Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, orestisorestis είπε

Έπαθα κ εγώ ζημιά 820.. Είναι πολύ ύποπτη η φάση γενικά, πάθανε όλοι κορονοϊό και κλείσανε, χάλασε και το τηλεφωνικό κέντρο.. Μιλάμε για αστεία πραματα, ελπίζω τουλάχιστον να τα πήραν δανεικά. Το θέμα είναι αν γνωρίζει κάποιος να μας συμβουλέψει σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε, όπως πχ αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα. Θα είμαστε όλοι ευγνώμονες 

Αφου το λες μόνος σου για την αμφισβήτηση τι περιμένεις;Να σε πάρει κάποιος απο το χερι να σε πάει στην τράπεζα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αφου το λες μόνος σου για την αμφισβήτηση τι περιμένεις;Να σε πάρει κάποιος απο το χερι να σε πάει στην τράπεζα;

Εννουσα αν χρειάζεται και κάτι άλλο πέρα από αυτό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, patclo είπε

Και για τις δυο μπορεις να αμφισβητησεις συναλλαγη.

Δεν είμαι σίγουρος για την χρεωστική.Αν έχεις κάποιο λινκ θα με ενδιέφερε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To tracking number που μου είχαν δώσει στη speedex (βλ. προηγούμενο post μου) εμφανίστηκε στις 18.31 στο σύστημα της. Λογικά αύριο μπορεί και να μου παραδοθεί η παραγγελία.

Να δούμε τι θα μού 'ρθει..

Επεξ/σία από stef1967
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, stef1967 είπε

To tracking number που μου είχαν δώσει στη speedex (βλ. προηγούμενο post μου) εμφανίστηκε στις 18.31 στο σύστημα της. Λογικά αύριο μπορεί και να μου παραδοθεί η παραγγελία.

Να δούμε τι θα μού 'ρθει..

 

g number που μου είχαν στείλει το απομεσήμερο μπήκε στο σύστημα της speedex 18.31

Να πας να το πάρεις από το κατάστημα και να το ανοίξεις εκεί(αν έρθει φυσικα),δεν θέλεις να έχει κάτι άλλο μέσα και να μην έχεις μάρτυρες.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Να ρωτήσω κάτι. Αν μέχρι αύριο δεν μπουν τα λεφτά σε αρκετούς δεν θα είναι ακόμα πιο ύποπτο; (αναφέρομαι στα άτομα που πλήρωσαν με κάρτα) Υποτίθεται ότι η επιστροφή έγινε 9/05, έχουν περάσει 3 εργάσιμες και αύριο πάμε για την 4η. Θα πάω αύριο στην τράπεζα για αμφισβήτηση. Αλλά νομίζω ότι αν αύριο δεν έχουμε πολλές επιστροφές οι ελπίδες μας θα αρχίσουν να λιγοστεύουν. 

Ελπίζω σήμερα αργα προς ξημέρωμα που τρέχουν οι ροές Δίας στις Τράπεζες να μας πιστωθούν τα χρήματα. Τόσο έκανε και η εκροή μου προς δαυτους (3η προς 4η ημέρα). Για να δούμε...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, iliasmR είπε

Να ρωτήσω κάτι. Αν μέχρι αύριο δεν μπουν τα λεφτά σε αρκετούς δεν θα είναι ακόμα πιο ύποπτο; (αναφέρομαι στα άτομα που πλήρωσαν με κάρτα) Υποτίθεται ότι η επιστροφή έγινε 9/05, έχουν περάσει 3 εργάσιμες και αύριο πάμε για την 4η. Θα πάω αύριο στην τράπεζα για αμφισβήτηση. Αλλά νομίζω ότι αν αύριο δεν έχουμε πολλές επιστροφές οι ελπίδες μας θα αρχίσουν να λιγοστεύουν. 

Ναι φιλε μου αυριο παει τεταρτη μερα εργασιμη κ αν δεν δεις καποια κινηση στον λογαριασμο καλο ειναι να κανεις αυτο που θα κανω κ εγω.

Καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη κ καταγγελεια στο αστυνομικο τμημα με ολα τα απαραιτητα εγγραφα που εχεις στην κατοχη σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, dkoroneos είπε

Ελπίζω σήμερα αργα προς ξημέρωμα που τρέχουν οι ροές Δίας στις Τράπεζες να μας πιστωθούν τα χρήματα. Τόσο έκανε και η εκροή μου προς δαυτους (3η προς 4η ημέρα). Για να δούμε...

Απλά σε κάποιους εδώ μέσα υποτίθεται ότι η επιστροφή έγινε 8/5 και ακόμη τίποτα.

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mpampisaloniki είπε

Να πας να το παρακάνεις από το κατάστημα και να το ανοίξεις εκει,δεν θέλεις να έχει κάτι άλλο μέσα και να μην έχεις μάρτυρες.

Δίκιο έχεις αλλά αν το φέρουν τότε απλά θα βιντεοσκοπήσω το unboxing. Καλύτερα δεν θα είναι να έχω κάτι στα χέρια μου; Αλλιώς θα επιστραφεί και δεν θα έχω ούτε αυτό. Μην βρω καμιά πατάτα μέσα μόνο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Ναι φιλε μου αυριο παει τεταρτη μερα εργασιμη κ αν δεν δεις καποια κινηση στον λογαριασμο καλο ειναι να κανεις αυτο που θα κανω κ εγω.

Καταγγελεια στον συνηγορο του καταναλωτη κ καταγγελεια στο αστυνομικο τμημα με ολα τα απαραιτητα εγγραφα που εχεις στην κατοχη σου.

Θα κάνω σίγουρα. Αν δεν μπει μέχρι αύριο. Αύριο θα πάω στην τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπόδειγμα αίτησης ακύρωσης παραγγελίας για όποιον ενδιαφέρεται. Τη στέλνετε με email στο κατάστημα. Είναι στα πρότυπα που ορίζει ο ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή.  Για προϊόντα που έχετε παραλάβει και είναι λάθος θα πρέπει να προσθέσετε στο πότε τα παραγγείλατε και το πότε τα παραλάβατε αλλά με την όλη κατάσταση και κλειστό το μαγαζί είναι ένα θέμα αν είναι σωστή κίνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον είναι προτιμότερη η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/ya-5338-1712018/arthro-1-ypoyrgiki-apofasi-5338-1712018-kodikopoiisi

Το δικαίωμα υπαναχώρησης περιγράφεται στο Άρθρο 3ε.

--------

Άρθρο 4β

Παράδοση

1. Εκτός εάν τα συμβαλλόμενα μέρη έχουν συμφωνήσει διαφορετικά ως προς τον χρόνο παράδοσης, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή ελέγχου των αγαθών στον καταναλωτή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.

2. Όταν ο προμηθευτής δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του να παραδώσει τα αγαθά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 1, ο καταναλωτής πρέπει να του ζητήσει να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Εάν ο προμηθευτής δεν παραδώσει τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση.

Το πρώτο εδάφιο δεν εφαρμόζεται σε συμβάσεις πωλήσεων εάν ο προμηθευτής έχει αρνηθεί να παραδώσει τα αγαθά ή εάν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας παράδοσης είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο καταναλωτής έχει ενημερώσει τον προμηθευτή, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, εάν ο προμηθευτής παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον καταναλωτή ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην παράγραφο 1, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση αμέσως.

3. Μόλις καταγγελθεί η σύμβαση, ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης.

4. Η καταγγελία της παραγράφου 2 πραγματοποιείται με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος του καταναλωτή κατά τις γενικές διατάξεις.

-------

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε. Τα στοιχεία αυτά είναι:

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.docx

Επεξ/σία από sotirisHD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με ενημέρωσαν ότι έκαναν την επιστροφή στις 8/5 και ακόμα δεν έχω δει τα λεφτά μου.
Ανησυχώ γιατί έχουν περάσει 42 ημέρες από την συναλλαγή και σύμφωνα με ένα ποστ παραπάνω η αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται εντός 30 ημερών.
Το θέμα είναι ότι το προϊόν  ήταν κατόπιν παραγγελίας και γι'αυτό πέρασαν αυτές οι 30 ημέρες. 
Όταν πάτε αύριο στο αστυνομικό τμήμα ενημερώστε και εμάς για το πώς εξελίχθηκε η διαδικασία γιατί θέλω και εγώ να πάω την Παρασκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Big Sak είπε

Τι εννοείς σου είπαν ότι λογικά είναι απάτη; Το τσεκαραν και δεν τους έβγαζε ότι υπάρχει τέτοια συναλλαγή; 

Η υπάλληλος είχε πολύ δουλειά εκείνη την στιγμή και δεν το έψαξε απλά είδε το word και δεν έβγαλε κάποια άκρη και μου είπε αυτό....Δεν είχα πλ χρόνο να ασχοληθώ είχα πάει γ άλλο λόγο θα ξανα πάω αύριο Πειραιώς και θα περάσω και από άλφα

Συγγνώμη για την καθυστέρηση απάντησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, stef1967 είπε

To tracking number που μου είχαν δώσει στη speedex (βλ. προηγούμενο post μου) εμφανίστηκε στις 18.31 στο σύστημα της. Λογικά αύριο μπορεί και να μου παραδοθεί η παραγγελία.

Να δούμε τι θα μού 'ρθει..

Δυο ατομα ειπαν οτι τους ηρθε λαθος προιον (αλλα τουλαχιστον παρομοιας αξιας). Και ενας ειπε οτι του ηρθε τηλεοραση με καμμενα πιξελς. Σιγουρα πατατα δε θα χει μεσα, αλλα δωσε προσοχη στο μοντελο πριν ξεσκισεις τη συσκευασια, να ειναι αυτο που παρηγγειλες. Αν ειναι σωστο, ολα καλα, απλα πρεπει να δεις αν λειτουργει κομπλε. Αν δεν ειναι, νεο τρεξιμο με τον συγκεκριμενο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...