Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, akatsim είπε

Για τις Τραπεζες που αναφερετε, εχει η εταιρεια λογαριασμο και στς 4, αλλα της Αλφα ειναι συνδεδεμενος με το epos, οποτε μονον αυτος δινει (LOL) χρηματα για επιστροφες συναλλαγων μεσω καρτων. Στις αλλες 3 ειναι πληρωμες με μεταφορα ποσου και απο εκει κανουν τις μεταφορες σε οσους πληρωσαν με μεταφορα (1000 LOL).

Απ ότι δείχνουν τα δημοσιευμένα στοιχεία είναι έτσι όπως τα λες. Επιστροφές στις κάρτες γίνονται μόνο μέσω Alpha bank επειδή εκεί ειναι συνδεδεμενος με το epos. Δεν ξέρω αν υπάρχει και μεταφορά από την Alpha bank αλλά από τις άλλες υπάρχουν απ ότι έχω δει. Στη δική μου περίπτωση ήταν μεταφορά από Πειραιώς σε Πειραιώς.

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα. 

ΠΗΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ 

30/4 Παρήγγειλα ένα λάπτοπ Lenovo αξίας 600€ τα οποία τα πλήρωσα με εμβασμα eurobank. 

15 Μαΐου όταν κατάλαβα τι συνέβη και ότι θα χάσω τα λεφτά μου έκανα τα εξής. 

Έστειλα 3 e mail στο info mobilepoint Τα οποία δεν μου τα απάντησαν πότε. Έτσι, πήγα στην eurobank. 

Στην eurobank μου είπαν ότι επειδή έκανα μεταφορά και όχι πληρωμή μέσω κάρτας ότι δεν μπορώ να κάνω τιποτα πρακτικό. Και το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να στείλω επιστολή στα κεντρικά της eurobank Για να διευθετηθεί το θέμα. Όπως έμαθα από δικό μου άτομο στην eurobank δεν θα γινόταν μάλλον τίποτα από την επιστολή. 

Έπειτα πήγα στην αστυνομία και κατέθεσα μήνυση. 

Κατάλαβα πως ότι και να έκανα η διαδικασίες θα τραβούσαν πάρα πολύ καιρό οπότε έστειλα email στο logistirio@mobilepoint και τους είπα ότι αν δεν μου γυρίσουν τα λεφτά άμεσα τότε θα τους κάνω μήνυση, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κλπ κλπ. 

Και παιδιά έχω μείνει έκπληκτος γιατί πραγματικά μισή ώρα μετά το απειλητικο mail έλαβα για πρώτη φορά mail Από εκείνους με το αποδεικτικό συναλλαγής που μου γύρισαν τα λεφτά και βλέποντας το e banking μου το επιβεβαίωσα.

Δεν ειμαι μποτ ή πράκτορας της mobile point. (Πριν από μισή ώρα έψηνα λιντσαρισμα)

Όποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες ή αποδεικτικά να μου στείλει μήνυμα. 

Ελπίζω να πάρετε όλοι τα λεφτά σας πραγματικά!

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ikorolis είπε

σύμφωνα με το ΓΕΜΗ υπάρχει Mobilepoint ΙΚΕ με έδρα τον Χολαργό (μπορείς να δεις την διεύθυνση από το ΓΕΜΗ να πας μια βόλτα) αν και τσάμπα θα το κάνεις δεν νομίζω να υπάρχει κανείς ούτε στον Χολαργό ούτε στην Γλυφάδα.

κατά τα άλλα έχεις απόλυτα δίκιο 100%

να σε ενημερώσω ότι προβλέπεται χρονικό όριο σε αμφισβήτηση συναλλαγής πληρωμής με κάρτα (από τους οργανισμούς VISA/MASTERCARD) δεν γνωρίζω το ακριβώς όριο (αν θυμάμαι καλά είναι οι (14) δεκατέσσερις ημέρες)

14 ημερολογιακές ή εργάσιμες;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Choutas είπε

14 ημερολογιακές ή εργάσιμες;

Ημερολογιακές, αλλά πρέπει πρώτα να απαντήσει ο έμπορος στην επιστολή αμφισβήτησης της συναλλαγής. Οπως καταλαβαίνεις δεν θα τρέξει να απαντήσει. Άλλωστε τι να πρωτοαπαντήσει

Δημοσ.

Τότε παρά πολλοί είτε την πάτησαν είτε θα την πατήσουν γιατί θα κάνουν αμφισβήτηση την δέκατη πέμπτη μέρα.

Πραγματικά δεν ξέρω αν θα τα πάρω ούτε εγώ γιατί τα στοιχεία μου για χρέωση στην κάρτα τις 6 του μήνα η πληρωμή πέρασε στις 12 και σήμερα έκανα αίτηση αμφισβήτησης. Με λίγα λόγια τον σταυρό μας, να ανάψουμε το καντήλι της γιαγιάς να καίει και να περιμένουμε το ζευγάρι της χρονιάς κυρά Μαρία και κυρ Γιώργο να δεηθούν να δώσουν λύση.

Νομίζω ότι από Δευτέρα που ανοίγει η εστίαση πάνε cavo paradiso να πιουν τα μοχίτο τους στην υγεία μας.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Απ΄ όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα (μπορεί να μου έχει ξεφύγει και κάτι φυσικά...) έχουμε λοιπόν τις εξής περιπτώσεις:

1) Πελάτες που πλήρωσαν με μεταφορά (έμβασμα όπως θέλετε πείτε το): φαίνεται ότι είναι κατηγορία πελατών που έχουν πάρει σε μεγάλο ποσοστό τα χρήματα τους πίσω... Τονίζω το "φαίνεται" γιατί άντε βγάλε άκρη τι πραγματικά ισχύει και τι όχι.

2) Πελάτες που πλήρωσαν με πιστωτική, οποιασδήποτε τράπεζας: οι μεγάλοι χαμένοι καθώς απ΄ όσο φαίνεται ελάχιστοι έχουν πάρει τα χρήματα τους πίσω. Και αυτοί που τα έχουν πάρει, το έχουν "πετύχει" με κάποιον μαγικό τρόπο. Επικοινωνώντας απευθείας με τον κυρ. Γιώργη τον κανατά και πείθοντας τον να τους κάνει κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό. Απ΄ όσο θυμάμαι ούτε ένας που έχει πληρώσει με πιστωτική δεν έχει δει πίστωση στην πιστωτική του (επιστροφή των χρημάτων του δλδ.).

Επίσης συμβαίνουν στο παράλληλο σύμπαν της Mobile Point και τα εξής:

1) Επειδή μας αγαπάει, μας έχει πει 100 φορές να κάνουμε "αμφισβήτηση συναλλαγής" (σε όσους έχουμε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) στην Τράπεζα μας.

ΟΚ, το κάναμε. Και η Τράπεζα μας ακόμα το σκέφτεται μάλλον... Τουλάχιστον στην περίπτωση μου, δεν είχα κανένα σημάδι ζωής...

2) Επειδή την πνίγει το δίκιο της (την Mobile Point) έχει στείλει εξώδικο σε Alphabank και σε cardlink (η παντελώς...άσχετη με το θέμα) ώστε να κινητοποιηθεί και να μας δώσει τα λεφτά μας πίσω.

3) Επειδή είναι σοβαροί επαγγελματίες (για την Mobile Point πάντα μιλάω) μας στέλνει και παράδειγμα πελάτη για τον οποίο ρωτάει η Alphabank και επιβεβαιώνει η Mobile Point ότι δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, οπότε και παίρνει τα χρήματα του πίσω.

4) Επειδή η επιχειρηματική της δραστηριότητα πηγαίνει "πετώντας" απ΄όσο φαίνεται κλείνει (;) το κατάστημα στη Γλυφάδα και έχει ανοίξει ένα στο Χολαργό. Ισχύει αυτό όντως;

5) Επειδή τα logistics τους πετάνε, αυτή τη στιγμή συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες και δηλώνει ότι τις εξυπηρετεί κιόλας.

Η όλη εικόνα μου βγάζει ψυχεδέλεια: κανένα pattern, καμία λογική, τυχαίες ενέργειες που άλλοτε πιάνουν άλλοτε οχι κλπ. Η θεωρία του χάους στα καλύτερα της 

Πραγματικά, εάν δεν μου είχαν σπάσει τα νεύρα, θα διασκέδαζα πάρα πολύ με την κατάσταση. 

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση. Όχι ότι είχα και ποτέ εμπιστοσύνη στην ταχύτητα "αντίδρασης" των Τραπεζών, αλλά πάντα είναι συγκλονιστικό να βλέπεις πως σε αντιμετωπίζουν τέτοια "θηρία".

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι !

Υ.Γ1: Όντως υπάρχει κατάστημα στο Χολαργό; Λειτουργεί; Αν είναι να πάμε από εκεί ρε παιδιά, να γνωρίζουμε και τον κυρ. Γιώργη και την κα.Σοφία και να τους δώσουμε και βραβείο επιχειρηματικότητας !!!

Υ.Γ2: Συγχωρείστε μου το ότι κάνω πλάκα. Απλά έχω εκνευριστεί τόσο πολύ με αυτή την κατάσταση και την ολιγωρία όλων (και των Τραπεζών) που είπα να "διασκεδάσω" λίγο την κατάσταση. Κατά τ΄ άλλα και εγώ στην αναμονή είμαι και στο "ψήσιμο" μία ομαδικής αγωγής με κάποιους άλλους που μαζευτήκαμε στο insomnia. Κυρ. Γιώργη διαβάζεις;

Η τράπεζα όταν θα πάρει την αμφισβήτηση ενημερώνει την VISA πχ και την τράπεζα που εγκατέστησε το POS. Η τράπεζά του τον ενημερώνει να απαντήσει μέα σε 10 μέρες εγγράφως για την αμφισβήτηση. Μετά την απάντησή του επιστρέφει τα χρήματα. Αν δεν απαντήσει τότε μπορεί να πάρει και ένα μήνα. Λες να φταίει η τράπεζα ή ο έμπορος?

3 ώρες πριν, anamenos είπε

Μου απάντησαν αυτό μόλις τώρα.

Το έμβασμα το είχα κάνει στην Eurobank Ελλάδος. Ελπίζω να είναι αλήθεια και δεν πειράζει αν δεν παραλάβω την τηλεόραση. 

Καλησπέρα σας ,

θα θελαμε να σας ενημερωσουμε οτι λογω μεγαλων καθυστερησεων στην παραδοση εμπορευματος απο τους προμηθευτες μας η παραγγελια σας δεν ειναι δυνατον να ολοκληρωθει σε λογικους χρονους .Για το λογο αυτό και για να αποφυγουμε περαιτερω την ταλαιπωριας σας θα προβουμε σε ολικη επιστροφη της καταθεση σας στον τραπεζικο σας λογαριασμο .Αυτό θα συμβει εντος των επομενων τεσσαρων εργασιμων ημερων κυριως λογω μεγαλου ογκου εργασιων στο λογιστηριο .Ζητουμε την κατανοηση σας και ευελπιστουμε σε μελλοντικη συνεργασια .
θα θελαμε να μας αποστειλετε στο l
ogistirio@mobilepoint.gr το iban και σε ποια τραπεζα ανηκει ο λογαριασμος ωστε να γινει αμεση επιστροφη χρηματων σας.

Με εκτιμηση
Mobilepoint

 

Εταιρείες που έχουν eshop απαγορεύεται να πουλάν εμπορεύματα που δεν τα έχουν. Κανονισμοί ΕΕ για τα eshop

 

Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά με λίγα λόγια αν έχουμε κάπου 2000 παραγγελίες από 500€ μ.ο. που πιστολιάστηκαν, τότε ο "κυρ Γιώργης(;)" έχει μαζέψει κάνα μυριο κάπου και μας ζητάει να κάνουμε αμφισβήτηση να μας τα πληρώσει η τράπεζα και όχι ο ίδιος, αλλά μερικοί λένε αν τον απειλήσουμε με μύνηση μπορεί και να μας τα βάλει σε λογαριασμό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά εγώ σήμερα πήρα την επιστροφή χωρίς να μου στείλουν αυτοί κανένα mail.Θα σας πω τι έκανα έστειλα από μόνος μου e-mail sto λογιστήριο με με τον αριθμό παραγγελίας κ το i bang μου κ Δευτέρα μου έστειλαν πως ήταν λάθος το i bang έστειλα το σωστό κ σήμερα μου έβαλαν τα λεφτά. Να σας πω την αλήθεια δεν πηστευα πως θα έπιανε αυτό

 

 

Επεξ/σία από dimitispap
Επισκέπτης
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, dimitriosSp είπε

Ημερολογιακές, αλλά πρέπει πρώτα να απαντήσει ο έμπορος στην επιστολή αμφισβήτησης της συναλλαγής. Οπως καταλαβαίνεις δεν θα τρέξει να απαντήσει. Άλλωστε τι να πρωτοαπαντήσει

δεν χρειάζεται

η αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω κάρτας γίνεται από την δική σου τράπεζα

δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο

η αναζήτηση google είναι φίλος

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, dimitriosSp είπε

Εταιρείες που έχουν eshop απαγορεύεται να πουλάν εμπορεύματα που δεν τα έχουν. Κανονισμοί ΕΕ για τα eshop

Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Τα eshop ακόμα κι από μεγάλες αλυσίδες είναι γεμάτα με προϊόντα με παράδοση σε έως 10 ημέρες ή κατόπιν παραγγελίας.

Δημοσ.

για τα eshop ναι.

20 λεπτά πριν, ikorolis είπε

δεν χρειάζεται

η αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω κάρτας γίνεται από την δική σου τράπεζα

δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο

η αναζήτηση google είναι φίλος

Σωστά. Την διαδικασία αναφέρω για κάποιους που νομίζουν ότι επειδή έστειλαν αμφισβήτηση δεν ελέγχει η τράπεζα ή ότι θα γίνει άμεσα

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, alx16v είπε

Είσαι σίγουρος γι' αυτό; Τα eshop ακόμα κι από μεγάλες αλυσίδες είναι γεμάτα με προϊόντα με παράδοση σε έως 10 ημέρες ή κατόπιν παραγγελίας.

εγώ πάντως από ελληνικά καταστήματα που δεν έχουν πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή PayPal

που δεν έχουν άμεσα διαθέσιμα τα προιόντα ή 1-3 ημέρες

τρώνε άκυρο

όπως και παραδόσεις προιόντων από 4-10 ημέρες και άνω

Βέβαια η προτίμηση μου είναι καταστήματα του εξωτερικού π.χ Amazon η τα γνωστά κινέζικα

4 λεπτά πριν, dimitriosSp είπε

για τα eshop ναι.

Σωστά. Την διαδικασία αναφέρω για κάποιους που νομίζουν ότι επειδή έστειλαν αμφισβήτηση δεν ελέγχει η τράπεζα ή ότι θα γίνει άμεσα

παίρνει χρόνο αλλά η επιστροφή των χρημάτων του πελάτη γίνεται από την τράπεζα του πελάτη

δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται με την τράπεζα του εμπόρου

ή αν θα τα βρει με την τράπεζα του πελάτη

ο πελάτης αρκεί να συμπληρώσει στο αίτημα του για την αμφισβήτηση της συναλλαγής τον λόγο π.χ μη παράδοση της παραγγελίας/ακύρωση κτλ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μετα απο 3 email που ειχα στειλει τις 3 τελευταιες μερες,σημερα το πρωι εστειλα ενα μαιλ με δηθεν αναφορα οτι εχω κανει καταγγελια σε αστυνιμια,ΣΔΟΕ,υπηρεσια ηλεκτρονικου εγκληματος  και οτι θα εχουν συνεπειες,τελικα μετα απο καμια ωρα μου κατεθεσαν στον λογαριασμο μου ΠΕΙΡΑΙΩΣ το ποσο των 519 ευρω που ειχα καταθεσει.Μαλλον θελουν απειλες για να επιστρεψουν τα χρηματα μας.Καλη συνεχεια και μακαρι να αποζημιωθουν ολοι οι παθοντες... 

Επεξ/σία από ATITHASOS2
Δημοσ.

Εγω παιδια ειχα παραγγιλει ενα λαπτοπ asus tuf gaming fx505 (DU) στα 900 ευρω και μετα απο ενα μην τωρα δηλαδη ενω ζητησα επιστροφη χρηματων  μου εστειλαν ενα λαπτοπ Asus tuf gaming fx505 (DY) δλδ αλλο μοντελο απο αυτο που εκανα παραγγελια η τιμη του στο σκρουτζ ειναι στα 720 ευρω και αυτοι το πηραν απο τα public 800 ευρω μιλαμε για κοροιδία  τους εστειλα μειλ για να μου δωσουν αυτο που πληρωσα και επειδη μιλησαμε στο τηλεφωνο στην αρχη πριν γινει ολο το φιασκο μου ειχε πει οτι εχω κανει παραγγελια το DU εχω και σε βιντεο που το πληρωνω οπως εχω και σε βιντεο που το ανοιγω. Εχω στειλει μειλ απο χθες που το παρελαβα και δεν απαντανε τι μπορω να κανω για να παρω ειτε τα χρηματα μου πισω ειτε να παρω το λαπτοπ που ζητησα;;;; Προφανως θα αρχισω για μυνησεις και καταγγελιες

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...