Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Angelos1970 είπε

Πολύ χαίρομαι που βλέπω μία απάντηση από την cardlink , έστω και αν αναφέρει ότι δεν είναι υπεύθυνη για κάτι... Kαι ελπίζοντας φυσικά να είναι όντως η cardlink και όχι η Mobile Point μεταμφιεσμένη σε...cardlink 😁

Τουλάχιστον επιβεβαιώνει ότι υπάρχει αυτό το περιβόητο εξώδικο... Εάν όντως είναι η cardlink επαναλαμβάνω.

Είναι όντως η cardlink, αν προσεξεις εχουν link από την ανακοινωση που βγηκε στο  site  τους:
https://cardlink.gr/simantiki-anakoinwsh/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ξέρω ότι είναι σχετικά άκυρο με το θέμα αλλά από ότι φαίνεται οι "εταιρείες" ΙΚΕ πάνε να γίνουν η μεγάλη κομπίνα της εποχής που διανύουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Αχιλλέας Λαμπράκης είπε

Κάποιος που πλήρωσε με κάρτα (Εθνική Τράπεζα) και να έχει προβεί σε αμφισβήτηση; Πήγα σήμερα πρωί πρωί και μου είπαν 2 μήνες; Έλαβε κάποιος διαφορετική απάντηση;

Ευχαριστώ.

εγώ με Πειραιώς και μου είπαν 2 μήνες μέγιστο, μπορεί και γρηγορότερα...

25 λεπτά πριν, Martz είπε

Εγω δεν εχω κανει ακομα, καθως εχω λογαριασμο σε ξενη τραπεζα και δεν ξερω καν αν θα μπει στη διαδικασια να επικοινωνησει με την alpha bank. Προφανως θα ακολουθησω τη νομικη οδο απο δω και περα.

γιατί δεν κάνεις και τα δύο, δεν χάνεις τίποτα. Ίσα ίσα που η ξένη τράπεζα μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα και αποτελεσματικά στην αμφισβήτηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που γίνεται δεν υπάρχει, ακυρώνουν τις αγορές κ για τα ίδια προϊόντα μπορείς να μπεις κ να τα παραγγείλεις στην ίδια τιμή. Δηλ συνεχίζουν αθώοι καταναλωτές να καταθέτουν χρήματα παραγγέλνοντας τα ίδια προϊόντα που παραγγειλαμε εμείς κ δεν πήραμε ποτέ. Κατά τ άλλα προσπαθούν να μας δώσουν τα χρήματα ενώ θα μπορούσαν να μας στείλουν τα προϊόντα, άρα δεν τα στέλνουν ούτε στους νέους πελάτες, άρα συνεχίζουν να εισπράττουν κ να δουλεύουν κόσμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω όποιον γνωρίζει?

Σήμερα στην Πειραιώς, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι επειδή η συναλλαγή είναι του τύπου:

Μεταφορά προς τρίτους εντός τράπεζας/μέσω Winbank

Τους ζήτησα να προσπαθήσουν τουλάχιστον να επικοινωνήσουν με την κάτοχο του λογαριασμού , για να φανεί έστω ότι ασχολούνται ... ούτε αυτό μπορούν να κάνουν.

Ισχύει και για τις άλλες τράπεζες αυτό? Δηλαδή μόνο στις αγορές με κάρτα μπορούν να παίξουν κάποιο ρόλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Marianna31 είπε

Εγώ μόλις παρέλαβα το κινητό μου. Ελπίζω  και σε σας να πάνε όλα καλά

Από πότε είχες κάνει παραγγελία;

 

5 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Μόλις τηλεφώνησα στον κ. Γιώργο Αλεξόπουλο. Επειδή έχω Alpha BAnk του είπα να στείλω το IBAN της Euroban να μου τα επιστρέψουν εκεί και μου είπε ότι η επιστροφή πρέπει να γινει με τον ίδιο τρόπο. Και τον λέω αν η Alpha Bank έχει δεσμεύσει τους λογαριασμού σας εμείς τι θα κάνουμε; Είπε πωσ δεν τίθεται τέτοιο θέμα και πως μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι πρέπει να τα δούμε Αλλιώς θα τον πάρω ξανά

Τι τηλέφωνο έχει ο κύριος Γιώργος, εγώ παίρνω στο σταθερό κ πάντα απορρίπτεται η κλήση κ στο κινητό

 

 

Επεξ/σία από astrea100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 4:04 ΜΜ, dkoroneos είπε

Καλησπέρα, είμαι και εγώ παθών από 22/4. πήρα email και word στις 11/5 με ημερομηνία refund 9/5 10:30 το πρωί. Ακόμα δεν έχω δει τα λεφτά, όμως έχω καλά νέα. Με τις συμβουλές γνωστού μου τραπεζικού πήρα τηλ στην CARDLINK που διαχειρίζεται τα VPOS και παρακάλεσα να μου πουν αν βλέπουν το συγκεκριμένο transaction-id. Μου είπαν ότι είναι VALID και ειδικά εγώ που έχω Πειραιώς κάρτα αργεί λίγο να φανεί (ο φίλος μου τραπεζικός μου είπε ότι ειδικά η Πειραιώς τα κρατάει λίγο για να βγάζει κέρδος με repos overnight). Λογικά θα φανούν σήμερα - αύριο μου είπε. Πάντως σαν συναλλαγή 9/5 είναι VALID και όχι πλαστή που την ρώτησα... Εύχομαι να ανακούφισα κάποιους και να δούμε τα λεφτά μας αυτή την εβδομάδα...

Ασε και εγω παθων παραγγελια απο 16/4 ενα iphone 915 ευρω το πληρωσαμε με την καρτα, μπηκαμε στο σκρουντζ ειδαμε 150 θετικα σχολια και προχωρησαμε μου εστειλαν ενα ακυρωτικο μεσω pos αλλα περιμενω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, astrea100 είπε

Από πότε είχες κάνει παραγγελία;

Τι τηλέφωνο έχει ο κύριος Γιώργος, εγώ παίρνω στο σταθερό κ πάντα απορρίπτεται η κλήση κ στο κινητό

22/4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Πολύ χαίρομαι που βλέπω μία απάντηση από την cardlink , έστω και αν αναφέρει ότι δεν είναι υπεύθυνη για κάτι... Kαι ελπίζοντας φυσικά να είναι όντως η cardlink και όχι η Mobile Point μεταμφιεσμένη σε...cardlink 😁

Τουλάχιστον επιβεβαιώνει ότι υπάρχει αυτό το περιβόητο εξώδικο... Εάν όντως είναι η cardlink επαναλαμβάνω.

Αναρωτιέμαι με την Alpha bank τι γίνεται. Δεν έχουν πάρει είδηση τίποτα; Δε θέλουν να πάρουν θέση επισήμως; Το ψάχνουν; Όλα αυτά μαζί;

Για την ιστορία: αμφισβήτηση συναλλαγής έχω κάνει στην τράπεζα μου, e-mail στην mobile point έχω στείλει με κοινοποίηση στην ΕΚΠΟΙΖΩ, e-mail στην Alpha Bank έχω στείλει με κοινοποίηση στην Mobile Point. Περιμένω μέχρι και την Πέμπτη που έχω δώσει προθεσμία στην mobile Point, για να επιστρατεύσω πλέον δικηγόρο.

Απλά μου κάνει εντύπωση που ορισμένοι με ένα τηλεφώνημα στον κυρ. Γιώργη τον κλειδοκράτορα, έχουν πάρει τα χρήματα τους άμεσα... Επίσης μου φαίνεται καταπληκτικό το ότι η "εταιρία" συνεχίζει να επιχειρεί κανονικότατα, παραδίδοντας (κάποιες) παραγγελίες, επιστρέφοντας (σε κάποιους) τα χρήματα τους κλπ.

Προσωπικά, ούτε χρήματα έχω δει πουθενά (κάρτα ή λογαριασμό) ούτε e-mail συγκεκριμένο έχω πάρει από την Mobile Point, πλην των «κονσερβών» που έχουν λάβει οι πάντες...

Εγώ δεν εχω πάρει ούτε καν αυτό.... καμία επικοινωνία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια χαρά σε όλους. Πέρασα την ίδια περιπέτεια από το συγκεκριμένο μαγαζί, αλλά ευτυχώς για μένα τελείωσε καλά . Παράγγειλα ένα Huawei Nova 5T στα 249$ μαζί με τζαμάκι προστασίας και μια θήκη. Έκανα κατάθεση από Εθνική και σήμερα μετά από ~ 2 βδομάδες βλέπω ότι μου επέστρεψαν τα χρήματα πίσω.  Έστειλα 2 φορές email ακύρωσης (τους ανέφερα και Συνήγορο του Καταναλωτή, ΔΗΕ και Αστυνομικό Τμήμα)  στο mobilepoint και στο λογιστήριο τους [email protected] και δεν έλαβα καμία απάντηση. Την 2η φορά πρόσθεσα στο email ονομασία τράπεζας και ονοματεπώνυμο δικαιούχου. Είμαι μέλος στο Insomnia από το 2015 και είναι πρώτη φορά που σχολιάζω. Ελπίζω να έχει αίσιο τέλος αυτή η ιστορία για όλους σας. 

 

Καταγραφή  Insomnia.JPG

Επεξ/σία από heh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την πατησα και εγω παραγγειλαμε απο Μobilepoint ενα κινητο με τη βλακεια να το πληρωσουμε με την καρτα μας μπηκαμε στο scroutz ειδαμε καλες κριτικες, γραφανε και κατι παπαγαλακια, πηραμε τα λεφτα μας πισω και πεισθηκαμε, επαιρνα τηλεφωνα μεχρι 12/5 και μου ελεγαν οτι περιμεναν παραγγελιες και ολο ερχοταν απο Κινα αυτο γινοταν συνεχει στις 12/5 μιλαμε και μου ειπαν οτι δεν θα γινει η παραγγελια θα ακυρωθει (Μεχρι τοτε σηκωναν τηλεφωνα... μετα τιποτα) μου στελνουν και ενα ακυρωτικο μεσω pos κανικα απο pos τιπωμενο με κωδικους πληρωμης και περιμενουμε για τα λεφτα που υποτιθεται σε 2-3 μερες θα μας τα καταθεταν, τελικα με κατι μν που μας εστειλαν ισχυριζονται οτι η τραπεζα τους δεν τα αποδιδει και οτι εστειλε εξωδικο στην CARDLINK 2106303000, η οποια δεν εχε σχεση με πληρωμες, ειναι καθαρα διαμεσολαβητικη με την ΑLPHA BANK, και μου ειπαν οτι ειναι παραπλανητικο το εξωδικο απο την CARDLINK και θα πρεπει να επικοινωνησω με την τραπεζα μου, αυτοι στη ΜΟΒΙLEPOINT ισχυριζονται οτι δεν μεσολαβουν αυτοι στην επιστροφη χρηματων, και ειναι πολλοι που παιρνουν τηλεφωνο για μη επιστροφης χρηματων με την MOBILEPOINT. Ξερω επειδη δουλευα στην τραπεζα οτι δεν μεσολαβει ο ΜΟBILEPOINT, απλα υποθετω οτι μηπως εχει ανοικτους λογαριασμους με την τραπεζα και του κατακρατει, γιατι ισχυριζεται οτι ειναι θεμα τραπεζικο. Εγω εστειλα κατι mail στην τραπεζα να τη χαρακτηρισω τη συναλλαγη πληρωμης ¨¨σε αμφισβητηση'' ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΓΙΑ 915 ΕΥΡΩ ΑΠΟ 16/4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, av71 είπε

Σήμερα λήγει η διήμερη διορία του εξωδικου προς την alpha bank οπότε αύριο θα πρέπει να έχουμε νεότερα. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι. Πάμε για την ομαδική καταγγελία

ομαδικη μεσω του Συνηγορου του Καταναλωτη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα από άλο ένα θύμα του mobilepoint.Αυτό που θέλω να γράψω,πέραν του ότι η αγορά έγινε με τραπεζική συναλλαγή (μεταφορά) και είναι δύσκολο να πάρω τα χρήματα πίσω,είναι η δυσφήμιση,όλων συνολικά των e-shop.Εγώ ποτέ δεν αγοράζω με απευθείας πληρωμή,αλλά μόνο με αντικαταβολή.Αυτή την φορά,την πάτησε συγγενικό μου πρόσωπο και έβαλε τα 600€,να τα γλεντήσει η κυρά Σοφία.ΤΟ skroutz.gr ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ?τίποτα.Οι όροι χρήσης του είναι για να διασφαλιστεί το ίδιο και καλά κάνει,ΑΛΛΑ κάπως θα έπρεπε να σκέφτεται και τους επισκέπτες.Εκτός και αν δεν μας θέλει,οπότε...Στο ebay είχα πέσει θύμα ενός απατεώνα,για έναν προτζεκτορα και μου επέστρεψαν τα χρήματα μέχρι δραχμής.Άλλος τρόπος λειτουργίας θα μου πείτε.Οκ ναι .Το ίδιο και από aliexpress και alibaba.Έχω κάνει παραγγελία από alibaba 12500€ γιατί όταν έχουν επιβεβαιωμένο έναν προμηθευτή,αναλαμβάνουν και την ευθύνη.Σε εμάς,αν τους πεις τίποτα,θα σου πούνε κοίτα τους όρους χρήσης.Πλέον είμαι πολύ επιφυλακτικός και δεν ξέρω,αν θα ξαναβλέπω από σελίδες σαν το skroutz και το bestprice,για προϊόντα,εφόσον δεν έχω κάποιου είδους εξασφάλιση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και εγώ επίσης έχω κάνει μια παραγγελία 9/4 ένα laptop το οποίο δεν τ παρέλαβα ποτέ... Δεν μπορώ να τους βρω ούτε στα τηλέφωνα ούτε απαντάνε στο email.. Εσείς πως επικοινωνησατε;; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...