Σκρουτζ έχει μέσα μαγαζάκια που δεν ξέρεις πως θα τους βρει το ξημέρωμα,αλλα έχει και πολύ σοβαρά μαγαζιά τα οποία λειτουργούν πολλά χρόνια και είναι 100% έμπιστα ,το θέμα είναι να ξέρεις ποια είναι.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, teo lilio είπε

δεν ειναι αυτο  πολλοι  αγοραζουν με μειωμενο φπα και πρεπει να κανεις καταθεση σε αυτη την περιπτωση..

καταρχήν δεν πρέπει να κάνεις κατάθεση πριν την αγορά, αυτό το έχουν σαν όρο μόνο τα σκρουτζομάγαζα που δεν θέλουν να κόψουν τιμολόγιο.

Δηλαδή στο χιλιάρικο θέλεις πάρεις με τιμολόγιο να γλιτώσεις φπα, κι αντί να πας σε κανονικό μαγαζί να κάνεις τη δουλειά σου μπαίνεις σε διαδικασία για γλιτώσεις άλλα 100 ευρώ. Ε είσαι άξιος της μοίρας σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...