Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, CityBong είπε

Ναι το είδα για τον snapdragon. αλλά δεν ψήνει κινητό πάνω απο 6'. είμαι compact τυπάκι 😅

checkara imei, κομπλέ φαίνετε. Galaxy S10 Lite G770F Duos, estimated phone age: 2 months, Country and carrier: Greece

για πείτε, ξέρετε άμα μπορώ να ζητήσω τα λεφτά πρώτα? τι λέτε να περιμένω μέχρι επόμενη βδομάδα?

Spoiler

Από περιέργεια φίλε μου , σε τιμή πήρες το lite έστω και από λάθος ????

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

2 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Δυστυχως εγω πληρωσα με καρτα κ οχι με καταθεση.

Κ εχω στειλει αρκετα email πιστεψε με.

Εγω αυριο θα προβω σε ολες τις νομικες οδους ετσι κι αλλιως αν δεν μου επιστρεψουν τα λεφτα μεχρι αυριο το μεσημερι.

αυτο που ενω λεγαμε στις αρχες ευτυχως για την καρτα τωρα λεμε δυστυχως.. εγω εκανα καταγγελια μολις στη διωξη.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

4 λεπτά πριν, Big Sak είπε

αυτο που ενω λεγαμε στις αρχες ευτυχως για την καρτα τωρα λεμε δυστυχως.. εγω εκανα καταγγελια μολις στη διωξη.. 

Οντως δυστυχως γιατι μεχρι τωρα σε ανθρωπους που εχουν κανει καταθεση εχουν επιστραφει χρηματα παρα σε οσους εκαναν αγορα μεσω καρτας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, CityBong είπε

ένα άλλο θεματάκι είναι ότι η απόδειξη γράφει s10e.. παίζει δηλαδή να μην μετράει η εγγύηση

Ναι δυστηχως παιζει οταν μιλαμε για αποδειξη. Μπορει να σου ριξουν ακυρο απο το service στην Smartec αφου δεν  ταιριαζει το imei με το κινητο που κοπηκε η αποδειξη.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Big Sak είπε

αυτο που ενω λεγαμε στις αρχες ευτυχως για την καρτα τωρα λεμε δυστυχως.. εγω εκανα καταγγελια μολις στη διωξη.. 

Κ εγω πηγα να κανω αλλα μου ειπαν να παω σε ενα κοντινο αστυνομικο τμημα να κανω καταγγελια με οτι στοιχεια εχω κ να τα προσκομισω.

Κ μου ειπαν οτι ειναι χωρις καμια επιβαρυνση.

 

Μιλησα με την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος κ μου ειπαν να παω να το καταγγειλω στο αστυνομικο τμημα με οτι αποδεικτικα εχω κ δεν εχει κανενα κοστος ειναι δωρεαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα παω αυριο κ θα κανω οποιαδηποτε νομικη διαδικασια υπαρχει κ θα το κυνηγησω μεχρι το τελος.

Μεχρι να τιμωρηθουν ολοι οσοι εμπλεκονται σε αυτη την υποθεση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, AnastasiouD1982 είπε

Παιδια εγω αυριο θα παω να κανω καταγγελια στο αστυνομικο τμημα τις περιοχης μου με ολα τα απαραιτητα εγγραφα που εχω στην κατοχη μου για να κανω καταγγελια η οποια ειναι δωρεαν μου ειπαν απο την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος.

Πριν λιγο μιλησα μαζι τους στο τηλεφωνο κ μου ειπαν να κινηθω ετσι.

Είχες κάποια ενημέρωση για το αν ήταν valid το tx id μήπως;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η γνώμη μου είναι ότι ακόμα και να μπούνε τα χρήματα,που πιστεύω θα γίνει από ότι δείχνουν τα πράγματα ,πάλι πρέπει να γίνει καταγγελία στην ΔΗΕ και στον ΣΤΠ.Δεν μπορεί αυτό το "μαγαζί" να εκμεταλλεύεται και να "παίζει" ξένα χρήματα για δικούς του λόγους ενώ δεν είναι ικανό να φέρει εις πέρας σχεδόν τίποτα,όπως έδειξαν τα γεγονότα.Αυτο το παιχνίδι που παίχτηκε στο τέλος θα τους κοστίσει ακριβότερα από το οποίο κέρδος έβγαλαν από όλο αυτό.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Big Sak είπε

αυτο που ενω λεγαμε στις αρχες ευτυχως για την καρτα τωρα λεμε δυστυχως.. εγω εκανα καταγγελια μολις στη διωξη.. 

Γιατι λες δυστυχως για την καρτα; Αν επικοινωνησεις με την τραπεζα σου και κανεις αμφισβητηση συναλλαγης λογω μη παραλαβης παραγγελιας θα σε κατευθυνουν τι δικαιολογητικα πρεπει να πας και τι εντυπα θα συμπληρωσεις. Αν περιμενεις να περασει κανα διμηνο πρωτα φυσικο ειναι να σου ριξουν ακυρο. 

Τυπικοι οροι τραπεζας:

vi. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω παραλάβει κάτι που παρήγγειλα;
Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με την αμφισβήτηση συναλλαγών σας, θα πρέπει 
πρώτα να προσπαθήσετε να επιλύσετε τη διαφορά απευθείας με τον έμπορο. 
Εάν παρόλα αυτά η αμφισβήτηση συναλλαγών δεν επιλυθεί:
• Εάν η ημερομηνία που περιμένατε να παραλάβετε τα προϊόντα ή την υπηρεσία σας έχει 
παρέλθει χωρίς να τα παραλάβετε ή έχετε λάβει γραπτή βεβαίωση ότι δεν θα λάβετε τα 
προϊόντα ή την υπηρεσία, παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε μαζί μας:
o Για τις κάρτες Visa, 15 ημέρες μετά την ημερομηνία χρέωσης της συναλλαγής στο 
λογαριασμό σας.
o Για κάρτες MasterCard και Amex, 30 ημέρες μετά την ημερομηνία χρέωσης της 
συναλλαγής στο λογαριασμό σας.
Θα χρειαστούμε:
 Λεπτομερή γραπτή περιγραφή του αντικειμένου ή της υπηρεσίας που είχατε
παραγγείλει.
 Το τιμολόγιο της συναλλαγής.
 Την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών.
 Τον τρόπο/μέσο που προσπαθήσατε να επιλύσετε το πρόβλημα με τον έμπορο και
τις λεπτομέρειες της απάντησης που σας δόθηκε.
Εάν ο έμπορος έχει τερματίσει τη λειτουργία του, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί 
μας αμέσως. Σε τέτοια περίπτωση τα προαναφερθέντα χρονικά περιθώρια δεν 
εφαρμόζονται.

Επεξ/σία από patclo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα παιδια. ειμαι κι εγω ενας απο τους πολλους που πληρωσαν με πιστωτικη καρτα για ενα ψυγειο. εκανα σημερα προφιλ στο φορουμ. μπορει καποιος να με προσθεσει στην ομαδα messenger που εχετε τουλαχιστον να ενημερωθω αν σας επεστρεψαν τα χρηματα; αλλιως αν ειναι να οργανωθουμε και να τον κυνηγησουμε μεχρι τελους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, patclo είπε

Γιατι λες δυστυχως για την καρτα; Αν επικοινωνησεις με την τραπεζα σου και κανεις αμφισβητηση συναλλαγης λογω μη παραλαβης παραγγελιας θα σε κατευθυνουν τι δικαιολογητικα πρεπει να πας και τι εντυπα θα συμπληρωσεις. Αν περιμενεις να περασει κανα διμηνο πρωτα φυσικο ειναι να σου ριξουν ακυρο. 

Τυπικοι οροι τραπεζας:

vi. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω παραλάβει κάτι που παρήγγειλα;
Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με την αμφισβήτηση συναλλαγών σας, θα πρέπει 
πρώτα να προσπαθήσετε να επιλύσετε τη διαφορά απευθείας με τον έμπορο. 
Εάν παρόλα αυτά η αμφισβήτηση συναλλαγών δεν επιλυθεί:
• Εάν η ημερομηνία που περιμένατε να παραλάβετε τα προϊόντα ή την υπηρεσία σας έχει 
παρέλθει χωρίς να τα παραλάβετε ή έχετε λάβει γραπτή βεβαίωση ότι δεν θα λάβετε τα 
προϊόντα ή την υπηρεσία, παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε μαζί μας:
o Για τις κάρτες Visa, 15 ημέρες μετά την ημερομηνία χρέωσης της συναλλαγής στο 
λογαριασμό σας.
o Για κάρτες MasterCard και Amex, 30 ημέρες μετά την ημερομηνία χρέωσης της 
συναλλαγής στο λογαριασμό σας.
Θα χρειαστούμε:
 Λεπτομερή γραπτή περιγραφή του αντικειμένου ή της υπηρεσίας που είχατε
παραγγείλει.
 Το τιμολόγιο της συναλλαγής.
 Την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων / υπηρεσιών.
 Τον τρόπο/μέσο που προσπαθήσατε να επιλύσετε το πρόβλημα με τον έμπορο και
τις λεπτομέρειες της απάντησης που σας δόθηκε.
Εάν ο έμπορος έχει τερματίσει τη λειτουργία του, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί 
μας αμέσως. Σε τέτοια περίπτωση τα προαναφερθέντα χρονικά περιθώρια δεν 
εφαρμόζονται.

Πιστωτική ή χρεωστικη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαθα κ εγώ ζημιά 820.. Είναι πολύ ύποπτη η φάση γενικά, πάθανε όλοι κορονοϊό και κλείσανε, χάλασε και το τηλεφωνικό κέντρο.. Μιλάμε για αστεία πραματα, ελπίζω τουλάχιστον να τα πήραν δανεικά. Το θέμα είναι αν γνωρίζει κάποιος να μας συμβουλέψει σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε, όπως πχ αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα. Θα είμαστε όλοι ευγνώμονες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάτι. Αν μέχρι αύριο δεν μπουν τα λεφτά σε αρκετούς δεν θα είναι ακόμα πιο ύποπτο; (αναφέρομαι στα άτομα που πλήρωσαν με κάρτα) Υποτίθεται ότι η επιστροφή έγινε 9/05, έχουν περάσει 3 εργάσιμες και αύριο πάμε για την 4η. Θα πάω αύριο στην τράπεζα για αμφισβήτηση. Αλλά νομίζω ότι αν αύριο δεν έχουμε πολλές επιστροφές οι ελπίδες μας θα αρχίσουν να λιγοστεύουν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...