Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένας φίλος που είχε πληρώσει με κάρτα στο συγκεριμένο μαγαζί του επιστράφηκαν τα χρήματα μετά από πολύ καιρό (κοντά μήνα νομίζω). Είχε κάνει και αμφισβήτηση!!!

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Όσοι κάναμε την βλακεία να πληρώσουμε με κατάθεση δεν το βλέπω πολύ πιθανό να μας επιστραφούν τα χρήματα. Σίγουρα όχι άμεσα. Σκεφτείτε ότι είναι χρήματα για τα οποία εργαστήκατε, δεν σας τα χάρισε κανένας! Σας κλέψανε τους κόπους σας. Ας Προστατέψουμε τους μελλοντικούς αγοραστές από τέτοιες απάτες με το να  καταγγείλουμε τους απατεώνες! Ομαδική μήνυση χθες!!!

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Υπάρχουν 2 τύποι μήνυσης που μπορούμε να κάνουμε. Ποινικό και αστικό.

Το πρώτο αφορά καταδίκη και το δεύτερο χρηματική αποζημίωση.

Το κόστος του δεύτερου ανέρχεται πολύ χονδρικά στα 500€ τα οποία θα διεκδικηθούν αργότερα σε πολλαπλάσιο μάλιστα βαθμό στο δικαστήριο, εκτός κι αν μας επιστρέψει τα χρήματα μας πριν από αυτό.

Αν μαζευτούμε περίπου 10 άτομα τότε το κόστος δεν είναι απαγορευτικό. Παρακαλώ στείλτε μου ένα μνμ όσοι ενδιαφέρεστε για να το προχωρήσουμε.

Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι εγώ και νομίζω πολλοί άλλοι για ομαδική κίνηση. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το αφήσουμε έτσι. Είμαστε πολλοί και θα τα καταφέρουμε.

Δημοσ.

Πραγματοποίησα την παραγγελία στις 26/3, πλήρωσα με κάρτα Alpha Bank, υπέβαλα αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής στις 14/5 και ακόμη περιμένω την επιστροφή των χρημάτων. Άτοκο δάνειο τριών μηνών...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Solistas_tech είπε

Με κάρτα λογικά όσοι έχουν πληρώσει θα τα πάρουν πίσω. Οι υπόλοιποι την έχουμε πατήσει.

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ήταν ξεκάθαροι πως όσοι κάναμε κατάθεση μόνο με νομική κίνηση από μέρους μας θα βρούμε το δίκιο μας, ότι πρόστιμο και να βάλλουν αυτοί στο μαγαζί αυτό. Επομένως η ΜΑΖΙΚΗ αγωγή είναι μονόδρομος!

Επεξ/σία από proteus82
Δημοσ.

Και μετά λέμε για τα κινέζικα μαγαζιά. 

Εκεί αν αργήσει και δεν υπάρχει tracking ανοίγεις ένα dispute,  δεν τρέχεις πουθενά και  έχεις πίσω τα λεφτά σου. 

Τελικά άλλοι έχουν τονομα και άλλοι τη χάρη. 

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

 

Κάντε ένα κλειδωμένο γκρουπ στο FB ή οπουδήποτε αλλού. Βρίσκεστε σε ένα δημόσιο forum και ο καθένας μπορεί να διαβάσει ότι λέτε και να συμμετάσχει. Δεν είναι και ότι καλύτερο 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Σύμφωνα με κάποιους συνομιλητές του παρόντος θέματος υπάρχει γκρουπ στο FACEBOOK και ομάδα στο MESSENGER που ασχολείται με το θέμα Mobilepoint.gr

όπου ανεβάζουν τις αποδείξεις ότι παρέλαβαν τα προιόντα ή ότι τους επιστράφηκαν τα χρήματα

εγώ από το a-moblies.gr (θέμα επίσης του insomnia.gr) όπου η απάτη πήγε σε άλλο επίπεδο...

και μετά τα διάφορα θέματα που άνοιξαν λόγω ότι οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έριξαν σε κάμποσα καταστήματα τέτοιου τύπου χρηματικά πρόστιμα

δεν πιστεύω τίποτα απολύτως είμαι πολύ επιφυλακτικός...

βέβαια το mobilepoint.gr δεν είναι το τελευταίο...

θα υπάρξουν πολλά ακόμα παραδείγματα προς αποφυγή μέχρι να μάθουν οι περισσότεροι πως να ψωνίζουν με ασφάλεια μέσω του διαδικτύου και να αποφεύγουν τέτοια καταστήματα που "μυρίζει" απάτη από χλμ μακριά...

όσοι κάνατε συναλλαγή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας και κάνατε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω

Η συμβουλή μου είναι όσοι κάνατε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό τρίτου αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν δεν σας τα επιστρέψει ο "τρίτος" είναι μόνο αν κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες μέσω της αστυνομίας και της δικαιοσύνης

πιθανόν να συμφέρει να πάτε σε ομαδική κίνηση (δεν ξέρω περισσότερα) ζητήστε την συμβουλή δικηγόρου

πάντως αξίζει να κυνηγήσετε το πρόβλημα και ποινικά και αστικά

καθώς ποινικά επειδή περνάει το χρηματικό όριο γίνεται κακούργημα

και αστικά για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω + αποζημίωση.

Δημοσ.

Από ολους τους εξαπατημένους έχουμε μαζευτεί μόλις 7 άτομα για να κινηθούμε δικαστικά. Όλοι οι υπόλοιποι έχετε πάρει τα χρήματα σας πίσω??

Δημοσ.

Καλημέρα

Είμαι και εγώ ένας από τους εξαπατημένους αυτού του καταστήματος. Αγορά ενός κινητού για ποσό 690 ευρώ, από τις 20.04.2020. Από 2.06.2020 έχω κάνει καταγγελία στο 1520, συνήγορο του καταναλωτή και μια βδομάδα μετά αμφισβήτηση συναλλαγής. (Εθνική τράπεζα, μεταφορά σε λογαριασμό ………..)

Ενδιαφέρομαι και εγώ για οποιαδήποτε δικαστική ενέργεια!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...