Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Stergios1977 είπε

Έστειλα χθες μία επιστολή στο email τους [email protected] και τους εξήγησα ότι η παράδοση ήταν για 4-10 μέρες, πέρασαν 26 ημέρες και δεν πήρα τίποτα. Τους ενημέρωσα ότι ακυρώνω τις παραγγελίες και ζήτω τα χρήματά μου σε λογαριασμό στην Πειραιώς με το ΙΒΑΝ. Μου έστειλαν μια τυποποιημένη απάντηση που μου ζητούσε το ΙΒΑΝ και να τα στείλω στο email [email protected]. Έστειλα την επιστολή και στο email του λογιστηρίου και σήμερα έλαβα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην Πειραιώς. ΥΓ. Επισύναψα στα email μου σκαναρισμένες τις παραγγελίες και τα αποδεικτικά πληρωμής όπου εμπεριέχονται και οι κωδικοί συναλλαγής.

Μαλλουν ειστε απο τους τυχερους...εχω κανει παραγγελια 22 Απριλιου....την ακυρωσα και εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης..εδω και 2 εβδομαδες περιμενω να μου μπουνε τα χρηματα και τιποτα...τους εχω στειλει mail οχι ενα οχι δυο....εχω στειλει και στο λογιστηριο αυτα που στειλατε κι εσεις και τιποτα....τι να πω..ο Θεος Βοηθος...

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
31 minutes ago, Natasatso said:

Μαλλουν ειστε απο τους τυχερους...εχω κανει παραγγελια 22 Απριλιου....την ακυρωσα και εχω κανει αμφισβητηση συναλλαγης..εδω και 2 εβδομαδες περιμενω να μου μπουνε τα χρηματα και τιποτα...τους εχω στειλει mail οχι ενα οχι δυο....εχω στειλει και στο λογιστηριο αυτα που στειλατε κι εσεις και τιποτα....τι να πω..ο Θεος Βοηθος...

Με έμβασμα ή κάρτα; 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Stergios1977 είπε

Πιστεύω να μην απευθύνεσαι σε μένα διότι είμαι δικηγόρος από Σέρρες και ότι γράφω είναι ακριβές. Πέρασα 2-3 μέρες μαρτύριο για να καταφέρω να πάρω τα χρήματα που τους κατέθεσα για τις δύο παραγγελίες μου. Δεν απαντούσαν στο τηλέφωνο και όταν διάβασα τα σχόλια στο insomnia μετά από google search για mobilepoint.gr έπεσα από τα σύννεφα. Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε να του στείλω τα αποδεικτικά που έλαβα και τις επιστολές που τους έστειλα. Δεν το πίστευα ούτε ο ίδιος ότι τόσο γρήγορα μου τα επέστρεψαν.

Ίσως να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εγώ από χθες ετοίμασα εξώδικο, είμαι δικηγόρος στο επάγγελμα, καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και καταγγελία στο ηλεκτρονικό έγκλημα. Επίσης προετοίμαζα και την μήνυση. Όμως σήμερα έλαβα στις 11 μέιλ με τα αποδεικτικά επιστροφής των χρημάτων στην Πειραιώς. Ήλεγξα τον λογαριασμό μου και όλα οκ. Γνώμη μου από δικηγορική εμπειρία  να στείλεις email στο [email protected] με σκαναρισμένα τα αποδεικτικά καταβολής.

E‘γώ στέλνω mail sto [email protected] και δεν το στέλνει το πετάει, ατπεαψδεν ισχύει το mail

Δημοσ.

Σήμερα εμφανίστε ένα νέο processed χωρίς λοιπές πληροφορίες, στην καρτέλα παραγγελίας μου μετά από 40 μέρες. Μας διαβάζουν μάλλον

Δημοσ.
1 ώρα πριν, anamenos είπε

Με έμβασμα ή κάρτα; 

Μεσω καρτας ...δεν εκανα καταθεση ..τραβηχτηκαν τα χρηματα κατευθειαν μολις εκανα την αγορα...αν το εξηγω σωστα...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nantiakarel είπε

E‘γώ στέλνω mail sto [email protected] και δεν το στέλνει το πετάει, ατπεαψδεν ισχύει το mail

Εχουν κλεισει τα παντα και φτιαχνουν screenshots στο Photoshop και ψευτικους λογαριασμους εδω.

"Δικηγορε" προσεχε μην χρειαστεις πραγματικο δικηγορο.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Επίσης έχω θαυμάσει και τις Τράπεζες (Alpha-Eurobank) στις οποίες έχω απευθυνθεί γραπτώς και ακόμα περιμένω οποιαδήποτε απάντηση

Εχω ακριβως την ιδια απορία. Μετα απο πολύ πιεση στην Αλφα, μου εστειλαν το εντυπο της αμφισβήτησης, το ελαβαν (οπως μου ρθε σε αυτοματοποιημενο μειλ) και υστερα ουτε φωνη ουτε ακροαση.. πριν απο αυτό υποτιθεται ειχαν βαλει ενα μειλ σχετικο που τους ειχα στειλει στα επειγοντα (παλι τιποτα). Δεν εχω ιδεα αν εχει γινει η αμφισβητηση κ τι πρεπει να περιμενω γενικα και ειλικρινα εχω βαρεθει απο τη μια να μιλαω με την τραπεζα κ απο την αλλη να στελνω μειλ χωρις ανταποκριση στο mobile point..

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, zeyno είπε

και μένα μου το έστειλαν... αντε να δούμε μπας και γίνει τιποτα και δούμε ασπρη μέρα... βέβαια η τράπεζα Alpha μου είπε θέλει 45 μέρες για την αμφισβήτηση

Δημοσ.

Αποκτά ενδιαφέρον πλέον....

Νόμιζαν οτι θα ξεμπλέξουν εύκολα με αμφισβητήσεις... Αμ δε... 

"Η ΕΚΠΟΙΖΩ προέβη σε καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή,  για ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα, για το οποίο έχει λάβει τις τελευταίες μέρες πλήθος καταγγελιών και ζητά την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και την επιστροφή των ποσών που παράνομα παρακρατεί από τους καταναλωτές."

 

 

 

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, HaraBug είπε

Αποκτά ενδιαφέρον πλέον....

Νόμιζαν οτι θα ξεμπλέξουν εύκολα με αμφισβητήσεις... Αμ δε... 

"Η ΕΚΠΟΙΖΩ προέβη σε καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή,  για ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα, για το οποίο έχει λάβει τις τελευταίες μέρες πλήθος καταγγελιών και ζητά την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και την επιστροφή των ποσών που παράνομα παρακρατεί από τους καταναλωτές."

Το κράτος και οι φορείς του πρέπει επιτέλους να δείξουν ότι είναι μαζί με τους πολίτες όχι μόνο στις εκλογές. Λοιπόν να επιστραφούν σε όλους μας τα λεφτα και να λήξει με παραδειγματικη τιμωρία όλων είτε λέγονται μαγαζιά είτε σκρουτζ είτε Best price. Να τελειώνει το καλαμπούρακι με όλους αυτούς που δεν προστατεύουν κανέναν μας τελικά. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, akatsim είπε

Εχουν κλεισει τα παντα και φτιαχνουν screenshots στο Photoshop και ψευτικους λογαριασμους εδω.

"Δικηγορε" προσεχε μην χρειαστεις πραγματικο δικηγορο.

Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Η μόνη λύση έως τώρα είναι e-mail στο λογιστήριο χωρίς να σας το ζητήσουν με τον κωδικό παραγγελία κ το iban εγώ είχα κάνει κατάθεση μέσω εθνικής κ πήρα τα λεφτά πίσω σήμερα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές τελικά θα έχουν πάρα πολύ δουλειά από τα θέματα του Insomnia.gr που αφορούν καταστήματα και από τους χρήστες που απαντούν σε αυτά...αν τελικά πραγματοποιηθεί η ενδελεχής έρευνα (εγώ πάντως το εύχομαι να γίνει η έρευνα και να μπουν τα πράγματα στην θέση τους ώστε όλοι να καταλάβουν ότι έχουν ευθύνη για αυτά που λένε και κάνουν).

Σε αυτή την περίπτωση να ξέρετε δεν διώκεται μόνο η επιχείρηση Mobilepoint.gr και οι ιδιοκτήτες αλλά και όσοι χρήστες δείξουν οι έρευνες ότι έχουν εμπλοκή στην υπόθεση θα κατηγορηθούν ως συνένοχοι στο έγκλημα που έχει διαπραχθεί και ενδέχεται να αντιμετωπίσουν και άλλες κατηγορίες όπως πλαστογραφία εγγράφων (νομίμων παραστατικών) ή και παραποίηση αρχής (όπως το παράδειγμα που έκανε κάποιος φίλος πιο πάνω που προσποιήθηκε και καλά ότι δουλεύει στην ΕΛ.ΑΣ.)

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Σήμερα το απόγευμα ήρθε αυτό στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Πάντως αυτό που μου σύναψε δεν ήταν από την δική μου συναλλαγή.

Screenshot_2020-05-21-23-18-52-898.jpg

Screenshot_2020-05-21-23-18-58-607.jpg

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...